anonyma Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #641 Del Skrevet 25. januar 2005 Nå føler jeg meg nesten litt flink selv. Jeg har tenkt mye de siste dagene og ukene, uten å få så mye ut, hverken i notatboka eller her. I dag var det psykologdag igjen og da hadde jeg nærmest en oppsummering. Jeg har kommet ganske langt, masse er unnagjort, dagligsituasjonen har roa seg betraktelig. Det var så deilig å kunne konkludere med at jeg har det mye bedre. Nå er jeg på vei til å leve MITT liv, fri fra alle vanskelige tanker og føringer jeg har hatt på meg selv (uten at jeg vil gå i detalj her........) Har nesten tenkt tanken at jeg ikke trenger å gå til psykologen mer. Men jeg skal fortsette en stund til. Hun vil egentlig ha meg over i en annen terapiform, jeg er litt usikker, men skal sjekke det ut, så får vi se. Det er endel ting som gjenstår som jeg merker det er vanskelig å ta tak i, men det må nok gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 25. januar 2005 #642 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg må bare få si at jeg syns du har vært utrolig flink! Du har taklet tingene på en kjempebra måte, noe jeg tror jeg ikke hadde klart. Og at du har kommet så langt som du har gjort, på fhv så "kort" tid, viser at du er en sterk og tøff jente! Det kan du være stolt av! Du får min :dagensrose: i dag! Masse fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. januar 2005 #643 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg er stolt av deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #644 Del Skrevet 26. januar 2005 Tusen takk Titti og lunacia. I dag kjeder jeg meg......... Har en lang prosedyre på jobb og ikke så mye annet. Har absolutt ingen arbeidslyst i dag, er slapp og sliten, uten grunn egentlig. Skal besøke kameraten min i kveld da, det blir sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 26. januar 2005 #645 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg har også en kjedelig dag i dag. Har brukt mye tid på å se ut av vinduet. Hardt angrepet av PMS i dag, så jeg er litt overfølsom og vil igrunn bare hjem å legge meg på sofaen og lese i en bok. Så forresten en laaaang militærkortesje kjøre forbi her i sta. Så gikk det 5 min. så kjørte de nedover igjen, og blinket for og svinge av hovedveien igjen (til et tettbebygd boligområde). Så gikk det 10 nye min. og så kom de forbi for 3. gang og kjørte oppover igjen. Håper de omsider fant ut av hvor de skulle! Jeg flirte andre gangen de kom, og lo høyt 3. gangen. Det var en sånn "måtte vært her for å se det" morsom greie, men det er de mest spennende som har skjedd meg i dag..... Sier litt om dagen min Håper dagen din blir bedre en min, og at besøket i kveld blir topp! fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. januar 2005 #646 Del Skrevet 26. januar 2005 Ikke noe gøy å kjede seg på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #647 Del Skrevet 27. januar 2005 Så forresten en laaaang militærkortesje kjøre forbi her i sta. Så gikk det 5 min. så kjørte de nedover igjen, og blinket for og svinge av hovedveien igjen (til et tettbebygd boligområde). Så gikk det 10 nye min. og så kom de forbi for 3. gang og kjørte oppover igjen. Håper de omsider fant ut av hvor de skulle! Jeg flirte andre gangen de kom, og lo høyt 3. gangen. Det var en sånn "måtte vært her for å se det" morsom greie, men det er de mest spennende som har skjedd meg i dag..... Sier litt om dagen min Haha, kan tenke meg det var morsomt ja. Det "morsomste" vi har på jobb er alle de rare studentene som vaser rundt her I går ble en fin dag hos kameraten min, jeg fiksa litt på pc'n hans og vi fikk snakka masse sammen. Vi havna nemlig på nachspiel sammen på lørdag og vi hadde litt å snakke om, utveksle meninger. Kameraten min er nemlig homse og vi liker ofte de samme personene, så vi kommer med våre vurderinger av vedkommende person og muligheten for at en av oss har draget. Kan til tider bli ganske direkte :oops: og vi var redd vi hadde skremt en på lørdag. I tillegg til at jeg visstnok hadde tafsa litt på ham (ikke kameraten altså) uten å egentlig huske det før jeg ble minna på det. Men jeg tror det har gått greit............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 27. januar 2005 #648 Del Skrevet 27. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #649 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja, gulle meg, jeg er ganskel fæl........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 28. januar 2005 Forfatter #650 Del Skrevet 28. januar 2005 I dag er jeg ikke fæl, bare fin. Har vært hos frisøren på morgenkvisten. Fått meg bob-frisyre, 50-talls stil med masse krøller. De er mine egne altså, men er sjelden så synlige som nå. Skikkelig GLÆM! Passer kanskje ikke helt på jobb, men sikkert helt fint i kveld. Skal ut med jentene i dag. Fikk pilsemelding av gubben i går, men vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 29. januar 2005 Forfatter #651 Del Skrevet 29. januar 2005 Og i dag er jeg ikke SÅ fin. Merkelig det der at håret ikke blir så fint når man ordner det selv. I går gjorde jeg noe jeg har grua meg litt til. Vi møttes hos venninna mi i går og kosa oss, tre stykker, hun fjerde ville heller dra og møte mine gamle kolleger som skulle ha pizza og øl der oppe. Litt vanskelig å skrive om disse tingene uten å nevne navn og steder da Alle vi kjenner hverandre i utgangspunktet via jobb nemlig og vi er 4-5 stykker som ha holdt sammen lenge som en jentegjeng, men vi har også vært endel sammen med gamle kolleger. Jeg har ikke et så godt forhold til de gamle kollegene etter at jeg slutta, de har heller ikke gjort så mye for å holde kontakt med meg, så det blir bare sporadisk. Jentegjengen har også oppløst seg litt over de siste årene, vi er veldig forskjellige egentlig og etterhvert som man har blitt mer etablert har den kontakten vært mindre. Men det er alltid hyggelig å gjøre noe sammen. Så i går ville altså hun ene ikke være sammen med oss. Greit nok det, vi andre kosa oss vi. Så dro vi til byen og gikk på en pub vi pleide å være masse på før. Etterhvert kom også fjerdemann og endel av gjengen. Og det var litt rart ja. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Jeg har aldri sklidd helt inn i den gjengen der, og i går merka jeg veldig at dette ikke var en gjeng jeg følte meg vel sammen med og at jeg ikke passa inn. Litt merkelig opplevelse egentlig for dette er jo mine gamle kjente. Men jeg så også at jeg tidligere har prøvd å tilpasse meg for å passe inn, men at det egentlig ikke er MEG. Dette ble litt rotete men det var en slags aha-opplevelse for meg. Er liksom ikke noe tap at jeg ikke er inkludert der lenger. En annen test i går var å gå ut å treffe andre. Den puben vi var på er ganske livlig og ganske fullt. Så det kom jo folk bort til oss og slo seg ned og prata og ville bli kjent, men det var tydeligvis ikke jeg helt med på Hadde plutselig ikke noe ønske om å bli kjent med masse folk og ha nye rundt meg. Føltes litt scary. Til nå har jeg som regel vært ute med mange jeg kjenner veldig godt og ikke satt meg i en sånn situasjon. Det har vært så trygt og godt. Så før eller siden må jeg hive meg ut i en annen sosial setting. I dag har jeg bare vært en liten tur ute i butikken og sånt. Gadd ikke lage noen avtaler for i dag, har lyst på sose-kose helg. Skal antakeligvis en tur på jobben i morgen. Vil også prøve å lage meg skikkelig middag, selv om det bare er til meg. Litt sånn øve-seg-på-å-nyte-en-alene-helg-uten-å-bli-trist tenker jeg det blir. Ha tid til å gjøre de koselige småtingene jeg ofte ikke TAR meg tid til. I tilleg har jeg endel ting å forberede til neste uke som blir ganske hektisk. Så nuh er det sofa og nytt interiørblad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2005 #652 Del Skrevet 29. januar 2005 Ville bare titte innom og ønske god helg. Har ikke vært her på en stund. Håper du får slappa av og kosa deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 29. januar 2005 Forfatter #653 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei bustetrollet, fint å se deg her igjen. En liten slapp av på sofaen ble til en laaaaang lur. Våkna og skjønte ingenting, det var jo mørkt :o Nok en ny ting i dag, lage tacos for én. Det har jeg ikke spist siden gubben flytta. Det var ganske godt og helt OK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 29. januar 2005 #654 Del Skrevet 29. januar 2005 Hei anonyma Fint å se at du har kommet deg. Ha en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 30. januar 2005 Forfatter #655 Del Skrevet 30. januar 2005 Hei Lillesøster, hyggelig at du tar turen innom. Her går det sakte men sikkert framover ja. Strever vel fortsatt litt med å finne min egen måte å leve på, som jeg kan leve med, men det går bedre. I dag hadde jeg egentlig tenkt å dra en liten tur på jobb, men så begynte jeg med noe småtteri på kjøkkenet og plutselig hadde jeg dratt ut av flere skap og rydda og ordna. Har tenkt på det lenge at jeg skulle tatt en sjau der ute og det trengtes. Så da gikk dagen. I tillegg vaska jeg badet og gangen. I tillegg kom mamma og pappa innom med noen saker. De skal bo hos broren min en uke fordi de rehabiliterer badet hjemme hos dem. Og etterpå skal de på ferie og da skal de overnatte en natt her hos meg fra neste søndag. Nå står det en deilig kjøttgryte og putrer, skal bare hive meg en tur i dusjen først, så skal jeg kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #656 Del Skrevet 2. februar 2005 Oooh, hektisk start på uka. Har hatt masse å gjøre forrige uke, denne uka også samt at arbeidslysten er minimal Er trøtt og uopplagt og i tillegg kverner det en søt ung fyr rundt i hodet mitt. :oops: Jada, det er han nachspielfyren fra sist fest. Jeg har visst blitt helt betatt av ham. Har ikke sett ham mer enn en gang siden da og var litt spent, men jeg synes han er kjempeflott. Har jo ikke rukket å bli noe særlig kjent med ham og kjenner at alle forsvarsverkene mine kommer opp. Jeg er redd. Men jeg vil så gjerne bli mer kjent med ham og komme litt nærmere innpå ham. Sukk, det skal ikke være lett................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 2. februar 2005 #657 Del Skrevet 2. februar 2005 Wow, så spennende da!!!! Det er en deilig følelse du kjenner på nå. Kos deg med den og ikke tenk for mye. Bare nyt livet og ta ting som det kommer. Syns mange har en tendens til å stresse masse og overanalysere alt og ikke noe i startfasen. Prøv heller bare å nyt dette og la tiden jobbe for deg så blir det kanskje ikke så skummelt alikevel. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. februar 2005 Forfatter #658 Del Skrevet 2. februar 2005 Meget bra sagt Titti, jeg prøver jo å tenke sånn, men det er fankern ikke lett. Jeg kjenner ham jo ikke så godt ennå, men vet at jeg kommer til å se ham innimellom framover så jeg har god tid. Har faktisk merka en viss interesse fra ham også. Men jeg tør jo ikke gå for fort fram og jeg tør ikke ta kontakt selv. Et seriøst drawback er jo at de gangene jeg treffer ham i sosiale sammenhenger er ofte gubben med også, og å komme nærmere innpå en annen mens han er der føles forferdelig. Litt flaut kanskje også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 3. februar 2005 Forfatter #659 Del Skrevet 3. februar 2005 Oooooh, pussig hvordan en person kan feste seg så i tankene............ Hadde kameraten min på middagsbesøk i går, ble naturligvis litt snakk, veldig greit å ha hans mening også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 3. februar 2005 #660 Del Skrevet 3. februar 2005 Jeg håper det ordner seg for deg! Du fortjener å bli forelska.. er noe av det beste i hele verden synes jeg (om det er gjensidig vel å merke..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg