Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Gjerne det attegløyma, har ikke så mye penger til ut-ut, men cafe-ut klarer jeg vel. Kan du ikke bare gi lyd fra deg når du er tilbake?

Nå er de "stille dagene" snart over og det begynner å skje ting igjen. Har en eller flere planer for de nærmeste dagene, ikke hele dagen, men noe. Det blir deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojoj, stiv og støl gammel dame i dag. :forvirret: Har hjulpet bestisen til gubben å flytte. Heldigvis ikke langt og høyt og veldig tungt, men tungt nok. Godt å komme meg ut og prata med folk og. Trengte det.

Har også prata lenge med kameraten min på telefon, han kommer hit i morgen på middag sammen med etpar andre. Det blir nok koselig.

Ellers går dagene sin late gang. :ler: Hadde jo masse småtteri jeg hadde tenkt å gjøre, har gjort noe i uka før jul, da var jeg ganske effektiv. Men nå har jeg jo ikke noe tidspress på meg, så da får jeg jo ikke gjort noesomhelst :roll: Er jo uansett ikke ting det haster med da, eller er så farlig at blir gjort, bare litt ordning for min egen del. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal vel ikkje ut- ut eg heller, har ikkje lyst på ein måte... Men no er eg i alle fall tilbake, og fom fredag er eg heilt ledig, så eg tar kontakt i mårra tenke eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk da, må visst alltid bli slått ut av forkjølelse og denslags. :evil: Nå har jeg vært frisk og rask lenge. Men i går slo det til igjen. Våkna skikkelig snørrete og slapp. Var på kino i går og så ut og tok en matbit, det var veldig koselig, men jeg var helt klart ikke i slag.

I dag har jeg bare vært en tur i butikken. Gubben har romjulsbrunch som jeg egentlig skulle på, men jeg orker ikke. Viktigere å være opplagt i morgen tenker jeg. ;) Da blir det kalkunmiddag som vanlig hos en kamerat. Bare kjentfolk, ikke noe "spennende" nye folk, men greit og trivelig. Det blir samme opplegg som i fjor, at gjengen deles på to fester. Kameraten min og etpar andre venninner skal på den andre festen, skulle gjerne vært sammen med ham, men det går fint.

Hadde ham og etpar andre på pinnekjøtt her forrige dagen. Det var første gang jeg lagde pinnekjøtt selv, men det gikk jo helt fint. Veldig koselig selskap. Folk jeg trives sammen med og som passer godt sammen på mange måter.

Men nuh, er jeg sulten. Tror ikke jeg har spist noe særlig i dag :klø: Så det er nok på tide, og så får sofaen selskap resten av kvelden tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det LilleBille. Et godt nytt år til deg og.

2006 bør nok bli et litt bedre år enn 2005. På nyttårsaften i fjor sto jeg på verandaen hos elskeren og vi konstaterte at 2005 måtte bli et bedre år. Det har det på mange måter blitt. Ting har skjedd som vi ikke hadde forutsett og ikke alt ble sånn som vi trodde, men i grove trekk ble det et OK år.

Jeg synes jeg har kommet langt på dette året, noen ting er fortsatt tunge, men jeg er på god vei til det liv jeg vil leve. Og i kveld blir det fest :danse:

Savner fortsatt rakettsmilyen her da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Riktig godt nyttår!! Og så må jo 2006 berre bli eit år der vi kan få flyte litt på styrken all motgangen i det siste har gitt oss, og der vi endeleg kan få bruke overskuddsenergi på å oppnå i staden for å overleve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig godt nytt år til alle her inne.

Er straks klar til å dra på fest. Rakettene har alt begynt å smelle hører jeg.

2006 blir året da alt løser seg og alle ønsker blir oppfylt! nåja, det er lov å drømme........ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, så var det et nytt år. Hva skal vi egentlig med det? Er det noen vits?

Festen i går ble sånn passe, :forvirret: bare gamle kjente, gubben var litt grinete mot meg, jeg var småforkjøla og ikke i slag. Det tok liksom ikke av heller. Merka plutselig at jeg savna elskeren veldig. Kameraten min var på en annen fest, savna ham og :cry:

I dag har jeg ikke gjort noen verdens ting. Har ligget på sofaen med en bok, titta litt på tv og that's it. Elskeren kommer snart, det blir sikkert bedre.

Har gått inn i apatiskmodus nå, gidder ingenting, ingenting fenger i dag, har ikke ork. Skal på jobb igjen i morgen, det løser kanskje opp litt, komme i aktivitet igjen. Tror det blir bra.

Tror også at denne dagboka ikke blir så hyppig brukt framover heller. Føler ikke det store behovet lenger. Jeg får se............................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Tullmus! Følest berre sånn i dag. I mårra e alt masse beire. Og du vil skrive til oss om det. Sånn. Opp med humøret vennen. Eit nytt år som du kan fargelgge som du vil. Klart ein ikkje treng å kalle det eit nytt år. Men for kvar dag som går så blir du litt sterkare og litt betre kjend med deg sjølv. Og så er det litt godt med sånne merkesteinar som eit nytt år er... Godt nyttår vennen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullmus??? Jeg?? Næsj. :ler:

Men jeg føler bare ikke den store trangen til å skrive nå. Ting er som vanlig. Tilbake på jobb, har truffet elskeren etter ferien, koret har starta, er i gang hos psykologen. Det skjer ikke stort. Og jeg er like blakk som jeg pleier å være en ukes tid før lønning :roll:

Tilværelsen har nok stabilisert seg veldig, livet mitt er tilbake til en slags normal. Vet ikke helt om det er der jeg vil være. :klø: Det er vel det største tankekorset for tida. Men hva vil jeg egentlig? I forhold til jobben, elskeren, venner, sosialt, trives jeg med meg som jeg er nå? Hva kunne jeg tenke meg å forbedre, og hvordan. Det er endel tanker som ikke er "ferdigtenkt" ennå kjenner jeg, særlig i forhold til meg selv, jeg'et. Og noen ganger irriterer deg meg at jeg ikke får til å tenke ferdig. Har lite ro, men samtidig lite energi. Lite ork.

That's life............ Basically.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

La oss gå på cafè på lørdag... Så kan vi sitte og tenke og filosofere over den eine koppen kaffi vi har råd til. På deling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss gå på cafè på lørdag... Så kan vi sitte og tenke og filosofere over den eine koppen kaffi vi har råd til. På deling.

Jepp, den er jeg med på. Hvor skal vi gå da? Møtes på halvveien mellom meg og deg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtale  ;)

Jepp, det blir bra. :tommelsmil:

Jeg sto over øl i dag, heiv meg over jobbsøknad i stedet. Jada, endelig fått ut fingern og gjort noe med situasjonen. Litt pushing fra elskeren, psykologen OG kameraten hjalp på. Sku'kke tro jeg klarte noe på egenhånd ;)

Men dette er det lenge siden jeg har gjort ja, og jobben er litt utenfor fagområdet mitt sånn at jeg må formulere meg en smule annerledes tror jeg......... Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jobbsøknaden er fortsatt ikke ferdig :roll: Er så utolig treig noen ganger. Men så har jeg jo ikke hatt så mye tid heller, kan jo ikke sitte på jobb og skrive :ler:

Har hatt mye kvalitetstid sammen med elskeren i det siste, det er deilig. Det var jo en lang pause i jula og så ble det veldig kort og hektisk de første dagene etter jul. Men nå har vi tatt igjen det forsømte :sjarmor:

Føler og at jeg har kommet godt i gang på jobb, er ikke så kjipt som i begynnelsen. Det begynner og å gå seg til med planer utover, januar er jo som regel en litt stille måned, men jeg har da noen planer, både på kort og lengre sikt. Det er deilig.

Jeg må få litt mer oversikt over økonomien og, satte opp sånn ca budsjett for hver måned framover, det er mange og ganske store faste ting, men jeg prøver også å få rom for ting jeg ønsker meg eller ønsker å gjøre. Er snart nødt å kjøpe meg ny mobil, den jeg låner henger nesten ikke sammen lenger. Det er andre småting og jeg gjerne vil ha penger til.

Fram til jeg får frikort må jeg også betale hos psyk, det koster jo litt. Og så har jeg lyst å prøve en akkupunktør for å se om jeg kan få litt orden på energi og spenninger som jeg sliter litt med. Altså lite energi og mye spenninger, håper å snu det sånn at jeg får mer energi og mindre spenninger. :ler: Det hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...