AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #21 Skrevet 11. mars 2014 Jeg forstår hva du mener, men min erfaring er at folk flytter seg ikke før du ber dem om det enten de har botox eller joggesko. Jeg synes de med joggesko (les: ungdom) er de aller verste. Tar ikke hensyn til folk rundt seg og slenger beina opp på buss-setet, har volumet så høyt som det går an og flytter ikke sekk/bager for at folk skal få sitte (alt dette på bussen) Anonymous poster hash: 78674...be7 1
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2014 #22 Skrevet 11. mars 2014 Snakker vi om Hokksund i Buskerud nå? Harryhølet fyllt til randen med tenåringsgraviditeter, sosialklienter, hjemmebrent, Volvo 340, grøftefyll og slagsmål? Stedet som aldri ga slipp på det tyske technobandrt Scooter og 90talls DJ'en Tiesto? Og der er det fine fruer????
Alice123 Skrevet 11. mars 2014 #23 Skrevet 11. mars 2014 Og der er det fine fruer???? Det kan hende at de med matchende grilldress blir sett som "fine" av de andre hokksundbeboerne. 2
Gjest Keikolina Skrevet 11. mars 2014 #24 Skrevet 11. mars 2014 Ååå ååå åå ååå Hokksund Jon Arne har kjøpt seg ny kamphund, høres ut som et sossested ja. Ha ha ha
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #25 Skrevet 12. mars 2014 Kunne du ikke bare si "unnskyld, jeg vil gjerne forbi" da? Det er jo du som er uhøflig og frekk. Jeg skjønner heller ikke hva som eg galt med å være velstelt og kjøre dyr bil. Du virker ganske bitter på oss som har det litt bedre enn deg...Anonymous poster hash: 78674...be7 Poenget, og jeg skrev det også, er at jeg også har fin , dyr bil og, som jeg sa, hadde hun sett den hadde hun oppført seg helt annerledes! Men slik er ksnskje du og ;-)Anonymous poster hash: b4156...8b8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #26 Skrevet 12. mars 2014 Det kan hende at de med matchende grilldress blir sett som "fine" av de andre hokksundbeboerne. Frekk du er da. Jeg er ts og jeg bor ikke i hokksund, det skrev jeg i hi.Anonymous poster hash: b4156...8b8
Alice123 Skrevet 12. mars 2014 #27 Skrevet 12. mars 2014 Frekk du er da. Jeg er ts og jeg bor ikke i hokksund, det skrev jeg i hi.Anonymous poster hash: b4156...8b8 I fare for å tråkke noen på tærne, så er ikke de nærliggende tettstedene rundt hokksund (de har liksom fått bystatus og greier, lol!) så veldig mye bedre. Hele det ormebolet der oppe er likt. 1
chouette Skrevet 12. mars 2014 #28 Skrevet 12. mars 2014 Og du mener dette er unikt for Hokksund fordi...?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #29 Skrevet 12. mars 2014 I fare for å tråkke noen på tærne, så er ikke de nærliggende tettstedene rundt hokksund (de har liksom fått bystatus og greier, lol!) så veldig mye bedre. Hele det ormebolet der oppe er likt. Hvilke andre har fått bystatus enn hokksund?Anonymous poster hash: b4156...8b8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #30 Skrevet 12. mars 2014 I fare for å tråkke noen på tærne, så er ikke de nærliggende tettstedene rundt hokksund (de har liksom fått bystatus og greier, lol!) så veldig mye bedre. Hele det ormebolet der oppe er likt. Jeg bor på Holmsbu. Har aldri hørt at det er harry her.Anonymous poster hash: b4156...8b8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #31 Skrevet 12. mars 2014 Og du mener dette er unikt for Hokksund fordi...? Det er jo det jeg spør om. Det er ikke slik her jeg bor.Anonymous poster hash: b4156...8b8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #32 Skrevet 12. mars 2014 Sånn som du beskriver de damene i Hokksund er det over hele Norges land , for " fiffen " bor ikke bare på Frogner eller Oslo vest lenger. Mange pengesterke mennesker i dette landet, selv i Hokksund altså. Det vet de som beveger seg litt utenfor sin lille radius. Disse damene har nok som sine største idoler Hollywoodfruer eller Housewives of New York f.eks. Og de er nærmest blitt en egen rase etterhvert.Man ser dem på lang vei og de er frastøtende og uhyggelige flesteparten av dem. Ekstremt opptatt av sitt ytre, men oppførselen er det ikke så nøye med. Hvis du hadde sett bak fasadene til disse så ville du funnet mye rusk og rask i krokene. For meg minner disse meg om byorginaler eller bygdeoriginaler som man hadde før, skiller seg ut og bråker på sin måte disse også. La dem holde på med klovneriene sine, de er jo igunnen harmløse spjåk. På morgenen er de nok like orinære som en hvilken som helst dame, men så kommer klovnen frem i dem og de vil ut i manesjen og holde sin lille forestilling. Husk at når showet er ferdig så gråter de nok sine tårer disse også. Nei, nå ble jeg så trist at nå må jeg slutte, ser for meg et bilde av en gråtende klovn og det er trist det. Anonymous poster hash: 1d7c6...9c5 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #33 Skrevet 12. mars 2014 I fare for å tråkke noen på tærne, så er ikke de nærliggende tettstedene rundt hokksund (de har liksom fått bystatus og greier, lol!) så veldig mye bedre. Hele det ormebolet der oppe er likt. Bor du der siden du sier dette? Og så vidt meg bekjent er det bare Hokksund, av småsteder der som har fått bystatus og det var vel ca. 10 år siden. Jeg bor i en by under en halvtime unna, og den kommunen er en av de rikeste kommunene i landet og langt ifra harry. Her bor det mange (langt over gjennomsnittet) veldig høyt utdannede mennesker, vi har internasjonal skole pga. mange utenlandske ingeniører ol. og boligprisene er langt over gjennomsnittet. Er det en by som ikke er harry så er det denne. Kjenner jeg blir veldig interessert i å vite hvor du bor siden du er så opptatt av å stemple bosteder. Blir som å si at hele Osloområdet er harry, fordi Linni Meister bor der. Anonymous poster hash: 59c3b...7c8
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #34 Skrevet 12. mars 2014 Bor du der siden du sier dette? Og så vidt meg bekjent er det bare Hokksund, av småsteder der som har fått bystatus og det var vel ca. 10 år siden. Jeg bor i en by under en halvtime unna, og den kommunen er en av de rikeste kommunene i landet og langt ifra harry. Her bor det mange (langt over gjennomsnittet) veldig høyt utdannede mennesker, vi har internasjonal skole pga. mange utenlandske ingeniører ol. og boligprisene er langt over gjennomsnittet. Er det en by som ikke er harry så er det denne. Kjenner jeg blir veldig interessert i å vite hvor du bor siden du er så opptatt av å stemple bosteder. Blir som å si at hele Osloområdet er harry, fordi Linni Meister bor der. Anonymous poster hash: 59c3b...7c8 Det er vel bare å si at det er Kongsberg, det skjønner jo alle. Det er harryfolk der også. Anonymous poster hash: 2ba3b...e66 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #35 Skrevet 12. mars 2014 Tror ikke trådstarter er ute etter å få vite om noen synes Hokksund er et harrysted eller ikke. Er vel heller disse kjærringene hun ønsker tilbakemeldinger på. Kan ikke helt fri meg fra tanken på at det egentlig er litt misunnelse i bildet her? Typisk på sånne steder at man går å skuler på hverandre. Sånn sett er det annerledes med storbyen, for der er det så mye forskjellige folk at man rett og slett ikke kan gå rundt å sammenligne seg med andre hele tiden. Da hadde man jo ikke fått gjort annet. Derfor er jeg er glad jeg ikke bor på et mindre sted. Bystatus eller ikke. For mye sladder og drit. Må også være enig i at om trådstarter dyttet til en av disse " pene fruene " når hun skulle inn døren, så er hun ikke hakket bedre enn hun som stod der akkurat da. Normal oppførsel kan ikke kjøpes for penger, men det kan læres. Anonymous poster hash: 1d7c6...9c5 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #36 Skrevet 12. mars 2014 Jeg skjønner at det bør lages et The real housewives of Hokksund. Anonymous poster hash: 2ba3b...e66 1
Alice123 Skrevet 12. mars 2014 #37 Skrevet 12. mars 2014 (endret) Jeg skjønner at det bør lages et The real housewives of Hokksund. Anonymous poster hash: 2ba3b...e66 TVkanalen FEM lagde det. Det heter "Unge Mødre" og jeg tror det går i reprise, du kan hvertfall helt sikkert se det på webTV". Endret 12. mars 2014 av Alice123 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #38 Skrevet 12. mars 2014 Det finnes da ikke fine fruer i Harryland! Anonymous poster hash: 6f824...8a5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #39 Skrevet 12. mars 2014 Hvorfor dra unge mødre inn i denne kjærringdebatten? Virker som mange har veldig mye imot unge mødre her inne på kvinneguiden. Er ung mor automatisk dårlig mor og isåfall vil jeg gjerne vite hvorfor? Men det burde kanskje bli en annen tråd. ( Igjen) Anonymous poster hash: 1d7c6...9c5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #40 Skrevet 12. mars 2014 Hvorfor dra unge mødre inn i denne kjærringdebatten? Virker som mange har veldig mye imot unge mødre her inne på kvinneguiden. Er ung mor automatisk dårlig mor og isåfall vil jeg gjerne vite hvorfor? Men det burde kanskje bli en annen tråd. ( Igjen) Anonymous poster hash: 1d7c6...9c5 Unge mødre-deltakerne fra Hokksund er harry, ja. Anonymous poster hash: 756e6...ef6 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå