Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Fortsatt litt hanglete ja, men mye bedre enn i går f eks.

Dagen i går var ingen spes god dag. Var sliten og småsyk, burde vel egentlig ikke vært på jobb. Det var ikke så mye jobben, men endel av de hundre andre tingene som foregår rundt meg for tiden som sliter på meg.

Var hos psyk-damen på ettermiddagen som vanlig. Ganske intens sesjon, noen ganger kjenner jeg meg helt utmatta etterpå. Det er mye som foregår rundt meg nå, mye å tenke på, med kor, jobb, mannfolk ;), sosialt liv, ferieplaner, økonomi osv osv............ "Jeg selv" har en tendens til å komme litt i bakgrunnen, men det er jo typisk meg da. :roll:

I går var det litt vanskelig å finne parkering i byen, så jeg endte i et område hvor jeg sjelden parkerer. Mente jo at jeg sto ganske greit, men da jeg kom tilbake var jeg ganske parkert inne. Jeg måtte slippe meg litt bakover, sto i slak nedoverbakke, for å unngå bilen foran og dermed var det gjort. Sto og spant på isen, faretruende nær bilen bak. Jaja, fram med spaden, hakke løs litt is for om mulig å få bedre feste. Neivel, det gikk ikke. Fant noe papp som jeg la under hjula, den ble mosa til fillebiter og jeg sto like fast. Til slutt ringte jeg pappa, han kom ned og hjalp meg. Snille pappa. :klem: Så for å komme ut måtte jeg både ha noe under hjula og noen til å dytte. Sånn er det å ha en liten flis av en bil, uten særlig tyngde..............

Nå synes jeg jeg har hangla nok, tok det helt med ro i helga da. Slappa av hele lørdag og var på middag hos venninna mi på kvelden. Kjempekoselig kveld og deilig mat :sikle: På søndag traff jeg min gamle skolekamerat over en kaffe. Det var veldig hyggelig det, han var faktisk litt sånn som jeg husket ham. Men han er ikke noe særlig "spennende".

I dag skal jeg til kameraten min, det blir bra. En stund siden nå, vi har vært mye opptatt begge to. Ellers blir det en rolig uke. Skal ha konsert på søndag og da må formen og stemmen være på plass :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så må jeg finne på noe i bursdagspresang til elskeren. :klø: Den der er ikke lett. Gode forslag mottas med takk :bukke:

Altså presang til: Mann, 38 år, liker som de fleste menn dippedutter og tekniske ting, liker å være utendørs, ingen stor bokorm tror jeg men glad i musikk. Jada det kan høres enkelt ut, men jeg er usikker på hva slags musikk osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Hmmm, ta eit raid i hylla hans og finn det ut? Kass musikk altså. Eller lag eit stilig kort og inviter han på konsert (med følge) etter hans ønske(husk for all del å legge inn restriksjonar som: i Oslo, ikkje death- metal, ikkje på ein søndag, osv...) Lag ei blokk med ulike gavekort: ein laurdagskveld med deg og heimelaga middag, ein klem, ein suss, ein kinotur osv. Mange moglegheiter!!

Og som du har skjønt så blir det nok ikkje konsert på meg denne helga, er heilt øydelagd eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, ta eit raid i hylla hans og finn det ut? Kass musikk altså.

Jeg har jo en viss ide da, men jeg får ikke kommet meg dit før bursdagen, så jeg får ikke sjekka den jeg muligens hadde tenkt på.

Eller lag eit stilig kort og inviter han på konsert (med følge) etter hans ønske(husk for all del å legge inn restriksjonar som: i Oslo, ikkje death- metal, ikkje på ein søndag, osv...)

:sjarmor: Til jul fikk han billett til julekonserten vår. Tror ikke den funker en gang til............. Hva er galt med death-metal forresten? ;)

Lag ei blokk med ulike gavekort: ein laurdagskveld med deg og heimelaga middag, ein klem, ein suss, ein kinotur osv. Mange moglegheiter!!

Veldig godt forslag!! :klappe:

Og som du har skjønt så blir det nok ikkje konsert på meg denne helga, er heilt øydelagd eg.

Æh, pingle ;) Neida, det har jeg full forståelse for. Takk for gode forslag, jeg skal sove litt på dem, så kommer jeg vel på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten
:ler: Eg like Death Metal eg altså, men var kanskje ikkje heilt sikker på deg, eller kanskje eg berre brukte det som eit eksempel... Uansett, eg ga sånn gavekort med 10 oppmerksomheter til han du veit, og han var heilt over seg i fleire veker etterpå, viste det til alle som kom og alle han snakka med. Var litt søtt å kunne glede nokon så mykje med noko så lite.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, gubben har noe på gang. Snakka med ham på msn i går og da skulle han ha en middagsgjest i dag. Så måtte jeg jo spørre om det var en date og det var det kanskje........ Fikk fiska litt mer, så jeg tror jeg vet hvem det er og. Hihi.

At noen som kjenner ham og oss og det han har gjort vil tørre å gå inn i et forhold med ham er en helt annen sak. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falt visst ikke så heldig ut den "daten" til gubben.

Men i dag er det fredag :hoppe: jeg har sittet og blitt "hautoillat" i mikroskopet :sprettoy: og fått kake etterpå :sikle: lammet til påskens festmiddag ble innkjøpt i går :sikle: jeg fikk lagt ut bilder fra Paris-turen :klappe: det er en jobb som skal søkes på :Nikke: og elskeren kommer i kveld. :klem1: Fiiine fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo bra ut :) (noe selvfølgelig bedre enn andre ting .. - og litt skadefryd på toppen er jo fint)

.. og spennende med ny jobb å søke på. :tommel: - god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo bra ut :)  (noe selvfølgelig bedre enn andre ting ..  - og litt skadefryd på toppen er jo fint)

Skadefryd? Hvor? *ser meg om på kontoret* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muuuulig :hakeslepp: Det ble litt seint før vi sovna i går, og det ble tidlig opp i dag for elskeren skulle tidlig av gårde. Så etter frokost la jeg meg på sofaen med en bok. Og nå har jeg sovet/slumra/døsa litt av og på i flere timer. :overrasket: Til og med været er et helt annet enn da jeg la meg.

Jaja, godt at ikke min oppmøtetid ikke er før i ettermiddag da :roll: Hadde egentlig tenkt å få gjort litt annet i dag og, men det kan jeg visst bare glemme :ler: Får vel komme meg i dusjen og så gjøre meg klar til prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djeeeez. Den sofasovinga tar helt av. :roll: I dag hadde jeg riktignok ingen faste avtaler for kvelden, men å sove sånn da. Kan det være helt nødvendig? Strever med å våkne helt kjenner jeg. Det ble mye soving i helga og.

Riktignok ble det litt seint i går. Er alltid litt høy etter en konsert og så dro jeg rett til elskeren etterpå. Og da blir det jo en tidlig morgen. :Gjesp:

Konserten i går gikk fint, nesten fullt hus og det meste klaffa bra. Jeg var i litt underlig humør hele helga, liksom noe som var galt uten av jeg klarer å sette fingern på noe. Merkelig. Jeg har i det hele tatt vært veldig svingende i humøret de siste ukene. Psyk har kommentert det og. Klarer liksom ikke slå meg til ro med noe, er rastløs, motløs, giddaløs, mister fokus. Hmmm. :klø:

Jaja, har fått kjøpt bursdagsgave til elskeren da. Så nå teller jeg bare på knappene om jeg skal plinge på og høre om han er hjemme og har lyst på besøk eller tur hit, eller om jeg skal være fornuftig og la være. :sjarmor: Aner ikke hva jeg vil akkurat nå, ser ham jo i morgen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Eg er sjukmeld eg... Har også eit litt rart humør kan du sei ja... Og alt i dag har jobben klart å surre det til, eller dei hadde gjort det om ikkje eg hadde sagt frå. Og så eg som er sjukmeld fordi eg er så sliten... Blir ikkje betre av slikt, det kan eg love deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjukmeldt? Det var vel ikke akkurat det du ønska deg? Men det gjør sikkert godt, sånn litt på sikt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Nei, var ikkje det, men då eg nesten begynte å hyperventilere med tanken på jobb i helga innsåg eg at det var best. Og då eg ba legen min om nokre dagar sjukmelding i dag, så ga han meg to veker, og rekna med det blir forlenga i to til. Og det er snakk om terapi og alt mogleg når eg berre har slutta å grine heile tida. Hadde aldri trudd dette skulle skje meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hadde aldri trudd dette skulle skje meg...

.. typisk en av de flinke piker som hele tiden fikser alt.

Innimellom sier kroppen selv i fra at nå er det nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. typisk en av de flinke piker som hele tiden fikser alt. 

Innimellom sier kroppen selv i fra at nå er det nok.

:Nikke::Nikke:

Nei, var ikkje det, men då eg nesten begynte å hyperventilere med tanken på jobb i helga innsåg eg at det var best. Og då eg ba legen min om nokre dagar sjukmelding i dag, så ga han meg to veker, og rekna med det blir forlenga i to til. Og det er snakk om terapi og alt mogleg når eg berre har slutta å grine heile tida. Hadde aldri trudd dette skulle skje meg...

Fornutig lege. Dette er heftige saker. Godt at du får litt tid i ro. Og terapi er ganske bra hjelp det. Jeg trodde heller aldri at jeg skulle få problemer eller gå i terapi, men her er jeg nå ;)

Sovesyken min vedvarer :sur: I dag er jeg ikke sikker på at klokka har ringt, eller om jeg har skrudd den av i stedet for snooze, jeg har i hvertfall ikke hørt den. :roll: Dette er ikke normalt. Dog ble det litt seint i går også, men jeg hadde jo sovet litt(!) på sofaen på kvelden. Er fortsatt litt småforkjøla da. Kan man bli så trøtt av jern- og/eller vitaminmangel? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Ja, var det eg sa til den søte turnuslegen eg kom til, når eg fekk fram noko mellom snørr og tårer: "Ane du koss det e å alltid fikse absolutt alt og gjerne to jobba og to studier på ein gong, og plutseleg ikkje fikse nåke og ikkje klare å puste eller ete eller sove? Drømme at det kjem larver ut av huda di? La huset som aldri er rotete svømme over? Alltid vere flink pike og plutselig ikkje vere det??!! Hadde aldri trudd det skulle skje meg!" Og han stakkar såg på meg og sa: "neeei...."

Men i går fekk eg rydda og vaska kle, tok berre det eg fekk lyst til etter kvart som eg gjekk inn i eit rom lissom, men no er det ryddig i alle fall. Og kanskje eg får lyst til å vaske litt i mårra? Kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg veit ikkje, eg blei deppa av jernmangel, og sliten heile tida. Orka nesten ingenting. Er det ikkje vanleg med våren å føle slik då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...