anonyma Skrevet 19. september 2004 Forfatter #341 Del Skrevet 19. september 2004 Det gikk bra å se ham her. Han var innom ganske kort da, har endel å rydde i han også. Nå skal alt hans være i en bod og ute av leiligheten, har funnet etpar småting han han har glemt, men det er også alt. Vi avtalte middag på onsdag, jeg sa at jeg trengte å snakke med ham, at det var ting jeg lurte på og ville ha svar på. Og det var greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 20. september 2004 Forfatter #342 Del Skrevet 20. september 2004 Kjeeeder meg. Hvorfor må man jobbe egentlig? Neida, jeg trives i jobben min jeg. Bare at noen dager er kjedeligere enn andre. Og så snakka jeg med pappa i sta, om noe helt annet, men det ble jo vridd over på mine "ekteskapsproblemer" som han sa. Og måten han sa det på Kjenner masse triste, leie følelser kommer krypende nå. Må fortelle det til resten av familien snart og det gruer jeg meg litt til. Familiebursdag til helga og det er nok greit at de vet om det før vi treffes. Vedder på at mamma klarer å vri noe ut av seg som gjør meg flau og lei. Hun er ekspert på det. Sukk.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. september 2004 Forfatter #343 Del Skrevet 21. september 2004 Fikk vite i går at ei jeg vanligvis ser på mandagene ikke har vært der en stund på grunn av at hun skal ha trillinger og har vært litt dårlig form :o Trillinger! Det må være et sjokk å få den beskjeden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2004 #344 Del Skrevet 21. september 2004 Trillinger! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. september 2004 Forfatter #345 Del Skrevet 21. september 2004 Trillinger! :o Omtrent det sa jeg og :o Har vært hos psykologen i dag, katastrofe. Grein som ei sil og hadde vanskelig med å snakke. Dama var hyggelig nok hun, men hun kjenner jo ikke hele bakgrunnen så jeg måtte fortelle alt og da kom jo alt opp igjen. Det er mye jeg har vanskelig for å sette ord på og så hang hun seg opp i noe, som jeg kanskje ikke hadde formulert helt rett. Og da fikk hun jo et litt annet inntrykk enn det jeg mente. Æsj. Men jeg har lyst til å gå tilbake, vi satte opp flere timer så får vi se. Tror jeg må forberede meg litt mer, bruke krokodilleboka mi aktivt. Hun spør ganske direkte spørsmål. Snakka masse om gubben og hun andre dama. Det blir jo mest synsing fra min side, men hun må jo såklart spørre for å få oversikt over situasjonen. Treffer gubben i kveld, får kanskje snakka litt med ham i dag, så kommer han på middag i morgen. Da vil jeg ha svar på litt av hvert. Noe av det som jeg sliter mest med tror jeg er at jeg ikke har fått noen gode svar eller forklaring på hvorfor ting ble som det ble. Hadde heldigvis avtalt hjemmejobbing resten av dagen, det var deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2004 #346 Del Skrevet 21. september 2004 :klem2: :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. september 2004 Forfatter #347 Del Skrevet 22. september 2004 :klem2: :trøste: tilbake til deg og. Alltid koselig når noen stikker innom. Fikk ikke snakka noe særlig med gubben i går, det ble litt hektisk. Men jeg snakka med en venninne som også kjenner oss godt. Det kommer jo fram etterhvert at mange har visst om dette forholdet han har hatt og flere har jo sagt til ham at han måtte ordne opp i det. Kjenner at jeg blir mer og mer sint. Jeg var tydeligvis den siste som fikk vite om dette, han har prata med både den ene og den andre. Føler meg som den dusten som ikke har sett det. Jeg trodde jo han var en ærlig og redelig fyr og stolte på ham. Hvor dum går det an å bli? I dag skal vi nok ha en skikkelig samtale ja. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 22. september 2004 #348 Del Skrevet 22. september 2004 Lenge siden jeg har vært innom her nå. Som regel er det kona/kjæresten som får vite slike ting sist. Og da blir man jo sint. Likevel synes jeg at du klarer deg fint, jeg. Ting kommer nok til å roe seg ned. Du er heldig som har så mange venner og interesser. Det blir neppe bedre av å sitte hjemme og sture etter et brudd. Håper at dere får snakket ut og at det bare går oppover fra nå av. Æklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 22. september 2004 #349 Del Skrevet 22. september 2004 Så fin at du kunne gå på den timen og vil fortsette med det. Tror nok det err bra og lufte ting for en som ikke holder med noen av dere og som kan hjelpe deg videre. Tror nok utroskap er noe av det værste vi kan oppleve, for det er et så totalt svik. Og seff er den bedratte den siste som får vite noe. *knurr* Det gjør meg så forbannet!!! Kunne gjerne ha tuppa x-gubben din i ræva pga dette. Hva i alle dager har han tenkt på?! Det er godt du kan få pratet ut med han i dag. Du får spørre i vei om alt du vil ha svar på og gjerne forbanne han en del også. Dette må han virkelig stå til ansvar for. Kjipt å ha et ønske om å fortsette som venner når det dukker opp ting som en aldri hadde ventet seg. Tror ikke jeg hadde klart det. Jeg syns du er en flott jente med bein i nesa, og det står virkelig respekt av dine valg i denne triste historien. Lykke til i kveld og la han få høre hvilken idiot han har vært og hva han har latt gå fra seg. Husk: Det er han som er taperen. Utro og løgnaktig. Du er verdt 1000 ganger mer en han!!! *Gander en trolldom over han* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. september 2004 #350 Del Skrevet 22. september 2004 Utro menn............. :evil: heng de opp etter %#%¤#, og la de henge et par tre dager minst :evil: Lykke til ikveld, håper du får sagt han et par sannhetens ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. september 2004 Forfatter #351 Del Skrevet 22. september 2004 Mange gode forslag der ja Mulig jeg ikke benytter meg av dem i første omgang. En fordel med å ha ham som middagsgjest: man trenger ikke rydde og støvsuge for han ser ikke forskjell alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. september 2004 #352 Del Skrevet 22. september 2004 Henger han pent på veggen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2004 #353 Del Skrevet 22. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. september 2004 Forfatter #354 Del Skrevet 22. september 2004 Hehe, i vår virtuelle verden gjør han vel det Jeg var ikke så hard med ham, vil jo ikke skremme ham bort heller. Bedre å bruke litt taktikk. Vi spiste en hyggelig middag sammen, og snakka litt om løst og fast. Så tok jeg opp endel av de tingene jeg ønska svar på. Jeg tror han er ærlig med meg nå, han har det nok ikke så lett. Men svarene er jo ikke så gode for meg. Er nok mye vi kunne gjort annerledes og en av de tingene han mente var at jeg burde ha holdt litt strammere tøyler. Det sårer litt, for om jeg prøvde så fikk jeg høre det Dessuten liker jeg den friheten vi har hatt selv og trodde han var voksen og ansvarsfull nok til å leve med det, men det var han jo ikke. Jeg fikk sagt endel om hva jeg mener om ham ja, på en pen måte. Snakka om hva man burde kunne forvente av en såpass voksen mann (37). Han sier han har det lettere nå, føler seg mer komfortabel med seg selv. Og det er jo bra. Men jeg savner ham jo. Trenger allikevel ikke tenke så hardt for å finne ting ved ham jeg IKKE savner også da Vi har en veldig god tone oss i mellom. Etter at vi hadde snakka alvorlig så gikk vi over på mer dagligdagse ting. Jeg spør om praktiske ting ang pc'n, vi snakker om venner og kjente og masse sånt. Så alt i alt var det en fin kveld. Da han gikk foreslo jeg at han kunne komme igjen en annen gang og det ville han. Det er jo positivt. Vi sees jo ganske ofte uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #355 Del Skrevet 22. september 2004 en av de tingene han mente var at jeg burde ha holdt litt strammere tøyler. Unnskyld meg! Dette er ikke ditt ansvar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 22. september 2004 #356 Del Skrevet 22. september 2004 Hei! Har aldri vært i dagboken din før nå i kveld, men jeg skjønner at du er inne i en tøff periode...! :-? Jeg er selv skilt, og har en venninne som er midt oppe i det nå (de hadde faktisk "den store praten" der avgjørelsen om å flytte fra hverandre ble tatt, for bare noen dager siden... :-( ).....! Ville bare sende den en liten hilsen på en onsdagskveld! Du høres ut som en sterk jente, som vil komme igjennom dette! Håper du får sove godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. september 2004 Forfatter #357 Del Skrevet 23. september 2004 Hei *Dina*, hyggelig at du stakk innom. Sånne ting er ikke helt lett nei, men jeg er glad jeg har endel folk rundt meg jeg kan snakke med. Og ikke minst KG hvor jeg kan øse ut av meg altmulig. Unnskyld meg! Dette er ikke ditt ansvar. Nei, det synes jo ikke jeg heller, og om jeg prøvde så fikk jeg ikke inntrykk av at han brydde seg noe om det. Akkurat det tok jeg opp i går også, at jeg ikke fikk noe respons fra ham, ikke bare på det, men på andre ting også. Vi har nok ikke vært så flinke til å kommunisere vi to. Men litt ansvar bør jo en voksen mann kunne ta uten å bli fortalt det vel? Snakka litt med utenlandskameraten min på MSN seint på kvelden, han er litt stressa nå for han skal levere opgave snart. Men han har alltid litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. september 2004 #358 Del Skrevet 23. september 2004 Er nok mye vi kunne gjort annerledes og en av de tingene han mente var at jeg burde ha holdt litt strammere tøyler. :o Strammere tøyler? Hvor gammel var han, sa du? 12 år? Nei, vet du hva, et voksent menneske er selv ansvarlig for sine handlinger. Man kan da ikke pålegge den andre part å "holde strammere tøyler". Den er for drøy! Og hva mener han at du skulle gjøre? Nekte ham å gå ut med kompisr og sånn? Voksne mennesker bude klare å vise den andre såpass med respekt at man kan ha frihet uten å "tulle rundt"/være utro. Min kjære og jeg går gjerne ut med hver våre venner, og det har aldri vært noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. september 2004 Forfatter #359 Del Skrevet 23. september 2004 Helt enig med deg lunacia, man må kunne forvente litt av en mann på 37(!) som han faktisk er. Vi har alltid hatt det veldig fritt, litt fordi jeg også har villet prioritere mine venner og jentekvelder uten at det skal bli noe bråk ut av det. Han har vært mye ute i perioder hvor jeg ikke har hatt anledning og omvendt. Men så lenge man er lojal mot hverandre og stiller opp dersom den andre ønsker/trenger det så burde vel det være greit? Vet ikke hvordan jeg skulle gjort ting annerledes. Det eneste jeg kommer på, og som jeg også tok opp i går, er den vanen han hadde med å ikke komme hjem om natta. Den utarta seg nok det siste året og jeg sa klart fra hva jeg mente om det, men det hjalp ikke. Jeg kunne ikke vært noe strengere uten å bli kjeftekjerring heller. Ikke lett det der :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. september 2004 #360 Del Skrevet 24. september 2004 Vi har alltid hatt det veldig fritt, litt fordi jeg også har villet prioritere mine venner og jentekvelder uten at det skal bli noe bråk ut av det. Han har vært mye ute i perioder hvor jeg ikke har hatt anledning og omvendt. Men så lenge man er lojal mot hverandre og stiller opp dersom den andre ønsker/trenger det så burde vel det være greit? Vi har det ganske fritt, for vi vil kunne gå ut uten hverandre. Hadde vi ikke kunnet det hadde vi begge blitt gale, og neppe vært sammen fortsatt (vi har vært sammen i 10 år). Frihet under ansvar, eller hva det nå heter. Selv om man har frihet må man kunne klare å vis sin partner respekt. For det er det det handler om - respekt ovenfor den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg