AnonymBruker Skrevet 2. oktober #101 Skrevet 2. oktober Alder har mye å si på dette området. Mitt inntrykk er at yngre menn ønsker stor rumpe, mens eldre menn ønsker store pupper. Anonymkode: a6fb6...180 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #102 Skrevet 2. oktober Nei formen er mye viktigere enn størrelsen. Mye heller noen sprettene medium eller små enn noen store hengepupper. Anonymkode: 2298f...dcc 3 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #103 Skrevet 2. oktober Aldri hatt et utpreget seksuelt forhold til pupper. Ser på pupper mer som matstasjoner en som noe erotisk og sensuelt. Det er bare pupper. De få gangene jeg har gjort meg noen tanker om pupper, har vært i de tilfellene jeg har sett unormalt store og silikonpupper. Det syntes jeg ikke er noe fint. Anonymkode: 5a354...2af
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #104 Skrevet 2. oktober Liker best store pupper ja. Og tight mus… Anonymkode: 48e9b...490
8ilver8nake Skrevet 2. oktober #105 Skrevet 2. oktober Jeg selv og flere andre menn jeg kjenner har en preferanse for små bryst. Men det henger nok også mye sammen med at vi liker bedre kvinner som heller mot slank eller veltrent fremfor formfull. Og noen av oss henger det nok sammen med oppvekst og miljø, slik som for meg som har vokst opp med sportsdans på høyt nivå og tilhørende fysikk som følge av dette på de jeg har hatt rundt meg.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #106 Skrevet 2. oktober Heller store enn veldig små, men er mer opptatt av rumpa egentlig Anonymkode: 5c5fc...d61 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #107 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Alder har mye å si på dette området. Mitt inntrykk er at yngre menn ønsker stor rumpe, mens eldre menn ønsker store pupper. Anonymkode: a6fb6...180 Støtter denne! Da jeg var ung på nittitallet og totusentallet var menn ekstremt opptatt av pupper. Det var Pamela Anderson overalt. Nå når jeg dater yngre menn er det kun rumpe de er opptatt av… Jeg synes det er rart, er ikke pupper mer kvinnelig enn rumpe? Blir hetero menn mer homofile fremover? Anonymkode: c0225...efd 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #108 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Synes kvinnekropp er nydelig i alle fasonger, men jeg blir ekstra tent av store pupper. Anonymkode: 903ae...71f Det er det dummeste jeg har hørt. Anonymkode: baeb0...0a0
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #109 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Støtter denne! Da jeg var ung på nittitallet og totusentallet var menn ekstremt opptatt av pupper. Det var Pamela Anderson overalt. Nå når jeg dater yngre menn er det kun rumpe de er opptatt av… Jeg synes det er rart, er ikke pupper mer kvinnelig enn rumpe? Blir hetero menn mer homofile fremover? Anonymkode: c0225...efd Rumpa forteller egentlig mer om hvordan resten av kroppen ser ut. De med store puppe er ofte feite. Og nei, menneskehjernen har ikke endret seg på 20-30 år. Anonymkode: baeb0...0a0 2
Bamseklemmer Skrevet 2. oktober #110 Skrevet 2. oktober Størrelsen og fasongen spiller ingenrolle til ei som elsker puppekos🥰 det er vel det som tenner meg mest🤫 2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #111 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er det dummeste jeg har hørt. Anonymkode: baeb0...0a0 Hvordan er det dumt å kunne like kvinnekropper i flere slags fasonger? Hvorfor er ikke det bare en kjempefordel? Dette må du utdype! Anonymkode: f75c6...f37 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #112 Skrevet 2. oktober Puppestørrelse er som kuken, spiller ikke noen rolle med størrelsen. Anonymkode: ce597...cf4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #113 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (På 7.3.2014 den 14.46): Liker de fleste menn store pupper bedre enn små? Hva tror dere? Anonymous poster hash: b1a3b...fc5 Tror gjennomsnittlig mann liker en håndfull rett og slett..ikke for store iallefall. Anonymkode: dbee0...352
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #114 Skrevet 2. oktober B-cup er min favoritt, har dog aldri klaget på å få leke med et par pupper Anonymkode: cdbc9...7e2
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #115 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Tror gjennomsnittlig mann liker en håndfull rett og slett..ikke for store iallefall. Anonymkode: dbee0...352 Anonymkode: 06907...fd8
AnonymBruker Skrevet 2. oktober #116 Skrevet 2. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anonymkode: 06907...fd8 Perfekt størrelse Anonymkode: 6c323...7df
Resignert Skrevet 2. oktober #117 Skrevet 2. oktober Jeg foretrekker FINE pepper. I alle størrelser, så lenge de er naturlige.
Abraham Skrevet 3. oktober #118 Skrevet 3. oktober For meg som mann er det viktigste at dama er selvsikker og fornøyd med puppene sine. Det nest viktigste er at de er naturlige, enten små eller store. Hun jeg er sammen med nå har stoooore pupper, og det er nesten morsomt (eller pinlig noen ganger) hvilken oppmerksomhet hun får av menn når vi er i forsamlinger med andre. Så til det trådstarter spør om så tror jeg svaret fra menn er mye mer ja, enn det som fremkommer av svarene her. Jeg har hatt kjærester tidligere som på alle andre måter har vært like pene og tiltrekkende, men uten å få i nærheten den oppmerksomheten. Dama er heldigvis så vant til blikk og oppmerksomhet så hun kunne knapt brydd seg mindre.
Vegar Beideren Skrevet 12. oktober #119 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (På 7.3.2014 den 14.46): Liker de fleste menn store pupper bedre enn små? Hva tror dere? Anonymous poster hash: b1a3b...fc5 Jeg liker helt klart best små faste pupper. Fasthet og form er mye viktigere enn størrelse. Store pupper henger alltid. Og silikon er generelt mindre attraktivt. Heller noen litt hovne myggstikk enn mugger som henger.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #120 Skrevet 12. oktober Så lenge hun er feminin så skal det mye til om det er puppene det står på. Jeg liker et bredt spenn av pupper. Det er faktisk et punkt hvor jeg syns større pupper er mindre attraktivt, det handler nok også om at da krysser det som regel inn i ganske kraftig overvekt. Anonymkode: ae63c...0ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå