AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #21 Del Skrevet 10. mars 2014 Min bestefar på 92 får ikke plass på sykehjem. Han har heller ikke heis, noe som først NÅ begynner å bli slitsomt for han.Anonymous poster hash: 8a340...6f9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2014 #22 Del Skrevet 10. mars 2014 Min mor har vært sammen med denne mannen i to år, og nå planlegger de å gifte seg!!! Er det riktig prioritering i hennes alder? Ikke bare det, men for et år siden kjøpte hun leilighet i tredje etasje i en blokk uten heis! Synes hun burde tenke på helsa. Hun er 58 år gammel! Er det bra at en 58 år gammel dame kjøper leilighet uten heis? Og dette med gifting.......... Er det så lurt nå? Har hørt det skal være vanskelig å få plass på sykehjem hvis man er et par. Hva hvis hun må på sykehjem om to-tre år? Og hun kan ikke lenger få barn. Anonymous poster hash: 36b77...f96 Hvorfor blander du deg opp i det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 10. mars 2014 #23 Del Skrevet 10. mars 2014 Det er kanskje like godt... når man vurderer de barna hun har fått.... HAHAHAH, der lo jeg godt !! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaniljeglasur Skrevet 10. mars 2014 #24 Del Skrevet 10. mars 2014 men herregud, hun er jo bare 58 år, la nå moren din få gifte seg uten at du skal bry deg om det! Er vel bare bra at hun er lykkelig. 60 år og på sykehjem grunnet skrøpelighet?? Don´t think so. Så lenge hun ikke får feks slag eller blir dement så havner hun nok ikke på noe sykehjem i nærmeste fremtid du.. Leiligheten er det bare å selge hvis det skulle bli noe problem å ikke ha heis.. Nei guri land, nå merka jeg at jeg ble ganske oppgitt her. Håper for din skyld at dette er troll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2014 #25 Del Skrevet 10. mars 2014 Ja, er ikke det ganske vanlig? Anonymous poster hash: 36b77...f96 Nei. Din mor kan kanskje bli 75-85 år eller mer før hun har behov for det. Trappemosjonering er helt ok, 3 etg er ikke mye. 58 år og gifter seg? Hva i all verden er galt med det? Mange gifter seg meg kjæresten sin på gamlehjemmet! 90 år gamle! Ts, slapp av! Anonymous poster hash: d534d...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2014 #26 Del Skrevet 11. mars 2014 Nei. Din mor kan kanskje bli 75-85 år eller mer før hun har behov for det. Trappemosjonering er helt ok, 3 etg er ikke mye. 58 år og gifter seg? Hva i all verden er galt med det? Mange gifter seg meg kjæresten sin på gamlehjemmet! 90 år gamle! Ts, slapp av! Anonymous poster hash: d534d...76d Er det bare de som er 90 og mer som bor på gamlehjem? Trodde det var folk som var langt yngre enn moren min. Er det ingen i slutten av førtiårene eller i femtiårene? Anonymous poster hash: 36b77...f96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkesokken Skrevet 11. mars 2014 #27 Del Skrevet 11. mars 2014 Er det bare de som er 90 og mer som bor på gamlehjem? Trodde det var folk som var langt yngre enn moren min. Er det ingen i slutten av førtiårene eller i femtiårene?Anonymous poster hash: 36b77...f96 Håper du gjør deg klar for å entre "gamlehjemmet", siden du selv sannsynligvis bare har 15 gode år igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 11. mars 2014 #28 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg synes det er flott at hun har kjøpt leilighet uten heis. Da får hun gratis mosjon hver gang hun går opp trappa etter å ha vært på butikken, og hun vil holde seg frisk lenger. 58 er da ingen alder. Hadde hun vært 78, hadde jeg vært mer bekymret. Hvorfor ikke glede deg over at hun har funnet en mann hun elsker og vil gifte seg med? Det er ingen øvre aldersgrense for å inngå giftemål. Noen gifter seg når de er 28, mens andre gifter seg når det er 48, 58 eller 68. Begge deler er like greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckiness Skrevet 11. mars 2014 #29 Del Skrevet 11. mars 2014 Man er aldri for gammel til å gifte seg... Og dersom hun ender på sykehjem plutselig, så kommer ikke den fremtidige mannen hennes til å flytte inn der med henne. Tviler på begge to skulle trenge sykehjemsplass plutselig. Skulle derimot begge ende opp på sykehjem en gang, så må de vel bo på samme avdeling for å kunne få lov å dele rom. Evt om de klarer seg selv for det meste, holder det kanskje at de bor på samme sykehjem, selvom det ikke er samme avdeling. Men uansett så er det med stor sannsynlighet, leeenge til noen av dem skulle komme på sykehjem. Så du trenger nok ikke å bekymre deg for dette enda. Tja, at hun valgte en leilighet uten heis er jo hennes problem om helsen plutselig blir dårligere. Men hvorfor skal man hele tiden tenke "hva om jeg plutselig får dårlig helse?". Er jo "bare" å kjøpe en annen leilighet med heis om det skulle skje. Er hennes problem å tenke på, og ikke ditt. En 58åring er ikke gammel!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 11. mars 2014 #30 Del Skrevet 11. mars 2014 Mye man skal lese her inne... O_o Jeg kjenner noen som giftet seg da de var 80. Var så fint bryllup så. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå