anonyma Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #1381 Del Skrevet 5. mars 2006 Hehe, ja det hadde vært noe. Men kanskje litt vanskelig å måke bort? En smule seigt? Men det er jo klart, du har vel snørfreser du............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. mars 2006 #1382 Del Skrevet 6. mars 2006 Har freser - men selv med det tror jeg det ville vært seigt gitt.. Foretrekker kokosboller med sjokoladeskall jeg (helst lyst). Burde forresten ikke begynt å tenke på det nå .. er sulten .. og det var ikke noe pålegg igjen her - så bare tørt knekkebrød er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. mars 2006 Forfatter #1383 Del Skrevet 7. mars 2006 Suuuuulteeeeen! Igjen Virker som magen min er et umettelig hull i dag. Kl. 7.15 fikk den frokost hos elskeren, kl. 10.45 fikk den to brødskiver og en karbonade og litt nøtter og en sjokoladebit. Og jaggu er den ikke sulten, igjen. Hva er dette? Var koselig hos elskeren i går. Vi har jo snakka litt løselig om hva jeg tenker om dagen, men allikevel var det som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #1384 Del Skrevet 8. mars 2006 Det er altfor mye i hodet mitt. Det er min konklusjon om dagen. Tenker for mye på for mange ting. Ikke farlige ting, men ting jeg har lyst å gjøre. Kjenner energien er på vei tilbake, har lyst å utrette så mye. Vet jo at noe er altofr høytflyvende planer både i forhold til økonomi og praktisk realitet, men det er så mange tanker om dagen. Tror jeg må ta tak i noen av dem og se hva jeg kan gjøre, hva er viktigst, hva vil jeg aller helst, hva er best for meg??? Store spørsmål, viktige spørsmål. Og altså litt for mye for hodet mitt om dagen. I tillegg kommer jo tanker om jobb, elskeren osv............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #1385 Del Skrevet 8. mars 2006 Vært på kino i dag, kjempekoselig. Med en venn jeg ser litt for sjelden for tiden. Vi snakka om alle de tingene vi har lyst å gjøre på kulturfronten, så da er det bare å få ut fingern og gjennomføre. Om vi klarer å få til bare halvparten av det vi snakka om skal jeg være fornøyd i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1386 Del Skrevet 9. mars 2006 Æsj, slækkings i kroppen. Svimmel og kvalm og i tillegg litt småforkjøla. Liker det ikke. Endte med at jeg gikk hjem fra jobb midt på dagen og har sovet på sofaen siden da. Fiiiin dag. Jaja, hadde vel behov for det. Med så mye rusk og rask som går nå er det vel ikke annet å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. mars 2006 #1387 Del Skrevet 9. mars 2006 God bedring .. - og sove på sofaen er deilig. - og det er masse som går av alle sorter - synes nesten alle er syke jeg. Måtte på legekontoret og stille i kø i dag - og der var det jammen ca 15 som stilte opp før kontoret åpnet - for å få "hastetime". Er nå sykmeldt 14 dager til - og håper det holder for min del. Har aldri vært så mye borte jeg - hverken ifm. operasjoner i hender eller knær .. kun de gangene jeg fikk barn .. så det er uvant - og jeg har dårlig samvittighet - selv om jeg sier til meg selv - det går jo bare utover meg selv om jeg presser meg .. og hvem takker meg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #1388 Del Skrevet 9. mars 2006 God bedring .. - og sove på sofaen er deilig. - og det er masse som går av alle sorter - synes nesten alle er syke jeg. Måtte på legekontoret og stille i kø i dag - og der var det jammen ca 15 som stilte opp før kontoret åpnet - for å få "hastetime". Er nå sykmeldt 14 dager til - og håper det holder for min del. Har aldri vært så mye borte jeg - hverken ifm. operasjoner i hender eller knær .. kun de gangene jeg fikk barn .. så det er uvant - og jeg har dårlig samvittighet - selv om jeg sier til meg selv - det går jo bare utover meg selv om jeg presser meg .. og hvem takker meg egentlig. ← Kjipt å være syk ja. Armen som plager deg? Det hjalp veldig å sove i dag, men jeg er fortsatt litt uggen. Men som du sier, det er bare oss det går ut over om vi ikke tar hensyn til det. Og dårlig samvittighet skal du ikke ha God bedring til deg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. mars 2006 Forfatter #1389 Del Skrevet 10. mars 2006 Ok, litt i listemodus om dagen. Ble enig med han jeg var på kino med forrige dagen at vi måtte gå mer. Så jeg har samla sammen filmer jeg har lyst å se av de som er aktuelle nå: A History of Violence Brokeback Mountain Capote En høyst uvanlig mann - i dag sammen med elskeren, hans valg Geisha Gymnaslærer Pedersen Lille Kylling - med nevøen? Match Point München Pingvinenes marsj Sophie Scholls siste dager Svein og Rotta - nevøklassen den og Syriana Wallander - Mastermind - litt usikker på denne Disse har jeg sett: Good Night, and Good Luck Legenden om Narnia - Løven, heksa og klesskapet Stolthet og fordom Walk the Line Og under kommende filmer på filmweb fant jeg: North Country - noe usikker The Libertine Ice Age 2 Tristan and Isolde Da Vinci koden Rotløs ungdom Asterix og vikingene Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest (og det er bare fram til sommeren Jeg raska og med meg filmmagasinet, men har ikke fått lest gjennom ennå.................. ) Ser ut som jeg må mye på kino framover I tillegg kom masse teater, opera og forestillinger vi hadde lyst å se. Om vi får det til blir det en ultrakulturell vår/sommer. Men jeg liker det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #1390 Del Skrevet 12. mars 2006 Fiiiin helg ja Har tilbrakt størstedelen sammen med elskeren. På fredag var vi på kino og så overnatta han hos meg. I går kveld spiste vi middag sammen hos ham. Innimellom har jeg vært på korseminar. Så var den helga gått. Det er så fint å være sammen med elskeren, vi går godt i hop og kan slappe av sammen. Vi snakker om alt mulig, om ting vi skal gjøre sammen og. Det er så utrolig vanskelig å tenke tanken at jeg burde (?) kutte ut. Eller trappe ned. For å evt gi rom for andre/noe annet. Det er så j&/(#&g behagelig å ha det sånn som nå. Hadde en liten diskusjon med kollegaen min, hun mente jo og at jeg heller burde finne meg noe mer varig. De fleste rundt meg mener det. Så hvorfor? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. mars 2006 #1391 Del Skrevet 12. mars 2006 For meg høres dere jo ut som et par - mer enn som elsker/elskerinne - men.. Uansett så legger vel hvertfall dette en demper på det å evt. å åpne for andre. Når det gjelder kino - har jeg vært mer på kino de siste ukene enn på år - og har sett tre av de filmene du har lyst til å se. Av de tre jeg har sett er München den som gjorde størst inntrykk på meg. Virkelig verd å se. Brokeback Mountain var severdig - men jeg var ikke så helfrelst som mange andre, og Gymlærer Pedersen var dels fornøyelig - men også litt skuffende. (Nå har jeg ikke lest boken - men jeg synes de som skulle være veldig brennende for en sak - var veldig tamme) Har planer om å se Geisha - men har foreløpig ikke lagt flere planer .. for det å få "puttet" kino inn i programmet er jammen vanskelig Dagene går så alt for fort .. og det skjer så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. mars 2006 Forfatter #1392 Del Skrevet 12. mars 2006 For meg høres dere jo ut som et par - mer enn som elsker/elskerinne - men.. Uansett så legger vel hvertfall dette en demper på det å evt. å åpne for andre.← Hrmff, du har sikkert rett. Men det er så vanskelig............. Jaja, jeg MÅ jo ikke ta et valg akkurat nå. Takk for kinotips forresten. Jeg likte Walk the line veldig godt jeg. Musikken. Utrolig bra skuespillere. Den vi så på fredag var kjempesøt, en sann historie om en eldre mann som oppfylte sin store drøm om å kjøre veldigveldig fort på sin gamle motorsykkel (i kortversjon dette altså). Men nuh, natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1393 Del Skrevet 15. mars 2006 Elskeren min er så omtenksom. I går kveld var det tydeligvis noe feil med telefonen min, han hadde prøvd å sende meg melding uten å får svar og når han ringte fikk han beskjed om at telefonen var avskrudd. Så han stakk like godt innom han, for å se at alt var i orden med meg. Jeg skjønte jo ingenting, sto akkurat på badet og skulle til å legge med da det ringte på. Så utrolig koselig gjort. Jeg vet ikke om noen andre som ville tenkt på å gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1394 Del Skrevet 15. mars 2006 Og så ble det ikke noen ny jobb på meg. Fikk innstillingen i dag og jeg var litt for langt ned på lista til at det er noen sjans for det. Jaja, det blir vel andre muligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. mars 2006 #1395 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er da godt at noen tenker på deg - og bryr seg. .. trist med jobben - men forhåpentligvis dukker det opp noe annet om ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1396 Del Skrevet 15. mars 2006 Jaaaaaaaa, veldig godt å bli brydd om. En god følelse. Jeg ble helt forfjamsa jeg, da han dukka opp. Det kommer alltids en annen jobb tenker jeg, er ikke så lei meg for denne. Litt artig å lese vurderingen de har gjort og. Både om meg, om de andre og hvordan de har tenkt i forhold til stillingen. Ellers er det mye rare tanker i hodet mitt om dagen. Føler at jeg er inne i en omstillingsperiode. Føler at jeg må ta tak i livet mitt og finne en litt annen vei kanskje? Finne hva som er viktig for meg. OG få litt ro i sjela. Det siste har jeg tenkt å bruke helga på. Endelig en helg uten synging eller annet som tar masse tid. Skal klippe meg på lørdag, det er eneste faste plan. All den andre tida skal jeg bruke på MEG. Det skal bli deilig. Synes at det meste av fritida mi nå går med til og må-ting. Og det liker jeg ikke. Dvs, jeg liker at det er fint rundt meg og at ting er litt i årnigs, men ikke at det "stjeler" min-tid. Så masse småtteri jeg gjerne skulle fjerna fra den mentale to-do-lista. Skulle bare hatt litt mer igjen av lønning, så skulle jeg jaggu dratt på shopping og. Jaja, en kan ikke få alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1397 Del Skrevet 15. mars 2006 For en daaaaaaag. Plutselig plinga gubben på msn. Vi har hatt en tradisjon med lammestek i påska, masse venner og masse vin. Den tradisjonen holdt jeg i hevd i fjor og det var greit. Forøvrig den festen hvor elskeren ble elskeren, men det er en annen historie I år har jeg ikke fått rota meg til å sende ut mail ennå. Så da lurte han på om jeg skulle ha det, eller om han kunne. Det var jo litt dumt å ha to parallelle ting.............. Han hadde hørt med alle "sine" og de fleste var hjemme i påska. Merka at jeg gikk rett i defensiven, masse følelser som satte meg helt ut. Prøvde å formidle på en ok måte at jeg hadde jo tenkt det da. Og at det var jo en tradisjon. Prøvde også å få fram at det ikke er en helt bra periode for meg, og lurte på om jeg kunne tenke på det. Joda, jeg kunne jo det. Og så kom tårene snikende.......... Det skulle ikke mer til. Jeg fikk summa meg og sa at jeg veldig gjerne ville ha den tradisjonen. Og det skulle jeg få, om det var så at den var viktig for meg. Og det er det jo. Jeg skrev vel og det at jeg var redd for å miste mer av det sosiale rundt meg, det er jo sant, jeg merker at jeg er mer og mer ute av det. Mange sammenhenger nå hvor "vi" naturlig hadde vært bedt, er det nå bare ham. Så da blir det vel litt samarbeid, i fjor laga han steika og det kan han gjerne gjøre i år og. Kan jo være en fordel og med min stramme økonomi at han bidrar litt til festen. Han lurte også på å ha med noen folk som han ville ha invitert, men ikke jeg. Det må vel kunne gå an, så lenge det ikke er utysket Urk, jeg liker ikke sånne ting som røsker opp i hverdagen min og setter meg ut. MEN, den god ting merka jeg. Jeg har blitt flinkere til både å tenke på meg selv og hva jeg vil, OG å si fra om det. Det var viktig for meg i denne samtalen at jeg klarte å stille opp for MEG. Hadde egentlig en løselig avtale med kameraten min i dag, men han var ikke helt bra. Passer egentlig fint det, etter en sånn dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 15. mars 2006 #1398 Del Skrevet 15. mars 2006 Det er viktig å stå opp for seg selv (det er nemlig veldig sjelden det er noen andre som gjøre det). Og det er viktig at du klarer å si fra (synes det er vanskelig selv innimellom). Synes det er flott om dere klarer å samarbeide. (han er vel ikke så dum at han tar med utysket - på et samarbeidsprosjekt - det er jo å be om konflikt .. men desverre har man jo vært borti menn som ber om det også ) Kjenner veldig mange av settingene dine - og skjønner veldig godt hvordan du har det. Det sosiale er alltid en kjempeutfordring etter et samlivsbrudd. Mange klarer ikke å forholde seg til det - og så må de velge .. og da blir ofte en av det oprinnelige paret "dyttet ut i kulden" .. og fordi en ikke blir bedt noen ganger - er det naturlig å be den som ble bedt forrige gang osv. - og plutselig var mange av de gamle vennene borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 15. mars 2006 #1399 Del Skrevet 15. mars 2006 Du kjenner jo mine erfaringar rundt det med samlivsbrot, så vi tar ikkje den igjen no. Einig med Billa: Flott du står opp for deg sjølv! Eg merke jo at eg plutseleg er litt meir interessant for folk då, no når eg kan ta med meg nokon... Så eg seier ja når han har junior, og så kjem eg aleine likevel. Har ein høgare verdi om ein er halvparten av to? Merkeleg tenking... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. mars 2006 Forfatter #1400 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Hehe, tenkte på det. Det her kan atta alt om. Har fått det litt mer på avstand nå, så det går bra, har skrevet mail til gubben. Og lessa ut hele historien for kameraten min, han skjønte meg selvfølgelig godt. Utrolig skummelt hvordan vi er på nett noen ganger. Men det er jo bare bra. Pluss at det har vært endel annen orging pr mail i dag, føles som jeg har sittet her i hele kveld. Hva gjorde vi egentlig før? Endret 15. mars 2006 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg