anonyma Skrevet 6. desember 2005 Forfatter #1141 Del Skrevet 6. desember 2005 Rogaland er et fylke på vestlandet, det grenser i nord til Hordaland, hvor blant annet Bergen befinner seg. Så har vi plassert det en gang for alle liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. desember 2005 #1142 Del Skrevet 6. desember 2005 Ah, så bra... Trodde jeg var helt på jordet, jeg, siden det var snakk om at Bergen lå så langt unna. Men det gjør det jo strengt tatt ikke da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. desember 2005 #1143 Del Skrevet 6. desember 2005 Er vel ikkje snakk om at Bergen låg langt unna, men at Rogaland ikkje låg i Bergen... Men det er ganske mange mil frå byen Bergen til fylket Rogaland. Tar nokre timar i bil. Men det er ikkje lenger enn avstanden frå Bergen til Sogenfjorden omtrent, som ligg i Sogn og Fjordane fylke... Eg og havna visst på ein annan plass enn planlagt på søndag, veldig uventa, men veldig, veldig kos. Så forrige helg skal det noko til å toppe, i alle fall med tanke på at denne helga er det lesing til eksamen igjen... (E ikkje forvirra altså, syns berre den her smileyen verka så mykje meir sånn halvlei lissom.) Ellers kom eg igjen frå jobb no, var der i 12 timar, det får halde. Lesedag i mårra og torsdag, julebord fredag. Har noko å avslutte der gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1144 Del Skrevet 7. desember 2005 Lesedag i mårra og torsdag, julebord fredag. Har noko å avslutte der gitt... ← Det kan jeg nok tro Jeg skal ikke på julebord på fredag, jeg skal ha FRI Det skal bli godt. For i dag er det masse detaljer som skal på plass før i morgen. Det blir en lang, arbeidssom dag tenker jeg. Var på en konsert i går, deilig å slappe av litt, men så greide jeg å skravle lenge med elskeren på msn etterpå, så det ble jo seint igjen. Det var en veldig fin prat da, han er så god, elskeren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. desember 2005 #1145 Del Skrevet 7. desember 2005 Farlig det der... Men så lenge du føler det er godt så er det vel godt. Eg har jo nett skrive på ein annan tråd at størst av alt er kjærleiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1146 Del Skrevet 7. desember 2005 Neida, ikke farlig. Vi er helt åpne på hvordan ting er og vet hvor vi har hverandre nå. Synes jeg da. Kan snakke sammen om alt mulig og få støtte når ting er kjipe. Kjipt er det også at jeg holder på å bli syk. Kollegaen min er hjemme med feber i dag, jeg er tett i bihulene og det verker i hele hodet. Har dytta innpå det jeg kan for å forhindre at det slår meg helt ut. Teit at ting som virkelig hjelper mot tette bihuler enten en reseptbelagt eller ikke lov i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. desember 2005 #1147 Del Skrevet 7. desember 2005 Du får prøve å sirkulere en liter saltvann eller to gjennom nesen - det pleier ofte å løse opp litt - eller ta en skikkelig undervannssvømmetur i klorvann ... det løsner også ofte opp. God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1148 Del Skrevet 7. desember 2005 Hm, svømmetur vet jeg ikke om jeg får tid til da. Men ellers prøver jeg alle de vanlige triksene, kan etpar etterhvert Mest redd for å få feber da, blir helt slått ut av det. Er overhodet ikke inspirert til å lage foredrag i dag, mye morsommere å henge her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. desember 2005 #1149 Del Skrevet 7. desember 2005 Hmm, eg skjønne ikkje ka du meine no altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1150 Del Skrevet 7. desember 2005 Pussig det der du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. desember 2005 #1151 Del Skrevet 7. desember 2005 Hmm, eg skjønne ikkje ka du meine no altså... ← Ikke jeg heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. desember 2005 #1152 Del Skrevet 7. desember 2005 Lag te av hylleblomst og salvie! Smaker ikke godt, men er bra mot forkjølelse og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1153 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Godt tips, lunacia. Du er flink med sånt du har jeg skjønt. Skal se hva jeg kan få tak i i ettermiddag. Har veldig liten lyst å være dårlig i morgen. Tror det kan være et sjakktrekk å få en skikkelig natts søvn og. Endret 7. desember 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. desember 2005 #1154 Del Skrevet 7. desember 2005 Ja, søvn er kjempebra. Utrolig hva noen ekstra timer på øyet kan gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1155 Del Skrevet 7. desember 2005 Puuuh! Endelig ferdig med alle mappene (nei, ikke sånn mapp ) til møtet i morgen. 40 stk. Foredraget mitt er på det nærmeste ferdig og, går vel gjennom det jeg skal si hjemme i kveld, det gidder jeg ikke sitte her og gjøre. Nå er det bare litt morsomt småpirk igjen, samt å krysse fingre for at jeg ikke har glemt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. desember 2005 #1156 Del Skrevet 7. desember 2005 Så flott! Flinke deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. desember 2005 #1157 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) *slette dobbeltposting* Endret 7. desember 2005 av lunacia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #1158 Del Skrevet 7. desember 2005 Jepp, flink i dag. Jobba hardt. Har nå slappa av litt på sofaen med middag og nyheter, holdt på sovne, men det ville vært veldig dumt. Skal nå ta en halvtimes gjennomgang av foredraget, finne ut hva jeg skal si og så ta en tidlig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #1159 Del Skrevet 9. desember 2005 Tilbake i min egen tilværelse igjen Konferansen i går gikk fint. Jeg var hele dagen litt spent på HVA som var glemt eller ikke kom til å fungere, men det var ingenting som gikk skeis. Endel sykdomsforfall, men det gjorde nesten ikke noe, vi gikk litt over tida på noen av foredragene og da hadde vi jo litt tid Mitt gikk ganske bra. Og så stakk vi ut og tok en pils før middagen. Som også gikk etter planen. Og DA datt jeg helt sammen. Fikk i meg litt vin og ble kjempetrøtt. Så det ble ikke så seint på meg, rusla hjem når endel av de tilreisende skulle ta pub-til-pub-tur. Har sovet godt, men ikke helt lenge nok kjenner jeg. I dag skal jeg bare gjøre noen småærend og kose meg, får vel rydde litt her og Har ikke vært hjemme så mye i det siste så jeg er litt på etterskudd kan du si. I går var ikke bare bra da. Har en litt underlig følelse for jobben min for tida. På den ene siden har jeg masse oppdrag og folk er fornøyde, det kommer stadig flere ting inn. På den andre side stresser det meg litt innvendig. Jeg føler ikke alltid at jeg legger nok innsats i jobben, samtidig som jeg alltid har dårlig samvittighet for ikke å strekke til. Blir jeg syk eller er borte stopper ting opp. Etter jul vet jeg at det er masse å gjøre, masse masse. Blir matt bare ved tanken. Føler meg helt overvelda og apatisk foran en sånn arbeidsmengde, men er det grunn for det? Eller er det bare meg som ikke er dugelig nok? Eller god nok på planlegging, sånn at jeg rekker over alt. Sånne tanker kommer fram når jeg ikke er på jobb og får tid til å tenke mye. Får vel legge en slagplan i løpet av fridagene. Sjefen min hadde noen tanker om at jeg skulle sette i gang en ny teknikk i labben og. Da antyda jeg at det nok kunne bli litt vanskelig pga arbeidsmengden, det får vi diskutere. Da må jeg i så fall få meg en assistent. Liker ikke sånn jeg føler det nå............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. desember 2005 #1160 Del Skrevet 9. desember 2005 Så flott at det gikk bra! Og en ekstra stor *klem* til deg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg