Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #1 Del Skrevet 31. mai 2004 Lurer på om noen kjenner til duo vogner? Har hatt simo til den første mann.Men jeg har aldri vert borti duo merket før så jeg er litt skeptisk.men det er jo halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 31. mai 2004 #2 Del Skrevet 31. mai 2004 Er du sikker på at merke er duo, og ikke typen vogn ? Altså at det er en duovogn, og ikke en kombi-, bag- eller sportsvogn? Merket Duo har jeg aldri hørt om, men en Emmaljunga duo vogn har jeg. Den er jeg veldig fornøyd med. Ellers vet jeg at Simo, Brio og Troll også har duovogner. De andre er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2004 #3 Del Skrevet 31. mai 2004 Roma heter den. Får kjøpt den på beby shop i sarpsborg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 31. mai 2004 #4 Del Skrevet 31. mai 2004 Det merket har jeg aldri hørt om, sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå