Gå til innhold

Hvilken tegneserie liker du best?

eugenie

Hvilken tegneserie liker du best?  

1. 1. Hvilken tegneserie liker du best?

• Asterix
      1
    • Tommy og Tigern
      13
    • Billy
      2
    • Ernie
      1
    • Pusur
      2
    • Annet
      0
    • Larsons gale verden
      3
    • Pondus
      10
    • Donald
      6
    • Nemi
      10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg digger Pondus jeg! Er så utrolig treffende! Tror den må være lagd over meg og samboeren, han er Pondus og jeg er kona Beate. HAHA! Tror det er mange andre som kjenner seg igjen også, derfor er den så bra. OG den er norsk (Heia Øverli)!

På klar andreplass kommer Tommy & tiger'n som jeg leste masse av før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy så vanskeleg å velga. Hamna på Pondus, men i tillegg:

* Tommy & Tiger'n var herleg, til det berre vart repetisjon av gamle striper.

* Nemi har eg sansen for

* Donald vert kjøpt kvar veke

Og i ein heilt annan stil: Alvefolket/Elfquest er vel eigentleg noko av det beste eg les.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tegneserier er liksom så mye. Striper, blader eller album.

Pondus og Nemi-stripene er veldig bra, men jeg synes at Pondus er et par hakk vassere enn Nemi.

Min stripe-mesterinne er Karine Haaland. Streken er genial, poengene er ofte slående og hun setter fokus på fordommer og politiske temaer på en snedig måte.

Jeg liker Grimmy. Grimmy er etter min mening den eneste grunnen til å kjøpe Tommy & Tigern-bladet. Tommy & Tiger-stripene er jo bare oppgulp og jeg har alle samlealbumene. Og de andre seriene stinker. Men Grimmy er kongen.

Gary Larson har noen gode poenger, men ikke alltid like bra. LGV er ihvertfall et bedre blad enn f.eks T&T, mener nå jeg.

Jeg digger tegneserie-album. Jeg liker historier fortalt i bilder. Jeg liker Asterix, Lucky Luke, Tintin, Sprint og andre franske og belgiske serier. Og Transmetropolitan for sin noe uhøytidlige og lite politisk korrekte stil. Jeg liker Modesty Blaise fordi dama er tøff, selv om historiene noen ganger blir litt repeterende. Jeg liker Sandman, fordi den er sær og kul og kunstferdig. Jeg liker Johnny Constantine og Preacher, selv om jeg ikke får lest så mye av dem. I tillegg liker jeg de gamle Carl Barks og Don Rosa- historiene med Donald Duck!

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...