Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Takk, lunacia, trenger det.

Nå har jeg vært ute og farta litt hit og dit, er dødtrøtt :Gjesp: Spise litt nå og så slumre på sofaen kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, bedre form i dag, så langt. Har sovet lenge og vel og skal i gang med deig til lussekatter. Store luciaer trenger litt mer enn saft og boller og da passer det litt dårlig på tirsdag :ler: Blir nok fin fest i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, og det ble fin kveld og. Har sjelden fnisa og ledd så mye som i går. Kosa oss masse. Fikk snakka masse med kameraten min og, det var fint. Vi ble ikke så seine da, så jeg er ikke helt utslått i dag. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja, så er det mandag igjen. Føler ingen stor trang til å være på jobb, men jeg er nå her. :roll: På den annen side er det bare 4 arbeidsdager igjen av året.

Sliter veldig med overskudd og jobbmotivasjon for tiden, veldig labert med begge deler. Tror jeg skal bruke ferien på å samle litt tanker og bearbeide det her litt. Det har gått kraftig nedover bare i det siste og det liker jeg ikke.

I går ble en bra dag da. Var forholdsvis tidlig oppe og fikk gjort litt av hvert. Ommøblerte på stua blant annet. Har tenkt på det lenge, men ikke helt funnet ut av hvordan ting skal være. Stua mi er litt vanskelig å møblere pga flere dører og sånt. Etter å ha dytta rundt på sofaer og jeg veit ikke hva så ble det ganske bra synes jeg. Var en snartur ute på julegaveshopping og stakk nesa innom IKEA. Plukka med meg en liten lampe og noen bilderammer. Så får stua en liten oppgradering før jul. Elskeren var på besøk i går, han synes hvertfall det var blitt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, fire dager er jo ingenting. Driver bare og avslutter ting nå, legger til rette for det jeg skal gjøre etter jul, oppsummerer osv. Regner jo med at jeg må innom etpar ganger i løpet av ferien, men det blir i så fall bare kort.

I dag har jeg bestilt meg ny pc og. :hoppe: Den gamle her henger seg opp litt i svingene, så det var nok på tide. Får fiiiiin ny pc, kanskje før jul?

Sjøla'n blir jeg visst ikke kvitt, men så lenge det ikke blir verre enn det er nå så. :evil: Må bare ikke miste stemmen til helga, da skal det synges igjen. Juleoratoriet er for meg synonymt med julestemning så det gleder jeg meg til. Pleier å være fullt hus og det er jo morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nest siste arbeidsdag snart over. Den begynte litt seint ;) så den må nok vare en liten stund til.

I går var det siste korøvelse i det ene koret før jul, vi hadde en liten avslutning med mat og drikke i stedet for sang. Funker fint det og. Ble bittelitt synging da.

Det ble ikke seint, men jeg dro hjem til elskeren og det var to trøttinger som ikke helt klarte å komme seg ut av dyna i dag morges. Og da ble det seint på jobb, hadde ikke bilen heller og banen tar betraktelig mye lengre tid ja.

Er helt i rute med nedtrapping og avslutning av prosjekter. Det raser inn med nye oppdrag og, så etter jul blir jeg i hvertfall bissi. Sorterer info og lager meg en oversikt nå, så håper jeg at alt går på skinner, problemer som bare oppstår sånn ut av det blå liker jeg ikke. :frustrert:

Nå begynner jeg å få litt julestemning og, skal sjaine litt hjemme og gjøre det fint. Så kan jeg slappe av. Har lagt endel planer for jula og, det skjer noe de fleste dagene, i uka før og. Nyttårsaftensplanene er spikra, det blir ikke hos meg og det er like greit. Og når ting faller mer på plass slapper jeg mer av og har det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste dag! :hoppe: Det har nesten ikke gått opp for meg ennå.

Ting går etter planen i dag ja, har endel å gjøre, men rekker nok det meste. Det jeg ikke rekker kan bare være. :tunge1: Jeg vet jo at jeg kommer til å ha jobben litt i bakhodet hele ferien, sånn er det bare. Men om jeg kan få gjort unna litt plenlegging sånn inni hodet er det jo bare bra. Skal jobbe litt med webben vår og, det trengs vel, men det er bare noe småpuslerier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Jeg har lest heeele dagboken din!! Vil bare si at denne kvelden (pust, pes) har vært vel brukt. Litt sliten i øynene da... Det første som slo meg var at dagboken din om samlivsbruddet skulle vært gitt ut som bok! Mange har mye å lære av deg! Gud, for en utvikling... Satt som klistret til skjermen her, og kjedet meg ikke et øyeblikk!

Endret av NovaFlare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW :overrasket: Det må jeg si Nova, det er intet mindre enn imponerende. Boka begynner å bli ganske lang nå. Takker og bukker for komplimenter da. :rodme: Blir nesten litt sjenert nå.

Det eneste jeg har gjort er jo å prøve å leve mitt liv på best mulig måte. Jeg har og lært mye av den prosessen, det skal jeg ikke nekte for. Mye om meg og om mine relasjoner til andre. Jeg har forandret meg som person og tror jeg. Blitt litt mer trygg på meg selv, blitt sterkere, men også litt mer kynisk og hard.

Min første feriedag har så langt bare vært sos :ler: Har kommet meg i joggebuksa og sitter her med tekoppen og juleCD i pc'n. Sjøla'n har ikke gitt seg nei, men har så langt skåna halsen, så da går det vel bra. Har ingen store planer for dagen, annet enn at "prosjekt julehus" sparkes i gang. Det betyr dog ikke annet enn at jeg skal rydde skikkelig opp og vaske litt i kroker og kriker. Har tenkt meg på Plantasjen, må ha inn litt grønt. Og så har jeg utallige bittesmåprosjekter som å henge opp noen bilder på veggen og sånt, bare sånt å kose meg med. Deilig med fri! :hoppe:

Tror jeg må ha en tekopp til.............. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

One down, one to go ;)

Konserten i dag gikk tilnærmet prikkfritt. Stemmen holdt ikke helt da, men om det ikke blir verre til i morgen synger jeg.

Litt sliten nå, og litt hyper. Skravlesjuk og selskapssjuk, men orker ikke å gå ut eller gjøre noe. Og ikke er det noe på tv. Makan. :frustrert: Blir vel sittende oppe litt til og så ta en tidlig kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestemningen begynner å snike seg inn her. Har laga brente mandler i dag, og pakka inn julegaver.

Jeg har og begynt å sjaine litt skikkelig, men det gidder jeg ikke stresse så mye med i dag for jeg vil ikke være utkjørt i kveld når det er konsert igjen. Stemmen holder ennå, passer meg bra, det kommer mange kjentfolk på konserten i kveld, så må jeg jo synge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

:vinke:

Så flink du er som lager brent mandler.

Jeg vet ikke hvordan det gjøres, men det er så godt.

nam nam..

Lykke til på konserten.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestemningen begynner å snike seg inn her.  Har laga brente mandler i dag, og pakka inn julegaver. 

Jeg har og begynt å sjaine litt skikkelig, men det gidder jeg ikke stresse så mye med i dag for jeg vil ikke være utkjørt i kveld når det er konsert igjen.  Stemmen holder ennå, passer meg bra, det kommer mange kjentfolk på konserten i kveld, så må jeg jo synge. ;)

Jaa, det må du ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...