HumbleMe Skrevet 29. mars 2014 #21 Del Skrevet 29. mars 2014 Synes dere begge hørtes ut som drømmevenner :-D Så kult! Fortell litt om deg selv da :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 29. mars 2014 #22 Del Skrevet 29. mars 2014 Er det ikke skummelt i det hele tatt å møte folk fra nettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphynx Skrevet 29. mars 2014 #23 Del Skrevet 29. mars 2014 Er det ikke skummelt i det hele tatt å møte folk fra nettet? Både ja og nei. Er kanskje like skumelt å møte folk på et utested også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 29. mars 2014 #24 Del Skrevet 29. mars 2014 Både ja og nei. Er kanskje like skumelt å møte folk på et utested også. Skulle ønske jeg turte å møte nye og ukjente folk. Masse koselige mennesker her på Kvinneguiden. Noen som har fått seg venner herfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 29. mars 2014 #25 Del Skrevet 29. mars 2014 Omg, drømmevenn jo! :D kanskje vi kjenner hverandre fra før! haha Synes dere begge hørtes ut som drømmevenner :-D Syntes vi burde få til et treff jeg det hadde jo vært super koselig! Og veeldig skummelt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HumbleMe Skrevet 29. mars 2014 #26 Del Skrevet 29. mars 2014 :D kanskje vi kjenner hverandre fra før! haha Syntes vi burde få til et treff jeg det hadde jo vært super koselig! Og veeldig skummelt!! Eller kanskje vi ikke gjør det? Enda bedre! Jeg har plass til en venn til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holahoy Skrevet 31. mars 2014 #27 Del Skrevet 31. mars 2014 Du hørtes egentlig nesten ut som meg du. Eyheeey chiquitas, YOU start sounding a bit like me now! bortsett fra gaming og sonans. kan tilføye at jeg elsker dans og sang på badet og når jeg er alene i huset xD elsker mote og kosmetikk, elsker reiseliv og kultur, nyte livet, ha det gøy , og studerer jeg også. Send meg PM, de som vil bli kjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
26 år fra Oslo Skrevet 2. april 2014 #28 Del Skrevet 2. april 2014 Hei! Jeg er 26 år og bor i Oslo. Er ferdig å studere og har nå startet i ny jobb. Jeg ønsker å få flere gode venninner og gjerne med felles interesser. Jeg er eventyrlysten, liker å reise, feste, natur, trening,mote osv Håper å få et større nettverk og/eller venninner med felles interesser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eliano Skrevet 7. april 2014 #29 Del Skrevet 7. april 2014 Jeg bor også i Oslo og trenger venner Er 23 år og studerer film og tv, ferdig snart da! Heldigvis. Utrolig vanskelig å få venner utenfor studiene her i Oslo, når man ikke jobber ved siden av. Kjekt å få vite at man ikke er den eneste som ønsker å få flere venner! Hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sw93 Skrevet 7. april 2014 #30 Del Skrevet 7. april 2014 Oooo, henger meg på jeg! Bor ikke i Oslo, men studerer her:D Er 20 år og ønsker flere venninner, da de fleste andre har etablert seg og flytt. Er ei jente med et godt humør, selvironi, og en dårlig men morsom humor (Synes jeg selv! 😆) Jeg liker og er med på det meste! Blant annet gaming, shopping, kino, bowling, cafè besøk, koselige skravlekvelder med noe godt i glasset, festing, dra på stranden, reise og oppleve nye ting, ja rett og slett ha det gøy, slik som flere nevner! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå