Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen :sjarmor: Ny rekord i komme seint på jobb tror jeg. Og en ny episode i drit lei av snøkaos, få det vekk fra veiene og parkeringsplassene fort som faen :evil: I går ettermiddag gikk hverken t-banen eller trikken heller så da måtte jeg ta bilen da (den hadde jeg egentlig tenkt å la stå på jobb). Fikk elskeren til å kjøre med meg til jobben etter koret og satte den igjen her, bilen altså. Og da måtte han jo kjøre meg hjem og bli over :sjarmor: Og det var veeeeeldig vanskelig å komme ut av dyna i dag. I og med at bilen sto her skulle jeg ta banen, men den går jo når den selv vil i disse tider. Ergo, rimelig seint i gang på jobb i dag. :sjarmor:

Hadde en skrekkelig seanse hos psyk i går. Plutselig kom alt det vonde tilbake for fullt, tårene spratt. Og det ble utløst av nesten ikkeno'. Helt merkelig, men egentlig godt og, godt å få det ut. Hun sier at hun merker på meg at jeg holder masse inne, holder gråt og smerte under kontroll, men noen ganger må det fram.

Kokosboller ja, kanskje jeg må en tur bortom der snart............. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det ikke bare er meg som er en smule lei sne :frustrert:

Det er rart det at enkelte "små ting" kan trigge de virkelig store reaksjonene - og ofte er det ting som vi egentlig ikke tenker at har sammenheng.

Får det innimellom sånn selv også - og kan da bli direkte kvalm og uvel - og før jeg forstår hvorfor - og ser sammenhengen - virker det helt uforståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, ja det går litt opp og ned innimellom. Men i går ble det ganske opp da. Fikk pusla litt for meg selv hjemme. Sovet tv og årna litt. :sjarmor:

Bilen står nå trygt planta i en snøfonn og der skal den få stå så lenge det snør. :frustrert: Sto egentlig ganske fint syntes jeg i går, men så har det jo blitt måka litt i natt :roll: så det var litt mer enn jeg gadd å grave ut i dag morges ja. :frustrert: Menmen, det er jo sånn her i landet om vinteren at det kommer snø, så det er egentlig ikke noe å bråke for......

Skal på fjellet i helga og da er det jo greit med snø ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med her siden du startet, men har aldri lagt inn ett eneste innlegg... Dumt...

Jeg er faktisk innesnødd igjen! Mannen min brøyter det han kan, men bare siden han dro på jobb i dag morges har det snødd så mye at jeg ikke kommer ut med bilen!

Selvfølgelig helt uinteressant, men du har en flott dagbok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Leo :bukke: Hyggelig at du gir lyd fra deg og.

Tenker jo innimellom at det sikkert er flere som leser her enn det jeg vet om. Kanskje er det noen jeg kjenner også. Litt spooky det. :overrasket: Håper at de som evt mener de kjenner meg vil gi seg til kjenne da. :ler:

Elskeren har vært her inne, det vet jeg. Gubben vet jo også at jeg var på KG mye før, men jeg er ikke sikker på om han vet/husker brukernavnet mitt og om han evt. er interessert nok til å titte innom :ler: I så fall, gi meg et lite hint da du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt snodig det med dagbøker - vi tar på mange måter del i helt fremmedes liv - og etterhvert synes vi vi kjenner dem så godt. Vet jo ofte mye mer om dem enn om folk vi anser som nære venner.

Det er vel også noe av grunnen til at når vi møtes - er det som å møte gamle kjente. :) - og så har vi alltid noe å snakke om :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant det billa. Jeg har jo og fortalt mer her inne enn jeg har gjort til folk IRL. :sjenert:

Jeg var i utgangspunktet veldig skeptisk til dagbok på KG. Har jo hengt her inne i flere år uten å ha en. Men da jeg starta denne hadde jeg et stor behov for å få ting ut av systemet, få bearbeidet kaoset. Og så har jeg bare fortsatt.

Uten denne dagboka hadde jeg nok ikke fungert så bra nå, alternativet hadde vært å skrive papirdagbok, noen jeg i perioder også har gjort, i hvertfall fått ned endel tanker og ting og tang. ;) Jeg har fått masse støtte og gode innspill, bekrefta at det ikke er meg som er klin sprø, selv om det kunne føles sånn. :sjarmor:

Jeg vurderer jo hele tiden å slutte, men nå kan jeg liksom ikke. Har jo kommet i kontakt med så mange hyggelige mennesker så den fungerer like mye som en kontaktkanal som en dagbok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, har ikke hørt noe fra reisefølget mitt i morgen. Sendte en melding i sta for å høre når og hvor vi skal dra fra, men helt tyst gitt. Det må jo bli tur??? :klø: Får bare ta med meg sekk og ski på jobb..........

.........og der ringte han :ler: Da er jo alt i orden. Må bare pakke ferdig, og spise kokosbollene jeg kjøpte i dag :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg har spelt volleyball i dag. Og e veldig, veldig blå på handa. Sånn skikkeleg blå og hoven. Og nei, eg forstua ingenting. Blir berre sånn eg... Og no har eg vore på jobben din, nesten i alle fall, og det ska eg i mårra og. Men eg spelte ganske bra altså!! Fekk skryt av ungdommane mine, dei var stolte av meg. God tur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten på jobben min du. Nå ble jeg jo nysgjerrig. Jeg skal jo og dit i morra da. :ler:

Åssen går det egentlig med atta-bror? Er ikke han nede i bortidervettu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, vi har hatt en kjempefin tur. Det var strålende vær, fint skiføre, god stemning i leiren, utrolig deilig. Har gått masse på ski, spist godt og kosa oss. Var helt kake da jeg kom hjem i går kveld. Sovna ganske fort da ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få meg vekk herfra. Pliiiis? :forvirret:

Nå er jeg så lei, få ting fungerer her på bruket, jeg blir sur og glefsete mot de rundt meg og uengasjert i å få gjort noe med situasjonen. Jeg var mer aktiv på det til å begynne med, men det nytter jo faen meg ikke. Ting blir ikke fulgt opp, rutiner bare sklir ut og da kan ikke jeg være den eneste som tar ansvar.

I tillegg er jeg trøtt og sliten, sikker en medvirkende årsak det og. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff så fandenivoldsk og ilter du så ut da :ler: - har vent meg til deg som litt mer "sjelmsk".

Det finnes ikke noe så irriterende som å føle at man alltid er den som må følge opp/ta ansvaret osv. Det er sååå enkelt å sette i gang ting - men det å fullføre er mye mer kjedelig.

Har akkurat hatt det samme - jeg har endt opp med å måtte rapportere noe som de andre her egentlig har gjennomført - og så gidder de ikke en gang komme med tilbakemeldinger på det jeg har skrevet - men dag etter jeg har sendt det - kommer det vel :frustrert:

Hvordan går det med den andre jobben ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så fandenivoldsk og ilter du så ut da :ler: - har vent meg til deg som litt mer "sjelmsk".

Sånn føler jeg meg nå da. Bytter tilbake når jeg er mer meg selv tror jeg ;) Og nei, det er ikke PMS :ler:

Elskeren sliter litt og, og jeg sliter med ham. Kan jo ikke involvere meg så veldig, men jeg merker det på humøret selv. Hvor går egentlig den grensen når man er venner og elskere?

Hvordan går det med den andre jobben ?

Intervju på onsdag. Gledegruer meg jeg. Har prøvd å tenke litt i forhold til det, men jeg må jo bare ta ting som de kommer, jeg mener, jeg kan jo ikke vite nøyaktig hva de vil se etter eller spørre om. :klø: Men i dag er jeg i allefall gigamotivert for en ny stilling. Så faktisk en til på finn.no i dag. Så om ikke intervjuet går bra så søker jeg den. Det er ingenting pr i dag som holder meg tilbake her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meg selv igjen, og ikke helt meg selv igjen. Hadde en fin kveld sammen med elskeren i går. Fikk snakka endel sammen om det som sliter på oss for tida. Jeg har delvis fått avklart min rolle i dette og forklart hva jeg tenker. Vet vel litt mer hvor den grensa går nå. Så det er bedre.

Innså også at han bor på "landet" da det i går kveld sto tre store elg i veien rett overfor der jeg kjører av inn til parkeringsplassen :ler: Sånt no' ha'kke vi i by'n, nei det osv...........

Har fortsatt den litt ugne følelsen i forhold til jobb. Jeg liker meg ikke her om dagen :forvirret: Og det er jo litt dumt. Og så er jeg sliten fysisk, lurer på om jeg brygger på et eller annet. Jaja, får prøve å gjøre litt da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker dette bildet bedre :ler: Jeg visste forresten ikke at struts hadde tenner ... for det forrige bildet så det jo vittelig ut som om den hadde tanngard som en krokodille eller noe sånt.

Dette med elsker/venn må være en vanskelig balansegang .. for når går man over fra å være det ene eller andre - til å bli mer et "par" - og hvilke foventninger kan man ha til hverandre osv.

Når ting er litt uavklarte - sliter det - og om du i tillegg både brygger på noe - og mistrives litt på jobb ... kan det fort bli mye av det gode.

Tre elg - det er jo ganske heftig ... selv på "landet". Ville ikke likt å møtt det gående - synes det holder med rådyr jeg (har nemlig 3-4 rundt huset - og de er koselige - så lenge de holder seg unna stemorsblomstene mine :frustrert:). Har hatt elg også - men stort sett aldri mer enn en av gangen .. og det holder - for de er digre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...