Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen :wink:

Neida, jeg har vært oppe en stund allerede. Var ute med jobben i går, supertorsdag. Deilig det, ta noen pils og slarve litt.

Ble ikke så altfor seint, men jeg kjenner det litt i dag. Skal ta en rolig kveld, kanskje få jobba litt :roll:

Helga går med til seminar, så det blir ganske rolig, ikke no' festing eller no'. Skal kanskje møte utenlandskameraten min som ikke er i utlandet lenger :hoppe: Deilig å ha ham hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff. For noen dager du har gått igjennom. Det er godt at du kan holde deg okkupert i helgene og om kveldene så disse mørke høstkveldene bare flyr avgårde.

Håper det er flere gode dager en dårligere for deg.

Ikke glem at det er en ende på alt. Det er alltid værst i begynnelsen, og selvom du har hatt tid til å "forberede" deg så tenker jeg at det hjelper skrekkelig lite nå som du vet hva som skjer. Man kan vel aldri forberede seg på brudd uansett hvordan situasjonen hat vært. Jeg mener man vet jo aldri hvordan en selv reagerer. Man kan tro, og gå ut i fra, men det er når den endelig beslutningen er tatt at man vet hvordan det blir. Hmmm. dette ble for dystert. Jeg skulle jo muntre deg opp litt!!

Du må bare prøve å nyte dagene og tiden fram mot jul. Det er ikke lenge igjen nå. Bare spør Tex og den gale mora hennes. De har begynt på handling og vasking allerede!!!!....

Noe vi alle burde, er å kjøpe oss en god bok eller to, lage kakao, tenne på minimum 10 te- stearinlys og ligge under et pledd og kose oss uten mas og kjas.

Jeg har kjøpt Anne Holts nyeste + en klissete kjærlighets/"spennings"bok av Danielle Steel. De ligger på kjøkkenbenken og venter på meg sammen med en pose smådigg og en flaske cola. Dette er min kveld!

Kommer til å stikke innom oftere framover siden det har blitt stillere for meg på jobben nå. Ha en god helg og slapp av masse. 100000 :klem: 'er fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff. For noen dager du har gått igjennom. Det er godt at du kan holde deg okkupert i helgene og om kveldene så disse mørke høstkveldene bare flyr avgårde.

Jepp, jeg har ikke fritidsproblemer :ler:

Du må bare prøve å nyte dagene og tiden fram mot jul. Det er ikke lenge igjen nå. Bare spør Tex og den gale mora hennes. De har begynt på handling og vasking allerede!!!!....

Ja, de er definitivt gale :ler: Jeg er ikke så opptatt av jul jeg. Feirer jo ikke, har heller ingen sterke tradisjoner hjemmefra. Men det skal bli deilig med fri. En liten bismak er det jo at det er første jula singel igjen.

Ha en god helg og slapp av masse. 100000 :klem: 'er fra meg

Takk i like måte, hyggelig å ha deg på besøk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helga går med til seminar' date= så det blir ganske rolig, ikke no' festing eller no'. Skal kanskje møte utenlandskameraten min som ikke er i utlandet lenger :hoppe: Deilig å ha ham hjemme igjen.

Det høres ut som en flott helg du har i vente. Og koselig at kameraten er kommer hjem, det er alltid godt å ha noen gode venner rundt seg !

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært en deilig dag ja. Fått gjort masse, vært innom jobben, vært på seminar, truffet kameraten min og endel andre venner. Var ute og spiste litt. Så nå er jeg mett og litt sliten, skal prøve å legge meg tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:evil: Vondt. Ryggen min har slått seg vrang. Begynte på fredag ettermiddag, ble verre utover lørdagen og i går var det skikkelig ille. Skulle egentlig vært på seminar i går også, men orka ikke tanken på å sitte stille så lenge. Var på familiemiddag hos opphavet, men det var også det jeg orka i går. Fant noen sterke tabletter som gubbisen fikk da han hadde ryggvondt for noen år siden, tok i går kveld og det hjelp litt i natt. Men de er så sterke at jeg ikke tør å ta dem når jeg skal kjøre bil og være på jobb og sånt. Men nå............ Om ikke dette blir bedre i løpet av dagen, må jeg bite i det sure eplet og dra til legen. Jeg har ennå ikke vært hos fastlegen min siden de innførte ordningen, så ofte har jeg behov for lege. :evil: Har ikke tid til dette nå. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Ryggvondt er ikke noe å kimse av. Ring legen med en gang så du kan komme deg til h*n i løpet av de nærmeste ukene.

Håper ellers at denne uken blir fin for deg.

Lurte bare på en ting. Hvorfor feirer du ikke jul? Det er årets høydepunkt om vinteren for meg, så det er surt at selveste julaften kommer på en fredag i år! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Ryggvondt er ikke noe å kimse av. Ring legen med en gang så du kan komme deg til h*n i løpet av de nærmeste ukene.

Nærmeste ukene :o Er det så lang ventetid vanligvis? Da har det jo sikkert gått over av seg selv.

Lurte bare på en ting. Hvorfor feirer du ikke jul? Det er årets høydepunkt om vinteren for meg' date=' så det er surt at selveste julaften kommer på en fredag i år! :evil:[/quote']

Jeg er ateist og har ikke noe forhold til jula på den måten. Har heller ikke med meg noen sterke minner eller tradisjoner knytta til jul hjemmefra. Vi har selvsagt samla familien på julaften, men vi gjør ikke så mye ut av det. Vi har mer tradisjon med 1. juledagsbrunsj. DET er digg. Jeg har èn julepynt og det holder for meg. Bruker mye lys om vinteren uansett.

Det er selvfølgelig deilig å ha fri da.

Nei , nå juger jeg. Fikk jo sånne små glassnisser her for etpar år siden. Det er vel julepynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faenihælvetesryggfaenskapen. :evil: Gikk ganske OK på jobb i dag, jeg står og går mye i jobben min. Fikk gjort det jeg skulle, men kreka meg fram i gangen. Alle skjønte at det var et eller annet på ganglaget mitt ja :hoho:

Gikk hjem litt tidligere for å legge meg, tok en dundertablett og sovna tvert på sofaen. Men hjalp det noe på ryggen? Nope. Den er like vrang. Fikk kreka meg opp av sofaen og i litt aktivitet, ser ut som det er bedre enn å ligge stille lenge.

Får prøve å jobbe litt, skulle egentlig vært på kor i dag, men det kan jeg bare glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Høyrest ut som om du må til legen ja!! Og dei fleste legar har akutt- timar ledige, altså moglegheit til å ta imot akuttpasientar, så eg tykkjer du skal ringe i morgon tidleg!!

God bedring :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje tryllestaven til LaToya hjalp, sammen med dundertablettene. :klø: Drøyde litt hjemme i dag morges for å kjenne ordentlig etter, og det er faktisk litt bedre. Da gidder jeg ikke ringe legen tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk skal du ha becca. Ryggen var ikke noe særlig bedre alikevel. Det kjenner jeg nå. Har ringt kiropraktor og fått time i morgen tidlig. Tror det blir bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen og god morgen.

Håper ryggen er bedre i dag. Men uansett kom deg til kiropraktoren og fix ryggen. Kan ikke gå rundt og ha halv vodt i den. Det er ikke bra.

Så du er ateist. Hmm. Ikke så inn i det der. Har du ingen tro over hodet da? (uah... er jeg også en ateist da...??...)

Jeg har ingen tro, men elsker julen. Kjøpe gaver, handle mat, vaske huset ekstra godt, spise klementiner, nøttene, tente lys over alt, stjerna i vinduet, røde duker.

Liker alt som har med julen og kosen å gjøre. + selvfølgelig late fridager uten masse planer.

Håper du får en god dag i dag og at humøret ditt er på topp i dag.

Varm :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...