Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Måtte smile litt da jeg leste attas tråd på mat om chili og matlaging og noen som henger rundt og at det plutselig er koselig å gjøre sånne ting sammen. Minner meg veldig om den første tida sammen med gubben. :sjenert:

Tror nok jeg begynner å lengte etter noe slikt selv, samhørighet, tosomhet.

Jeg drømmer mye rart om dagen, eller om natten da. ;) Det har jeg hatt for vane i perioder med store endringer, enten rent praktiske eller indre, de som jeg ikke merker så godt selv. Er nok inne i en omstillingsperiode nå, kjenner at energien og orket kommer tilbake, er ikke så kei lenger. Holder på å skifte gir kanskje? Og så kommer den følelsen og ønsket om tosomhet......

Jeg har jo elskeren min og er veldig fornøyd med den ordningen. Men det er i utgangspunktet ikke noe varig, sånn vi har det i dag. Og så har jeg jo innimellom hatt kontakt med andre på nett og sånt uten at det ha blitt noe mer utav. Det har nok ikke vært så helhjerta fra min side og så har de nok ikke fenga 100% noen av dem. Og så tenker jeg at om jeg går nærmere innpå noen av dem, så må jeg avslutte elskeren. Og så kjenner jeg at det og er vanskelig............. :sjenert:

Ska'kke værra lett det her. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal opplagt ikke være lett. Skjønner følelsen - det om tosomhet.

Synes ofte jeg ser det spesielt i butikker .. hvordan par som virkelig "hører sammen" automatisk utfyller hverandre - uten å si noe spesielt - men med en selvfølgelighet som er litt fasinerende.

Men det å ha en elsker - må jo være vanskelig om du er på vei inn i noe nytt - og det å avslutte elskeren - uten noe nytt - er kanskje "unødvendig" - så det blir vel et dilemma... hva kommer først - for så lenge han er i bakgrunnen - er du egentlig klar for noe nytt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det å ha en elsker - må jo være vanskelig om du er på vei inn i noe nytt - og det å avslutte elskeren - uten noe nytt - er kanskje "unødvendig" - så det blir vel et dilemma... hva kommer først - for så lenge han er i bakgrunnen - er du egentlig klar for noe nytt ?

Det er her det stokker seg litt for meg og. Det å ha en elsker er og har vært helt optimalt for meg. At han i tillegg er en god venn er bare et pluss. Vi kan snakke sammen om altmulig og kjenner hverandres omgangskrets osv.

Men det å skulle avslutte nå kjennes helt feil. Hvorfor avslutte noe som funker bra liksom? Men er jeg egentlig klar for noe annet? Og hva er det jeg vil ha? Hvor stor "hindring" er det at jeg har elskeren? I begynnelsen ville ingen av oss hive oss inn i noe forhold, vi har tatt det opp ved etpar anledninger seinere. Men akkurat nå vet jeg ikke hvor noen av oss står. Er det han jeg vil ha? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er lettere å bare ha ham som elsker - enn å virkelig innvolvere seg?

Dere er jo både gode venner - støtte for hverandre - og elskere - det ligner jo rimelig mye på et forhold det da :sjenert:

Men at det er mye tryggere å bare kalle seg FGF.. det forplikter mindre, og det er ikke så "skremmende" som virkelig å vurdere hva det forholdet egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er lettere å bare ha ham som elsker - enn å virkelig innvolvere seg?

Myyyyyyyyye lettere ja. Trenger ikke ta noen seriøse avgjørelser.

Dere er jo både gode venner - støtte for hverandre - og elskere - det ligner jo rimelig mye på et forhold det da :sjenert:

Du synes det du og ja? ;)

Men at det er mye tryggere å bare kalle seg FGF.. det forplikter mindre, og det er ikke så "skremmende" som virkelig å vurdere hva det forholdet egentlig er.

Jeg føler vel nesten nå at vi har kommet til et punkt hvor jeg/vi må ta et valg om vi skal gå videre eller tone dette ned.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sprettoy: Uææææææææh, nei valg, det vil vi ikke ha. :tunge1:

Eller jo, vi vil jo ha det, men bare de enkle og greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord, å fortsette i samme tralten som nå? Joa, det er alltids en mulighet.

Artig fjes på lille brunetta di forresten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Dette er som med min FGF. Kjenner meg igjen ja. Det er farleg det der. Eg avslutta det jo i haust, etter nesten 3 år. Og så møtte eg han på gata for nokre veker sia, og vi visste ikkje ka vi sku sei, så vi helst og gjekk. Var veldig rart... Men eg skjønne ka du meine ja. Skal vi ta oss ein tur med kokosbollar snart? Og prate litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Men eg skjønne ka du meine ja. Skal vi ta oss ein tur med kokosbollar snart? Og prate litt?

Gjerne det, jeg synger i helga. Men til uka?

Unnskyld at jeg bryter inn, men forstår jeg dere rett har ingen av dere fyllt 50?

:ler:

Ehemm, :sjenert: ler du av oss Leo? Jeg kan forsikre deg om at jeg ikke har runda 50, nei. Ikke elskern heller. Er ikke helt sikker på at jeg skjønner hvor du vil med dette da. :klø:

Men jeg har faktisk tenkt at jeg noen ganger kan virke litt "eldre". Tenker at jeg kanskje burde være litt mer aktiv, sporty, kle meg litt "yngre" kanskje. Vil jo ikke ende opp som en gammel dame før tida. :ler: Men nå er det jo sånn at mine interesser ikke er særlig sporty eller aktive. Jeg har en jobb som ikke akkurat innbyr til å kle seg opp osv. Og en øknomisk situasjon som absolutt ikke innbyr til det....... :tristbla: Men dette var jo et sidespor av dimmensjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Vel, eg er 30 om det var meg du snakka om Leo. Kanskje Leo syns kokosbollar var litt satt og gammalt? ;) Vel, Anonyma, eg er klar for kokos og kaffi altså, til veka. Lykke til med synging!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje Leo syns kokosbollar var litt satt og gammalt?  ;)

Kokosboller er ikke satt og gammelt - bare så det er helt klart (og jeg har heller ikke fylt 50) :ler:

:hoppe: - god helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg ja :hoppe:

Går for det meste med til synging da, men tror den kan bli fin allikevel. Ser elskeren begge dager, men kun sammen med andre. Det er alltid litt spennende, vi sniker oss til litt kosing. :ler:

Jeg har og fått meg etpar nye msn-venner de siste dagene. Har vært litt mer offensiv på nett, må jo nesten det om jeg skal finne ut hva jeg egentlig vil om dagen. :ler: Alltid hyggelig å bli kjent med noen nye da, men i det siste har jeg ikke følt det store behovet, jeg har jo liksom en........ :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliiiiten. :sprettoy:

Av hylende beibier, bråkete småbarn, brysomme bestemødre, familiemiddag, snømåking, you name it....... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, si det til dem som har bestemt at jeg skulle synge hele lørdag og hele søndag. :frustrert: Og til den jævær'n som har dryssa ned all denna hvite massen som dekker biler og veier. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...