Alice123 Skrevet 12. mars 2014 #41 Skrevet 12. mars 2014 Hvorfor dra unge mødre inn i denne kjærringdebatten? Virker som mange har veldig mye imot unge mødre her inne på kvinneguiden. Er ung mor automatisk dårlig mor og isåfall vil jeg gjerne vite hvorfor? Men det burde kanskje bli en annen tråd. ( Igjen) Anonymous poster hash: 1d7c6...9c5 Har du sett TV programmet "Unge Mødre" som går/gikk på FEM? For jeg snakker om akkurat det tvprogrammet, ikke unge mødre som gruppe.
Chia Skrevet 12. mars 2014 #42 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Bor du der siden du sier dette? Og så vidt meg bekjent er det bare Hokksund, av småsteder der som har fått bystatus og det var vel ca. 10 år siden. Jeg bor i en by under en halvtime unna, og den kommunen er en av de rikeste kommunene i landet og langt ifra harry. Her bor det mange (langt over gjennomsnittet) veldig høyt utdannede mennesker, vi har internasjonal skole pga. mange utenlandske ingeniører ol. og boligprisene er langt over gjennomsnittet. Er det en by som ikke er harry så er det denne. Kjenner jeg blir veldig interessert i å vite hvor du bor siden du er så opptatt av å stemple bosteder. Blir som å si at hele Osloområdet er harry, fordi Linni Meister bor der. Anonymous poster hash: 59c3b...7c8 Kongsberg?? :D Endret 12. mars 2014 av Chia
Gjest pluviophile Skrevet 12. mars 2014 #43 Skrevet 12. mars 2014 Var ikke helt sikker på nøyaktig hvor Hokksund lå, så måtte google det... Veldig typisk for sånn "nye" byer litt ute på bøgda er den småborgerlige mentaliteten og behovet for å flashe dyre ting - som kanskje til og med er kjøpt på kreditt. Jeg ser at dette er viktig for TS også; Poenget, og jeg skrev det også, er at jeg også har fin , dyr bil og, som jeg sa, hadde hun sett den hadde hun oppført seg helt annerledes! Hva med å oppføre seg ordentlig mot alle uansett hvem de er, hva de kler seg i, og hvordan de selv oppfører seg? Dette burde gjelde alle, uansett skotøy. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #44 Skrevet 12. mars 2014 æsj jeg hater alt som har med Hokksund å gjøre.. masse rare folk der faktisk.. bodde der i mange år før jeg flytta meg til en by som er ved siden av og som er mye bedre enn der.. Anonymous poster hash: 6bd6a...74a
Fashionistaen Skrevet 13. mars 2014 #45 Skrevet 13. mars 2014 Forbinder Hokksund med den type mennesker som blir vist i denne videoen, altså så langt fra fine fruer en kommer. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå