Titti72 Skrevet 25. august 2004 #241 Del Skrevet 25. august 2004 Livet vil alltid gå opp og ned. Enten du er i et forhold eller ikke. Ikke tenk på det. Er du bedre i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 25. august 2004 #242 Del Skrevet 25. august 2004 Helt enig med Titti, ting går i bølger. Håper at ting føles bedre i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. august 2004 Forfatter #243 Del Skrevet 25. august 2004 Joa, det er bedre i dag. Litt tjukk i halsen og nyser fremdeles, men er ikke varm og slapp. Har hatt en skikkelig effektiv jobbedag også, føler at jeg ikke bare er tilstede og det er deilig. Humøret er vel også bedre i dag. Jeg er fullstendig klar over at livet mitt ikke kommer til å være bare trist framover, men likevel. Det har skjedd så mye på den fronten de siste månedene at jeg vet nesten ikke hva som er normalt lenger. I dag har jeg faktisk litt energi, skal prøve å få gjort noe morsomt. I det siste har det blitt mye sitting ved PC eller foran TV. Snart begynner "skolen" min igjen og da får jeg mer å gjøre, men foreløpig har jeg mest fritid som jeg bør gjøre noe med. Kan ikke bare kaste den bort på sløving og husarbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 26. august 2004 #244 Del Skrevet 26. august 2004 Godt du ikke fikk en skikkelig runde med forkjølelse nå da! Det tapper en for mye energi. Hvorfor ikke bare bruke tiden din før "skolen" til det du vil? Husarbeid er ikke fritid så tukt gubben litt og få han til å ta sin turn. Og husk at den tiden du har vært igjennom er nok den verste ved et evnt. brudd. Ventetid og uvisshet er et helvete. Det er lettere å ta tak i ting når du vet hva du har å forholde deg til. Send gubben en skarp mail og be han ringe psyk straks. Han må jo vise litt velvilje og ta hensyn til deg også! Stor god fra meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 26. august 2004 #245 Del Skrevet 26. august 2004 Helt enig med Titti. Bruk tiden før skolen begynner til å gjøre ting DU vil. En skal faktisk kose seg litt også, ikke vare gjøre "plikt" ting som husarb osv Og det skader ikke om gubben trår til litt han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. august 2004 Forfatter #246 Del Skrevet 26. august 2004 OK, jeg sendte gubben en mail, om noe helt annet, men da greide jeg å snike inn spørsmål om psyk. Så i kveld fortalte han at han hadde snakka med dem på kontoret men at de ikke kunne avtale time før hun selv var tilbake på tirsdag. Så da må han prøve igjen da. Vi har snakka masse sammen i kveld. Det går litt lettere nå når ting ikke er så sårt. Vi snakka om endel av det vi har tatt opp hos familieterapeuten, gått videre på det. Vi snakka om å ta hensyn og hvordan man er overfor hverandre. Og masse annet. Det var faktisk bra. Vi har ikke snakka sånn seriøst sammen på en stund så det var godt. Fortalte hva jeg har gjort for meg selv i denne perioden med krokodillebok og dagboka her, han er ikke akkurat noe skrive-menneske så det er kanskje ikke det riktige for ham å jobbe på den måten. I helga drar han på tur mens jeg skal på fest (igjen!) både fredag og lørdag. Lørdag er det reise-bort-og-overnatte-fest og det blir sikkert moro. I morgen har jeg også en lunsj-date med utenlandskameraten min som er hjemme på en snartur. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 27. august 2004 #247 Del Skrevet 27. august 2004 Så mye spennede du skal i helgen da.. Ha det morro og kos deg. Fint å lese at dere faktisk har hatt en lang og god prat. Det er jo bra han har ringt da. Han er jo ikke bare sløv og ikke-tenkende Det er greit at han viser tegn på at han ønsker å gjøre noe med situasjonen. Mannfolk er vel generelt treigere en oss kvinner?!? og tenker ikke at kanskje de burde si ifra om sine framskritt (babyskritt) til oss. Så slipper vi og irritere oss og bare gå og lure. Det blir sikkert en fin helg på deg siden dere nå har pratet samen og du vet det går framover. Ha en god dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. august 2004 Forfatter #248 Del Skrevet 27. august 2004 Mannfolk er vel generelt treigere en oss kvinner?!? og tenker ikke at kanskje de burde si ifra om sine framskritt (babyskritt) til oss. Så slipper vi og irritere oss og bare gå og lure. Sa det faktisk rett ut i går at han er treig og han var ikke helt uenig. Samtalen i går var veldig bra, det går lettere å snakke sammen nå. Og i dag er humøret mye lettere Får håpe vi klarer å fortsette på dette sporet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 27. august 2004 #249 Del Skrevet 27. august 2004 Hei ! Godt å høre at dere har snakket sammen, ingen ting er bedre enn det. Ønsker deg en super flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 29. august 2004 Forfatter #250 Del Skrevet 29. august 2004 Takk LaToya, jeg har hatt en superflott helg. På fredag var jeg ute og spiste lunsj med kameraten min. Han hadde vært på jobbintervju og vi hadde masse å snakke om. Ble sittende leeeeenge. Han er veldig forståelsesfull og fin, har vært gjennom samlivsbrudd selv og har masse å bidra med. Kjempegod venn :klem2: På kvelden var jeg på grillfest hos en av Portugalgjengen. Fire stykker deler et stort hus og hadde invitert masse folk hver til en slags innflytningsfest. Mange fra Portugalgjengen og mange andre. Kjempehyggelig å se endel av gjengen igjen. Har fått litt bedre kontakt oss i mellom, har blitt litt nærmere kjent, endel av oss i hvertfall. Så vi kommer nok til å fortsette å treffes. Og det er veldig hyggelig. Ble ikke så fryktelig seint, jeg fikkk haik med en av gutta som bor ikke så langt fra meg. Lørdagen prøvde jeg å sove ut. Hvorfor er det sånn at man våkner så tidlig når man ha drukket?? :klø: Måtte jo være litt opplagt til kvelden. Vi dro til en kollega som bor et stykke unna, kombinert innflynings og bursdagsfest. Morsomt å treffe folk man bare har hørt snakk om, familien og se huset. De har kjøpt et eldre hus og har pussa opp endel i sommer og det har vi jo hørt litt om. De har gjort en kjempejobb. (Fikk veldig lyst til å hive meg rundt og pusse opp selv) Og hadde ordna i stand den flotte middagen, masse deilig mat og kaker og greier. Meningen var at vi skulle overnatte, men så hadde hun som kjørte ombestemt seg, hun synes det var greit å kjøre hjem på natta, så da ble jeg med. Litt deilig å våkne i sin egen seng også. Og så våkna jeg tidlig igjen! Hørte akurat at avisen kom, får ta meg en kaffe og kose meg med den. Det ble så fint vær også, tror jeg må ta meg en tur ut. Gubben er bortreist og kommer ikke hjem før i kveld. Litt deilig å ha huset for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 30. august 2004 #251 Del Skrevet 30. august 2004 Høres ut som om du har hatt en fin helg!! Godt at du har så mange venner rundt deg. Og enda bedre at du har fått nye! Skjønner at en ikke trenger å ha barn for å komme i tidsklemma Du svinger deg vist nok selv uten å ha det. Det å ha huset for seg selv er min største luksus. Da subber jeg rundt hele dagen, tar et langt bad m/div. masker og kurer. Full shaving og innsmøring og bare spiser god mat. Rekker aldri og kjede meg da. Ha en god dag videre :dagensrose: og fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 30. august 2004 #252 Del Skrevet 30. august 2004 Hei Godt å høre at du har hatt en fin helg. Sånn skal det være :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 31. august 2004 Forfatter #253 Del Skrevet 31. august 2004 Ja jeg har fått svingt meg litt i det siste, og det er så deilig. Men nå er det slutt. :fy: Nå begynner kalenderen å pakke seg full med øvinger, seminar, opptredener og sånne ting som ikke så lett lar seg kombinere med festing bl a. Fullt så hektisk som i våres da jeg skrev stressedagbok blir det nok ikke, men tett nok allikevel. Til helga er det ingen andre planer enn en aldri så liten fredagspils. Det pleier vi å ha. Deilig egentlig å ha resten av helga helt åpen. Får ikke alenehelg da. Liker egentlig det jeg og Titti, bare sulle rundt for meg selv. Må begynne å jobbe med skolen, men det ser foreløpig greit ut. Den begynner offisielt i dag, jeg starta med å se på noe av stoffet i går. Vanligvis må jeg bruke helgene til skolejobbing for ukedagene går så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 31. august 2004 Forfatter #254 Del Skrevet 31. august 2004 Sitter her og er litt trist og lei. Slitsom dag på jobben, masse mas. Jeg er sliten og er stiv i skuldrene. Har fått noen slengkommentarer i dag jeg ikke liker, har blitt behandla som et barnehagebarn, store endringer i programmet vi skal opptre med i oktober, men ikke til det bedre synes jeg. Har mista helt lysten på å dra på tur nå. Føler den delen av nettverket mitt er i ferd med å rakne. Gubben er "midtpunkt" der og gir beng i hva jeg foretar meg. Vedder på at han ikke har ringt psyk engang i dag. Savner noen som bryr seg om meg og tar vare på meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 31. august 2004 #255 Del Skrevet 31. august 2004 :trøste: Uff for en kjedelig dag. Håper dagen i morgen blir bedre. Jeg ser du holder ut enda. Må si at du er sterk anonyma. Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 1. september 2004 Forfatter #256 Del Skrevet 1. september 2004 Tusen takk for støtten care. Jeg håper jo også det blir bedre etterhvert. I dag morges lå tårene på lur allerede da jeg våknet. Kjenner at det ikke skal så mye til for å sette meg helt ut av spill for tida. Og at jeg lett reagerer med å være avvisende og oppfarende. Og det liker jeg ikke! Det er ikke en sånn person jeg vil være. Inne i en litt dårlig periode tror jeg. Gubben forsvant ut i går kveld, mens jeg dro hjem. Hadde litt SMS-kontakt med ham rett før jeg la meg, og da slang jeg inn spørsmål om psyk. Fikk ikke noe svar på den gitt......... :evil: Han er veldig lite tilstede for tiden, snakker nesten ikke med meg om ikke jeg tar initiativ selv, ingen særlig interaksjon, ingen omtanke, føler ikke at han bryr seg noe særlig. Jobbe nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 1. september 2004 #257 Del Skrevet 1. september 2004 Hmmmm..... Huff da, Anonyma. Det er kjipt med de vonde dagene. Du vet de kommer, du vet de er vonde, men alikevel kan man ikke forberede seg på dem og da skal det ingen ting til før tårene kommer. Jeg føler med deg og håper du får noen lysglimt iløpet av dagen. Jobb som en gal, med noe vanskelig det hjelper for meg. Elles blir jeg bare sittende og surre og tenke idiotiske tanker og luller meg inn i en selvedlidenhetssipp. Jeg må si at du virkelig er en tøff jente med ryggrad. Kan ikke si jeg har fått det inntrykket av gubben din. Skulle ønske for din del at du våkner en morgen full av stridslyst og energi, og bare bestemte deg for at nok er nok og gir gubben et saftig verbalt spark i ræva så han våkner opp. Og tar han ikke skjea i en annen hånd da så er det tross alt et valg han tar eller unngår å ta. Stå på og hold ut!!! Det er folk som tenker på deg og bryr seg om deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 1. september 2004 #258 Del Skrevet 1. september 2004 Hei Jeg synes Titti hadde et fint innlegg. Mye kloke ord der. Det er utrolig kjedelig når man er inne i sånne vonde perioder. Vil bare si at det er mange som bryr seg om deg, både her inne og i real life Du er en sterk jente som står på og gir deg ikke. Uendelig med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 1. september 2004 Forfatter #259 Del Skrevet 1. september 2004 Tusen takk begge to, dere er jo bare helt skjønne da :blomst_opp: Er akkurat ferdig med lunsj, det har gått litt i ett her i dag men det er helt greit. Håper egentlig at gubben er hjemme og at vi kan prate i kveld. Jeg vet jo aldri hva han planlegger for tiden. Har veldig lyst å vise ham noen av innleggene her, kanskje det kan få opp øynene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 1. september 2004 #260 Del Skrevet 1. september 2004 Å vise han dagboka her er sikkert lurt. Han har ikke vondt av å lese hvordan du opplever dette. Det er ofte vanskelig å se motpartens versjon og opplevelse av samme sak. Mulig han klarer å ta til vettet hvis han ser hvordan denne "vinglingen/utsettingen" hans påvirker deg i din hverdag og hvor dypt han sårer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg