Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Og så kommer jeg hjem til denne mailen fra hu dama: "Jeg kan tenke meg at du helt sikkert har ting du har lyst til å si til meg, så hva om vi møtes og prater litt bare vi to, en dag like over nyttår, foreksempel? "

Jeg fikk også en slik mail en gang. Jeg svarte to iskalde korte avvisende setninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg heller litt til den tanken der jeg og. Det virker som hun er ute etter å beskytte seg selv her, litt defensiv. Hadde vel vært mer redelig om hun hadde sagt at hun ville snakke med meg fordi HUN hadde noe å si meg eller no'. Jeg har sendt melding til kameraten min, han pleier å være flink å formulere sånt. Kan får noen tips fra ham tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha et fint solgjevndøgn, fin jul og et flott nytt år :nisse:

Jevdøgn har man i september og mars. :) Solverv er noe helt annet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooff, de siste dagene har ikke vært bra. Har vært trist til sinns. Har prøvd å gjøre litt koselige ting, prøvd å være sammen med venner og det hjelper litt, men dette er en tung tid.

I går var første fridag og første dag på egenhånd. Halve dagen gikk med til begravelse, ikke familie eller noe sånt, men allikevel. Møtte igjen masse gamle venner og kolleger og fikk snakka litt med dem.

I går kveld var jeg så fysisk og psykisk sliten. Var innom noen venner med små julegaver og lånte meg RTOK extended på DVD. Orka ikke sette i gang i går kveld, var ganske trøtt, men kanskje i dag.

Fikk brev og julegave fra svigermor i går også. Hun er så flott. Har tenkt å skrive et brev til dem også, men ville ikke ødelegge julestemninga, så de får det etter jul. Gruer meg virkelig til å fortelle alt omigjen, har så vidt snakka med henne før, men ikke fortalt alt. På det tidspunktet visste jeg ikke alt heller, hadde ikke noen sammenhengende historie å fortelle, men det har jeg nå. Gruer meg også for å fortelle hvordan hennes sønn er, skal selvfølgelig ikke snakke dritt om han, men jeg synes hun bør vite endel. Dette er litt for min egen del også. Selv om det blir fryktelig vondt.

I dag har jeg vært en bitteliten tur i butikken, er jo fullstendig kaos. Nå skal jeg lage meg litt mat og så skal jeg til søs i ettemiddag med julegave etc. Det blir hyggelig da, ser dem ikke før 1. juledag ellers.

Må fokusere på de hyggelige tingene, ellers blir jeg bare liggende på sofaen under teppet mitt. Skal prøve å få snakka med noen på MSN i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gled deg til å se LotR RotK EE, jeg så den faktisk på kino. Sinnsvakt bra! Mye bedre enn den opprinnelige kinoversjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, den jula gikk fort. Strengt tatt er den ikke over da, men.

Lille julaften var jeg nedom søsteren min med julegave til nevøen min, vi pynta juletre og hadde det fint. Etterpå gikk jeg hjem, alene og det var trist. Fikk SMS fra gubben og en kamerat som var ute og tok noen pils, men jeg orka ikke gå ut igjen. En tung dag :cry:

Selve julaften og første juledag var jeg sammen med familie, deilig det da, stille og rolig julefeiring. Og i går var det vennefest. Det var hvertfall koselig. Gubben var der også, snakka ikke så mye med ham, han var mest opptatt av akevitten. :roll: Fikk snakka endel med andre venner og noen jeg ikke har hatt så mye kontakt med i det siste. Har avtalt en middag her i løpet av uka, har med vilje ikke laget så mange avtaler for jeg vil ha mulighet til å sulle rundt som jeg vil og få sovet ut skikkelig og sånt. Ta ting litt på sparket.

Jeg merker at jeg har sovet dårlig over lengre tid nå, jeg får nok antall timer, men søvnkvaliteten er det verre med. De siste ukene på jobb gikk jeg i halvsvima og jeg føler meg veldig sjelden uthvilt. Sov masse i julehelga også, to timers ettermiddagshvil og sånt :roll: Fikk tips av en venninne om akupunktur, mulig jeg kan prøve det om det ikke bedrer seg over tid. Prøver å innarbeide gode søvnvaner, har ikke lyst å putte i meg ting for å få sove heller.

I dag har jeg store planer om å male gangen, jeg skal få opp noe til å henge klær på også. Sånn at ikke alt bare flyter rundt der ute. Og da tenkte jeg at jeg kunne ha en litt annen farge på veggene samtidig. Og så har jeg noen småting jeg skal handle. Det blir OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg er flink i dag. Har malt i gangen, skikkelig fint med ny farge. Greide også å rive løs telefonledningen, den går gjennom en koblingsboks som er ganske løs. Og da jeg skulle flytte på den for å male så datt den av, så da var jeg uten nett :roll: Det går jo ikke an. Så jeg fant fram mitt nye verktøy og fikk fiksa det :klappe: Midlertidig i hvertfall. Den boksen er en "leftover" fra tidligere som gubben ikke har giddet å fikse. Den må skiftes og ledningen settes skikkelig fast. Har snakka med en kamerat som har jobba med sånt og han skal hjelpe meg. Så da blir det vel bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist i dag, igjen.......... :cry:

Hvordan skal dette ende? Føler meg litt "viggo venneløs" i dag. Alle jeg kjenner har så mye planer for romjulsdagene, folk bli invitert hit og dit. Alle utenom jeg føles det som. Jeg har invitert kameraten min i morgen da, ellers var det vanskelig å få til noe med noen andre.

Merka på vennefesten 2. juledag at jeg er noe utafor i det sosiale. Gubben skulle både det ene og det andre han også. Liker ikke dette. Jeg er kanskje ikke så flink til å ta initiativ selv, men jeg jobber med det. Og når jeg gjør det så passer det aldri for folk har andre planer, som jeg ikke passer inn i.

Nei, det skal ikke være lett..................:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Så leit at du har en tung tid. Har det sånn ganske tungt selv for tiden, jula er en vanskelig tid når man er alene :evil: Som deg så føler jeg meg litt uttafor noen ganger. Kip følelse.

Men som du sa, man må fokusere på de positive tingene :D

Som at det er få dager igjen til nytt år med masse nye muligheter og blanke ark.

Tenk på så flink du var som pusset opp gangen f.ex

Kjempe bra :D

Gooood :klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at det tunge slipper taket og at ting blir myyye bedre i 2005.

Selv om ting har gått oppover etter bruddet, så må man regne med en og annen nedtur. Særlig når det er jul og sånt.

Juleklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ikke blitt bedt noe sted i romjula... Jeg tok skjeen i egen hånd og inviterte noen folk på gløgg og pepperkaker i går.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet jo at det går opp og ned. Var ikke meninga å være sytete altså, men jeg bare følte meg litt ensom en periode her. :oops:

I dag får jeg besøk av kameraten min, vi skal spise middag og kose oss. I morgen kommer pappa for å hjelpe meg med en vrang dør og så har jeg muligens en annen avtale utpå dagen, så jeg er jo ikke helt alene. Men jeg er jo ikke vant til alenetilværelsen ennå. Klarer liksom ikke slappe av og kose meg. Og jeg vil jo ikke isolere meg helt heller.

Ganske fornøyd med at jeg har pussa opp i gangen, mangler bare å sette på plass klesopphenget så er det klart. Den gamle kommoden skal få en ansiktsløftning men det skal jeg vente med til jeg kan stå ute og slipe den tror jeg.

Og noe av det viktigste som står igjen er å svare hu reiseberta som tror jeg har noe å fortelle henne. :roll: Samt skrive brev til svigermor. Har utsatt begge disse tingene en stund, vet at det kommer til å dra opp endel følelser igjen. :cry: Har heller ikke skrevet noe særlig i krokodilleboka mi i det siste, det må jeg også få samla litt overskudd til. Må få rydda opp i mange tanker.

God :klem: tilbake til dere og en ekstra :klem: til LaToya, skjønner jo akkurat hvordan du føler det. Men neste år MÅ bare bli bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det må bare bli bedre. Nå er det ikke lenge igjen heller til nytt år.

Har vært effektiv i dag. Pappa har vært her og fiksa en dør, vi har satt opp klesoppheng i gangen, jeg har borra med den nye drillen min :klappe: Kjempemoro. Deilig å kunne mestre sånne ting selv. Ikke det at jeg ikke har kunnet sånt før, men nå har jeg så mye bedre verktøy og er ikke avhengig av hjelp. Har fått hengt opp speilet så nå ser det normalt ut i gangen igjen. Må bare få opp litt på veggene. Fikk en flott tegning laget av nevøen min til jul, den må nok opp.

Fikk akkurat SMS fra gubben, han og etpar kamerater skal ut og ta litt øl i kveld, så da blir jeg vel med. Hadde egentlig en annen slags avtale med en av de gutta, men det får vi gjøre en annen dag (ikke noe spennende altså)

Kjenner at jeg trenger en øl i dag, snakka akkurat med banken og der var det noe kluss med overføring av lån og sånt, noe papirer de mangla, men hadde jeg fått beskjed om det? Neeeeeeida. Så da må jeg innom jobb i morgen, ta kopier, skrive brev. Oooff, tar det aldri slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er morsomt noen ganger ja :-?

X`n min ringte i dag, han hadde noe post til meg ( mest noe som har med klubben å gjøre ) men det var også en julekort der til meg - som var blitt sent til feil adr. Kjenner at jeg ble litt sur for at han først NÅ sier i fra. Joda, kanskje han har vært borte eller noe, men han kunne bare stappet postkortet ( som kom 23/12 ) i postkassa mi liksom. ARG

Samt at jeg kjenner at det fortsatt er litt vondt. Plages noe innmari med at han skal bli pappa.

Og i dag er en sånn dag hvor jeg ikke kan se noe lyst på fremtiden. Veldig morsomt :evil:

Men som du sier, 2005 BLIR et bra år for oss.( det kan jo liksom ikke bli så mye verre heller ). Positive i dag for deg må jo være at gubben faktisk informerte deg - det er jo litt unormalt ????? Og for meg at ei gammel vennine ringte. Vi skal ut på tur etterpå.

Så en må bare prøve å ha fokus på de bra tingene, ikke at jeg er den rette til å si det. Men som ordtaket sier: det løser seg alltid for snille jenter :D Og det er vi jo :D

Ønsker deg en flott feiring i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Nå har jeg sitter her i kansje 3 timer og lest HELE dagenboken din (og den er ikke riktig kort akkurat), så er litt stolt :) jeg eier nemlig ikke tålmodighet.

Uansett, begynte på side en og klarte ikke stoppe.

har nå fulgt hele prosessen, og må si (som så mange andre før meg) du er UTROLIG tøff. Bein i nesa har du, ingen tvil om det.

Fint at du "takler" det så bra som du gjør. Vel, for å si det på en annen måte; fint du ikke lar dette knekke deg, og faktisk ser at det kan det om du lar det, men ikke gjør det. Kjempe BRA!

Glem aldri, det som ikke dreper deg gjør deg sterkere.

Håper du har hatt en okei jul, og at du får kosa deg i morgen. Bare en dag igjen av dette året, nye mulighete(heldigvis).

Forresten,så virker det som om du er nesten like gla i øl som meg :wink:

Og, hvorfor tar ikke bare du og Latoya hverandre? :) Så slipper dere utro mannfolk, og dere har jo en fin tone :D Hehe, neida, bare i min verden det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du bustetroll. Jeg er imponert over at du har lest hele boka mi, det hender at jeg går tilbake litt og leser, men den har jo blitt lang etterhvert. Masse har skjedd, mye har jeg lært, mye har jeg bitt i meg og mer skal det sikkert bli.

MEN, og det understreker jeg til alle jeg snakker med, det lureste jeg har gjort er å ta i mot hjelp da jeg kunne få den.

I dag er dagen for fest og moro. Jeg har laget ferdig kalkunen som er på vei inn i ovnen der vi skal være, jeg har funnet fram klær til i kveld, skal pynte meg og sånt om en stund. Vin og champagne har jeg. Og jeg skal være sammen med gode venner i kveld. Det MÅ bare bli bra.

Vil ønske alle en fin nyttårsfeiring og et godt nytt år. Hvor ble det av rakettsmilyen da? God :klem: til alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte Champagne.

Ja nå er det nytt år. Nye muligheter på mange måter, og det er jo bra. Men man drar også med seg ting over i det nye året også, så helt fra scratch blir det vel ikke.

Starten på det nye året ble bra. Vi var 9 stykker hos en kamerat, alle kjente hverandre ganske bra fra før. Vi spiste kalkun, drakk champagne og så på rakettene kl. 12. Som vanlig. Hadde det veldig koselig. Trygt og godt med kjente rundt seg, men det tok vekk litt av spenningsmomentet. Ikke særlig sjanse til å treffe noen nye. Men men.........

Kom veldig seint (eller tidlig :roll:) hjem og sov mesteparten av dagen i går. Så på dårlig film og sov litt til. Hadde vært koselig å ha noen å sløve sammen med, men det gikk helt fint.

I dag er det familiemiddag hos opphavet. Og i morgen er det jobb igjen. Har alt i alt hatt en deilig ferie, fått slappa av skikkelig. Har vært noe sosial, vært endel sammen med familie, ikke fått gjort alt jeg hadde tenkt, men allikevel fått gjort endel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...