anonyma Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #661 Del Skrevet 3. februar 2005 Jaaaa, forelska er deilig. Vil gjerne være det igjen, snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #662 Del Skrevet 4. februar 2005 Wheee, ut på tur. I dag drar jeg på fjelltur. Det blir bra. Turen blir uten gubbe og uten fæle damer Gleder meg veldig til denne helga. Får ikke sett nachspielfyren da, men får håpe han ikke blir opptatt i løpet av helga......... Jeg ser ham jo til uka. Ha en god helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 4. februar 2005 #663 Del Skrevet 4. februar 2005 God tur og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. februar 2005 #664 Del Skrevet 5. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. februar 2005 Forfatter #665 Del Skrevet 7. februar 2005 Får ikke sett nachspielfyren da' date= men får håpe han ikke blir opptatt i løpet av helga......... Jeg ser ham jo til uka. Korreksjon. Jeg så nesten nachspielfyren i helga. Han var nemlig på tur til samme sted sammen med noen andre, de jeg var sammen med inviterte ham over til oss, men det passa ikke. Det hadde jo vært koselig det. MEN, ei av de som var med oss var skikkelig på SMS-flørtern med ham og de hadde avtalt å møtes denne uka. Dessverre :veldigsur: I tillegg overhørte jeg at det var flere som var litt interessert i ham. Og sånn "konkurranse" gidder ikke jeg. Er han interessert får han ta kontakt selv. Veldig glad for at jeg ikke har sagt noe til noen i den gjengen ja. Ellers var det en kjempedeilig tur. Alle var blide og glade og vi kosa oss masse. Har fått gått endel på ski, litt støl i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. februar 2005 Forfatter #666 Del Skrevet 8. februar 2005 Hm, fortsatt litt støl i dag, jeg har visst noen muskler allikevel Denne uka er det litt mer avslappet på jobb og det er deilig. Kan sulle litt og få tid til å tenke og planlegge litt. Ikke alle forsøkene fra de siste to stresseukene gikk like bra og jeg må finne en forklaring på det samt planlegge nye forsøk. I neste uke får jeg "haleheng", ei som skal være med meg og gjøre forsøk. Egentlig er jeg ikke glad i det. Jeg liker å veilede, det gjør jeg ganske ofte, men ikke å ha noen hengende etter meg HELE tiden. Men det får vel gå. I dag treffer jeg nachspielfyren igjen (litt av noen navn folk får i denne boka ) Han er mye mindre i tankene mine nå, men ikke helt borte. Litt spent på hvordan det blir i dag. Kameraten min synes jeg skal være litt mer frampå da, men jeg tør liksom ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 8. februar 2005 #667 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg synes du skal være frempå, jeg, ikke stikke hodet i sanden... (gud så kreativ jeg er i dag da). Du har da ingenting å tape?? Tenk hvis han foretrekker deg da, fremfor resten av haremet?? Sier hun som ønsker av hele sitt hjerte å være tøff og frempå, men som aldri treffer på drømmeprinsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #668 Del Skrevet 9. februar 2005 Var ute og ølla sammen med gubben bl a, derav sent hjemme. Vi snakka om bestisen hans som visstnok har fått seg dame igjen. Vi snakka om endel annet og så sier han: " håper at jeg om ikke altfor lenge ser deg med ny kjæreste". Jeg måper og ser på ham. "Eller en venn i hvertfall da" Hva er det han tror? Jeg HADDE en kjæreste, en jeg til og med hadde gifta meg med, en som jeg var så uendelig glad i. Og som ødela alt. Jeg svarte noe sånt som at jeg fortsatt gikk i terapi for å komme meg over dette og at det ikke var så lett. Han fortalte at han hadde profil på tre steder på nett og at han hadde chatta endel med noen. Det har jo forsåvidt jeg gjort også, det er ikke det. Har lyst til å spørre igjen. Hvorfor måtte du gå? Har ennå ikke fått noe tilfredsstillende svar på det. Forstår ham ikke. Sitter her og griner nå. Vet at jeg må legge meg snart og opp på jobb i morgen. Tror jeg må ha en "terapitime" med kameraten min i morgen kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #669 Del Skrevet 9. februar 2005 Litt tom i dag. Tungt fordi jeg er ganske trøtt og tung i hodet. Heldgvis ikke fyllesyk Jeg trodde jeg hadde kommet lenger i forhold til gubben, men så blir jeg satt helt ut av spill igjen. Det er heldigvis lengre tid mellom hver nedtur nå. Tror jeg bør distansere meg litt mer fra ham, ikke tro at han vil være en venn, sånn som han sier men ikke er. Vet ikke hvorfor han sa det han sa i går, diskuterte det med kollegaen min. Er det for at han ville få bedre samvittighet om jeg fikk meg ny kjæreste? Er det mest for sin egen del han sier sånt? I morgen har han bursdag, skal feires med pilsing på fredag. Lurer på om han har invitert hu dama og? Jeg har i hvertfall tenkt å gå, han har jo invitert meg og de kommer mange kjente. Får psyke meg opp og være sterk utad (som vanlig ) Nachspielfyren er ganske uinteressant nå, fikk bekrefta at det er flere som er interessert og han hang sammen med ei i hele går. Fikk snakka litt med ham da, og det er greit det. Men han har dalt litt i mine øyne. Er sliten, skal bare kose meg hjemme i dag, har masse å rydde og sånt. Har jo nesten ikke vært hjemme de siste dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 9. februar 2005 #670 Del Skrevet 9. februar 2005 Vet ikke hvorfor han sa det han sa i går, diskuterte det med kollegaen min. Er det for at han ville få bedre samvittighet om jeg fikk meg ny kjæreste? Er det mest for sin egen del han sier sånt? Jeg tror han ville følt seg bedre om du hadde noen. For da var liksom alt blitt bra og han kunne ha god samvittighet, og du kunne liksom ikke klaget noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #671 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, sånn tenker jeg og. Alt blir bra igjen og han kan ha god samvittighet. Jeg fikk nemlig ikke følelsen at det var for min lykkes skyld............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. februar 2005 #672 Del Skrevet 10. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #673 Del Skrevet 10. februar 2005 Takk lunacia. Klemmer er godt. Har fått snakka litt med venninna mi og kollegaen min og det hjelper masse. Det ble bare så veldig sårt med en gang. I dag har gubben bursdag, sendte hilsen i sta. Han spurte også om jeg kom i morgen, og det gjør jeg jo. Veldig hyggelig det da, at han vil ha meg der. Kollegaen min synes jeg er tøff, men hva annet kan jeg gjøre? Om jeg ikke skal kutte ut alt som har vært og starte helt på nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 10. februar 2005 #674 Del Skrevet 10. februar 2005 Vet ikke hvorfor han sa det han sa i går, diskuterte det med kollegaen min. Er det for at han ville få bedre samvittighet om jeg fikk meg ny kjæreste? Er det mest for sin egen del han sier sånt? Du må ikke glemme at han sikkert er glad i deg enda. Dere har tross alt vært lenge sammen og gift i tillegg!! Så han bryr seg helt sikkert om hvordan du har det. Er ikke lett å gi 100% slipp selvom det har blitt brudd.... Ha det hyggelig i morgen og stæsj deg opp skikkelig. Garder deg med noen av de nærmeste så de kan støtte deg hvis du begynner på en nedtur.. Stor og varm fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #675 Del Skrevet 10. februar 2005 Hm, jeg klarer liksom ikke å tenke at han bryr seg om meg. Det virker ikke alltid sånn. Venninna mi kommer kanskje i morgen, hun kjenner jo gubben godt så det er helt naturlig. Jeg vet jo også at det kommer andre jeg kjenner godt og som jeg kan være sammen med om det skulle knipe. Håper bare ikke at den begynnende forkjølelsen slår ut Er tett i hodet og litt varm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #676 Del Skrevet 11. februar 2005 Kjeeeeder meg. Er ferdig med dagens gjøremål, kan ikke starte all verden, det er jo fredag og ikke jobbedag i morgen. Må være her litt til. Er litt sliten også, litt trøtt. Har heldigvis ikke blitt forkjøla. Tror jeg skal gjøre som Titti sier: stæsje meg skikkelig og ha det kult. Vet at det kommer kjente jeg kan ha det gøy med. Har tenkt masse på det som skjedde på tirsdag. Har tenkt at gubben og jeg burde ta en skikkelig prat en dag. Men vil jeg egentlig det? Jeg mangler noen svar men vil jeg få dem? Tror egentlig ikke det. Og er ikke så sikker på om det betyr noe lenger. Kjenner at jeg er på vei inn i en mer depresiv/trist periode. Mange triste tanker på mange plan nå. Har vært der endel ganger i det siste, men vet at jeg klarer å takle det, må bare gi meg tid og lov til å være litt trist. Jeg må bygge livet mitt på nytt og jeg vet ikke alltid hva jeg vil og hva jeg trenger. Hva er MEG? Hvor går JEG? Nuvel, i kveld trenger jeg en øl eller fem. Hadde vært godt med en armkrok også, men det er vel å ønske for mye............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. februar 2005 #677 Del Skrevet 11. februar 2005 Hang in there! :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. februar 2005 Forfatter #678 Del Skrevet 12. februar 2005 Takk lunacia Det går greit med meg, jeg blir bare satt litt ut av sånne ting. Reagerer på refleks tror jeg, uten at det er særlig rasjonelt. Har fått litt terapi av kameraten min i dag og det er godt. Det ble en hyggelig kveld i går. Endel folk som kom og gikk. Gubben er litt vanskelig å bli klok på, overhørte at han hadde vært på date på bursdagen sin, men til meg sier han noe annet. Og jeg reagerer som vanlig. Men det går fortere over nå enn før. Nok om det. Da vi dro hjemover ble jeg invitert på frokost hos gutta, noe jeg tok alvorlig. Det var ganske hyggelig da. Litt rart å være der hos dem, og etterhvert følte jeg meg litt "til overs" så da gikk jeg hjem. Var på kino med ei venninne i kveld. Alt i alt en fin dag. Har også hatt masse kontakt med venner og kollegaen min via SMS og MSN denne helga og det kjennes bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. februar 2005 Forfatter #679 Del Skrevet 13. februar 2005 Maaanyy rivers to crooooss. Jimmy Cliff, en av mine definitive favoritter. En sang med dypere mening. Har hatt en fin dag i dag. En av "datene" mine kom hit og så gikk vi en lang tur. Var innom et sted og tok kaffe og skravla. Vi er ikke på dater'n, vi har avklart det, men han er en god venn og så behagelig å tilbringe tid sammen med. Vi kan snakke om alt. Og det er så deilig. Så da kan jeg sulle resten av kvelden med god samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 14. februar 2005 Forfatter #680 Del Skrevet 14. februar 2005 Vet ikke hva jeg skal gjøre i forhold til gubben. Det har vært to situasjoner nå i det siste, først på tirsdag da han sa at han håpa på å se meg med ny kjæreste snart. For meg ble det jo litt trist bare, dette er ikke så viktig. Verre er det med det som skjedde på fredag. Overhørte jo at han hadde vært på date, nevnte det for venninna mi som også var der. Hun hadde tydeligvis fått vite mer da de var ute og røyka men vi ville ikke snakke mer om det der og da. Har ikke spurt henne noe mer og hun har ikke sagt noe. Hun lurte også på om jeg virkelig ville vite noe og om de betydde noe for meg. Jeg sa at jeg gjerne ville vite, jeg er jo supernysgjerrig! Men at jeg ikke ville ha ham tilbake eller noe sånt. Og det er sant. Men jeg vil vite for jeg vil ikke alltid være den som holdes utenfor. Jeg snakka også med en kamerat av gubben som jeg ikke har sett på en stund. Han syntes det var synd at det hadde gått som det hadde gått, men så hadde jo han hørt gubbens side av saken sa han. Han hadde også fått vite om dette tidlig. Og da ble jeg enda mer nysgjerrig. Hva har gubben evt sagt? Om meg og vårt forhold, om han side av saken? Kameraten hans sa ikke noe mer og jeg ville liksom ikke spørre ham ut heller. Jeg har veldig lyst å få avklart dette med gubben en gang for alle. Har fått antydet fra andre også at han har sagt ting til dem, men jeg vet ikke nøyaktig hva. Om det er sånn at han har sagt ting om meg eller som angår meg eller noe jeg kan endre på så bør jeg vel vite om det? Han har jo ikke vært særlig meddelsom ovenfor meg, men jeg har en følelse av at han har holdt noe tilbake. Mulig han er redd for å såre meg elle si noe stygt, men det å gå sånn og spekulere gjør meg gal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg