anonyma Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #521 Del Skrevet 7. desember 2004 Uæææææ, i dag kan det skje. Vet ikke om hun kommer i kveld, men er forberedt på det. Vet jeg er blant venner så det skal vel gå bra. Har ikke hørt noe fra gubben siden han kom hjem. Jeg sendte ham en mail med de siste tingene som må ordnes, en helt forretningsmessig mail. Har nå ordnet med overføringen av leiligheten, han må bare skrive under (og kanskje betale gebyret :klø: ???) Jeg foreslo det i mailen, men har ikke hørt noe. Så vi får se hvordan det går.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 7. desember 2004 #522 Del Skrevet 7. desember 2004 Kan ikke annet en å ønske deg lykke til og gi deg en kjempe . Du får psyke deg opp, ta på deg noe du er kjempe fin i, så du føler deg litt ovenpå. Husk det er de som er noen idioter, du kan holde hodet ditt høyt hevet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. desember 2004 Forfatter #523 Del Skrevet 7. desember 2004 Jepp, de er noen idioter. Takk for gode ord Titti, jeg skal prøve så godt jeg kan å være tøff. Det er jo ikke sikkert hun er der i det hele tatt, men jeg vil ikke gamble på det. Snakka med en av chattevennene mine i går kveld, han har faktisk fått inntrykk av meg som en med bein i nesa, litt tøff. Moro å høre det fra en jeg bare har snakka med på MSN og sende meldinger til. Skal treffe ham i morgen kveld. DET blir i hvertfall spennende. Håper egentlig han er sånn som han virker. Har fått ganske bra inntrykk av ham også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 8. desember 2004 #524 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #525 Del Skrevet 8. desember 2004 Hehe, var akkurat på vei inn for å skrive et innlegg. Hun var ikke der, det hadde ikke gjort meg noe om hun var det tror jeg. Exen var der da og han så ikke ut til å være i noe særlig sprudlende humør så jeg vet ikke hvordan det har gått. Jeg snakka veldig lite med ham, sørga bare for å få den underskriften jeg trengte. Jeg spurte ikke hvordan han hadde hatt det eller om han hadde det bra og han spurte heller ikke meg om noe. Vi holdt egentlig litt avstand. Det føltes veldig riktig i går, så lenge ting jeg ikke vet hvordan ting utvikler seg. Vi snakka litt om nyttårsaften og det ligger an til at vi fester hver for oss. I utgangspunktet var vi enige om at begge kunne komme på den samme festen, det pleier å være hele gjengen hvert år. Men så ble det plutselig en alternativ fest, endel synes det er litt langt ut til den andre festen. Har heller ikke noe spes nært forhold til hun som har den festen, og endel av det som skjedde mellom exen og hun dama skjedde på fester der. Og så har jeg fått høre fra andre at der hvor exen var, der kom hun til å være også..... Men det sier han selvfølgelig ikke noe om til meg Så da blir det fest i byen for meg. Endel av de jeg omgås mest skal også dit så det bli bra. Merker at jeg i hvertfall ikke har mista venner nå og det kjennes veldig bra. Jeg var litt redd for at jeg ville bli satt på sidelinja fordi exen alltid har vært mer utadvendt og sosial enn meg, men det er ikke tilfelle. Faktisk aner jeg ar noen av de som jeg regna som "hans" er mer "mine" om man kan kalle det det. Og i kveld skal jeg på date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 8. desember 2004 #526 Del Skrevet 8. desember 2004 Date?? Så kult da!! Lykke til. Det blir spennende å høre om. Godt hun ikke kom da, så slapp du den greia. Man kanskje like greit også å få det overstått? Bli i byen du og fest med de du pleier å feste med. Ikke gi slipp på dine venne og vaner pga dem. Tipper hun tenker masse for seg selv og gruer seg til når dere møter sammen alle 3. Så eks'en sprudlet ikke?! Så synd. Stakkars han... Not!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #527 Del Skrevet 8. desember 2004 Må innrømme at det ikke sjenerte meg så særlig at han ikke akkurat sprudla nei. Normalt ville jeg brydd meg og spurt om han hadde det bra. Jeg vil ham jo ikke noe vondt, så det er litt trist om han ikke har det bra. Det hadde jo vært greit å fått det overstått, nå vet jeg jo ikke når det kommer til å skje, kanskje en gang jeg er mindre forberedt. Hun er nok litt spent hun også, ikke det at jeg vet hvordan hun tenker. Men det svaret jeg fikk på tøffasmailen min i sommer var veldig defensivt. Og sånn oppfatter jeg exen også i forhold til det han sier til andre. Til meg sier han jo ikkeno'. Kommer sterkere tilbake med daterapport i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 8. desember 2004 #528 Del Skrevet 8. desember 2004 Hei Ønsker deg lykke til på daten i kveld Godt å høre at det gikk bra i går. Ser ut som du kommer veldig godt ut av dette og det er ikke tvil om at du har taklet dette på en strålende måte og har bein i nesa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 8. desember 2004 Forfatter #529 Del Skrevet 8. desember 2004 Jaha, nå blir jeg litt mer usikker her. :klø: Hadde en liten mailsamtale med exen i sta. Han forsikra meg om at de ikke var par, i tilfelle jeg lurte (noe jeg ikke egentlig gjorde, men men). Som han hadde sagt til meg før han dro (riktig) så måtte han og hun snakke litt sammen. Men han dro ikke ned for å treffe en kjæreste og trodde ikke de ville være noe annet enn gode venner, noe de er (mulig derfor han ikke virka helt glad i går?). Jeg sa vel noe sånt som at han sto jo fritt til å gjøre hva han ville og lurte på om det gikk bra med ham (klarte ikke å la være ) Og det gjorde det. Jeg påpekte at man jo kunne få noen tanker når han dro så langt for å "prate litt" med ei som kom hjem to uker etterpå, når hun hadde vært borte et helt år. Den har jeg ikke fått svar på. Så da sitter jeg her og lurer. Han sier at han fortsatt er glad i meg og liker meg som person. Han sier at jeg ikke har gjort ham noe galt eller hindra ham i å være den personen han vil være eller leve det livet han vil (utenom å være single da ). Han sier at han ikke hadde noe tro på noe forhold med henne. Hvorfor skjedde alt dette da? Hvor mye kan jeg tro på av det han sier, når jeg får motstridende signaler fra andre venner? Hvor mye av dette er sant? Hvorfor kunne han ikke da legge litt energi og vilje til å bygge det (forpliktende) forholdet han allerede hadde? Skak'ke væra lett nei................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #530 Del Skrevet 9. desember 2004 Daterapport: Dette var den første nærmest ordentlige daten på årevis. Traff en fyr og tok en kaffe forrige uke, men det var liksom ingen ordentlig date. Han her har jeg truffet over nett og vi har snakka endel sammen på MSN. Har hele tiden hatt en god tone og har masse til felles. Vi har utveksla bilder og sånt også Vi møttes på en kafe/utested og drakk kaffe og skravla. Praten gikk lett og greit, vi ble sittende etpar timer og prate om løst og fast. Lo masse, har litt samme bakgrunn og samme form for humor tror jeg. Han var veldig hyggelig, har opplevd masse og var lett å snakke med. Det eneste som ble litt vanskelig var når vi kom inn på ting som har skjedd med meg i det siste. Husker ikke om jeg har fortalt ham alle detaljer, tror kanskje ikke det. Men da gikk samtalen litt i stå. Mulig at vi er ute etter litt forskjellige ting, han er kanskje mer klar for et seriøst forhold enn det jeg er. Han er kanskje ikke en man ville lagt merke til på byen, ikke superkjekk, men hadde sjarm. Hvordan det går videre? Vet ikke. Vi får se. Falt vel ikke sånn veldig for ham, men det var en hyggelig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 9. desember 2004 #531 Del Skrevet 9. desember 2004 Og det er jo det viktigaste; å ha det hyggeleg, og så får du sjå. Og det er vel kanskje litt tidleg for deg å gjere noko alvorleg no så kort tid etter ex- gubben? Så gjer det som kjennest rett, og kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 10. desember 2004 #532 Del Skrevet 10. desember 2004 Enig med Attegløyma. Du er jo ikke på ektemannjakt, så om han ikke er perfekt så gjør det ingen ting. Du trenger sikkert å utvide din egen vennekrets, så bare fortsett å chatt og date. Kult at dere gikk så godt sammen IRL også. Syns du er tøff som møtte han. Tror ikke jeg hadde turt det..... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. desember 2004 Forfatter #533 Del Skrevet 10. desember 2004 Sant nok det, er jo ikke på jakt egentlig. Bare ute etter å ha det litt moro. Men hva som føles riktig nå er jeg jammen ikke sikker på. Er jo hyggelig å treffe folk, men jeg vil jo ikke lure dem heller. Ikke lett. Fikk SMS i går, veldig fin tilbakemelding og snakka litt på MSN i går kveld også. Han har lyst å treffes igjen og det tror jeg kanskje jeg gjør. Har hatt siste psykologtime før jul i dag. Oppsummerte litt og jeg har faktisk kommet ganske langt på den tida jeg har vært der. Noen ting går veldig mye bedre, noen ting er fortsatt vanskelig. Det er masse igjen å ta tak i, så jeg skal fortsette over jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #534 Del Skrevet 12. desember 2004 I går var en skikkelig ordne-dag. Fikk vært litt rundt i interiør og byggevarebutikker og kikka litt, var på IKEA og kjøpte sovesofa. Har veldig lyst å sette inn en skyvedørsgarderobe i gangen, men det er jo veldig mye penger. Har forsåvidt pengene, det er ikke det, men å legge så mye i det? Kunne kanskje brukt dem på en annen måte? Ikke lett å ta en beslutning. Og så er det jo så mye fint som er aaaaltfor dyrt i hvertfall. Fikk kjøpt meg nye skrutrekkere også, de jeg hadde fra før forsvant med verktøykassa til gubben. Mangler bare en hammer og noe å borre med så er jeg selvhjulpen igjen. Gubben ja, han hører jeg ikke mye fra. Han så jo ikke helt glad ut på tirsdag og i går fikk jeg vite at han hadde blitt dumpa av hun andre helt i begynnelsen av ferien. Så han hadde gått resten av ferien og visst at hun ikke ville ha ham. Han har ikke fortalt meg noe som helst fra ferien, han er vanvittig stolt og dette er nok for mye for ham. Får litt vondt av ham, men tror ikke han vil slippe meg innpå seg. Han har jo hele tiden holdt på at vi skal være venner, og jeg skulle gjerne stilt opp for ham om han har det leit. Men han har jo ikke vært noe særlig venn for meg, inkluderer ikke meg i sine ting, så jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Men nå skal jeg jobbe litt, etpar timer kanskje og så skal jeg prøve å handle en julegave eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 12. desember 2004 #535 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har kjøpt et sånn skrin på IKEA til 49 kr, det inneholdt hammer, tang, sånn rar dings til å vri på ting med og skrutrekker med bits til å bytte ut, slik at man har skrutrekker i alle mulige varianter. Ganske greit spør du meg. Så exen har blitt dumpet ja.. Hva gjør du om han kommer krypende tilbake til deg nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #536 Del Skrevet 12. desember 2004 Så exen har blitt dumpet ja.. Hva gjør du om han kommer krypende tilbake til deg nå da?? Godt spørsmål. Svaret er nok ingenting. Jeg er absolutt ikke interessert i å ha ham på nytt. Men jeg kan være der som en venn om han vil og trenger det. Tenkte faktisk å sende en melding om at jeg har hørt hva som har skjedd og at jeg er der om han trenger noen å snakke med eller noe. Føler at jeg har kommet meg såpass ovenpå at jeg takler det. Og jeg vet jo akkurat hvordan det føles å ikke være ønsket.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 12. desember 2004 #537 Del Skrevet 12. desember 2004 Godt spørsmål. Svaret er nok ingenting. Jeg er absolutt ikke interessert i å ha ham på nytt. Men jeg kan være der som en venn om han vil og trenger det. Tenkte faktisk å sende en melding om at jeg har hørt hva som har skjedd og at jeg er der om han trenger noen å snakke med eller noe. Føler at jeg har kommet meg såpass ovenpå at jeg takler det. Og jeg vet jo akkurat hvordan det føles å ikke være ønsket.............. Det er i såfall storsinnet av deg!! Hadde aldri jeg klart. Om min ex kom og gråt fordi hun han nesten bedro meg med ikke ville ha ham lengre (etter hun og jeg hadde en liten samtale) hadde jeg bare ledd og sagt at der fikk han smake sin egen medisin. Der ser du hvor sympatisk jeg er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. desember 2004 Forfatter #538 Del Skrevet 12. desember 2004 Hehe, jeg sendte ham en melding jeg da. Og fikk til svar at det var det han hadde venta seg da han reiste nedover så det gikk greit. Men han takka for tilbudet. Ut fra det jeg har fått med meg fra andre går det ikke SÅ greit, men jeg har i hvertfall gjort mitt. Nå har jeg brukt min nyinnkjøpte hammer til å få opp noen små spikre til bittelitt juelpynt så nå er det så fint her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 12. desember 2004 #539 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg må si jeg er imponert over deg. Du takler dette utrolig flott. Tror ikke at eksen egentlig vet hva han går glipp. Ikke alle som hadde villet stille opp slik du har tilbudt deg. Snill du..... Litt morsomt at han ikke har det så bra da Tilpass for han Godt å høre at du har det bra, og at daten gikk bra :D Ønsker deg en flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 13. desember 2004 #540 Del Skrevet 13. desember 2004 Vent og se hva som kommer på jnuarsalg før du kjøper noe nytt. Jeg har IKEAkort m/20.000 i limit. Gleder meg til januarsalget der. Pleier alltid å handle en dal da. Hvor blir de tingene av forresten?? Å ja, jentas rom... Ikke rart hun sliter med å holde det ryddig der inne..... Må innrømme at jeg fryder meg endel over gubben nå.... Kan ikke noe for det. What comes around goes around...... Godt at du er kommet deg videre og ikke står klar til å ta han imot. Gjør deg sterk, for de tankene vil komme. Skjønner at du tross alt vil være en venn for han og hjelpe hanhvis han ber om det. Er ikke det typisk oss jenter. Enten legges ekser for hat eller så står vi klar for å hjelpe dem? Godt at du har det bra nå og ser videre framover. Kjempe fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg