anonyma Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1241 Skrevet 17. januar 2006 Sant det billa, det er godt når noen bryr seg. Det sa jeg til ham og.
Bokalven Skrevet 17. januar 2006 #1242 Skrevet 17. januar 2006 Ei av de som var med har bursdag i dag og har invitert endel folk på feiring, først noe på dagen og så ut på kvelden. Oppdaga plutselig i går at alle rundt bordet, utenom meg var invitert. Og i tillegg satt de og prata endel om det. Ikke veldig hyggelig. ← Skjønner veldig godt hvordan du har det. Sånt er aldri gøy. Selv om du ikke kjenner henne godt, synes jeg er er rett og slett uhøflig og sitte og snakke om en fest alle bortsett fra én rundt bordet er invitert i. Kjenner igjen det der så alt for godt. *klem*
Gjest Gjesten Skrevet 17. januar 2006 #1243 Skrevet 17. januar 2006 Veldig enig, det er rett og slett udanna. Og eg som festhaldar hadde blitt skikkeleg uvel om eg hadde vore der og høyrdt det... Eg kjenner den igjen frå når dei her veletablerte venninnene har middagsselskap med veletablerte venninner, og ikkje tar med meg for eg er vel ikkje interessert i sånt. Nei, det er jo mykje betre å sitte heime aleine om kvelden...
anonyma Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #1244 Skrevet 17. januar 2006 Nei, ikke sant. Det gjør det jo så mye bedre. Er faktisk mye bedre i dag, ikke så skjør som i går. Føler nesten at den lille samtalen med elskeren i går gjorde stor forskjell. Snakka såvidt med ham på msn i dag, sa at det var veldig fint at han brydde seg.
anonyma Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1246 Skrevet 18. januar 2006 *klem* tilbake til lunacia. I går hadde jeg en fantastisk bra time hos psyk. Fikk ut hele denne greia som jeg har holdt på med i helga. Hun snakka masse hun og, mye mer enn hun pleier. Kalte det et gjennombrudd for meg blant annet. Det var så bra. Hun brukte og mye av de samme ordene som jeg bruker inni hodet mitt, uten at jeg hadde sagt dem til henne. I denne siste greia har jeg på en måte greid å skille mellom hendelsen og det som hendelsen frembrakte og så bearbeidet de tingene som kom opp, selv om det er vondt. Jeg har blitt flinkere til å sette ord på de eksakte tingene jeg tenker og jeg er og flinkere til å snakke om det, å dele. Og det er et stort skritt på veien. Så nå er alt mye bedre. Tok med meg elskeren hjem i går da, ble liggende og prate lenge i mørket. Koselig. Er litt trøtt i dag da
Bokalven Skrevet 18. januar 2006 #1247 Skrevet 18. januar 2006 Så kos med elskeren, da. Og flott at du fikk ut ting. *klem*
anonyma Skrevet 18. januar 2006 Forfatter #1248 Skrevet 18. januar 2006 Han er jo en skikkelig go'ing elskeren min.
Bokalven Skrevet 18. januar 2006 #1249 Skrevet 18. januar 2006 Koselig! Jeg og pjuskevenninna mi var på Grand og drakk varm sjokolade i dag. Den var virkelig GOD! Anbefales!
anonyma Skrevet 19. januar 2006 Forfatter #1250 Skrevet 19. januar 2006 Åååå, så deilig da. Både med pjuskevenninne og varm sjokolade. Jeg har jo ikke fått somla meg dit ennå, litt typisk da. Er veldig flink til ål tenke at jeg skal gjøre ting, men får ikke ut fingern. Og så går ettermiddagene/kveldene så fort. Særlig når man sovner på sofaen etter middag...............
LilleBille Skrevet 19. januar 2006 #1251 Skrevet 19. januar 2006 Er veldig flink til ål tenke at jeg skal gjøre ting, men får ikke ut fingern. Og så går ettermiddagene/kveldene så fort. Særlig når man sovner på sofaen etter middag............... ← .. veldig kjent den gitt - sove TV på ettermiddagen når man tror man ser nyheter er så fort gjort...
anonyma Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #1252 Skrevet 20. januar 2006 Tror vi ser nyheter er vel ganske dekkende ja Greide å la være i går da. Satt og surfa endel i stedet. Har tenkt litt på alternativer til nåværende jobb, ny jobb, studier osv. Fikk plutselig lyst å gjøre noe helt annet. Så da måtte jeg jo sjekke ut det. Nedturen kom da skolepengene beløp seg til vanvittige 135 000,- for et år. Selv lånekassa dekker ikke så mye. Og om de hadde støtta det, ville det gitt meg mye mer studielån enn jeg har lyst på. Så da utgår vel det tenker jeg. Kanskje en annen gang i et annet liv. Men jeg har jo søkt ny jobb da. Har ennå ikke hørt noe, men til uka kanskje? Har etterhvert fått virkelig lyst på den jobben. Så det blir spennende.
anonyma Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #1253 Skrevet 20. januar 2006 Ååååå, lei av mikroskoptitting Surrete i hodet, tørr i øynene. Synes litt synd på meg selv nå. Har maaaasse igjen. Dette blir en lang dag ja. Belønningen er pastarestaurant + kino i kveld
anonyma Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #1254 Skrevet 21. januar 2006 Aaahrgg, jeg er så lei den kjerringa at jeg kan grine. Har akkurat snakka med opphavet. Først litt med pappa, det er alltid helt greit og koselig. Så snakka jeg litt med mamma, at jeg ikke lærer. Og da går ting helt i ball. Om hun ikke gnåler om nyhetene (som jeg forsiktig påpekte at jeg hadde jo lest i avisen jeg og.....) så er det hvor fælt hun har det. Joda, hun har mye fysiske plager, det har hun hatt i mange år. Men det er alltid så mye annet, syt og klag. Blir mye ja og ha fra min side for det spiller faktisk ingen rolle hva man sier, det har jeg lært meg opp gjennom årene. Og om jeg prøver å nevne at jeg ikke alltid har det helt bra fysisk selv (redd for at jeg har arva hennes sykdom ja) så feies det bare bort. Eller så får jeg standardlinjen som i dag: du må få noe behandling for det da. Hun vet jo meget godt selv at det ikke er så mye behandling som hjelper. (Og å komme som ung og "frisk" til en vanlig lege og klage på sånne symptomer er ikke enkelt. Det har jeg prøvd før og ble ikke akkurat tatt på alvor. Jeg har jo faktisk tenkt at jeg må gjøre noe snart, det har blitt verre i det siste og. Men det var et lite sidespor. ) Jada, det er urettferdig av meg å klage på henne, hun er jo tross alt syk og gammel, men hun har en egen evne til å dra meg skikkelig langt ned og det er et problem for meg, om det ikke er det for henne. Jeg hadde faktisk en fin dag i dag, så langt. Jeg hadde det veldig koselig i går, var ute og spiste deilig pasta og så på kino med etpar venninner. Etterpå traff vi kameraten min (vår) over en pils. Han hadde hatt konsert og var godt på snurr allerede. Heiv meg på siste bussen hjem og sov lenge i dag. Har fått gjort litt her, blir liksom bedre humør når det er litt reint og ryddig rundt meg. Og så var jeg på butikken og da hadde de ringe mens jeg var ute. Nå tror jeg jeg skal bruke litt tid på å dra meg selv opp igjen, gjøre det litt koselig for meg selv. Det er jeg nok lite flink til, å ta vare på meg selv, både fysisk og psykisk. Og i morgen må jeg ut og grave fram bilen min...............
anonyma Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #1255 Skrevet 22. januar 2006 Shiiiit! Ser ut som pc'n min er i ferd med å ta kvelden. Liker det meget dårlig :evil: Begynte i går, da den rett og slett bare stoppa midt i surfinga og slo seg av. Har støvsuga den og lirka og lurka og fikk den opp igjen, men med masse feilmeldinger. Kunne ikke egentlig finne noe unormalt, men dog. Så skrudde den seg av igjen. Da ga jeg opp. Og i dag morges måtte den lirkes i gang. Den bør nok reinstalleres, det har jeg tenkt på lenge, men det virker som det er en eller annen teknisk greie og. Minner om da den forrige tok kvelden Jaja, sjekke Dell da.................
anonyma Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1256 Skrevet 23. januar 2006 (endret) Fiiin helg :-D Fikk brått veldig lyst å lage mat igjen i helga så jeg inviterte kameraten min over på skikkelig middag i går. Veldig koselig. Har i det hele tatt hatt en veldig bra helg, har kosa meg på egenhånd, fått virkelig slappa av i mitt eget selskap. Og det er ikke alltid jeg har klart. Kanskje jeg endelig har funnet litt ro? :klø: Endret 23. januar 2006 av anonyma
anonyma Skrevet 23. januar 2006 Forfatter #1258 Skrevet 23. januar 2006 Ajaj, sitter her og venter på en nedlasting. Kjeder meg litt. sånn er det å være utskremt IT-årne-og-fikse-person. Fått den litt tvilsomme æren tredd nedover hodet. Men da har jeg jo tid til en lite innlegg :-D Tror jeg har fornærma elskeren litt, det bekymrer meg. Snakka på msn i lunsjen i dag og jeg var vel litt for direkte, og da ble det tyst gitt. Jeg prøvde å si at det ikke var meningen, det var greit det da, men nå får jeg ikke kontakt med ham. Han er i tillegg i en litt dårlig periode, så jeg er litt redd for ham. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre når han ikke svarer.
anonyma Skrevet 24. januar 2006 Forfatter #1259 Skrevet 24. januar 2006 Det er så godt å kunne snakke sammen. :-D Og godt at vi har hverandre til å trekke oss opp igjen når ting er litt trått. Hadde en hyggelig kveld sammen i går vi. Fikk bekreftelsesbrev og søkerliste på den stillingen jeg har søkt, det var bare 15 stk, hvorav vi lett kunne stryke noen. Det blir veldig spennende. Har jo litt kvaler i forhold til nårværende jobb. Mye står og faller på meg her i og med at jeg driver alene, og jeg har litt dårlig samvittighet for å "svikte", men samtidig er det jo meg selv jeg må tenke på. Det er jo jeg som skal leve med og av jobben. Skal ikke være lett nei..........
Bokalven Skrevet 24. januar 2006 #1260 Skrevet 24. januar 2006 Åååå, så deilig da. Både med pjuskevenninne og varm sjokolade. ← Ja, det er kjempedeilig. Ja, du burde jo vite at det er fint med pjuskevenn, du har jo en selv. Jeg har jo ikke fått somla meg dit ennå, litt typisk da. Er veldig flink til ål tenke at jeg skal gjøre ting, men får ikke ut fingern. Og så går ettermiddagene/kveldene så fort. Særlig når man sovner på sofaen etter middag............... ← Kom deg dit så snart du kan!
Fremhevede innlegg