Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg vil gjerne være med hvis du har tid til en til ;)

Problemstillingen er at jeg er veldig klar for barn og vil gjerne starte prøvingen så fort som mulig, men kjæresten er ikke helt der ennå. Når vil han være klar for dette?

Som skrevet i HI så er jeg ferdig for den her gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Må på forhånd innrømme at jeg ikke er så dyktig på å predikere tid. Uansett så skal jeg gjøre et forsøk.

Vanessa Tarot, se kortene her.

Og jeg trakk sverdesset. Sverdene er en vintersuite, så det blir nok en god stund ennå. Tenk November/januar.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Tenkte at du kunne få en tilbakemelding allerede nå, også skal du selvfølgelig få en tilbakemelding når jeg eventuelt møter denne karen. Jeg har holdt på med en fyr som jeg var skråsikker på at kom til å bli noe mer, men det skjedde altså ingenting likevel. Så nå er jeg singel og er vel det fram til november/januar :fnise:

Vil takke for at du tok deg tid til mitt spørsmål! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tenkte at du kunne få en tilbakemelding allerede nå, også skal du selvfølgelig få en tilbakemelding når jeg eventuelt møter denne karen. Jeg har holdt på med en fyr som jeg var skråsikker på at kom til å bli noe mer, men det skjedde altså ingenting likevel. Så nå er jeg singel og er vel det fram til november/januar :fnise:

Vil takke for at du tok deg tid til mitt spørsmål! :biggrin:

Hei.

Synd det ikke ble noe forhold med den mannen, jeg liker å ta feil i slike spådommer. Uansett, ha en god vår og sommer og så dukker nok den her mannen opp i løpet av høsten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Har du tid til å svare på to spørsmål? :D

Når er neste spåing Gjest? :) har så lyst til og bli spådd! Har noen spørsmål :)

Beklager at jeg ikke såg det her før nu, men nu er det stengt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer det til å gå med meg og kjæresten min?

Hva kommer jeg til å jobbe med?

Anonymous poster hash: df57c...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med!! :)

Bør jeg fortsette det forholdet jeg er i nå?

Hvordan kommer det til å gå med meg og kjæresten min?

Hva kommer jeg til å jobbe med?

Anonymous poster hash: df57c...04f

Ja takk. Nylig singen alenemor på 34 år. Hatt et forhold som tok slutt for 1 mnd siden. Begge har barn fra før. Mye usilkerhet hos oss begge, for liten tid sammen pga hans prosjekter. Mye sterke følelser.. Jeg følte jeg gav mye mer enn jeg fikk tilbake. Han forsvant pga følelsemessig kaos 2 ganger og nå vet jeg at det var siste gang han forsvant..

Ellers tøffe utfordringer med tanke på jobb og ungene for meg. Selvfølelsen har fått seg en liten knekk, men håpet for å møte en mann som jeg vil få det bra med er der. Jeg har mye oppspart kjærlighet.

Den her tråd er for lengst over, jeg var litt teit og glemte meg og svarte i den da jeg oppdaget at det var spørsmål til meg her. Dog, så skal det bli en tarottråd inne på samlivsforumet i løpet av tidlighøsten, med samme metode som sist, men da er det opp til dere og følge godt med på forumet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Annonse

Hei gjest. Jeg er inne i en strevsom peridode. Kunne du tenke deg å legge litt kort med meg, privat? Legger kort på deg også om du ønsker. Send meg pm med et navn ,spørsmål evt alder så legger jeg kort på deg i kveld feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gjest. Jeg er inne i en strevsom peridode. Kunne du tenke deg å legge litt kort med meg, privat? Legger kort på deg også om du ønsker. Send meg pm med et navn ,spørsmål evt alder så legger jeg kort på deg i kveld feks.

Nei takk, jeg trenger ingen til å legge kort på meg, jeg får det til selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...