Gå til innhold

Hvorfor omtales norske (og nordeuropeiske) jenter som de fineste i hele verden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nei, absolutt ikke. Hun roses for klesvalg og styling som kongelige flest, men folk flest ser henne ikke som spesielt vakker. De fleste norske kvinner ser bedre ut og ser ikke henne som noe spesielt.

Anonymous poster hash: 7a787...a9d

Ok, det visste jeg ikke. Men synes Mona Grudt ser helt allminnelig ut!

Anonymous poster hash: b7498...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes gjennomsnittet på norske kvinner er skyhøyt. Kryr jo av pene norske jenter.

Anonymous poster hash: 7b975...660
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det synes jeg og. Men disse er mediemennesker og Mona Grudt har gjort seg selv til merkevare. Jeg kjenner langt vakrere jenter jeg gikk på skole med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok, jenter fra midtøsten har "haukenese", men synes norske jenters ansikter er mer beinete, langstrakte og bredhakede. Sorry.

Og dette med hår og øyenbryn. De fleste jenter (norske også) napper øyenbryn. Tror ikke nordboerne har mindre hår enn mer sydlige folk. Det blonde håret vises bare ikke så godt! Har sett drøssevis av norske kvinner med kinnskjegg!

Mette-Marit framstilles ofte som et skjønnhetsideal. Synes hun er under mitt gjennomsnitt. Og Maria Bonnevie- kjedelig!

Jeg ser sjelden en smellvakker norsk kvinne! De norske jentene ser som oftest "helt greie" ut, men ikke eksepsjonelle!

Ikke noe å beklage. Det er din mening, men flertallet her og ellers i verden virker til å være uenig med deg :) Personlig har jeg nett, lite ansikt m liten hake og rett, smal nese, så tar på ingen måte det du sier personlig. men jeg er glad jeg har mørke farger fremfor de typisk skandinaviske, det blir så tandert med det lyse. Men det er nok feil det du sier om hårveksten, mange mørkhudede jenter HAR mer hår. norkse jenter kan ha lyse dun på kinnet f.eks men jeg har sett en del utenlandske jenter med hårvekst nedover ryggen og masse i ansiktet, på grensen til mandig. og det er ikke bare fordi den er mørk, tror det er viden kjent

Anonymous poster hash: 2cb85...7e8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mona grudt har jo små, nette trekk, lite ansikt og mandelformede øyne, samt mørkere hår- alt det du ts sier du liker???

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det synes jeg og. Men disse er mediemennesker og Mona Grudt har gjort seg selv til merkevare. Jeg kjenner langt vakrere jenter jeg gikk på skole med.

Grunnen til at jeg nevnte Mona Grudt er at hun er et menneske som mange synes er pen.

Hvis jeg tenker tilbake på de jeg gikk i klasse med, var det ingen eksepsjonelt vakre. De fleste så helt middels ut. Noen var "litt søte", men ingen smellvakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

...aner jeg at ts har ikke-nordisk opphav...? ;)

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mona grudt har jo små, nette trekk, lite ansikt og mandelformede øyne, samt mørkere hår- alt det du ts sier du liker???

Små, nette trekk?!

Synes hun har et beinete, maskulint ansikt og tynne lepper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er det som er så mye mer attraktivt med lys (hvit) hud enn andre hudfarger?

Og hvem har bestemt at blå øyne er finere enn grønne og brune?

Jeg synes disse "rene" trekkene kan bli litt kjedelig. Det er sjelden jeg ser en nordeuropeisk jente med fulle, tykke lepper og øyne med fasong på! Synes runde øyne er kjedelig. Foretrekker mer oval fasong/mandeløyne.

Jeg sier ikke alle norske jenter har hesteansikter, men synes nordeuropeiske jenter generelt sett har mer maskulint utseende enn andre jenter.

Hva er runde norske øyne? Kan du vise et eksempelbilde?

Anonymous poster hash: 977c4...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

...aner jeg at ts har ikke-nordisk opphav...? ;)

Er biologisk halvt norsk, halvt noe annet, men føler meg 100% norsk kulturelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke noe å beklage. Det er din mening, men flertallet her og ellers i verden virker til å være uenig med deg :) Personlig har jeg nett, lite ansikt m liten hake og rett, smal nese, så tar på ingen måte det du sier personlig. men jeg er glad jeg har mørke farger fremfor de typisk skandinaviske, det blir så tandert med det lyse. Men det er nok feil det du sier om hårveksten, mange mørkhudede jenter HAR mer hår. norkse jenter kan ha lyse dun på kinnet f.eks men jeg har sett en del utenlandske jenter med hårvekst nedover ryggen og masse i ansiktet, på grensen til mandig. og det er ikke bare fordi den er mørk, tror det er viden kjent

Er nok noen biologiske forskjeller i hårvekst, men ofte kan mørkere hår merkes lettere enn blondt hår. De som har minst hår er afrikanere sør for sahara.

Men jeg synes fokuset på hår er ennormt. Er selv feminist og synes barberingstyranniet har nådd en grense. Når jeg ser etter en jente, går jeg ikke etter hvor mye (eller lite) hår hun har på kroppen. Går etter ansiktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ikke norske jenter folk sier er fine, det er svenske!

Men de som sier at det er de fineste er vel de som ligger blondiner da.
Smak og behag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er runde norske øyne? Kan du vise et eksempelbilde?

Anonymous poster hash: 977c4...624

Har ingen bilder å vise fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som eksempel, disse er alle jenter jeg gikk på skole med/vokst opp med. De er pene jenter, men ikke kjendiser av noe slag. Over middels på skolen, men ikke "eksepsjonelle". Normale, pene jenter i Norge men ansett som knock outs i utlandet.

968full-ada-martini.jpg

15258275_1_1.jpg

xochitl_topp_jpg_530868b.jpg

6a669a4c36ba4738af19445d62a71f32.jpg?mod

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som eksempel, disse er alle jenter jeg gikk på skole med/vokst opp med. De er pene jenter, men ikke kjendiser av noe slag. Over middels på skolen, men ikke "eksepsjonelle". Normale, pene jenter i Norge men ansett som knock outs i utlandet.

968full-ada-martini.jpg

15258275_1_1.jpg

xochitl_topp_jpg_530868b.jpg

6a669a4c36ba4738af19445d62a71f32.jpg?mod

Eneste jeg synes er pen er det øverste bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eneste jeg synes er pen er det øverste bildet!

Greit nok, jeg valgte bare jenter jeg tilfeldigvis kunne finne ikke-private bilder av (usikker om det er ok med facebook bilder her).

Synes de alle er pene jenter personlig, men jeg har jo sett dem i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så synes jeg gjennomsnittet i Norge er ganske høyt sammenlignet med mange andre land, men nå så er vi også et lite land mtp. befolkning og saueflokkmentaliteten her er vel et av de verste. Er ikke akkurat så mange som skiller seg ut, men mange av jentene skal ha for å være velstelte til enhver tid.

Når det kommer til eksepsjonelt fine jenter så kan jeg ikke tenke meg en eneste jente fra Norge.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er helt greit at du liker jenter med sydligere trekk! Personlig kjenner jeg mange nok jenter med liknende trekk som er blonde med blå øyne. Så jeg synes ikke det er et spm om vakre ansikter, kun at man foretrekker hud og hårtoner som er eksotiske for en selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er helt greit at du liker jenter med sydligere trekk! Personlig kjenner jeg mange nok jenter med liknende trekk som er blonde med blå øyne. Så jeg synes ikke det er et spm om vakre ansikter, kun at man foretrekker hud og hårtoner som er eksotiske for en selv.

Har aldri sett en skandinavisk jente med disse trekkene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...