anonyma Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #1341 Skrevet 19. februar 2006 <--- Meg klokken 6 dag morges da jeg oppdaget at jeg hadde sovnet på sofaen. Fikk skrelt av meg klærne, drukket litt vann og krabba meg i seng. Var på middag hos en venninne i går, sammen med kameraten min og noen flere. Veldig koselig kveld, og veldig koselig å bli invitert. Det ble ikke så seint da, men et visst inntak :perebrus: ble det jo. Ser ut av vinduet, det er jo ganske fint. Men gidder jeg? Sannsynligvis ikke Dessuten er det alltid noe som skal gjøres i heimen. Tar det aldri slutt? :icon_neutral:
anonyma Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #1342 Skrevet 21. februar 2006 Og siden søndag har jeg stort sett vært sofagris Selv elskeren fikk ikke dratt meg ut av huset på søndagen. Og i går gikk jeg litt tidlig hjem og sovna tvert i etpar timer Noe køddent på gang i kroppen min og det skal jeg ikke ha noe av. Reiser på fredag og da må jeg være frisk og fit for fight. Så jeg putter i meg alt jeg kan av forkjølelsesmotvirkende greier, varm te med honning og så videre. Roer tempoet helt. Jeg må på jobb disse dagene da, har storforsøk som jeg satte i gang på lørdag. Men utover det har jeg ikke tenkt å gjøre en tøddel, utenom og å pakke kofferten da Og jeg har kokosboller i fryseren..............
LilleBille Skrevet 21. februar 2006 #1343 Skrevet 21. februar 2006 Skulle gjerne hatt kokosboller i fryseren jeg .. men det var noen som spiste opp mine....
anonyma Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #1344 Skrevet 21. februar 2006 Hihi. Eneste grunn til at jeg har i fryseren er at vi var så ekstremt få på jobb på fredag. Det var mange boller igjen og da tok jeg med meg hjem. Hvem er denne noen som du har i hus da?
LilleBille Skrevet 21. februar 2006 #1345 Skrevet 21. februar 2006 har flere noen jeg .. .. men denne gangen var det nok den "noen" som min eldste sønn (den gang han var liten) snakket om hver gang noe skulle ryddes eller gjøres (spesielt hvis det var kjedelig) Da var det noen som skulle gjøre det ... eller Nonen - som vedkommende ble døpt...
anonyma Skrevet 21. februar 2006 Forfatter #1346 Skrevet 21. februar 2006 Ah, den der noen kjenner jeg og. I avdeling for fornuftige ting å gjøre på jobb, har jeg nå sittet og sjekket priser på tax-free kontra andre steder med tanke på helgeshopping.
anonyma Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1348 Skrevet 22. februar 2006 Nok en strålende morgen på jobb. Not Er veldig lite motivert for å være her for tiden, like greit å si det rett ut. Kan ha noe med at jeg har vært litt tufs de siste dagene, kan være at jeg ikke trives, kan være at jeg er driiiit lei, kan være at elskeren og meg hadde en deilig morgen sammen. Hadde en veldig bra time hos psyk i går da, snakka masse om jobben. Og det setter jo i gang endel tanker. Hun hører veldig godt på meg når jeg prater om noe som ikke er så bra. Det tapper meg for energi og gjenspeiles direkte i min måte å være på hos henne. Og det er sånn jeg føler det og, jeg tappes for energi om dagen. Får påfyll andre steder fra da, men allikevel. Er i allefall i bedre form i dag, lover bra før helga. Har tatt det helt med ro de siste kveldene, sov masse i går da jeg gikk litt tidlig fra jobb. Blir forhåpentligvis ikke ordentlig syk denne gangen.
anonyma Skrevet 22. februar 2006 Forfatter #1349 Skrevet 22. februar 2006 Og fortsatte å sove i dag. Og har nada lyst å gjøre noe fornuftig her hjemme. Har så vidt begynt å finne fram etpar ting for å pakke, men ikke noe mer. Alt ved det gamle med andre ord.
anonyma Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1350 Skrevet 23. februar 2006 Fikk faktisk gjort litt konstruktivt i forhold til pakking i går. Kjempebra, for da blir det ikke så stress i dag. Og har sovet godt og til og med "trent" på å våkne tidlig. Helt nødvendig siden flyet i morgen letter før fuglene fiser. Så alt i alt er det en bedre dag i dag. Har akkurat vært på trygdekontoret for å ordne frikortet og er ganske glad for at jeg ikke har noe alvorlig business med dem. Der er det full åpenhet, åpent kontorlandskap og telefonlinjer. Mens jeg satt foran saksbehandleren svarte hun en telefon. Ikke nok med at jeg da måtte vente, men jeg hørte jo hele samtalen. Hun noterte, og leste opp igjen både navn og personnummer på to personer. I tillegg overhørte jeg en samtale mellom en saksbehandler i aetat-avdelingen og en klient litt bortenfor meg. Har ikke egentlig lyst å vite alt sånt om andre. De har noen samtalerom i bakgrunnen, men det så ikke ut til at de ble brukt nei. Tror nok jeg ville foretrukket et sånt rom ja.
anonyma Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1351 Skrevet 23. februar 2006 Er det ikke typisk? Akkurat den dagen du ikke gadd å vaske håret (som i tillegg kunne trengt en klipp, men det har du jo ikke råd til for du brukte masse penger på en flybillett til Paris), labber rundt med en gammel og sikkert litt for kort olabukse og en diger boblejakke fra 80-tallet (kødder ikke, den er fin den altså, den er bare litt malplassert i dag hvor det faktisk er ganske varmt), ingenting annet matcher heller (for resten av klærne dine henger på tørkestativet for du måtte stuntvaske litt før nevnte Paris-tur) og i tillegg er litt surrete og fjern og stort sett føler deg ganske ufiks. Da møter du frøken perfekt og pyntelig som du gikk på skole med for 15 år siden (da du også gikk med nevnte boblejakke), med sin yndige datter i hånden. På kjøpesenteret hvor du virrer rundt for det er et eller annet du har glemt, men husker selvfølgelig ikke hva. Til og med møter du dem to ganger. Hadde ikke så mye å si til henne jeg, bare hilste for å vise at jeg gjenkjente henne og tusla videre mens jeg banna inni hodet mitt. Gudene må vite hva slags inntrykk hun har. Ikke at det gjør noe da.............. Men det helt blir litt komisk.
LilleBille Skrevet 23. februar 2006 #1352 Skrevet 23. februar 2006 - det er opplagt en mening med sånt .. vi ser det bare ikke Ha en riktig god tur - og kos deg masse. Hadde besøk av noen jeg var i Paris med for en del år siden forrige dagen .. og mimret over et bedre måltid (første gangen noen av oss spiste østers) - på La Procope (tror jeg den het)
anonyma Skrevet 23. februar 2006 Forfatter #1353 Skrevet 23. februar 2006 - det er opplagt en mening med sånt .. vi ser det bare ikke Nei, det skal du få meg til å tro du. Hadde besøk av noen jeg var i Paris med for en del år siden forrige dagen .. og mimret over et bedre måltid (første gangen noen av oss spiste østers) - på La Procope (tror jeg den het) ← Denna: http://www.procope.com/ ? Den så da usedvanlig snasen ut. Og så mye deilig mat da. Likte muligheten for "Diner + Spectacle", det må jo være middag og spetakkel? Eller? Nei, okeida, rydde litt her og så pakke kanskje.........
Gjest Gjesten Skrevet 23. februar 2006 #1354 Skrevet 23. februar 2006 Heldiggris, kos deg massevis! Eg har ein skummel tendens til å møte eksen når eg er på mitt verste. Ikkje eks- sambo, men han før det, han som har gifta seg med ei som er lege, han sjølv er også noko stort (hi-hi), dei har ei nyyyydeleg lita tulle som sjølvsagt er langt foran alle andre ungar på den alderen, osv. Dei møter eg når eg har raude auge etter gårsdagens fest, broderen sine altfor store olabukser, lillebror sin hettegenser og dei utgåtte joggeskoa, håret er fett og ekkelt og eg har skippa sminken for anledninga... Grunnen er vel for at han skal prise seg lukkeleg for at eg dumpa han sånn at han kunne gifte seg med den perfekte, smarte, flinke, effektive dama han gifta seg med, og få den nyyydelege tulla som han kalte det vi skulle kalle tulla vår for... Men uansett, kos deg massevis, et god mat og nyyyyt det!!
LilleBille Skrevet 23. februar 2006 #1355 Skrevet 23. februar 2006 Nei, det skal du få meg til å tro du. Denna: http://www.procope.com/ ? Den så da usedvanlig snasen ut. Og så mye deilig mat da. Likte muligheten for "Diner + Spectacle", det må jo være middag og spetakkel? Eller? Nei, okeida, rydde litt her og så pakke kanskje......... ← Det var den ja Har vært der to ganger .. med 10 års mellomrom .. og begge ganger var det en opplevelse. Middag med spetakkel - høres bra ut - synes du burde gå for det .. det
LilleBille Skrevet 23. februar 2006 #1356 Skrevet 23. februar 2006 Grunnen er vel for at han skal prise seg lukkeleg for at eg dumpa han sånn at han kunne gifte seg med den perfekte, smarte, flinke, effektive dama han gifta seg med, og få den nyyydelege tulla som han kalte det vi skulle kalle tulla vår for... ← .. det var det jeg visste .. det er en grunn.
anonyma Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #1357 Skrevet 27. februar 2006 Aim bækk Turen ble en suksess, selv om Paris ligger omtrent på frysepunktet nå. Brrrr. Godt vi hadde med votter og sånt. Det er ikke helt vår der ennå nei. Fikk ikke vært på Procope da, vi gikk forbi der en dag, men på kveldene var vi mest i nærområdet der kollegaen min bor, et helt annet sted. Et veldig koselig område da. Det ble jo litt mindre farting utendørs når det var så kaldt, men vi fikk med oss endel kafeer, kino og andre innendørs attraksjoner. Og bittelitt shopping. Vi har alle vært i Paris før så vi skippa det meste av "turistløypa", og satsa heller på å kose oss sammen. En deilig timeout fra ting som er litt vanskelige for tiden. Snakka bittelitt med kollegaen min om det i løpet av helga og vi er så på nett at det er helt skummelt. Enten må noe drastisk gjøres eller så må vi bare komme oss vekk begge to.
LilleBille Skrevet 27. februar 2006 #1358 Skrevet 27. februar 2006 Fint du har hatt det bra. Du får ta Procope neste gang Deilig med sånne små pusterom - men hvorfor er det så skummelt å være på nett med kollegaen da :klø: - skal ikke du ha deg ny jobb da
anonyma Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #1359 Skrevet 28. februar 2006 Altså, det er ikke egentlig skummelt altså. Men vi tenker så utrolig likt og har så like følelser rundt dette her, opplever det likt. Og jo, jeg har jo søkt meg vekk og det kommer hun og til å gjøre etterhvert. Jeg fikk faktisk veldig lyst å reise til Paris litt senere i vår/sommer og, kanskje med kameraten min (om kredittkortet vil da ). Vi tre som var sammen nå er nok litt forskjellige. Jeg er hakket mer interessert i historie og arkitektur og kultur enn de to andre og ser jo at det er ting jeg har ugjort ennå. Fikk gjort litt den første dagen da jeg var alene og det er jeg glad for. Og så bør jeg vel lære meg litt mer fransk Har aldri hatt det på skolen, men har lært litt etterhvert. Nok til å klare meg så lenge de ikke begynner å spørre og skravle en masse tilbake Fikk besøk av elskeren i går kveld da, føltes nesten som vi hadde vært fra hverandre en evighet. Litt rart det her.
anonyma Skrevet 1. mars 2006 Forfatter #1360 Skrevet 1. mars 2006 Puh, nå skjer det ting her ja. Tar seg opp på jobb, har fått skikkelig bra tilbakemelding på endel ting jeg har gjort. Made my day........ Hadde en bra time hos psyk i går og. Rart hvordan tårene bare kan trille av seg selv for helt enkle ting. Sterke, men ikke såre følelser for tiden. Og det er bra tror jeg. Veldig forløsende. Hun spurte og om jeg begynte å kjenne meg klar for et forhold nå. Hmmm, er vel kanskje egentlig det? :klø: Men akkurat hva jeg vil ha er jo litt mer usikkert. På hvilket plan og hva slags forhold. Merker at energien er på vei tilbake, har endel mer overskudd, ting faller litt mer på plass nå. Det er veldig deilig å kjenne. Koret har bestemt seg for festival og konkurranse til høsten, så i dag har jeg bestilt flybillett. Gleder meg veldig for det er til et sted jeg ikke har vært før. Folk rundt meg er på "min side" om dagen og det meste er bare bra. Det kan man vel litt for?
Fremhevede innlegg