Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten

Godt nyttår!! Og så går det seg nok til alt saman, men kanskje du faktisk bør la det komme ut at ho hadde noko med skilsmissa å gjere, det er vel trass alt litt viktig at folk forstår kvifor du reagerer som du gjer? :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner at du har det vanskelig. Det er tross alt mange følelser som er inne i bildet... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh boy for en helg. Det ble BARE fest og moro og sosiale aktiviteter gitt. Hadde en delvis slækk uke så jeg hadde egentlig tenkt å jobbe litt i dag, men det kan jeg bare glemme, sto opp nå nettopp jeg :sjarmor: Gidder ikke jobbe hele kvelden.

På fredag var jeg, kameraten min, gubben og bestisen hans på middag og spillkveld hos noen venner. Kjempekoselig. Var litt sliten så det ble ikke seint.

Sov ganske lenge på lørdag og. Det ble jo ikke noe av den utendørsgreia for det regna jo. Så da dro vi og bowla i stedet. Jeg imponerte visst stort der, har jo bowla endel før og det sitter litt igjen. :sjarmor: Jeg spilte ihvertfall veldig bra, selv til meg å være. Det var kjempegøy.

Etterpå dro vi opp til ei venninne og spiste litt, drakk masse vin og kosa oss. Både kameraten min, gubben og bestisen var der pluss mange andre. Det går helt greit å omgås gubben i sånne settinger, så lenge jeg er trygg på de andre som er tilstede. Men jeg kjenner jeg holder meg selv litt igjen, føler meg ikke helt fri til å si og gjøre hva jeg vil.

Merker også at gubben er annerledes ut fra hvem som er tilstede, når det bare er noen sånn som nå kan han være veldig hyggelig, mens hvis andre er tilstede så er han mindre hyggelig. Det var litt sånn før også, men jeg legger mye mer merke til det nå.

Nuvel, litt mat kanskje..............?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Snakke/maile med en av gutta ang fjellturen' date=' sette hardt mot hardt (?). Han vet alt om bakgrunnen og er forhåpentligvis forståelsesfull.[/quote']

Check! Har akkurat sendt avgårde en mail om det. Forklarte situasjonen, uten å sette hardt mot hardt, men var ganske bestemt. Antyda også en løsning. Så får vi se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf. Fikk ikke akkurat det svaret jeg hadde håpa på, nei. Ikke helt avvisende, men ikke imøtekommende heller. Jaja, så vet jeg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hrmf. Fikk ikke akkurat det svaret jeg hadde håpa på' date= nei. Ikke helt avvisende, men ikke imøtekommende heller. Jaja, så vet jeg det.

Det var jo teit.

Men jeg håper at det løser seg likevel. Du er jo kjempe flink og ei super flott jente :D

Kjenner godt igjen det med svingninger i humøret. Tror man bare må innfinne seg med at noen ganger er det sånn. Likvel er det såååå slitsomt synes jeg.

Vet at du klarer deg kjempe fint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hrmf. Fikk ikke akkurat det svaret jeg hadde håpa på' date= nei. Ikke helt avvisende, men ikke imøtekommende heller. Jaja, så vet jeg det.

Det var jo synd, men gir deg jo like fullt en pekepinn om hvor du står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ja det løser jo ikke problemet, men jeg vet jo hva jeg har å forholde meg til.

Jeg har også fått bearbeida dette litt i uka som var og tanken på å måtte omgås henne er ikke så sår lenger. Jeg skal nok klare det, men noen situasjoner, spesielt sosiale, er verre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første time hos psykologen i dag. Gjør godt å komme i gang igjen, men det er fortsatt ting som setter meg helt ut av spill. Ting vedrørende gubben, skilsmissen og hu dama går greit å snakke om, jeg har nogenlunne kontroll i det daglige også. Ting som angår meg mer personlig er fortsatt vanskelige. Så mye usikkerhet, forhold til andre, sosiale ting osv. Har mer behov for å jobbe med det nå ser jeg. Men det får jeg heldigvis sjansen til, har fått fast time framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du har fått fast time, det er flott. Du skal se at det hjelper fremover.

I dag har jeg en tung dag. Fikk en meld fra X`n om noe med en sak og han spurte hvordan jeg hadde det. Normalt har jeg svart at ting går bra, men i dag svarte jeg at ting går greit, men at det fortsatt er vondt å tenke på han og henne. Svaret var bare at det ordner seg for snille jenter. Sukk

At ting skal være så vanskelig. Men men

Dagen i morgen blir vel bedre.

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg viste at ting kom til å gå bra. At man slapp å bekymre seg ......

At ting kommer til å fikse seg.

Synes det har vært så mange nedturer det siste året og man lurer jo litt på hva feil man har gjort. Siden han har funnet seg dame og er lykkelig, mens jeg oplever bare problemer. Sliter selv, familie problemer, jobb problemer og det tar liksom ingen ende. Eneste trøsten er vel at det er av motgang man blir sterk. Men noen ganger har jeg mest lyst til å bare legge meg ned og forsvinne.

Jeg skulle ønske jeg var like tøff som deg. Synes at du takler dette på en sånn flott måte :D

Du har all grunn til å være stolt av deg selv

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At ting skal være så vanskelig. Men men

Dagen i morgen blir vel bedre.

Noen ganger skulle jeg ønske at jeg viste at ting kom til å gå bra. At man slapp å bekymre seg ......

At ting kommer til å fikse seg.

Synes det har vært så mange nedturer det siste året og man lurer jo litt på hva feil man har gjort. Siden han har funnet seg dame og er lykkelig, mens jeg oplever bare problemer. Sliter selv, familie problemer, jobb problemer og det tar liksom ingen ende. Eneste trøsten er vel at det er av motgang man blir sterk. Men noen ganger har jeg mest lyst til å bare legge meg ned og forsvinne.

Uffda, dette høres ikke bra ut LaToya. :trøste: Klart det går opp og ned, men du må ikke legge dette på deg selv. Det er IKKE din skyld at han har funnet seg en annen, kanskje er han ikke så lykkelig som du tror. Men du er selv ansvarlig for deg selv og ditt liv.

Alt kommer til å fikse seg, ikke i morgen og sikkert ikke i overimorgen heller, men gradvis over tid. Du må bare holde ut og ikke la det negative ta overhånd.

Har du vurdert å ta kontakt med psykolog? Jeg har som du vet hatt masse god hjelp av det. Vanligvis er det noe ventetid, men det kan være verdt det å prøve. Om det ikke fungerer så har du i hvertfall prøvd. Du burde høre med fastlegen din, det er ikke bra å gå for lenge og ha problemer man ikke føler man kan løse.

Sender masse store :klem: til deg.

Ting begynner å fikse seg for meg i hvertfall. Da jeg kom ned i dag snakka jeg med ham jeg maila til ang fjellturen og han fortalte at dama ikke skulle være med på turen, han hadde fått to forskjellige forklaringer på hvorfor, en fra gubben og en fra en annen.

Så etterpå forteller de i plenum at hun har bestemt seg for å slutte. Og jeg ble IKKE lei meg. Jeg vet ikke hva som har skjedd i kulissene, men jeg har ikke hatt noe med dette å gjøre. Og da jeg kom hjem nå lå lånepapirene klare fra banken. Så da er det i orden det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, det ordner seg for snille piker :sjarmor: Det meste i hvertfall. Det jeg ikke har helt kontroll på er mine egne følelser innimellom.

Var nedom gubben i dag for jeg trengte en underskrift. Snakka litt om løst og fast og jeg sa at de kunne jo si fra om det ble pils på fredag. Bestisen bare sa at det ble det sikkert. I gangen da jeg skulle gå sa gubben at hun dama (jeg må finne et bedre navn på henne :roll: ) og venninnen hennes hadde sendt mail om fredagspils. Men at han ikke hadde svart ennå. Kjente at det sank i meg, det gikk ganske fort over da, vet bare at jeg må finne på noe annet i stedet.

I dag har jeg kjøpt meg en ny skrivebok, med en sovende katt på. Den skal ikke være en fortsettelse av krokodilleboka, men en ny bok om mitt nye liv, hva jeg vil med dette nye livet, hvordan skal JEG få det best mulig. Denne skal handle bare om meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...