Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vanessa Tarot, se kortene her.

Kort 1. 5/Staver.

26.jpg

Da jeg såg kortet som snakker for seg selv ihht spørsmålet ditt, så brøt det ut et digert smil fra øre til øre i fjeset mitt. For bildet taler da for seg selv gjøre det ikke? Fem brudepiker sloss om brudebuketten du kaster ut til dem i bryllupet ditt. Jeg kan ikke si noe om når bryllupet står, men tanken som kom meg i hu var september 2015, dvs om halvannet år.

Håper jeg har vært til nytte.

Gjest.

Så herlig :D

Vi har vært sammen en god del år og blitt enige om å gifte oss når vi er ferdig med å studere, kjøpt leilighet og spart penger. Nå viser det seg at vi mest sannsynlig skal kjøpe snart, og da stemmer jo det du sier veldig godt! Om jeg fremdeles henger på KG om halvannet år skal jeg komme med en liten update ;-)

Tusen takk Gjest! Var skikkelig snilt av deg + at kvelden min ble plutselig 10 ganger bedre :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg vil være med! :)

Er det lenge til jeg forelsker meg, og vil han forelske seg i meg? Kommer det til å skje i år?

:) :)

Vanessa Tarot.

Kort 1. Når du forelsker deg. 3/Beger.

Kort 2. ER han forelsket tilbake. Djevelen.

Kort 3. Vil det skje i år. 8/Staver.

3/Beger som når..

Det kan bare være når du er ilag med venninnene og det er en episk fest på gang. Dere er alle striglet til trengsel på et heftig utested med mange feite fyrer (billedlig forstand, ikke bokstavelig) og hele tatt en god stemning over hele fjøla. Kort nr to summerer ikke opp en forelskelse, så mye som det summerer opp en besettelse, den her fyren vil ikke få nok av deg, han vil ikke vite hva han skal gjøre.. han vil være totalt blenda, som det heter på moderne språkføring. Alt det her vil skje relativt snart, Staver er en vårsuite, så innen 8 uker tror jeg vi kan si det hele vil skje ja.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa Tarot, se kortene her.

Kort 1. Ny jobb. Hengte Mann.

Kort 2. Ny utdanning. 5/Beger.

12.jpg

Jeg heftet ved Den Hengte Mannen sånn at jeg slipper å tegne og forklare. Jeg har lite pedagogikk, men fant ut at det ble lettest å forstå for deg hvis du hadde bildet på skjermen foran deg mens du leste.

Når det kommer til ny jobb med den utdanningen som du har pr i dag så er du nok nødt til å sette det litt på hodet for å se mulighetene. Ikke bokstavelig talt slik som mannen på bildet, han har jo en meget uortodoks bruk av en eplehage og man kan jo spørre seg selv hvor mye penger han tjener på det, men han gjør det for en grunn og det er fordi han vil ha et nytt perspektiv på sin verden, og metoden hans er å melde seg litt ut for å tenke over det, han ønsker altså da et paradigmeskifte. Nå vet jeg ike hva du jobber med, men med mindre det er en spesialistutdanning så skal det da ikke være totalt låst å finne en annen jobb som vil passe deg bedre pr i dag.

Når det kommer til ny utdanning så blir det bare bortkastet tid (5/Beger), bokstavelig talt. Det er også unødvendig siden du allerede har utdanning, du må bare tenke anerledes.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Tusen takk. Vet ikke om jeg forstod kortet med den hengte mannen.. Når det gjelder ny utdanning skriver du at det er bortkastet tid. Det er det jeg er redd for... Nå er det ikke ny utdanning jeg vurderer, men videreutdanning som bygger på det jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen takk. Vet ikke om jeg forstod kortet med den hengte mannen.. Når det gjelder ny utdanning skriver du at det er bortkastet tid. Det er det jeg er redd for... Nå er det ikke ny utdanning jeg vurderer, men videreutdanning som bygger på det jeg har.

Det blir noe annet, det er aldri bortkastet tid. Du skulle nok ha presisert det i problemstillingen din siden det kunne forståes som at du vurderte å begynne på med noe helt nytt. Å bygge på det som man allerede har, er et paradigmeskifte, som den Hengte mann snakker om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir noe annet, det er aldri bortkastet tid. Du skulle nok ha presisert det i problemstillingen din siden det kunne forståes som at du vurderte å begynne på med noe helt nytt. Å bygge på det som man allerede har, er et paradigmeskifte, som den Hengte mann snakker om.

Å Nice!!! Takk for oppklaring... Det er et stort økonomisk steg å at videreutdannelse , så takk for råd. Da kan det vell tolkes som det er det riktige å gjøre? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du kan gjerne få legge opp kortene dine og sjekke om den gjøken noensinne har tenkt å ta kontakt med meg igjen :wow:

1 kort. Døden.

13.jpg

Jeg må nok beklage at den gjøken nok har spilt skuespill for deg og at nu er prosjektet "deg" lagt død. Alt var falsk som Shaxbeards udødelige stykke om Hamlet og alle de skuespillerne som spilte ham, du kjente ham ikke, selv om Hamlet kjente igjen Horatio. Det var uansett en ganske usunn forbindelse, ikke at det er noen trøst. Klem.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Å Nice!!! Takk for oppklaring... Det er et stort økonomisk steg å at videreutdannelse , så takk for råd. Da kan det vell tolkes som det er det riktige å gjøre? :-)

Ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninab

Jeg har gått gjennom tråden og ser det er noen som ikke har gitt tilbakemelding.

Jeg har gitt tilbakemelding i sitat av selve posten din med rød skrift.

Igjen, tusen takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har gitt tilbakemelding i sitat av selve posten din med rød skrift.

Igjen, tusen takk :blomst:

Det har jeg sett. Vær så god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Planen var å fortsette til klokken 24, men nu er hodet mitt blåst. Jeg får ikke til å bruke metoden som jeg øver på, går istedet over til den vanlige tarotleggingen og da blir det uinteressant for meg å holde på. Uansett så fikk jeg brukt den frem til den siste timen nu og den har seriøst noe for seg. Ble noen virkelige objektive lesninger hvor intuisjonen likevel fløt ut av meg. Herlig for meg når det blir sånn. Håper det her har vært like artig for dere som for meg. Kommer til å lese igjennom tråden i sin helhet i morgen for å se om det mangler noen tilbakemeldinger og oppsummere opplevelsen bittelitt.

Endret av Gjest
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa Tarot.

Kort 1. Når du forelsker deg. 3/Beger.

Kort 2. ER han forelsket tilbake. Djevelen.

Kort 3. Vil det skje i år. 8/Staver.

3/Beger som når..

Det kan bare være når du er ilag med venninnene og det er en episk fest på gang. Dere er alle striglet til trengsel på et heftig utested med mange feite fyrer (billedlig forstand, ikke bokstavelig) og hele tatt en god stemning over hele fjøla. Kort nr to summerer ikke opp en forelskelse, så mye som det summerer opp en besettelse, den her fyren vil ikke få nok av deg, han vil ikke vite hva han skal gjøre.. han vil være totalt blenda, som det heter på moderne språkføring. Alt det her vil skje relativt snart, Staver er en vårsuite, så innen 8 uker tror jeg vi kan si det hele vil skje ja.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Tusen takk, Gjest! Setter stor pris på at du tok deg tid til meg og mine undringer om fremtiden :)

Jeg håper kortene har rett, men at han ikke er psykopatlignende, mtp dårlige erfaringer fra tidligere. Så får håpe han blir besatt på en god måte da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Takk, Gjest. Hyggelig av deg å gjøre dette for så mange. :)

Skal gjøre det igjen før måneden er over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Tusen takk, Gjest! Setter stor pris på at du tok deg tid til meg og mine undringer om fremtiden :)

Jeg håper kortene har rett, men at han ikke er psykopatlignende, mtp dårlige erfaringer fra tidligere. Så får håpe han blir besatt på en god måte da! ;)

Det her er ikke å gi tilbakemelding, du kan ikke skrive mer utfyllende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanessa Tarot.

Kort 1. Når du forelsker deg. 3/Beger.

Kort 2. ER han forelsket tilbake. Djevelen.

Kort 3. Vil det skje i år. 8/Staver.

3/Beger som når..

Det kan bare være når du er ilag med venninnene og det er en episk fest på gang. Dere er alle striglet til trengsel på et heftig utested med mange feite fyrer (billedlig forstand, ikke bokstavelig) og hele tatt en god stemning over hele fjøla. Kort nr to summerer ikke opp en forelskelse, så mye som det summerer opp en besettelse, den her fyren vil ikke få nok av deg, han vil ikke vite hva han skal gjøre.. han vil være totalt blenda, som det heter på moderne språkføring. Alt det her vil skje relativt snart, Staver er en vårsuite, så innen 8 uker tror jeg vi kan si det hele vil skje ja.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Ok, jeg skal forsøke på en litt bedre tilbakemelding, men er litt usikker på hvordan tilbakemelding du ønsker?

Bakgrunnen for at jeg stilte de spørsmålene jeg gjorde er fordi jeg har opplevd mye vondt og har aldri opplevd gjensidig ekte kjærlighet. Livet mitt har vært fylt av tilfeldige forhold, uforpliktende "moro" og hjertesorg. Jeg har på grunn av mye bagasje begynt å lure på om jeg noensinne vil finne noen som virkelig kan elske meg, på godt og vondt, derfor er jeg interessert i å vite om det skjer. Jeg har også problemer med å komme i kontakt med eget følelsesliv da jeg føler meg som kynisk, twofaced og apatisk til det meste. Samtidig vil jeg så gjerne elske noen dypt og inderlig! :)

Det du sier med en episk fest sammen med gode venninner kan se ut til å kunne passe inn i min verden. Jeg fester ikke veldig ofte, men når jeg gjør det så er det alltid med venninner jeg stoler fullt og helt på, og vi sitter ikke å nipper til glassene med beina i kryss og snakker om interiør og babybæsj. Det blir som regel en real fest!

Jeg har opplevd før at noen menn har blitt besatt av meg og dette har skremt meg, da de later til å bli besatt av deler av meg som jeg selv ikke forstår helt. De har også kommet med trusler og oppført seg generelt ufyselig. Jeg håper virkelig ikke at dette blir det neste igjen, men siden det ikke kommer fram at jeg blir forelska, så frykter jeg litt at det kanskje ikke blir helt som jeg ønsker.

Alt i alt er jeg veldig klar for å forelske meg, så jeg håper virkelig jeg møter noen som kan få hjertet mitt til å banke raskere og som får meg til å miste ordene jeg hadde tenkt å si. :) Nå angrer jeg litt på at jeg ikke spurte om denne vedkommende som forelsker seg i meg er en jeg kjenner i fra før eller om det er noe nytt! ;)

Takk gjest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ok, jeg skal forsøke på en litt bedre tilbakemelding, men er litt usikker på hvordan tilbakemelding du ønsker?

Bakgrunnen for at jeg stilte de spørsmålene jeg gjorde er fordi jeg har opplevd mye vondt og har aldri opplevd gjensidig ekte kjærlighet. Livet mitt har vært fylt av tilfeldige forhold, uforpliktende "moro" og hjertesorg. Jeg har på grunn av mye bagasje begynt å lure på om jeg noensinne vil finne noen som virkelig kan elske meg, på godt og vondt, derfor er jeg interessert i å vite om det skjer. Jeg har også problemer med å komme i kontakt med eget følelsesliv da jeg føler meg som kynisk, twofaced og apatisk til det meste. Samtidig vil jeg så gjerne elske noen dypt og inderlig! :)

Det du sier med en episk fest sammen med gode venninner kan se ut til å kunne passe inn i min verden. Jeg fester ikke veldig ofte, men når jeg gjør det så er det alltid med venninner jeg stoler fullt og helt på, og vi sitter ikke å nipper til glassene med beina i kryss og snakker om interiør og babybæsj. Det blir som regel en real fest!

Jeg har opplevd før at noen menn har blitt besatt av meg og dette har skremt meg, da de later til å bli besatt av deler av meg som jeg selv ikke forstår helt. De har også kommet med trusler og oppført seg generelt ufyselig. Jeg håper virkelig ikke at dette blir det neste igjen, men siden det ikke kommer fram at jeg blir forelska, så frykter jeg litt at det kanskje ikke blir helt som jeg ønsker.

Alt i alt er jeg veldig klar for å forelske meg, så jeg håper virkelig jeg møter noen som kan få hjertet mitt til å banke raskere og som får meg til å miste ordene jeg hadde tenkt å si. :) Nå angrer jeg litt på at jeg ikke spurte om denne vedkommende som forelsker seg i meg er en jeg kjenner i fra før eller om det er noe nytt! ;)

Takk gjest!

Du spurte ikke om du ville bli forelsket. du spurte om hvor du ble forelsket som i sted og om han blir forelsket. Men sånn som jeg tolket spørsmålene dine så blir det en gjensidig forelskelse ja. Svaret mitt ble skrevet som det. Beklager hvis jeg ikke var helt klar der. Takk for tilbakemelding og ha en god kveld nu.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 kort. Døden.

13.jpg

Jeg må nok beklage at den gjøken nok har spilt skuespill for deg og at nu er prosjektet "deg" lagt død. Alt var falsk som Shaxbeards udødelige stykke om Hamlet og alle de skuespillerne som spilte ham, du kjente ham ikke, selv om Hamlet kjente igjen Horatio. Det var uansett en ganske usunn forbindelse, ikke at det er noen trøst. Klem.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Hadde en anelse (dvs. skjønte) så har jo gitt opp en stund siden, men får liksom ikke closure fordi han på en eller annen måte alltid skal ha siste ordet. Usunn forbindelse? Mildt sagt.. Men jeg forstår liksom ikke motivet med skuespill? Å late som han vil noe mer enn det han vil? Jeg er ikke akkurat av typen som sier nei takk til forhold uten forpliktelser, men det er noe spesielt ved det å late som man ønsker noe mer hvis det kun er det førstnevnte man vil.

Men greit å få det bekreftet til tross for at det er fra en ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde en anelse (dvs. skjønte) så har jo gitt opp en stund siden, men får liksom ikke closure fordi han på en eller annen måte alltid skal ha siste ordet. Usunn forbindelse? Mildt sagt.. Men jeg forstår liksom ikke motivet med skuespill? Å late som han vil noe mer enn det han vil? Jeg er ikke akkurat av typen som sier nei takk til forhold uten forpliktelser, men det er noe spesielt ved det å late som man ønsker noe mer hvis det kun er det førstnevnte man vil.

Men greit å få det bekreftet til tross for at det er fra en ukjent.

Takk for tilbakemelding. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fulgt alle trådene du har laget for single tidligere, og alltid tenkt at om du lager til i en annen del av forumet burde jeg prøve. Jeg skrev noe i denne tråden slik at det ble lettere å følge med, men turde ikke komme med problemstilling.

Ble lest for, for mange år siden, og kjente at jeg ble redd for at om du plukket meg ut, og bekreftet ennå mer det jeg fikk ut av den lesingen. For hittil har alt stemt skremmende bra, selv om jeg ikke går og husker på lesingen, så blir jeg påmint i tide og utide.

Men nysgjerrigheten lenge leve;) Jeg skal jammen meg se om det finnes noen i nærheten som kan det du gjør her :) Kanskje pingla i meg forsvinner til din evt neste tråd også...?:P

Har vært god lesning gjennom alle sidene, og jeg ser at dette krever mye tid- ekstremt mye dybde denne gangen. Takk for tråden, denne satte igang maskineriet hos meg på godt og vondt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har fulgt alle trådene du har laget for single tidligere, og alltid tenkt at om du lager til i en annen del av forumet burde jeg prøve. Jeg skrev noe i denne tråden slik at det ble lettere å følge med, men turde ikke komme med problemstilling.

Ble lest for, for mange år siden, og kjente at jeg ble redd for at om du plukket meg ut, og bekreftet ennå mer det jeg fikk ut av den lesingen. For hittil har alt stemt skremmende bra, selv om jeg ikke går og husker på lesingen, så blir jeg påmint i tide og utide.

Men nysgjerrigheten lenge leve;) Jeg skal jammen meg se om det finnes noen i nærheten som kan det du gjør her :) Kanskje pingla i meg forsvinner til din evt neste tråd også...? :P

Har vært god lesning gjennom alle sidene, og jeg ser at dette krever mye tid- ekstremt mye dybde denne gangen. Takk for tråden, denne satte igang maskineriet hos meg på godt og vondt :lol:

Hei.

Glad jeg kunne hjelpe på et vis selv om jeg ikke leste for deg i helgen. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...