Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:kvalm:

Jeg har bodd på mange steder opp gjennom årene, og bor nå et stykke fra Hokksund, men jeg jobber der så kan ikke unngå plassen.

Jeg vet ikke om det er et fenomen på slike triste steder, har ikke lagt merke til det på andre steder jeg har bodd, men altså over til kjerringene:

De er mellom 40 og 60, alltid perfekt stylet hår (i typisk kjærringfasong med et tonn hårspray), de går alltid perfekt kledd i nøytrale klær og høye hæler og de ser alltid nysminket ut, leppestiften er ALLTID på!

De kjører dyre biler og har nok fått botox i julegave av mannen sin. Opp førselen deres er bare ekkel! Høyt på strå, sure og brautende. Prater HØYT, så alle hører de da de legger ut om de nye skoene de bare måtte ha, og buksene de nå har kjøpt 3 like par av fordi de "sitter som et skudd".

Jeg møtte en slik dame i dag og jeg dytta til henne så hun nesten ramlet. Sorry altså, fine frue, men du sto litt i veien!

Dama går inn i en butikk i sentrum og står rett foran inngangen og fjaser med butikkinnehaveren. Jeg kommer nesten ikke inn i butikken fordi hun står der og flytter seg selvsagt ikke en cm. for hun er jo opptatt med å legge ut og dra opp sine nyinnkjøpte sko! Jeg får ikke sett på noen av varene som står rundt henne for hun flytter seg ikke av flekken! Når jeg har gått rundt i butikken og skal gå, står hun der fortsatt og fjåser, rett foran døra! Jeg stopper rett foran henne og tar det for gitt at hun da flytter seg så jeg kommer meg ut, men nei! Hun står der og "ser" meg ikke! (Antagelig fordi jeg var usminket og gikk i joggesko. Hadde hun sett bilen min hadde hun nok vært hyggelig (fordi jeg har en fin, dyr bil!) De er sånn, altså! Kjører du fin bil, og har perfekte klær og sminke så er de hyggelige som bare det, på en uekte, smiskete måte, selvsagt.)

Jeg kunne spurt pent om hun kunne flyttet seg, men jeg gidder ikke. Går inn i siden på henne og knuffer til henne med albuen min så hun ramler mot veggen, men får tatt seg for.

Så lukker jeg opp døra og går, og i det jeg går ser jeg ekstrahjelpen i butikken (ei yngre jente) fnise, og snu seg bort fra den "Pene Fruen".

Hva feiler det slike folk? Er det slik andre steder eller er det bare i hølet Hokksund det bor slike "Dronninger" ? Flere jeg kjenner har også oppdaget disse fruene, de er vel en 5-10 stykker som sprader rundt......

F.... kjærringer! Uten botoxen ser de jo bare ut som de gamle røyene de er!

Anonymous poster hash: b4156...8b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det var du som var ufin som ikke engang gadd å si "unnskyld, kan jeg komme forbi?"

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Fult av de i Oslo :fnise:

Nå kler jeg meg ganske pent selv og går i dyre klær, men jeg er hyggelig mot alle og har en ganske jordnær personlighet. Sier alltid unnskyld hvis jeg står i veien for folk etc. Jeg blir så oppgitt av slike samer som ts nevner :)

Anonymous poster hash: 46efc...b2d
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var du som var ufin som ikke engang gadd å si "unnskyld, kan jeg komme forbi?"

Jeg stod jo rett foran henne, hun så meg, og skjønte jo at jeg skulle ut. Jeg stoppet jo og stod der!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sant, ts var nok litt ufin. Jeg blir også forbannet på slike damer, men sier alltid unnskyld for å få de til å skjønne at de må flytte på seg. Jeg tror det ts vil fram til er at denne damen så at hun står i veien, men at hun likevel gir faen, det er frekt :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg stod jo rett foran henne, hun så meg, og skjønte jo at jeg skulle ut. Jeg stoppet jo og stod der!

Jeg forstår hva du mener, men min erfaring er at folk flytter seg ikke før du ber dem om det enten de har botox eller joggesko.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Og forresten, det gjelder ikke bare Hokksund. Folk liker å stå i veien uansett ;)

Endret av nattsvermer
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mennene til disse Fine Hokksund Fruene har forresten er ting til felles de også: Flere av de har unge elskerinner. Alle vet om det, sikkert de Fine Fruene også. :ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forbinder Hokksund med trashy, unge mødre. Visste ikke at det var en snobbeplass.

Anonymous poster hash: 756e6...ef6
  • Liker 7
Skrevet

Man dytter ikke folk selv om man ikke liker de.

• Liker 3
Skrevet

HOKKSUND? seriøst?

Jeg bor ikke langt unna og har vært der en god del.... og jeg skal love deg, det siste jeg forbinder med Hokksund er fine damer....

der er det mer rølpefyll, rånere og harrytasser

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fult av de i Oslo :fnise:

Nå kler jeg meg ganske pent selv og går i dyre klær, men jeg er hyggelig mot alle og har en ganske jordnær personlighet. Sier alltid unnskyld hvis jeg står i veien for folk etc. Jeg blir så oppgitt av slike samer som ts nevner :)

Var de samer? :klo:

Anonymous poster hash: 13f42...96a

Skrevet

Snakker vi om Hokksund i Buskerud nå? Harryhølet fyllt til randen med tenåringsgraviditeter, sosialklienter, hjemmebrent, Volvo 340, grøftefyll og slagsmål? Stedet som aldri ga slipp på det tyske technobandrt Scooter og 90talls DJ'en Tiesto?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Haha, det må være en spøk? Hokksund er vel det mest Harry stedet i Norge? Kan ikke se for meg "pene fruer" der :/

Anonymous poster hash: 9f65f...dda

• Liker 2
Skrevet

Snakker vi om Hokksund i Buskerud nå? Harryhølet fyllt til randen med tenåringsgraviditeter, sosialklienter, hjemmebrent, Volvo 340, grøftefyll og slagsmål? Stedet som aldri ga slipp på det tyske technobandrt Scooter og 90talls DJ'en Tiesto?

thats the one

AnonymBruker
Skrevet

:ler:

Men du glemte dj broiler.

Anonymous poster hash: 756e6...ef6

AnonymBruker
Skrevet

TS her!

Det er ikke mange flotte fruer der altså! :fnise:

Det er vel max 8 stk. i 50-åra som tror de er "galante". Kommer fra fineste gården eller har en rik mann (som igjen har en elskerinne).

Det er jo nettopp derfor det er så veldig synlig på den møkkaplassen og dama som eier butikken syntes vel det er stor stas at en av disse kom innom.

Stedet er og blir et høl. :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Man dytter ikke folk selv om man ikke liker de.

Jeg dyttet ikke fordi jeg ikke likte henne, jeg måtte dytte til henne fordi hun ikke ville flytte seg.

Hun så jeg stod der, men hun "så" meg ikke, om du skjønner! Fordi jeg ikke var fjong nok for henne.

Hun mente nok at jeg skulle vente til hun var ferdig med å vise frem de nye skoene sine eller at jeg skulle presse meg inntill veggen for å komme ut døra. Det kunne hun bare drite i (på skikkelig Hokksund-vis)!

AnonymBruker
Skrevet

Var de samer? :klo:

Anonymous poster hash: 13f42...96a

Er du klar over at S og D står ved siden av hverandre på tastaturet? Det går faktisk an å taste feil :)

AnonymBruker
Skrevet

:kvalm:

Jeg har bodd på mange steder opp gjennom årene, og bor nå et stykke fra Hokksund, men jeg jobber der så kan ikke unngå plassen.

Jeg vet ikke om det er et fenomen på slike triste steder, har ikke lagt merke til det på andre steder jeg har bodd, men altså over til kjerringene:

De er mellom 40 og 60, alltid perfekt stylet hår (i typisk kjærringfasong med et tonn hårspray), de går alltid perfekt kledd i nøytrale klær og høye hæler og de ser alltid nysminket ut, leppestiften er ALLTID på!

De kjører dyre biler og har nok fått botox i julegave av mannen sin. Opp førselen deres er bare ekkel! Høyt på strå, sure og brautende. Prater HØYT, så alle hører de da de legger ut om de nye skoene de bare måtte ha, og buksene de nå har kjøpt 3 like par av fordi de "sitter som et skudd".

Jeg møtte en slik dame i dag og jeg dytta til henne så hun nesten ramlet. Sorry altså, fine frue, men du sto litt i veien!

Dama går inn i en butikk i sentrum og står rett foran inngangen og fjaser med butikkinnehaveren. Jeg kommer nesten ikke inn i butikken fordi hun står der og flytter seg selvsagt ikke en cm. for hun er jo opptatt med å legge ut og dra opp sine nyinnkjøpte sko! Jeg får ikke sett på noen av varene som står rundt henne for hun flytter seg ikke av flekken! Når jeg har gått rundt i butikken og skal gå, står hun der fortsatt og fjåser, rett foran døra! Jeg stopper rett foran henne og tar det for gitt at hun da flytter seg så jeg kommer meg ut, men nei! Hun står der og "ser" meg ikke! (Antagelig fordi jeg var usminket og gikk i joggesko. Hadde hun sett bilen min hadde hun nok vært hyggelig (fordi jeg har en fin, dyr bil!) De er sånn, altså! Kjører du fin bil, og har perfekte klær og sminke så er de hyggelige som bare det, på en uekte, smiskete måte, selvsagt.)

Jeg kunne spurt pent om hun kunne flyttet seg, men jeg gidder ikke. Går inn i siden på henne og knuffer til henne med albuen min så hun ramler mot veggen, men får tatt seg for.

Så lukker jeg opp døra og går, og i det jeg går ser jeg ekstrahjelpen i butikken (ei yngre jente) fnise, og snu seg bort fra den "Pene Fruen".

Hva feiler det slike folk? Er det slik andre steder eller er det bare i hølet Hokksund det bor slike "Dronninger" ? Flere jeg kjenner har også oppdaget disse fruene, de er vel en 5-10 stykker som sprader rundt......

F.... kjærringer! Uten botoxen ser de jo bare ut som de gamle røyene de er!

Kunne du ikke bare si "unnskyld, jeg vil gjerne forbi" da? Det er jo du som er uhøflig og frekk. Jeg skjønner heller ikke hva som eg galt med å være velstelt og kjøre dyr bil. Du virker ganske bitter på oss som har det litt bedre enn deg...

Anonymous poster hash: 78674...be7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...