anonyma Skrevet 5. april 2005 Forfatter #781 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Vel, videre og videre. Fikk ikke snakka noe med ham i dag, ikke på tomannshånd i hvertfall. Fikk gitt ham en bursdagsklem, men han ville ikke være med ut etterpå som vi har for vane. Måtte hjem. Så alt er fortsatt i det uvisse. Jeg dro ut og tok en pils, litt trøtt og surrete i hodet. Merker at dette går innpå meg ja. Mer og mer. Snakker med kameraten min på MSN nå innimellom. Men du Champis, det er vel ikke noe lurt å ha besøk av S? Selv om du trenger nærhet. Og være med en som har dame Det er ikke bra nei. Godt du stoppa det. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 6. april 2005 #782 Del Skrevet 6. april 2005 Ja jeg vet.. *skamme seg* Jeg har lovet meg selv en gang for lenge siden at jeg aldri skal være med på utroskap igjen, og det har jeg tenkt å holde. Så jeg ligger unna han på jobben. Men det er lov å synes han er søt, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 6. april 2005 Forfatter #783 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Klart det er lov da Sikle så mye du vil du, men ikke gå over streken. Sånn pleier jeg å tenke i hvertfall. Moro å kjenne at man lever litt da, godt å komme seg videre. Jeg synes også det. I dag skal jeg på date, med en jeg har truffet via nett. Kan bli artig det, han virker som en trivelig fyr og ingen av oss er så veldig gira på å hive oss ut i et fast forhold nå. Veldig avslappet i forhold til det, og da blir det liksom ikke så mye stress. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 6. april 2005 #784 Del Skrevet 6. april 2005 Håper du får en fin date! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 6. april 2005 Forfatter #785 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Haha, den daten ble det jo mye av. Han måtte jobbe og avlyste. Men det er jo sånn som skjer. Bare dumt akkurat i dag da jeg var veldig gira på en date Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. april 2005 Forfatter #786 Del Skrevet 7. april 2005 (endret) Æsj, livet mitt er et eneste rot for tiden. Rot med gutta, hva vil jeg egentlig, hvem vil jeg har nær meg, hvor langt vil jeg gå, hva skal jeg høre på, magefølelsen eller formuften? Rot også i forhold til jobb, har ikke skrevet noe om det her, men det skjer ting der og. Vet ikke hva som kommer til å skje, når og hvordan. Hva vil jeg og hvor langt er jeg villig til å gå for å få det til? Det et rotete hjemme, giddalaus der og. Orker ikke holde kontakt med venner noe særlig. Trøtt og uopplagt. Æsj, bare rot. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. april 2005 Forfatter #787 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Og jeg snubler videre. Har vært vanvittig sliten på jobb siste uke, har nok vært mer påkjenninger enn jeg har trodd, som har tappa meg for krefter. Hadde en halvveis avtale om må treffe en fra nett, men det ble ikke noe av. Dro i stedet ut med guttaboys, gubben, bestisen og en til og tok etpar pils. Ble ikke så vanvittig seint. I dag skal jeg på kino med en venninnne. Og så må eg en tur innom jobben. Og så burde jeg gjort klar sykkelen, for nå var det jo sykkelvær. Typisk meg da. Det har jeg ikke gjort. Men noe jeg har gjort er å legge igjen en hilsen til min elsker på blink. Jeg så ham der en dag da jeg søkte, han har bilde og greier. Har vært innom og lest litt og fant ut at det var best å gi seg til kjenne. Lurt eller ikke lurt, det ser vi ikke før etterpå Det er fortsatt uavklart mellom oss i og med at vi ikke har hatt noe kontakt. Jeg tenker masse på ham, er jeg helt nøktern så er han ikke noe for meg, magefølelsen sier stopp. Men noe inni meg sier vil mer. Så enten har jeg driti meg ut skikkelig nå eller så får vi avklart at vi er venner og ikke noe mer, eller så ........... Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 9. april 2005 #788 Del Skrevet 9. april 2005 Hei Her har det skjedd litt ja. Har vært innom med jevne mellomrom og smuglest litt. Det er jo typisk at det skal være rot med disse mannfolka ....kan ikke leve med og kan ikke leve uten heller Synes det virker som du er kommet godt på vei og det er gøy å lese. Morsomt å date litt da :D Og så får man ta en dag avgangen når det gjelder elskeren din. Ikke alltid like lett å skulle analysere og tenke fornuftig. Masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. april 2005 Forfatter #789 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hei LaToya, hyggelig at du stikker innom. Lurer jo på hvordan det går med deg. Håper du har det bra. Nå har jeg akkurat snakket med ham, ikke helt sikker på om jeg har gjort det riktige eller ikke. Vi har i hvertfall kommunisert via blink og snakka sammen litt. Skal på kino i morgen, hjææælp. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. april 2005 Forfatter #790 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Litt slapp dag i dag, har sovet litt dårlig i natt. Våkna av noen lyde klokka 5 og sov ikke skikkelig etter det. Har mekka litt på siten min, som jeg endelig har fått opp igjen Har fått vaska noe klær og vært ute og gått en liten tur. Deilig dag. Nå holder jeg på å lage middag. Skal slappe litt av på sofaen etterpå, før jeg må gå. Skal jo på kino i dag :hår: Litt scary, men håper det blir bra. Har fått melding i dag. Var jo på kino i går også, men det gjør jo ingenting. Var sammen med to venninner, hun ene har småbarn og kan sjelden gjøre sånne ting, så det var ekstra hyggelig at hun var med. Gikk ut og tok en kaffe etterpå. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. april 2005 Forfatter #791 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Noe mer avklart forhold i dag kanskje? Vi har i hvertfall snakka litt sammen. Han forstår at jeg ikke med det første er klar for å forplikte meg til noe. Men vi har noe hyggelig sammen og det fortsetter vi med Kinoen i går var veldig bra, så "Masjävlar". Nesten litt fjortis å sitte og holde i hånda og fnise på kino Men bra var det. Litt vanskelig å si hva jeg føler for ham, er ikke akkurat stormende forelska, er kanskje ikke forelska i det hele tatt, men liker fyren veldig godt, har det fint sammen med ham og så lenge vi kan holde oss der så greit for meg. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. april 2005 Forfatter #792 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Psykologdag igjen i dag. Alltid litt moro å se hva jeg ender opp å snakke om. De fleste gangene starter jeg med ting som har skjedd meg i det siste og tar det derfra. Nå har det vært masse å tenke på de siste par ukene, men mye av det er avklart eller "ferdigtenkt" på andre måter nå. Var mye roligere i hodet i dag, hun bemerket at det var stillere i meg. Jeg har også kommet til noen konklusjoner ang mitt forhold til gubben og at det som har skjedd kanskje kan ha vært positivt for meg. En anledning til å bli den jeg egentlig er. Litt vanskelig å forklare uten å utlevere meg selv helt I dag ser jeg igjen elskeren min og. Litt rart det der, godt å ha noen så nær, trives med å ha han der. Men uten å være i noe forpliktende forhold, uten at noen gjør "krav" på meg og min tid utenom når jeg selv vil det. Snålt, men deilig. Vet ikke ennå hvordan jeg vil forholde meg til de andre rundt oss ennå, har ikke lyst å fortelle alle og enhver om det. Kanskje senere. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. april 2005 Forfatter #793 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Traff ham igjen i går, fikk ikke snakka noe sammen på tomannshånd, det er litt vanskelig med alle rundt. Etpar vet jo om det, men ellers holder vi det skjult. Men jeg fikk etpar kommentarer på at jeg så så godt ut, de skulle bare visst Tydelig at dette er bra for meg. Det som ikke er så bra er at jeg sendte meldinger til ham i går kveld, han dro hjem mens jeg dro ut og tok etpar øl. Fort gjort at ting kommer litt feil ut når man er brisen. Gjorde ikke noen store tabber da. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 13. april 2005 #794 Del Skrevet 13. april 2005 Godt og lese om din framgang. Og det er spennende med en elsker... Min maler var min elsker etter bruddet med barnefaren (som hadde vart i 10 år), og se på oss nå! 8 år senere.... Jeg kjenner igjen den følelsen av å finne seg selv igjen og være seg selv på godt og vondt. Jeg fikk noen aha-opplevelser etter bruddet med BF, og var både langt nede og høyt oppe (bruddet var ganske likt som ditt, men en annen der og felles venner + litt ekstra). En morgen, ca. 4-5 mnd. etter bruddet, våknet jeg opp i min nye leilighet og var rett og slett forbannet. Forbannet på meg selv og det jeg hadde drevet med de siste årene. Jeg så jo hvilken vei det gikk men var ikke tøff nok til å ta et valg tidligere. Det provoserte meg noe inni hæ***te og da bestemte jeg meg for å bare ta ting som de kommer og stille mere krav til meg selv og ikke minst være ærlig mot meg selv. Nok om meg.... Sklir litt ut iblant. Det er spennende med hemmelige forhold. Alle blikkene og det som hører med. Og for ikke å snakke om når man endelig møtes igjen.... Gleder meg på dine vegne og håper det går den veien du vil uansett hva det er. Nå må jeg jobbe igjen så ha en god dag videre og en super helg. Selvom jeg ikke skriver så mye her inne så leser jeg alle oppdateringene. Og til får LaToya: Godt å "se" deg igjen.. Kjempe god og varm til dere begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. april 2005 Forfatter #795 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) tilbake til deg Titti, setter stor pris på innleggene dine. Jeg har jo tenkt mye på hvilken vei dette kommer til å gå, vet ikke helt hva jeg vil ennå, men kjenner at jeg blir mer og mer dratt mot tanken på å ha et forhold. Men det er fortsattt mange ting som holder meg tilbake, ting med meg, ting med ham og ting med min situasjon generelt. Jeg har ikke skrevet noe særlig om det her, men jeg har søkt på et jobbrelatert prosjekt som vil medføre utenlandsopphold i 3-6 mnd. Det har jeg selvfølgelig fortalt ham og det er også medvirkende til at jeg er litt tilbakeholden. Det er ikke avklart ennå, så jeg vet ikke om det blir noe av. Jeg VET jo heller ikke hva han kunne tenke seg, om han vil noe mer, det er bare en følelse jeg har. Han har kommet lenger etter sitt brudd enn det jeg har. Nuvel, bare noen små betraktninger.......... Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 14. april 2005 Forfatter #796 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Hva er det med disse naboene mine? I natt kom de hjem klokka 3 og romsterte rundt, satte på musikk og var alt annet enn lydløse. Ofte når dette skjer er det i helgene og de er fulle, men sånn midt i uka da :evil: Fikk jo selvfølgelig ikke sove på en stund. Trøtt i dag Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. april 2005 #797 Del Skrevet 14. april 2005 Hva er det med disse naboene mine? I natt kom de hjem klokka 3 og romsterte rundt' date= satte på musikk og var alt annet enn lydløse. Ofte når dette skjer er det i helgene og de er fulle, men sånn midt i uka da :evil: Fikk jo selvfølgelig ikke sove på en stund. Trøtt i dag Ah, så irriterrende..Det er da jeg også drømmer om eget hus, ikke bare endel av et hus... Dårlig å ikke ta litt hensyn. Du får sove litt på dagen idag, ta en liten hvil kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 14. april 2005 Forfatter #798 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Hehe, er jo på jobb på dagen. Men nå er jeg hjemme. Holder på med middag og så skal jeg slappe av litt. Har tenkt å ta -halvtimen etterpå. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 14. april 2005 Forfatter #799 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) Jaja, så mye avslapping ble det Har spist og så ringte elskeren. Vi har hatt en god dialog via meldinger på Blink i dag. Han er veldig åpen og personlig, noe jeg setter veldig pris på. Hadde en liten telefonsamtale og nå har jeg skrevet en lang melding til ham. Merker at det er lett å snakke om personlige ting med ham, samtidig er vi veldig prøvende fortsatt i forholdet oss i mellom, men det begynner å gå seg til. Og jeg er så glad for det Føles veldig riktig og greit. Blir vel ikke så mye husmorhalvtime i dag heller, holder på med noe klesvask, det får holde. Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. april 2005 Forfatter #800 Del Skrevet 15. april 2005 (endret) Wheee, fredag. I dag har en venninnne eksamen, de skulle selvfølgelig ut etterpå, så i dag blir det nok fredagspils. Hadde en veldig god dialog med elskeren i går kveld. Har fått avklart etpar ting. Veeldig bra Endret 10. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg