anonyma Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #1281 Del Skrevet 2. februar 2006 Fikk snakka med ham i går da, han virka i mye bedre form. Så jeg fortalte om jobben og det gikk fint. Han hadde jo regna med at det gikk sånn. Jeg på min side kosa meg med sofaen, ferdigpizza og "Pride and Prejudice" på dvd, BBC-versjonen altså. En god dose gammeldags snirkelsnakk og überhøflige manerer samt Mr Darcy gjorde susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #1282 Del Skrevet 3. februar 2006 Åååå, at to ynkelig små glass rødvin og litt for seint hjem skal ha sånn effekt. Og at jeg attpåtil hadde lovet at jeg var ganske tidlig på jobb i dag for noen skulle komme innom. Men hadde en veldig koselig kveld i går da. Traff ei av Portugaljentene ute, spiste litt og kosa oss med nevnte glass rødvin. Fikk skravla masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. februar 2006 #1283 Del Skrevet 3. februar 2006 Så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. februar 2006 #1284 Del Skrevet 5. februar 2006 Deilig med sånne skravlekvelder - det gjør godt. (noen som vet hvordan det går med atta? .. synes det er en stund siden jeg så noe fra henne..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #1285 Del Skrevet 5. februar 2006 Ooh Døgnvill. Siden fredag har jeg hatt 12 timers soveøkt, 12 timers jobbeøkt og så 12 timer soving igjen. Mon tro hva det gjør med døgnrytmen min Hadde visst et litt søvnunderskudd på fredag, var kjempetrøtt. Og i går var jeg på filminnspilling Det er alltid morsomt. Men litt slitsomt og, det ble en lang dag som ikke var ferdig før over 1 i natt. Visste jo om det da, men ble trøtt allikevel. Så nå har jeg akkurat stått opp Tung i hodet, må få det litt på plass før mat og kaffe. Når de skal ha mange folk på film tar de gjerne kontakt med korene, da kan de får store grupper samtidig. Har vært både på film og tv før, jeg. I går var vi på fjongt nyttårsball i losjen. Lange kjoler og oppsatt hår. Stilig! Tror det blir en fin film. I dag må jeg prioritere litt utrydding av rot og hybelkaniner ellers tar de helt over her. Jeg har ikke hørt noe fra atta, billa. Hun har nok rota seg litt bort på den rosa skyen Kanskje vi skal rope på henne? ATTAAAA!! Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. februar 2006 #1286 Del Skrevet 5. februar 2006 Høres morsomt - og fjornt nyttårsball i februar - høres ut som en gor løsning ... men slitsomt .. 12 timers søvn kommer ikke om vi ikke trenger det .. sikkert godt for kroppen å virkelig få tatt seg inn. - og vi kan jo rope litt - blir jo bare litt misunnelig på folk som svever på rosa skyer .. vi som går her nede på den grå asfalten .. vi trenger noen som drysser litt stjernestøv på oss ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #1287 Del Skrevet 5. februar 2006 Sant, stjernestøv er fint. Jeg har vært effektiv i dag, fått utretta (og utrydda) endel på de få timene jeg har vært oppe. Venter bare på den siste klesvaska så er det rett i seng, igjen. Skjønner ikke at det er mulig å bli så trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #1288 Del Skrevet 6. februar 2006 Jess Paris-turen er i boks, har akkurat bestilt meg flybillett. Har vel strengt tatt ikke råd, men noen ganger lukker jeg øynene for det. Gleder meg veldig, lenge siden jeg har vært i Paris nå. Liker meg veldig godt der, til tross for at jeg ikke snakker fransk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 6. februar 2006 #1289 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei!! Eg e her igjen no, men ein eller annan mann som har befunne seg på den rosa skya mi skulle fikse pc'en min, og så krasja den Så han måtte ta den med på jobben og fikse den der, og det fekk han ikkje gjort før i dag. Men no er pc'en heilt perfekt igjen, og alt er bra, og eg er fortsatt på den rosa skya mi eg. Livet er godt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #1290 Del Skrevet 6. februar 2006 Så bra atta. Det var godt å høre. Jeg for min del sitter her og er litt sur. Har gjort en fantastisk idiotisk feil som er bare helt teit å gjøre. At det går an. Oppdaga det akkurat nå. Det gir meg en smuuuule mer arbeid og jeg er ikke helt sikker på om det er det jeg vil ha nå. (Dessuten er det flaut å måtte si at jeg blir litt forsinka med akkurat det for jeg har rota det til........... ) Og i dag morges måtte jeg grave fram bilen fra knedyp snø. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. februar 2006 #1291 Del Skrevet 7. februar 2006 God morgen! Og lykke til med opprydding i liten tabbe i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1292 Del Skrevet 7. februar 2006 Det finnes få ting som er så eitranes irriterende som å oppdage egne feil - som burde vært ungått .. men som skaper masse merarbeid. Og masse sne gjør det jo ikke noe bedre ... - måkte i evigheter i går jeg .. så nå kommer det vel mer sne i dag tenker jeg .. Er bare så glad jeg har freser .. ser på stakkars naboen - hun måker og måker med håndskuffe .. skikkelig tungt arbeid (spesielt den digre høye kanten som brøytebilen legger igjen) - og av en eller annen grunn - måker aldri mannen hennes virker det som .. - men det er mulig at det er tilfeldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1293 Del Skrevet 7. februar 2006 til atta. Hadde nesten glemt liten tabbe jeg. Men jeg må vel hoppe i det. For over et år siden hadde vi en liten studioseanse hos en kamerat med hjemmestudio. Nå for litt siden sang elskeren inn siste spor, solostemmen, og i går fikk jeg høre resultatet. Ikke ferdig mixa riktignok, men ganske. Utrolig flott stemme på den fyren, smelter helt jeg. Det er og en veldig fin låt. Men nuh, tabbefiksing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1294 Del Skrevet 7. februar 2006 Hei billa, du kom innimellom her du. Snø er slitsomt ja, jeg har parkert bilen på jobb foreløpig. Må helt sikkert skuffe plass når jeg kommer hjem og det gidder jeg ikke på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1295 Del Skrevet 7. februar 2006 Sånn, første del av tabbeoppretting ferdig. Må bare vente på noe greier før jeg kan gjøre det helt ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1296 Del Skrevet 7. februar 2006 .. nå når du er ferdig med tabbeopprettingen .. vil du ta hånd om rapporten min også .. arbeidslysten er nemlig totalt fraværende ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1297 Del Skrevet 7. februar 2006 Ja jøss, jeg kan skrive rapport ja. Bare sleng den over. Men jeg har ikke sett noe særlig arbeidslyst her heller da, så det spørs om den blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1298 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) .. her skjer det hvertfall ikke noe . .. og nå har jeg kommet til at jeg sikkert trenger litt lunsj - så da tror jeg jeg drar ut og kjøper noe "godt" Endret 7. februar 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 7. februar 2006 Forfatter #1299 Del Skrevet 7. februar 2006 Kokosbolle??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. februar 2006 #1300 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hadde det enda vært så vel ... Men det ble bagel med en dansk blåmuggost - ikke så galt det heller Endret 7. februar 2006 av LilleBille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg