Gå til innhold

Oppblåsthet, har funnet en løsning!

Pringle

Anbefalte innlegg

Hurra, får jeg vel si - har bare testet det et par ganger ennå, men håper det er sant... I de siste månedene har jeg fått en helt forferdelig gassutvikling av rå grønnsaker, så mye at det til tider blir smerter. Jeg har prøvd Imogas og enzymer, men med liten effekt. Jeg leste i en tråd her om at mosjon - å gå - hjelper mot luft i magen. Så jeg tok likegodt og travet rundt på stuegulvet i går, og det hjalp! Enda bedre ble det da jeg hev på meg skoene og kom meg ut. Jeg våget ikke å gå så langt, så jeg gikk fram og tilbake i gata. Det er så deilig å slippe smertene. Og mosjon skal jeg ha i alle fall, så dette er jo rene kinderegget.

Bare nevner det i tilfelle det kan ha nytte for andre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter også med å være oppblåst. Jeg tror det kommer av melken, at jeg kan være intolerant. Men jeg elsker melk også!

Nå går jeg ca en mil, tre ganger i uka. Merker forskjell på magen min, at den ikke dyttes ut til den føles som den sprekker lenger :P Og jeg som ikke liker trening - lange gåturer er jo hyggelig med god musikk på øret! Og man brenner kalorier. It's awesome!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting som er veldig bra mot luft i magen er karve. Bare ta en ts med hel karve og skyll ned med vann.

Anonymous poster hash: 5db29...046
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damp grønnsakene raskt så slipper du det.

Anonymous poster hash: b8cc4...126

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...