Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja, fredagskveld igjen. Og her sitter jeg........

En del av meg tenker: å, nå er alle vennene mine ute og drikker øl og koser seg og ingen vil ha med meg, ingen vil noensinne bry seg om meg. En annen del tenker: fy flate, jeg er sliten, i dag hadde det vært deilig med en rolig hjemmekveld, legge meg tidlig og få en god dag i morgen. En annen tenker: i dag har jeg sjansen til å gjøre koselige småting for meg selv, kose meg virkelig på egenhånd.

Men hva skjer? Jeg sløver altfor mye på sofaen, foran halvdårlige tv-program og har ikke noe tiltak. Gjør ingenting for å kose meg, gidder ikke gjøre noe annet heller. Sitter her litt og surrer. Er rastløs og klarer ikke la være å tenke på at nå er gubben og de andre ute og drikker øl. Slites mellom å ville være der selv og tenke at jeg får en mye bedre dag i morgen dersom jeg IKKE går ut. Antakelig redd for å gå glipp av noe, for å falle utenfor, bli glemt............. :cry:

Har store planer i morgen da, har tenkt å dra til byen og gå i interiørbutikker og titte litt. Har noen ideer til arbeidsrommet jeg har ommøblert litt i. Må få litt inspirasjon. Sånne ting er morsomt. Skal til en venninne i morgen kveld, det blir veldig koselig.

Så sånn er min helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke ute i går jeg heller, jeg var og trente og så var jeg hjemme. La meg tidlig og sovnet som en stein like etter klokka elleve, så jeg sov da sambo kom hjem fra byen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiiin helg :sjarmor:

Var oppe og ut ganske tidlig på lørdag, fikk vært i noen interiørbutikker og titta, var i noen andre butikker og. Dro hjem og slappa av litt før jeg dro til en venninne på middag. Hun hadde bedt folk vi kjenner fra forskjellige miljøer, kjempeartig. Vi ble sittende til langt på natt, skravle og kose oss. Merker at dette er mer min greie enn gubbens, han passa liksom ikke inn i den gjengen så det ble ikke til at vi var så mye sammen med dem.

I dag har jeg bakt brød og litt til, lest store deler av en god bok og vært på middag hos søs. Hun hadde invitert mamma og pappa også. Deilig med skikkelig middag. Nevøen min var litt propell i dag, men det er de vel i den alderen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og denne uka har så langt vært ganske begivenhetsløs. Ikke skjedd noe særlig, ikke store humørsvingninger. Helt greit.

Jeg har meldt meg på en tur i begynnelsen av juni, miniferie. Det blir sammen med store deler av gjengen,men gubben skal ikke være med. :sjarmor: Håper ikke han ombestemmer seg da :roll: Så da begynner noe av ferien å ordne seg.

Snakka også med en i gjengen om en storbyferie, til en by jeg har vært i etpar ganger før. Kjempefin by og om vi kan dra med oss flere så blir det kanskje tur dit på tidligsommeren.

Og så har jeg jo den løse planen om tur med kameraten min og bestisen. Vi skulle vært på tur før jul, men av ulike årsaker ble det ikke noe av. Kanskje vi kunne få til en vårtur?

Liker reiseplaner jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, digger å reise. Skulle gjerne reist mer, men penger og reisefølge setter ofte en stopper for det.

Fant ut at jeg egentlig lever et ganske aktivt liv. Det er masse ting på kalenderen allerede, flere helger opptatt utover våren. Endel av det er synging og relaterte ting, men det er også mye annet. I tillegg er to kvelder hver uke opptatt, pluss at det ofte blir noe sosialt på fredag. Og neste uke begynner skolen igjen, så da må jeg bruke noe tid på skolearbeidet. Det var litt godt å se. At ikke livet mitt er helt tomt og fullt av ikkeno'.

Allikevel er det godt å ha noen hjemmekvelder i ny og ne. I går var jeg riktig flink:

fikk vaska litt tøy og kjøkkenvifta. DEN var ekkel den. :kvalm: Veldig fornøyd med meg selv etterpå.

Også fornøyd med at jeg ikke bare sløva foran tv.

Fikk tenkt ut litt til hjemmesiden min, den har ligget brakk lenge, har ikke giddet å gjøre noe med den. Skal få en ny stil, innholdet blir vel omtrent det samme.

Snakka med en av "datene" mine på MSN, vi har funnet ut at vi ønsker oss litt forskjellige ting, at det ikke blir noe mer med oss, men at vi er venner. Snakka litt om å finne på noe sammen. Det kunne jo vært koselig.

Alt i alt er jeg ganske fornøyd med livet nå, det har gått seg til veldig. Jeg har også gjort en innsats selv, det har kosta en del, men er nok verdt det. Det som er viktig nå er å holde den tråden, det går ikke helt av seg selv ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å lage hjemmeside, men er litt opptatt med skole, trening, bryllupsside og andre ting som prioriteres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart med det, man skal rekke så mye og har lyst til så masse. Du er flink som trener og da, det får ikke jeg tid til. Har nedprioritert det en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overvektig, så jeg føler at jeg egentlig ikke har noe valg... Må ta vare på helsa mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Hei!! No er det jammen lenge sidan eg har skrive her. Men eg har lese absolutt alt altså! Og veit du kva; Han der Gubben din virkar som ein gutunge!! Og litt for ung og barnsleg for ei vaksen dame som deg :wink: Du vil nok til slutt finne deg eit ekte mannfolk som klarar å stå for det han gjer!! Lykke til med ny dagbok forresten, godt med blanke ark innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han der Gubben din virkar som ein gutunge!! Og litt for ung og barnsleg for ei vaksen dame som deg :wink: Du vil nok til slutt finne deg eit ekte mannfolk som klarar å stå for det han gjer!!

Vet du, akkurat det samme har jeg tenkt. Han er veldig umoden og ansvarsløs. Noe av det visste jeg jo om, derfor har jeg hatt kontroll med felles økonomi og sånne ting. Men at det var så ille visste jeg jo ikke. Nå har han rota seg opp i et økonomisk uføre igjen, brukte altfor mange penger han ikke har på den turen til hun dama. Så da lønninga kom nå hadde han bare småpenger igjen. :tunge1: Æ bæ.

Jo mer jeg tenker over livet vårt sammen jo mer sånne ting ser jeg. Småting egentlig, men nok sånne og det er ikke bra.

Jeg vil ha en voksen, ansvarlig mann jeg. Gjerne en litt romantisk en, men han må ikke være satt. Det klarer jeg ikke. Jeg har det ikke travelt, men jeg savner jo innimellom noen å komme hjem til og noen som gir meg en klem og litt til....

Nok om det. Ha en fortreffelig kveld jenter. En stor :klem: til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, for en fest det ble i går. Var på jubileumsfest i koret, den festen som skulle vært en liten stund før jul. Gubben var primusmotor i festkomiteen, og de hadde gjort en bra jobb. Veldig bra arrangert fest, masse god mat, artige innslag fra korets historie og hyggelig selskap.

Gubben var jo seff der, men jeg snakka ikke så mye med ham. Tidligere har jeg vært veldig bevisst på hvor han er i lokalet og hva han holder på med, men nå er jeg mer avslappa. Og koser meg på egenhånd. Det er så deilig. Kameraten min var der også, og bestisen, selv om han ikke til hører koret egentlig. Han kjenner jo veldig mange etterhvert han og. Vi hadde det skikkelig koselig. Merker at jeg har mange som er "mine" nå og det er fint.

Eneste negative var en som absolutt skulle snakke om meg og gubben og mente at gubben angra og sånt, for det hadde gubben sagt til ham. Det ble litt vanskelig, dette skjedde ganske tidlig, så jeg var redd for at hele festhumøret bare forsvant, men det tok seg opp igjen.

Det ble jo en smule alkohol da, men ikke så vanvittig mye, men det ble seint. Sov derfor bort hele dagen i dag :roll: Men det gjør ikke noe, skulle ikke noe likevel.

Og i kveld er det vel bare sofaen og film som gjelder. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesten

Jepp, var på fest eg og... Og dagen i dag har ikkje vore god nei... Men no skal eg endeleg på jobb att, etter ei veke som sjukmeld, og det skal bli heilt fantastisk!!

Når det gjeld Gubben trur eg nok at ting vil gå opp og ned ei stund, fordi de må omgåast såpass mykje. Og uansett kven av dykk som finn ny partner fyrst vil den andre truleg kjenne litt på at det er rart og kanskje sårt og. Men eg trur du er så over han der no at du snart er klar for å gå vidare. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fortsatt at du er sterk og fink, jeg.

Har ikke vært flink til å legge igjen en hilsen i ny og ne, men er stadig innom og oppdaterer meg :wink:

Og jeg er sikker på at du fortsatt har dine venner, selv om det ikke virker sånn av og til. Det er kanskje vanskelig for dem også.. å vite hva de skal gjøre når han er en del av gjengen (for ikke å snakke om "den andre kvinnen").

Du skal se at ting går seg til. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer og gode ord alle sammen.

Jeg føler jo at jeg har kommet et godt stykke på vei nå, det går fortsatt litt opp og ned, men stort sett har jeg det bra.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...