Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Ja, det er kjempedeilig. ;) Ja, du burde jo vite at det er fint med pjuskevenn, du har jo en selv. ;)

Pjuskevenn er superdeilig ja :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:overrasket: er du blitt ny .. søt var du (ser litt mer uryddig ut .. og litt mer fandenivoldsk i glimtet i øynene :sjenert:)

(nå så jeg også at du har et utrolig fint medlemsnummer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Eg gjor som du sa sist vi åt kokosbolla, satsa litt. Og ting er veldig, veldig bra... Tenkte du kanskje ville vite det :sjenert:

Fin du e då!! Skikkelig søt ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: er du blitt ny ..  søt var du (ser litt mer uryddig ut .. og litt mer fandenivoldsk i glimtet i øynene :sjenert:)

Jepp, må stadig oppdatere bildene vettu ;) Dette er litt "meg" :ler: Jeg har et lite lager, det kommer sikkert nye etterhvert.

Eg gjor som du sa sist vi åt kokosbolla, satsa litt. Og ting er veldig, veldig bra... Tenkte du kanskje ville vite det :sjenert:

Hey, hey (hvor er løfte-på-øyenbrynene-smily'n? ;) ) Det er jo kjempespennende. Hold meg oppdatert da du????
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Seff! Det er faktisk såpass bra at vi har begynt å rusle rundt i nærmiljøet hand i hand. Og blir ikkje veldig stressa når vi blir observert... Så det er litt kos ja. Vi sussa til og med på stamcafèen vår :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Ja... :sjenert: Syns eg og :hoppe::hoppe::hoppe: Og litt skummelt. Sia det var det med onsdagar og annakvar helg lissom... Men det går seg vel til. Kanskje, håpe vi... Er det di dagbok eg skal komme med sånt i no Anonyma? Suzy si er lissom ikkje heilt plassen for sånt, og Rhos bruke ikkje si og eg har sletta mi... Er det greit for deg Ano?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kom hit med det du, det er helt i orden. Så holder jeg meg litt oppdatert og :sjarmor:

Elskeren har det ikke helt godt om dagen. Har endelig kommet i gang med en slags jobb han absolutt ikke liker, men på grunn av situasjonen må han bare gjøre det beste ut av det. De siste dagene har jeg vært støttekontakt, psykoterapeut, lifecoach, gråteskulder og jeg vet ikke hva. Det er begrensa hva jeg kan gjøre for ham utenom bare å være der, og det vil jeg jo. Han har jo vært der for meg i mine dårlige perioder. Men jeg kan ikke annet enn komme med råd og hint eller en favn å krype inn i, jeg kan jo ikke ta beslutninger for ham eller leve hans liv. Og det sliter litt på meg og dette...............

Kanskje derfor jeg ser litt bekymra ut på bildet? :klø: For det synes jeg nesten jeg gjør.

Men men, det ligger kanskje an til en Paris-tur i vår. Det er jo alltids noe å se fram til :hoppe:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpa å reise med den frankofile bestevennen min, men det ser ikke ut til at det passer for ham. Kollegaen min skal nedover noen uker og jobbe og da tenkte jeg å reise samtidig. Jeg kommer nok til å reise uansett, men det hadde jo vært hyggelig med selskap på turen og i tilfelle kollegaen min blir veldig opptatt. Dublin og Amsterdam hørtes ikke så verst ut det heller da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmenialledager. Fredag igjen jo. Hvor ble den uka av? :klø: Jaja, får vel klare å finne på noe denne helga og. Det er jo så fint ute at selv jeg får lyst på en skitur (og det skal litt til altså). Har løselig avtalt å treffe elskeren i løpet av helga og så skal jeg jobbe en beta på søndag. Så da er vel den helga gått før jeg vet ord av det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, helga er gått den, og det ble innholdsrik og fin. :hoppe:

Fredag traff jeg kameraten min over etpar øl og masse skitsnakk :roll: på en bar. Ble akkurat passe mye og seint.

Lørdag hadde jeg nemlig en ut-på-ski-avtale med elskeren. Vi gikk vel ca en mil tilsammen i strålende deilig sol. Flotte forhold i marka nå ja. Kosa oss med middag og film hjemme hos ham etterpå. Jeg var ganske gåen, første skitur på lenge detta ;)

I dag har jeg jobba, ble litt lenger enn planlagt så nå har jeg sløva litt foran tv'n og så bærer det i seng.

Og det var den helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooooh, jeg skal på intervju :overrasket: Riktignok ikke før om to uker, men jeg skal.

Og da kommer det jo masse nye spørsmål opp. Hva hvis og om og når jeg må velge? Hva vil jeg egentlig? Er jeg trygg nok til å kaste meg ut i en ny situasjon? Har jeg veldig stor lojalitet til nåværende jobb eller er en fast jobb viktigere? Jeg vet jo svaret, men får vondt i magen bare ved tanken.................

Skal til psyk i dag så jeg får jo lufta litt tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, veldig spennende, nesten litt scary-spennende.

Og bittelitt vanskelig for elskeren har foreløpig ikke hørt noe, vi har jo søkt samme jobb. Og han sliter veldig om dagen. Har ennå ikke fortalt ham at jeg skal dit da, det passa veldig dårlig i går kveld for å si det sånn. :forvirret: Han har jo uttrykt at han tror jeg får jobben for jeg er bedre kvalifisert enn ham, det er forsåvidt sant og. Men i hans svarte hverdag nå er det ikke morsomt å skulle fortelle ham det.

I går ble det vel og klart at vi skal på korfestival og konkurranse til høsten. Vi hadde tre alternativer og det var mest stemning for et av dem, selvfølgelig ikke dit jeg helst ville :roll: Det er blant annet litt i dyreste laget for meg. Menmen, jeg blir sikkert med allikevel, når vi kommer så langt.

Ok, jobbe litt da kanskje............. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med konferanse :tommel:

.. og så litt typisk det at du på en måte ikke kan glede deg skikkelig over at du blir innkalt osv. pga ham... men i og med at han mener du er best kvalifisert - så skal du ikke ha dårlig samvittighet overfor ham - selv om det jo selvfølgelig er vanskelig å være veldig glad for noe som virker inn på en som er nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det Billa, det er vanskelig. Jeg liker ikke sånne situasjoner jeg. Må jo selvfølgelig ta hensyn til ham og hans situasjon. Prøver å være der så mye jeg kan for ham og gjøre det jeg kan. Men til syvende og sist er det jo hans liv. Jeg kan hverken leve det for ham eller fikse de tingene som er problematiske. Og samtidig må jeg passe på meg, leve mitt liv sånn at jeg har det bra med meg selv. Ikke alltid lett å finne den balansen. :klø:

Skal treffe ei av Portugaljentene i morgen, skravle litt og "oppdatere" oss som vi kaller det. :ler: Det blir nok bra. Fredag og lørdag er også opptatt med diverse planer, det og er bra for meg tror jeg.

Var hos psyk i går og snakka mye om at jeg har fått bedre "tak" på meg selv og mitt liv, men det er fortsatt noen skjær i sjøen, ting jeg ikke forstår, ting som har prega meg tidligere som jeg ikke helt får tak i. Og som gjør meg usikker og litt redd innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...