cattleya Skrevet 12. mars 2014 #141 Del Skrevet 12. mars 2014 Samtlige av mine internasjonale venner som har besøkt meg i Norge har sagt at vi er veldig pene, men jeg tror det er litt gode gener, og mye frisk luft, trening, god ernæring, tid og penge til å bruke på utseende, gratis tannhelsetjeneste som barn (de fleste som trenger regulering får det til), vi jobber(stresser) mindre enn mange andre vestlige land + at hvite mennesker kulturelt sett har hatt definisjonsmakt i mang år... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #142 Del Skrevet 12. mars 2014 Beinete.....maskulint....ansikt....??? tynne lepper..? Små, nette trekk?! Synes hun har et beinete, maskulint ansikt og tynne lepper! Anonymous poster hash: b7498...f2b Anonymous poster hash: 2cb85...7e8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 12. mars 2014 #143 Del Skrevet 12. mars 2014 monag.jpg Beinete.....maskulint....ansikt....??? tynne lepper..? Anonymous poster hash: 2cb85...7e8 Enig i at den karakteristikken overhodet ikke passer på henne. Hun holder seg fantastisk godt,og er kanskje en av de mest naturlig pene damene som noensinne har vunnet en missekåring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #144 Del Skrevet 12. mars 2014 Det er jo helt håpløst å diskutere en spesifikk person sin mening om hva som er attraktivt mot hva en stor folkgruppe mener. Jeg kan jo mene at brunt hår er skikkelig stygt, selv om la oss si alle norske jenter synes det er det mest attraktive. Det gjør jo ikke at alle andre har feil- det betyr bare at jeg er et avvik og mener noe annet enn majoriteten. Anonymous poster hash: eb60e...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #145 Del Skrevet 13. mars 2014 monag.jpg Beinete.....maskulint....ansikt....??? tynne lepper..? Anonymous poster hash: 2cb85...7e8 Hun er liksom så........ kantete. Og munnen er så svær! Og liker ikke fasongen på leppene......... Anonymous poster hash: b7498...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #146 Del Skrevet 13. mars 2014 Hun er liksom så........ kantete. Og munnen er så svær! Og liker ikke fasongen på leppene......... Anonymous poster hash: b7498...f2b Det skyldes vel egentlig botox, fyllinger og restylanebruk. Man ser det godt i den der hårfargereklamen. Anonymous poster hash: 8f6c2...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2014 #147 Del Skrevet 13. mars 2014 Det skyldes vel egentlig botox, fyllinger og restylanebruk. Man ser det godt i den der hårfargereklamen. Anonymous poster hash: 8f6c2...f72 Synes ikke ansiktsfasongen er særlig pen. Veldig markante trekk med den der haka. Hun ser helt ordinær ut. Anonymous poster hash: b7498...f2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 13. mars 2014 #148 Del Skrevet 13. mars 2014 Synes ikke ansiktsfasongen er særlig pen. Veldig markante trekk med den der haka. Hun ser helt ordinær ut. Anonymous poster hash: b7498...f2b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #149 Del Skrevet 14. mars 2014 Dere som henger dere opp i Mona Grudt, har dere noen gang sett henne? Altså, i virkeligheten? Det har jeg og damen er vakker. Mona Grudt er et det gyldne snitt på to ben. Hun er dønn proposjonal, fra topp til tå. Jeg så henne en gang i Trondheim, blant en stor folkemengde, og der skilte hun seg ut fra resten med en gang fordi hun er 100% symmetrisk. Hun har kanskje ikke farger eller trekk som skiller seg mye ut eller som "popper" ut av et bilde, men proposjonene hennes er uvirkerlige. Mona Grudt er vakker. Jeg har også sett Vendela Kirsebom men hun syns jeg så mer ordinær ut. Søt og pen, sånne er det MANGE av i Norge. Jeg støtter forresten at det er mange vakre mennesker i Norge/Norden. Jeg har reist mye og har støtt blitt overrasket over hvordan folk ser ut i andre land...Ikke så veldig pene. Anonymous poster hash: 06c7a...6f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #150 Del Skrevet 14. mars 2014 Et kjapt Google-søk bekrefter at svært mange menn rundt omkring i verden er av den oppfatning at norske og nordiske kvinner generelt,er vakre. Anonymous poster hash: c9dbf...37b Oi, google. For en fantastisk god kilde. Håper du viser større evne til kildekritikk i skole/jobbsammenheng. Hvorfor dette enorme behovet for å overbevise alle om at norske kvinner faktisk blir sett på som så vakre anyway? Er det meg eller deg selv du prøver å overbevise? Anonymous poster hash: e66c2...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 15. mars 2014 #151 Del Skrevet 15. mars 2014 Oi, google. For en fantastisk god kilde. Håper du viser større evne til kildekritikk i skole/jobbsammenheng. Hvorfor dette enorme behovet for å overbevise alle om at norske kvinner faktisk blir sett på som så vakre anyway? Er det meg eller deg selv du prøver å overbevise?Anonymous poster hash: e66c2...e96 På meg virker det som to personer som i hele tråden prøver det motsatte. Du har vel her lagt ved mer aggresjon enn de fleste andre svar tilsammen Kaste sten i glasshus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 15. mars 2014 #152 Del Skrevet 15. mars 2014 Samtlige av mine internasjonale venner som har besøkt meg i Norge har sagt at vi er veldig pene, men jeg tror det er litt gode gener, og mye frisk luft, trening, god ernæring, tid og penge til å bruke på utseende, gratis tannhelsetjeneste som barn (de fleste som trenger regulering får det til), vi jobber(stresser) mindre enn mange andre vestlige land + at hvite mennesker kulturelt sett har hatt definisjonsmakt i mang år... Dette. Helsesystemet vaart opprettholder gode gener. Den jevne nordmann er fysisk frisk uten nevneverdige skavanker eller problemer, og dette er relatert til baade velferdssystemet og at nordmenn flest har god raad, samt hoy utdannelse. Se f.eks. på tennene til briter. En mors kosthold og livsstil under graviditet har mye å si. Jeg motte en britisk jente med ekstremt dårlige tenner som sa det var pga. "en medisin moren min tok under graviditeten". Hun sa det som om det var noe uungåelig og ikke noens feil. Men for en opplyst og utdannet person er det GITT at man ikke bruker reseptbelagte medisiner under graviditet ( jeg går utifra at medisinen var roaccutane og en god lege ville også opplyst henne samt tvunget henne til graviditetstest for hun fikk påfyll av medisinen). Et velstående land vil ha modre som spiser sunt, holder seg aktive, ikke royker eller drikker under svangerskapet. Og dette har store konsekvenser ikke bare for barnas helse, men hvordan de blir seende ut. Så i tillegg til det faktum at penger gir en muligheten til å ta bedre vare på seg selv, så spiller gener en stor rolle. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yupyup Skrevet 15. mars 2014 #153 Del Skrevet 15. mars 2014 Hvor mange sånne jenter finnes blant nordboer-kvinnene? http://claudialynxfansite.weebly.com/uploads/9/1/4/5/914517/6914_orig.jpg http://www.ilsul6ana.com/wp-content/uploads/2011/01/h71.jpg http://www.stoptrafficclothing.co.uk/wp-content/uploads/2012/08/sophia-young.jpg http://images6.fanpop.com/image/photos/34800000/Adriana-Lima-adriana-lima-34880035-2900-4232.jpg Dessuten synes jeg nordeuropeere eldes tidlig. Mørkere folk ser ofte yngre ut enn det de er. Anonymous poster hash: b7498...f2b Men disse er jo veldig preget av plastisk kirurgi og botox, da... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
She_Leiva Skrevet 15. mars 2014 #154 Del Skrevet 15. mars 2014 Jeg er ikke enig i alle påstandene dine om nordiske jenter, men noe av det har du rett i (om man skal være veldig generaliserende). Jeg synes det finnes MASSE pene nordiske jenter, men selv foretrekker jeg middelhavs-trekk/farger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #155 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg har aldri hørt at nordisk er vakkert. Da jeg var ung for 20 år siden, var det virkelig status å være mørk. De jentene og guttene med mørkt hår og brune øyne ble virkelig sett opp til . Jeg som selv var blond, har aldri likt den hårfargen, og skulle ønkse jeg var mørk istedet. Min venninne var helt svarthåret med grønne øyne, hun så litt indisk ut og alle guttene holdt på å dåne i nærheten av henne. Dette synes jeg er er den gjeldenede oppfatning enda. Det er jo en kjent sak at latino babes, mulatter og de muslimske kvinnene regnes for å være de vakreste i verden. Selv synes jeg maria bonnevie er veldig pen da, men hun er one of a kind:-) Anonymous poster hash: 8d26f...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå