Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Mitt spørsmål er...

Hvordan ser framtiden til meg og kjæresten min ut?

Vil det komme noe bedre, vil jeg få det bedre om jeg gjør det slutt med samboer?

Nu er jeg ferdig her ja. Jmf innlegg #332. :smoke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et scenario det kunne være verdt å spå. Jeg tror ikke noe på dette tullet, men det hadde vært spennende å se om du turde. Det kan fort ende opp galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har et scenario det kunne være verdt å spå. Jeg tror ikke noe på dette tullet, men det hadde vært spennende å se om du turde. Det kan fort ende opp galt.

Som skrevet ørtiførti ganger så er jeg ferdig for den her gangen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke flink med ja/nei spørsmål, men kan prøve. Vanessa Tarot, se kortene her.

Kort 1. Fast jobb. Solen.

Kort 2. Damen du liker. Begeresset.

Jo, det blir fast jobb, men på det premisset at du må si ha det bra og flytte på deg.

Niks, det blir nok ikke den damen du tenker på nu, nei. Du skal treffe ei ny ei, ei mørk og pen ei. Som blir like forelsket tilbake.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

100 % treff!! Begge har skjedd allerede. Jobben har jeg så å si fått i boks, og den mørke og pene dama har jeg allerede truffet.

Du er superflink, Gjest!! Stå på!

sorry, er ikke veldig flink med å svare ordentlig.

Tusen takk skal du ha, Gjest!

Endret av nihilisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet ørtiførti ganger så er jeg ferdig for den her gangen.

Jeg har ikke lest hva du har skrevet ørtiførti ganger, fordi allerede på første siden ble det rimelig klart at det var over ørtiførti hjerneblåste brukere med totalt uinteressante problemstillinger.

Endret av xfce123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk.

Jeg har ikke lest hva du har skrevet ørtiførti ganger, fordi allerede på første siden ble det rimelig klart at det var over ørtiførti hjerneblåste brukere med totalt uinteressante problemstillinger.

Det er ikke uinteressante problemstillinger for dem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Hææ? Vil du ikke ha kort alikevel??? Da må jeg ta noen andre.

Jeg redigerte fordi jeg ikke ville ha problemstillingen liggende ute lenge da den var svært personlig, og jeg så at jeg ikke ble valgt ut i listen i HI. Har nå lest gjennom hele tråden. Du gjør veldig bra lesninger, og ikke minst er du nøye og tar det på alvor.

Så håper jeg at jeg får noen kort ved en senere anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg redigerte fordi jeg ikke ville ha problemstillingen liggende ute lenge da den var svært personlig, og jeg så at jeg ikke ble valgt ut i listen i HI. Har nå lest gjennom hele tråden. Du gjør veldig bra lesninger, og ikke minst er du nøye og tar det på alvor.

Så håper jeg at jeg får noen kort ved en senere anledning.

Det kan det være at du gjør vet du. Ha en fortsatt fin kveld nu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ferdig? :(

Og jeg som så den først nå... Treige Dolce melder seg på en annen gang, Gjest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tråden er ferdig? :(

Og jeg som så den først nå... Treige Dolce melder seg på en annen gang, Gjest!

Det må du gjøre vet du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager sen feedback, har ikke vært pålogget på en stundt. Har skrevet inn feedback i innlegget, bare å si i fra hvis du vil at jeg skal skrive mer! TAKK for at du tok deg tid til mitt spørsmål :)

Vanessa Tarot.

Kort 1. Din situasjon pr i dag. 8/Sverd.

Kort 2. Hva du prøver å unngå. 10 mynter Rx.

Kort 3. Hva omfavner du. Begeresset.

Kort 4. Hva har hindret deg. Yppersteprestinnen Rx.

Kort 5. Generell klarering. 9/Staver Rx.

Der du er pr i dag er vist ved 8/Sverd og viser at du pr i dag er i en posisjon av isolasjon. En uvelkommen følelse. Uansett så er kortets natur sådan at isolasjonen mye godt er selvpålagt. Selv om du ikke pr i dag er klar for å anerkjenne akkurat det. Dette er veldig spennende. Jeg er introvert, og holder meg mye alene fordi jeg liker det. Men i det siste har jeg begynt å lengte etter å reise, dra mer ut med venner, møte en ny fyr osv. Men siden jeg får mer energi av å være alene/hjemme med noen gode venner så har jeg ikke orket å ta steget. Så det er helt sant at jeg er litt isolert og at det er selvpålagt. Det er dog både en velkommen og en uvelkommen følelse :) Det er mange feller man kan sette for seg selv for å ikke finne rett fyr, men i ditt tilfelle så er det som begrenser deg, ikke omgivelsene som sådan. Dog skal vi se på de andre kortene hva som skal til og hva du prøver å unngå er 10/Mynter i revers. Det interessante ved kortet er at mange av blokkeringene det symboliserer er ensomhet, noe som er et tema i subjektkortet. Kortet advarer mot å hoppe inn i et forhold bare for redsel for å være alene. Det vil ikke komme noe godt ut av det. Jeg er litt usikker på hva jeg tenker om dette. Jeg har alltid vært veldig klar over faren for å bli sammen med noen bare for å ikke være ensom. Likevel tenker jeg ofte på en spesiell fyr jeg er interessert i. Selv om jeg egentlig ikke er klar for kjæreste, (og jeg liker å være singel) ønsker jeg likevel å bli bedre kjent med denne fyren. Jeg er faktisk ikke helt sikker på om det er pga ensomhet eller at jeg liker han godt. (Jeg skjønte forresten ikke helt hva du mente med det jeg prøver å unngå. At jeg prøver å unngå ensomhet, eller unngå å bli sammen med noen pga ensomhet?)

Blokkeringskortet er Yppersteprestinnen i revers posisjon. Hun forteller ikke meg hver hva hun vet. Hun holder alltid på sine hemmeligheter og hvertfall når hennes energier er blokkert. Jeg aner jo ikke hva din agenda er, men at hun dukker opp betyr at det er viktig for deg å tenke over med deg selv hva som er viktig for deg i et forhold, og det får meg til å tenke over på tidligere kort (10/Mynter rx) om å ikke bli ilag med noen bare for å ha en. Når det kommer til kortet som skal hjelpe og assistere; Begeresset, så har du en god sjanse for å uttrykke en hel del følelser. Ikke bare forelskelse. Det er en beskjed om å åpne opp og tillat å kommunisere hvem du er, men med måte. Ikke bli en tsunami av følelser og drukne alle i rundt deg med energien. La din empati med andre bli en guide her. Hvis jeg forsto dette riktig er det veldig positivt. Mitt forrige forhold var bare en forelskelse og masse drama. Jeg har ikke vært ordentlig glad i noen, og vist helt hvem jeg er. Så det var interessant at du plukket opp dette. Jeg fikk aldri vist meg selv ordentlig, fordi alt handlet om den andre personen. Kanskje dette forteller meg at jeg burde være forsiktig med å ikke "overøse" en eventuell ny partner med følelser, fordi jeg ikke har opplevd det før? Eller kanskje jeg bare spekulerer.

Beskjeden 9/Staver i reversert posisjon gir er å fjerne barrikadene og selvforsvaret. Omtrent samme sak som Begeresset. Se på subjektkortet hvor damen er låst fast av sverd hengende opp ned på en målskive. Sverdene holder henne fanget, men de er også eneste beskyttelse mot flere stikk. Ilag med begeresset og 9/staver gir de samme beskjed, men det må bli et eget valg å vis deg mer som deg selv og ikke det du tror du må vise. Det er nøkkelen til den her lesning.Synes kortet med damen med sverd er passende. Det er vel akkurat den tilstanden jeg er i nå. Tror du resultatet av denne lesningen er at jeg burde være forsiktig med å trå inn i et nytt forhold før jeg er helt sikker på at jeg vil det?

Håper jeg har vært til hjelp.

Endret av bella_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Beklager sen feedback, har ikke vært pålogget på en stundt. Har skrevet inn feedback i innlegget, bare å si i fra hvis du vil at jeg skal skrive mer! TAKK for at du tok deg tid til mitt spørsmål :)Synes kortet med damen med sverd er passende. Det er vel akkurat den tilstanden jeg er i nå. Tror du resultatet av denne lesningen er at jeg burde være forsiktig med å trå inn i et nytt forhold før jeg er helt sikker på at jeg vil det?

Blant annet, men mest om å hoppe inn i et forhold bare fordi du føler deg ensom som singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Tråden er ryddet for kommentar til moderering, avsporinger og personhets. Om legitimiteten til tarotkort skal diskuteres, lag heller en ny tråd uten personhets og angrep.

Daenerys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...