Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :vinke:

Utrolig lenge siden jeg har vært innom, men blir mer på nett fremover nå :D

Godt å høre at ting går bedre med deg. Tenk at det er 9 mnd siden, må si at tiden løper avgårde.

Jeg har det sånn ganske greit for tiden. Ikke så mye spennende som skjer.

Enig med deg at uvisshet er det verste. Håper at du finner ut av ting etterhvert, om hva gubben har sagt osv

Ikke la han ta rotta på deg !!

Selv om jeg ikke har vært her på lenge, så har jeg ikke glemt deg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj, for en aktiv helg. :hoppe:

På fredag var jeg på teater, et amatørteaterselskap som har satt opp et stykke av Lars Norén. Jeg kjenner ei som spiller der, ei av jentene fra Portugalturen. Gikk sammen med ei annen av jentene derfra. Fantastisk bra nivå på alle skuespillerne og et artig stykke.

Etterpå gikk vi to ut og tok etpar pils. Hun andre er litt i samme situasjon som meg, hun og mannen gikk fra hverandre på vårparten i fjor. Fikk litt vondt av henne nå, holder på å selge huset og skal finne seg noe nytt, masse stress og stort ansvar på jobb, masse følelsesmessig stress. Vi fikk snakka masse sammen og jeg håper hun får orden på tilværelsen etterhvert. Det er i sånne tilfeller at jeg ser hvor langt jeg selv har kommet.

Det ble ikke så seint på fredag, men jeg var seint oppe for det på lørdag, var en tur i butikken og var og besøkte mamma og pappa etterpå. De har fått renovert badet og det var selvfølgelig støv overalt. Lekkert bad da. :-) Fikk rundvaska stua deres, den var verst. Resten klarer pappa å pusle med utover uka.

Er så rart å være der, mamma prater i ett skval, dirigerer pappa, skal ha kontroll. Prater kun om seg selv og sine/deres ting, prater hun om andre så er det nedlatende og negativt. Noen ganger lurer jeg på hvordan pappa har holdt ut i alle disse årene. Hun spør aldri hvordan jeg har det eller er interessert i hva jeg foretar meg. Jeg klarer allikevel å lirke inn et og annet, bare på trass. Kunne vært der en hel dag uten å sagt noe om meg og mitt om jeg hadde villet. Snakker mye bedre med pappa.

I dag har jeg vært på hytta og henta ved. Ikke så lange kjøreturen det. Fint vær var det også. Kosa meg. Etterpå sagde jeg opp noen gamle lister og sånt som hadde blitt liggende i kjelleren etter opppussing sist. De er også fine å fyre med. Har hørt rykter om at det skal bli kaldt igjen, så da skal jeg kose meg med fyr i kaminen.

Og enda er klokka bare 13. :o Har halvveis avtale om at jeg skal stikke nedom ei bekjent som har flytta inn i ny leilighet. Men først skal jeg dusje og vaske av meg litt vedstøv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiik, det var 17 kuldegrader ute da jeg gikk i dag :o Og så måtte jeg skrape bil. Hælvetes ekle is. :evil:

Sitter på kontoret med varm te nå. Har hatt kontoret for meg selv i nesten tre uker for kollegaen min har vært utenbys og jobba. Vi har hatt kontakt hele tiden pr SMS og MSN, men det blir fint når hun kommer tilbake. :klem:

I går var det psykologdag, det gikk egentlig veldig bra, prata endel om forhold til foreldre og sånt, det har vært ganske touchy for meg lenge, men i går gikk det bra. Helt til vi kom inn på en av bestemødrene mine. Har sjelden reagert så sterkt. Ligger masse uforløst sorg og savn der. Jeg visste det egentlig, men hadde ikke egentlig trodd det skulle være så sterkt.

Traff som vanlig nachspielfyren i går, han er fortsatt søt :oops: Begynner å bli litt mer kjent med ham nå, ikke på tomannshånd da. Merker at jeg gleder meg litt til å treffe ham i helga igjen.

I dag skal jeg kanskje på sykebesøk, det er eneste på planen. En kamerat har falt på ski og ødelagt beinet sitt. Og da må han jo ha besøk.

Og i morgen kommer kameraten min til middag, og kanskje film. Har lyst å lage pannekaker for det er så lenge siden. Og så skal jeg fyre i kaminen, særlig om det er så kaldt som i dag. :sjokk:

Og så er det fredag, en liten pils kanskje? Ikke mye for jeg skal synge på lørdag.

Og så er den uka gått................. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, varmen ja. Hvor ble det av den?

Kosa meg med fyr i kaminen og pledd på sofaen i går, så jeg skal ikke klage. :P

Lengter litt etter sol og vår, men vet at tida som regel går så altfor fort. Det kommer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag :hoppe: :hoppe:

Ikke så mye å hoppe for da. Egentlig. Har ikke noen store planer for kvelden, skal synge i morgen og søndag og da orker jeg ikke å være bakfull eller sliten. Skal ta etpar pils sammen med venninna mi, det får holde.

Hadde kameraten min på middag i går, kjempekoselig. Vi spiste pannekaker og prata masse.

Ble faktisk invitert på kino i går også, av han turdaten min. Men jeg kunne jo ikke, det var litt synd, for jeg hadde hatt lyst å gå på kino med ham. Det får bli en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det så det griner ser jeg. :wink:

Joa, det suser av gårde. Det har skjedd masse i det siste, stor framgang på relativt kort tid.

I hvertfall i forhold til de tingene jeg skriver om her. Ikke alt finner veien hit, noe fordi det blir for privat, noe er for tungt og noe vet jeg rett og slett ikke hvordan jeg skal beskrive. Notatboka min har stort sett fått ligge i fred i det siste.

Jeg merker framgangen godt på meg selv også, har blitt mer avslappet i forhold til endel ting, mer sikker på hva jeg vil og ikke vil, masse jeg rett og slett ikke gidder å bry meg med lenger. Har også blitt tøffere i kontakt med andre, spesielt i forhold til nettkontakter og sånt. Flinkere til å sette grenser for hva som betyr noe for meg og hva jeg får noe igjen for. Har fått noen trøkker i trynet og nedturene kommer med jevne mellomrom, men i det store og hele går det bra. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må skryte litt av deg og si at du har kommet langt nå.

Dagene flyr avgårde og snart kommer våren. Jeg syns du har en flott og positiv holdning til tingene nå, og tar lettere på det som skjer nå en bare for noen mnd. siden. Du har all grunn til å være stolt av deg selv!!

Min :dagensrose: og en kjempe god :klem: går til deg.

Ha en super helg og kos deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker Titti. :bukke:

Jeg har hatt en hektisk men OK helg. På fredag tok jeg etpar pils sammen med venninna mi og noen til. Var veldig disiplinert og dro tidlig hjem.

Lørdagen gikk med til seminar, litt slitsomt når det blir så mange timer. Men nå er ting på plass for konserten neste helg.

Var i 75-årsfeiring for min gamle far på kvelden. Litt rart, masse av deres venner, som jeg husker fra jeg var liten. Og de har blitt så gamle :o Og skrøpelige. Ikke så fint å se dem sånn, men det er en fin gjeng som koser seg sammen. Føler meg veldig utenfor noen ganger og tenker at dette er jo ikke mitt miljø. Men siden det er familie så må man jo stille opp.

I dag var det synging på et arrangement, vi har noen sånne greier i løpet av året. Helt greit, fikk sosialisert litt med korgjengen. Var på kino etterpå.

Har fått vite, via kameraten, min at nachspielfyren har dame :roll: Det har jo ikke kommet fram før og det har tydligvis de andre i gjengen ikke visst heller (ref at det har vært snakk om at flere er interessert og at han skulle treffe ei før øvelsen osv) . Jeg visste at han avslutta et lengre forhold i fjor. Denne dama har han vært sammen med noen måneder. Forholdet var visst ganske vanskelig pga kulturforskjeller og han var ikke sikker på om det var noe å satse på.

Så begynte vi å spekulere: hvorfor fortalte han det til min bestevenn, var det for å advare? Jeg merker at fyren ser på meg og jeg har jo titta tilbake. Han hadde kanskje regna med at kameraten min fortalte meg. Eller er det for å fiske ut om jeg egentlig er noe interessert? Og hva gjør jeg nå? Skal jeg fortsette å titte tilbake som om jeg ikke vet noe eller skal jeg slutte med det og se hva som skjer da? :roll: Jada, masse spekulasjoner fra vår side, men det kan bli spennende å se hva som skjer.

Og ja, jeg VET det er teit å drikke masse kaffe så seint på kvelden......... :wow: Det setter i gang de merkeligste tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ser liksom for meg en hyper struts som løper rundt og rundt og rundt. ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...