Gå til innhold

Trenger forsøkskaniner til et tarotlegg Åpen for opptatte og single


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei.

Glad jeg kunne hjelpe på et vis selv om jeg ikke leste for deg i helgen. Klem.

Der traff du, hehe en klem er vel akkurat det jeg trenger just nu:) Takk, og kg-klem tilbake. Håper du får en god natt etterhvert og en ellers fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Der traff du, hehe en klem er vel akkurat det jeg trenger just nu:) Takk, og kg-klem tilbake. Håper du får en god natt etterhvert og en ellers fin uke :)

Drikker en godnatt te nu i håp om at jeg sovner med en gang hodet treffer puten etter at jeg har drukket tom koppen. Og jeg ønsker naturligvis det samme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

er det rom for meg?

Jeg lurer på framtidsutsiktene til meg og kjæresten? Vi har det veldig fint sammen nå, men har møtt på litt utfordringer i forhold til familien hans. De er ikke så begeistrert for at jeg har et barn fra før. Dersom de ikke er on-board med dette etter hvert så vil det mest sannsynlig ikke gå.

Kan du se hvordan framtiden vår blir?

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei,

er det rom for meg?

Jeg lurer på framtidsutsiktene til meg og kjæresten? Vi har det veldig fint sammen nå, men har møtt på litt utfordringer i forhold til familien hans. De er ikke så begeistrert for at jeg har et barn fra før. Dersom de ikke er on-board med dette etter hvert så vil det mest sannsynlig ikke gå.

Kan du se hvordan framtiden vår blir?

Takk på forhånd!

Les det her innlegget. :sliten:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavendelkyss

Kort 1. Mulig graviditet. Djevelen.

Kort 2. jobbmuligheter. Myntknekten.

15.jpg

Jeg lo så godt da jeg fikk opp kortet for første spørsmålet at jeg måtte hefte Djevelen ved. For scenarioet i kortet sier jo hva du skal gjøre for å bli smelt på tjukken. Du skal lenke fyren du vil skal besvangre deg til sengen og rett og slett bare ta for deg av hans safter. Eller du kan gjøre noe potensielt litt kjedeligere laste ned appen ovuview ned på smarttelefonen (iphone/android), som er en mens/fertilitetsapp som har vist seg å være suksessfull for mange brukere når det kommer til kartlegging av egen fertilitet med dertil bra resultat (graviditet innen seks måneder).

Når det kommer til jobbutsikter så viser Myntknekten at jobben din blir skåret bort og du vil være en av de siste som må gå, noe som kan gi deg falske forhåpninger om å få bli der du er nu. Beklager at jeg må gi den nyheten.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Tusen takk for at du tok deg tid :blomst:

Hehe, vittig det første kortet og tenker at det sikkert stemmer bra! Problemet er forsåvidt at vi ikke blir gravide, men så har vi hatt veldig lite sex i det siste også pga at han er mye vekke med jobben, Så jeg får bare lenke han fast som kortet sier hahaha! :) Den appen har jeg btw! Det jeg lurte på var vel egentlig om jeg er fruktbar. Om vi kan få barn..Er redd det kan vli vanskelig. Vi har ikke brukt beskyttelse på 3 år, å jeg er enda ikke gravid...Tar meg friheten til å tolke kortet som at jeg VIL bli gravid i nærmeste fremtid! Håper det betyr det ;)

Når det kommer til kort nr 2 : Jobbsituasjonen er jo slik, at jeg skal/må slutte. Dette vet jeg jo. Men jeg undrer på hva som skjer med meg videre..Om jeg får en ny/bedre jobb. Så falske forhåpninger for å bli har jeg ikke, da jeg vet at jeg ikke kan jobbe der lengere. Jeg var mulig nok ikke nok presis når jeg spurte i.o.m at spørsmålet da egentlig skulle vært "får jeg en ny jobb snart og vil den være bra for meg?"

Takker uansett for tiden du brukte på meg. Setter stor pris på det og lykke til videre i spådommene :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanessa Tarot, se kortene her.

Kort 1. Situasjonen i forholdet ditt. Vognen.

Kort 2. Situasjonen hvis du blir singel. 2/Beger.

Kort 3. Generell klarering. Keiseren.

Vognen forklarer situasjonen i forholdet ditt. Faktisk så snakker to av tre kort om kontroll. Eller å ønske å være i ledelsen i forholdet hele tiden. Ganske interessant å se at det er greia her og om at hvis du skal fortsette å være i forholdet så bør du være sterkere på å hevde egen agenda og ikke minst ha det sånn i forholdet at du kan være den du er og ikke ha en kjæreste som dikterer og setter premisser for hvordan alt skal være. Vognen er assosiert med selvhevdelse, men man blir sliten av å ha sterke personligheter som skal hevde seg selv hele tiden, hvis man selv er mykere i kantene og det blir nær sagt umulig å være i forhold med dem, fordi man blir overhørt og overkjørt.

Så hva skjer hvis du slår opp nå i vår. Jo, 2/Beger. Det kom som en sånn diger elefant i tarotlegget for deg, og jeg funderte en stund på om jeg skulle ta det opp og jeg fant ut at det var like greit å gjøre det og du vil treffe en fyr som vil passe deg bedre egentlig. Du vil ikke få det der gnaginga i hverdagen fordi han er ikke så skarp i kantene. Jeg kan ikke spå at forholdet blir problemfylt, men flytter du for deg selv og treffer en ny, så er det jo ikke sagt at dere trenger å bli samboere noe før vinteren kommer og da har dere hatt 7-8 måneder på å bli kjent.

Det siste kortet er Keiseren, som gjenspeiler kort nr 1 og i en klareringsposisjon for de andre to kortene så lover ikke det forholdet du er i pr i dag, rett og slett fordi kortets kvaliteter er struktur og disiplin og som tidligere nevnt mer enn en gang kontroll. Det blir for mye av det, der du er nu og siden legget er ubalansert. Vi har gode positive følelser flankert av de to kontrollfreakene fra den Store Arcana, så lover det ikke godt.

Håper jeg har vært til hjelp og gitt deg noe å tenke over.

Gjest.

Takk skal du ha!

Jeg kjenner meg igjen i at jeg er litt kontrollfriken i forholdet vårt, men han er egentlig ikke det, men vi er veldig forskjellige så vi drar litt i motsatt retning uansett.

Jeg har faktisk muligheten til å flytte for meg selv til våren, eller fått en forespørsel om det, karrieremessig og lurt veldig på om det er rett og galt for oss.

Ja du har gitt meg noe å tenke over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tusen takk for at du tok deg tid :blomst:

Hehe, vittig det første kortet og tenker at det sikkert stemmer bra! Problemet er forsåvidt at vi ikke blir gravide, men så har vi hatt veldig lite sex i det siste også pga at han er mye vekke med jobben, Så jeg får bare lenke han fast som kortet sier hahaha! :) Den appen har jeg btw! Det jeg lurte på var vel egentlig om jeg er fruktbar. Om vi kan få barn..Er redd det kan vli vanskelig. Vi har ikke brukt beskyttelse på 3 år, å jeg er enda ikke gravid...Tar meg friheten til å tolke kortet som at jeg VIL bli gravid i nærmeste fremtid! Håper det betyr det ;)

Når det kommer til kort nr 2 : Jobbsituasjonen er jo slik, at jeg skal/må slutte. Dette vet jeg jo. Men jeg undrer på hva som skjer med meg videre..Om jeg får en ny/bedre jobb. Så falske forhåpninger for å bli har jeg ikke, da jeg vet at jeg ikke kan jobbe der lengere. Jeg var mulig nok ikke nok presis når jeg spurte i.o.m at spørsmålet da egentlig skulle vært "får jeg en ny jobb snart og vil den være bra for meg?"

Takker uansett for tiden du brukte på meg. Setter stor pris på det og lykke til videre i spådommene :takke:

Takk skal du ha!

Jeg kjenner meg igjen i at jeg er litt kontrollfriken i forholdet vårt, men han er egentlig ikke det, men vi er veldig forskjellige så vi drar litt i motsatt retning uansett.

Jeg har faktisk muligheten til å flytte for meg selv til våren, eller fått en forespørsel om det, karrieremessig og lurt veldig på om det er rett og galt for oss.

Ja du har gitt meg noe å tenke over.

Takk for tilbakemelding damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da er klokken over fem på mandag og jeg finner ut av at en oppsummering kan være greit.

Jeg synes den nye metoden fungerer bra, men jeg merker at jeg ikke er stødig i den på den måten at når jeg er sliten så går jeg automatisk over til gammelmetoden og jeg ser det ikke før etter at jeg har postet og det er noe jeg må bli bevisst på en annen gang. Jeg synes klientene (dvs de som fikk tarotlesning) har alle vært søte og hyggelige og har vært dyktige på å prøve å gi tilbakemelding, av 42 stk ble det en som bare takket for lesningen og kom ikke med mer, og hun andre har ikke anerkjent lesningen overhodet, sånt er ikke artig, men jeg er positivt overrasket over majoriteten av dere.

Jeg ser også at jeg skulle vært klarere på beskjedfronten, jeg glemte i forbifarten å formidle hvordan jeg ville ha det med posting av problemstilling i første innlegg, sånn at jeg slapp å lete og blad igjennom sidene. Folk fra Singleforumet vet hvordan jeg vil ha det og postet med en gang, men det ble noen misforståelser som kunne vært unngått hvis jeg hadde vært tydeligere, men, men sånt skjer. Vi stod han av alikevel, selv om jeg skal innrømme at masingen jeg observerte gjorde meg mer sliten og stresset enn jeg liker å innrømme. Dog vil jeg si at alt i alt ble den her Tarothelgen på samlivsforumet vellykket og håper at dere som var med på reisen i nærmere 20 sider synes det samme.

Gjest.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort 1. Hvorfor får jeg ikke sommerjobb. Sverdpasjen.

Kort 2. 3/Staver.

Sverdpasjens kvaliteter er at han er en umoden kommunikator. Han elsker å fortelle historier, også slike historier som man ikke burde fortelle. Sånt som man burde la ligge og ved å gjøre det så ødelegger han for folk. Han vil det ikke, men det blir sånn fordi han oppfatter folks reaksjoner til sladderet som oppmuntring og ved det klarer han ikke å tie stille. Det bare må ut. Så du har nok vært ute for en ryktespreder. Det har ikke vært ondt ment, (da hadde 5/sverdRX dukket opp), men likevel har vedkommende ødelagt for deg. Og det forklarer nok hvorfor du ikke får sommerjobb hjemme.

24.jpg

3/Staver viser hva du kan gjøre med det her og jeg skulle ønske jeg kunne si at du bare skal søke på det du har lyst på og at alt skal bli bra, men saken er den at du heller burde snu ryggen til (slik som damen på bildet) ønsket om sommerjobb hjemme og begynne å planlegge jobb et annets steds hen. Så fleks dine kreative muskler og se på mulighetene et annets sted. Jeg kan begynne og det ser ut til at du er på en båt, så kanskje passasjerbåter her og der kan ha behov for mannskap. Hurtrutesesongen begynner om en 14 dagers tid, så søk, ikke bare der, men i alle norske rederier med passasjerbåter som trenger feriepersonell.

Håper jeg har vært til hjelp.

Gjest.

Wow, takk! Når det gjelder første avsnittet så er det akkurat det jeg har vært redd for, at en sjef av meg vil snakke vondt om meg når den blir ringt om referanse. Kan også være at ansatte ved bedriftene jeg har søkt på har snakket om meg, hadde ikke et godt rykte i ungdommen, idiotisk at det skal gå utover meg 10 år etterpå. :( Men man kan jo aldri være sikker på om det er akkurat det, men er uansett meget imponerende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Wow, takk! Når det gjelder første avsnittet så er det akkurat det jeg har vært redd for, at en sjef av meg vil snakke vondt om meg når den blir ringt om referanse. Kan også være at ansatte ved bedriftene jeg har søkt på har snakket om meg, hadde ikke et godt rykte i ungdommen, idiotisk at det skal gå utover meg 10 år etterpå. :( Men man kan jo aldri være sikker på om det er akkurat det, men er uansett meget imponerende:)

Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du ble lei maset. Til og med jeg som bare leste (og håpet), ble lei alt maset. Tråden kunne vært mer oversiktlig hvis folk hadde holdt seg til det ene innlegget + tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du håndterte tråden bra jeg. Om man tror på tarot eller ikke spiller ingen rolle egentlig, poenget her er at Gjest gjør noe hun har troen på, hun gjør det på egen fritid og hun gjør det gratis. Syns folk bør respektere det. Masete tullinger og respektløs forsøk på å overta tråden og å diskutere irrelevante situasjoner fordi man har det ute med Gjest, det er bare teit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Syns du håndterte tråden bra jeg. Om man tror på tarot eller ikke spiller ingen rolle egentlig, poenget her er at Gjest gjør noe hun har troen på, hun gjør det på egen fritid og hun gjør det gratis. Syns folk bør respektere det. Masete tullinger og respektløs forsøk på å overta tråden og å diskutere irrelevante situasjoner fordi man har det ute med Gjest, det er bare teit.

Takk, må innrømme at jeg lurer på enkelte aggressive utfall ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du gjorde en kjempejobb, Gjest! Er utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å lese for så mange mennesker også så omfattende! Driver å sysler litt med tarot selv (er ikke godt nok inne i det til at jeg tør å lese for andre enn meg selv og enkelte venner, er mer stødig på orakelkort) og vet hvor krevende det kan være. Alt i alt har jeg hatt en super helg med å lese denne tråden og plukke opp diverse tips og triks fra deg, er veldig givende å se på hvordan andre tolker kortene og plukke opp diverse som jeg ikke har lagt merke til selv før. Måtte faktisk gå til innkjøp av Vanessa Tarot etter første gangen jeg så deg poste bilder av stokken, for de var så fine og stemte overens med personligheten min. Kanskje hvis jeg også blir stødig nok til å gi lesninger her inne en dag, men i mellomtiden skal jeg kose meg med dine tarottråder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Jeg syns du gjorde en kjempejobb, Gjest! Er utrolig takknemlig for at du tar deg tid til å lese for så mange mennesker også så omfattende! Driver å sysler litt med tarot selv (er ikke godt nok inne i det til at jeg tør å lese for andre enn meg selv og enkelte venner, er mer stødig på orakelkort) og vet hvor krevende det kan være. Alt i alt har jeg hatt en super helg med å lese denne tråden og plukke opp diverse tips og triks fra deg, er veldig givende å se på hvordan andre tolker kortene og plukke opp diverse som jeg ikke har lagt merke til selv før. Måtte faktisk gå til innkjøp av Vanessa Tarot etter første gangen jeg så deg poste bilder av stokken, for de var så fine og stemte overens med personligheten min. Kanskje hvis jeg også blir stødig nok til å gi lesninger her inne en dag, men i mellomtiden skal jeg kose meg med dine tarottråder :)

Oy, du gjorde det ja. Nå ble jeg glade nu, for jeg elsker Vanessa Tarot. Den ser så overfladisk ut, men den er knallgod å bruke for å greie ut en situasjon i relasjoner. Ellers godt å høre at jeg er behjelpelig med å inspirere andre tarotister.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Ligger på senga og surfer litt før jeg sovner, og oppdaget nå at du har gjort en lesing for meg. Hurra!!

Jeg synes du fortjener en mye bedre tilbakemelding enn hva jeg har våkne minutter til å gi deg nå. Håper det går fint at jeg gir deg denne i morgen?

Jeg er takknemlig for at du tok deg tid, og ønsker som du kanskje skjønner å bruke litt tid på å gi en gjennomtenkt tilbakemelding! Men enn så lenge, tusen takk :-)

Renate79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hei. Ligger på senga og surfer litt før jeg sovner, og oppdaget nå at du har gjort en lesing for meg. Hurra!!

Jeg synes du fortjener en mye bedre tilbakemelding enn hva jeg har våkne minutter til å gi deg nå. Håper det går fint at jeg gir deg denne i morgen?

Jeg er takknemlig for at du tok deg tid, og ønsker som du kanskje skjønner å bruke litt tid på å gi en gjennomtenkt tilbakemelding! Men enn så lenge, tusen takk :-)

Renate79

Det går fint. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...