Gå til innhold

Liker menn store pupper best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Rumpe, helt klart... Er jo den du tilbringer mesteparten av tiden med. :P

Damer med store pupper har sjeldent fine rumper. Begge to har sine gode fordeler

Anonymous poster hash: 7c45f...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei huffda :sjokkert: . Det må du ikke finne på gjøre. La dem sitte på.

Liker du damer? Bare lurer på siden du nevnte du liker mellom store her forrige side. Lesber er kule:)

Anonymous poster hash: 7c45f...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Og det er lite? Vanlig størrelse er vell 150

Anonymous poster hash: 7c45f...3b2

Jeg antar det bare er et fåtall som måler 150 cm rundt kroppen, under brystene. Spør du om jeg synes 85 C er lite? Det er vel ganske vanlig, vil jeg tro.C er plain, middels store ville jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Liker du damer? Bare lurer på siden du nevnte du liker mellom store her forrige side. Lesber er kule:)

Anonymous poster hash: 7c45f...3b2

Jeg er ikke lesbisk. Du har nok lest overfladisk. Jeg kommenterte et innlegg: henge pupper?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Damer med store pupper har sjeldent fine rumper. Begge to har sine gode fordeler

Anonymous poster hash: 7c45f...3b2

Der er eg unntaket. Eg har fått puppemenn til å bli rumpemenn og vis versa. Eg har pene pupper og pen rumpe. Litt sjølvskryt på ein fredagskveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Der er eg unntaket. Eg har fått puppemenn til å bli rumpemenn og vis versa. Eg har pene pupper og pen rumpe. Litt sjølvskryt på ein fredagskveld.

Sjølvskryt skal ein lytte til, for det kjem frå hjartet :Nikke: .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Liker de fleste menn store pupper bedre enn små? Hva tror dere?

Anonymous poster hash: b1a3b...fc5

Jeg liker alle slags pupper.... ditto kvinnene de sitter fast på. Av en eller annen grunn pleier de fra naturens side å passe veldig godt til kvinnen som eier dem... det blir liksom alltid full klaff :)

Kan ikke svare for alle menn. Tror gjerne at en del yngre gutter legger mye vekt på størrelse, samt en del umodne menn...men når alt kommer til stykket så er det bare glad for å få seg dame. Har en tanke om at å være veldig opptatt av størrelse, utseende og overfladiske ting modnes til det bedre med alderen. (Bortsett fra noen da, som alltid forblir den samme guttevalpen selv om han snart fyller 40)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et annet eksempel:

"Jeg foretrekker mellom store bryster"

Var denne kommentaren jeg siktet tll men ser nå du bare quota en setning:)

Anonymous poster hash: 7c45f...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rått med små bryster. GOOGLE: "Tiny tits".

Anonymous poster hash: 4145d...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jeg liker alle slags pupper.... ditto kvinnene de sitter fast på. Av en eller annen grunn pleier de fra naturens side å passe veldig godt til kvinnen som eier dem... det blir liksom alltid full klaff :)

Kan ikke svare for alle menn. Tror gjerne at en del yngre gutter legger mye vekt på størrelse, samt en del umodne menn...men når alt kommer til stykket så er det bare glad for å få seg dame. Har en tanke om at å være veldig opptatt av størrelse, utseende og overfladiske ting modnes til det bedre med alderen. (Bortsett fra noen da, som alltid forblir den samme guttevalpen selv om han snart fyller 40)

Du blander "moden" med "desperat". Vi har skjønt at du ikke har noen som helst preferanser når det gjelder utseende, det gjentar du til det kjedsommelige i hver eneste tråd sammen med all den andre skamløse smiskingen din. Men de aller fleste menn og kvinner i alle aldre har altså preferanser i forhold til utseende .

De som kan, vel og merke.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Du blander "moden" med "desperat". Vi har skjønt at du ikke har noen som helst preferanser når det gjelder utseende, det gjentar du til det kjedsommelige i hver eneste tråd sammen med all den andre skamløse smiskingen din. Men de aller fleste menn og kvinner i alle aldre har altså preferanser i forhold til utseende .

De som kan, vel og merke.

Nå har jeg ikke tenkt å la mine meninger bli sensurert av deg. Du kan fint være uenig i mine meninger så mye som du orker om det gir deg noe. Selv har jeg preferanser til utseende hos kvinner, noen finner jeg mer attraktive enn andre. Preferansene er midlertidig ikke kun basert på et mål, en størrelse eller et ideal som andre mennesker mener jeg bør ha. Mine preferanser er basert på utseende sammen med personlighet, selvtillit og andre egenskaper. Syns det er helt greit å ikke bli tent på noe fordi det har store pupper. Det er ikke skamløs smisking å ha egne meninger.

Lincon, hvor gammel er du?

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Linnie Meister er vel eksponent for den der.. Puppene hennes veier jo nesten mer enn dama selv.

Anonymous poster hash: 66a81...a51

Hun selv snakket om hvor tungt puppene hennes var første episode av 71 grader nord nå nettopp. Når de andre deltagerne bar sekken hennes fortalte hun at hun fortsatt bar tungt fordi puppene hennes veide så mye..... Men Linnie er jo en artig personlighet som får oss til å smile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedgreien er ikke puppene. De kan i det store og hele være små eller store. Poenget er at det kommer at på jenta. Hvordan flink hun er helt enkelt. Hun skal være gjennomført deilig å knulle. Hvis hun ikke er det, betyr det lite at puppene er små eller store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chlorophyll

Og det er lite? Vanlig størrelse er vell 150

Anonymous poster hash: 7c45f...3b2

150 hva da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heartbeat

Synes bh str sier lite, Jeg har feks E70, noen sier det er lite og noen sier det er stort. Men flere av mine venninner bruker D80 og de har liksom større enn meg, enda cupen min er E . Har aldri forstått meg på de der bh størrelsene. Men ser ut til at om du har større str rundt så er også cupen større?

Noen som har forklaringen på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bh str sier lite, Jeg har feks E70, noen sier det er lite og noen sier det er stort. Men flere av mine venninner bruker D80 og de har liksom større enn meg, enda cupen min er E . Har aldri forstått meg på de der bh størrelsene. Men ser ut til at om du har større str rundt så er også cupen større?

Noen som har forklaringen på det?

Går man opp i omkrets går mn ned i cup! Så en 75c cup vil ha like stor cup som 85a, rett og slett fordi man gjerne får cup forskjell når man går opp/ned i vekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Liker de fleste menn store pupper bedre enn små? Hva tror dere?

Anonymous poster hash: b1a3b...fc5

Store pupper på jenter er ikke et must, men det er selvsagt et pluss i boka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Går man opp i omkrets går mn ned i cup! Så en 75c cup vil ha like stor cup som 85a, rett og slett fordi man gjerne får cup forskjell når man går opp/ned i vekt!

Ja, er det jeg også har forstått :) Godt med bekreftelse. Det beste er uansett å prøve de, for av og til så skiller str på leverandør også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...