Gå til innhold

Liker menn store pupper best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

E er stort uansett, det går jo i forhold til kroppsstrørrelsen! En 75E og 85C kan være like store, men det er i forhold til kroppen som tels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chlorophyll

E er stort uansett, det går jo i forhold til kroppsstrørrelsen! En 75E og 85C kan være like store, men det er i forhold til kroppen som tels!

Dette skjønte jeg ikke. :klo: Bruker selv 75D, og søstera mi sier at jeg ikke har pupper lenger. Selv er jeg ganske fornøyd, og tenker at jeg trenger ikke større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om en mann går til tannlegen er det ingenting som en kvinnelig tannlege med gigantiske pupper. Resten er det bare å tenke seg til.

Endret av mats50001
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bh str sier lite, Jeg har feks E70, noen sier det er lite og noen sier det er stort. Men flere av mine venninner bruker D80 og de har liksom større enn meg, enda cupen min er E . Har aldri forstått meg på de der bh størrelsene. Men ser ut til at om du har større str rundt så er også cupen større?

Noen som har forklaringen på det?

Men du har jo rimelig store med 70E da. Dine venninner er brede, og da ser jo gjerne ikke brystene fullt så store ut i forhold til resten av kroppen. Du kan være fornøyd. :)

Anonymous poster hash: 6ce34...f9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig gjør dette at megapuppetannlegekvinner bokstavelig talt har sykt store fordeler ved sin yrkesutøvelse på bekostning av menn.

Endret av mats50001
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig gjør dette at megapuppetannlegekvinner bokstavelig talt har sykt store fordeler ved sin yrkesutøvelse på bekostning av menn.

Nåja, tviler på det.. Hehe

Anonymous poster hash: b1a3b...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Men du har jo rimelig store med 70E da. Dine venninner er brede, og da ser jo gjerne ikke brystene fullt så store ut i forhold til resten av kroppen. Du kan være fornøyd. :)

Anonymous poster hash: 6ce34...f9e

Ja, men man kan jo bli litt forvirret av de bh-størrelsene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåja, tviler på det.. Hehe

Anonymous poster hash: b1a3b...fc5

Ingenting å tvile på det. Er sant som det er sagt. :transe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et annet eksempel:

"Jeg foretrekker mellom store bryster"

Det er digg å komme mellom store bryster.

Anonymous poster hash: eeb5b...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å tvile på det. Er sant som det er sagt. :transe:

Er det det? Så f.eks. overvektige tannleger med svære pupper er det de fleste menn vil ha som tannlege? Slik at hun skubber ani ansiktet, om jeg forstår rett?

Anonymous poster hash: b1a3b...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umm jeg mener at noen ganger kan det bli litt for mye av det gode. En god målstrek er som regel mellom D og E. Selv er jeg mest glad i C og at hun da er kort i høyden.



Anonymous poster hash: 882a0...ad4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skjønte jeg ikke. :klo: Bruker selv 75D, og søstera mi sier at jeg ikke har pupper lenger. Selv er jeg ganske fornøyd, og tenker at jeg trenger ikke større.

En person som har 75E og en person med 85C vil strengt tatt ha like store pupper. Men de vil jo se mye mindre ut på hun med 85 pga størrelsen på personen enn på hu med 75. Jeg har 75H, og har gått ned fra 85E. Jeg kan fortsatt bruke 85E bh'ene mine fordi de er fortsatt like store i cupen, men de blir alt for store i omkretsen rundt kroppen. Det er fordi jeg, i motsetning til de fleste kvinner, ikke har mistet noe vekt på puppene til tross for at jeg har gått ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

En person som har 75E og en person med 85C vil strengt tatt ha like store pupper. Men de vil jo se mye mindre ut på hun med 85 pga størrelsen på personen enn på hu med 75. Jeg har 75H, og har gått ned fra 85E. Jeg kan fortsatt bruke 85E bh'ene mine fordi de er fortsatt like store i cupen, men de blir alt for store i omkretsen rundt kroppen. Det er fordi jeg, i motsetning til de fleste kvinner, ikke har mistet noe vekt på puppene til tross for at jeg har gått ned i vekt.

Jeg mener cupene også er større ved 85C enn 70E, så lenge de er større i omkrets? Har prøvd feks 85 rundt og de er mye større i cupene også enn feks min str

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener cupene også er større ved 85C enn 70E, så lenge de er større i omkrets? Har prøvd feks 85 rundt og de er mye større i cupene også enn feks min str

Jeg kan strengt tatt bare sy inn min i 85E så vil den passe på meg hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chlorophyll

En person som har 75E og en person med 85C vil strengt tatt ha like store pupper. Men de vil jo se mye mindre ut på hun med 85 pga størrelsen på personen enn på hu med 75. Jeg har 75H, og har gått ned fra 85E. Jeg kan fortsatt bruke 85E bh'ene mine fordi de er fortsatt like store i cupen, men de blir alt for store i omkretsen rundt kroppen. Det er fordi jeg, i motsetning til de fleste kvinner, ikke har mistet noe vekt på puppene til tross for at jeg har gått ned i vekt.

så cuppen er tyngden på puppene, og ikke omkretsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de fleste menn store pupper bedre enn små? Hva tror dere?

Anonymous poster hash: b1a3b...fc5

Kan bare svare for egen del.

Små faste er å foretrekke, dog ikke helt flatt. En håndfull er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det det? Så f.eks. overvektige tannleger med svære pupper er det de fleste menn vil ha som tannlege? Slik at hun skubber ani ansiktet, om jeg forstår rett?

Anonymous poster hash: b1a3b...fc5

Tannlegebryster er meget bra. De virker beroligende og tar oppmerksomheten vekk fra borret. men slank b-størrelse er faktisk tilstrekkelig til å oppnå god effekt. Jeg har aldri blitt borret av tannlege med større bryster, så det vet jeg ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...