Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

:vinke: - da melder jeg meg og som offesiell smugleser :ler:

... og lurer på hva den formelsignaturen din egentlig står for ...:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen alle sammen. Velkommen skal du være LilleBille :vinke:

Det har vært en innholdsrik helg og det kommer til å bli en tettpakka uke med mye jobbstress. Bare så det er sagt.

Fredag var jeg ute med folk fra KG for første gang og det var jo ikke det spor skummelt. :ler: Jeg som ofte kan være litt pysete og stille i sosiale sammenhenger er litt stolt av meg selv da.

Var bittelitt trøtt og sliten på lørdag og tenkte hvordan skal nå dette gå. Skulle reise bort og besøke ei venninne som har flytta utenbys. Heldigvis skulle ikke jeg kjøre. :forvirret: Hadde en veldig hyggelig jentekveld vi, med god mat og drikke og brettspill. Ble seint i seng og like seint opp på søndag. Gikk en tur og bare slappa av. Var helt gåen da jeg endelig kom hjem i går kveld. :Gjesp:

Nå nærmer konferansen seg med stormskritt og det er endel detaljer som må stemme. Har allerede sendt avgårde en grue-seg-for-mail. Håper den blir godt mottatt og at det ikke fører til mer arbeid for meg. For det har jeg ikke tid til. Håper og det ikke er noe jeg har oversett eller glemt nå da............ :roll:

Kveldene er som vanlig ganske opptatte, men fredag har jeg FRI :hoppe: Da skal jeg bare kose meg.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og lurer på hva den formelsignaturen din egentlig står for ...:klø:

Det er et logisk uttrykk, må leses på engelsk og blir et av verdens mest kjente sitater.............. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag, ja... Hum hum hum... Noe sier meg jeg skal ett eller annet... Usikker der. Skal i hvert fall jobbe på lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tilbake. :vinke:

I dag har jeg hatt mye å gjøre med konferansen, papirarbeid og mailing. Er livredd for å glemme noe eller noen, glemme detaljer når det gjelder selve arrangementet eller at det skal være noe misforståelse. Jeg har det meste på en eller annen liste da, så jeg tror det skal gå.

Jeg har faktisk fått dårligere detaljhukommelse det siste året, kødder ikke. Glemmer mye mer enn før og husker ikke detaljer, navn, hendelser, you name it......... Litt kjipt.

Men faktakunnskapen er på plass :sjarmor: Slo poden til venninna mi, en oppesen fjortis, i Junior Passport, enda han hardnakka påsto at meg skulle han banke lett. Da er det ekstra moro :sjarmor:Jada, jeg er litt barnslig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Veldig sant! Var på cafeen min i dag, han som sto der visste ikkje kor Rogaland låg, eller trudde kanskje det låg i nærleiken av Bergen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Men er ikkje Bergen nest største byen i Noreg lenger? Har Trondheim gått forbi? Den samma unggutten hevda det var ti år sidan Bergen var nest størst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det gjort. Var innom gubben på vei hjem fra kor i dag med papirene. Bestisen var og hjemme så det ble lite tid til prat (for ikke å glemme at jeg sto tilnærma ulovlig parkert på gata). Jeg bestemte meg vel for ikke å si noe særlig siden han ikke var alene. Bare ga han konvolutten og forklarte hvilke ting jeg hadde lagt med origialer av sånn at han skjønte at han måtte kopiere dem. Så gikk jeg. :cry:

Tårene kom helt av seg selv, ikke noe moro. Jeg VET jo at vi er ferdig, men på samme tid er det her litt uferdig for meg. Det har tatt tid å jobbe seg gjennom alt og allikevel er det sårt og vemodig i dag. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: - det er alltid trist når noe er helt endelig.

Det er litt sårt at det man trodde på ikke funket - og selv om man har innsett det - er det rart når det virkelig er over og avsluttet.

.. og jo Bergen er fortsatt veldig mye større enn Trondheim - ca 211000 mot 144000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*klem*

Det er ikke så lett med denne geografien. Jeg er ikke så stø selv, i hvert fall ikke på de deler av landet hvor jeg ikke selv kommer fra. Men så vet de ferreste hvor stedet jeg vokste opp ligger også, så jeg har et avslappet forhold til det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Uffa, kjenne følelsen... Var sånn då eg flytta frå mannen og, sjølv om vi var gode vener så var det som om noko ikkje var ferdig, som om vi hadde ein masse liggande mellom oss fortsatt. For eksempel når var han ferdig med dette? Kvifor? Hadde eg gjort noko gale?

Joa, det er ikkje snakk om å ikkje kunne navnet på ein liten plass, det er snakk om å ikkje vite at Rogaland er eit fylk for søren, det er skammeleg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

........ som om vi hadde ein masse liggande mellom oss fortsatt. For eksempel når var han ferdig med dette? Kvifor? Hadde eg gjort noko gale?

Ja, nettopp. Har jo vært gjennom noen runder med dette og på en måte slått meg til ro med at ting er som de er. Men det kommer opp innimellom.

Endte hos elskeren i går kveld, hadde behov for det. Så det ble jo litt prating og seint i seng. Er :Gjesp: i dag da.

Og nå sitter jeg med papirarbeid igjen, blir jo aldri ferdig føles det som. :forvirret: Heldigvis er konferansen denne uka, så er vi ferdige med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ja... Jeg vet nå ikke eksakt hvor Rogaland er, jeg heller... Det er på Vestlandet et sted, men akkurat eksakt hvor husker jeg faktisk ikke. Jeg trodde faktisk det grenset til Hordaland, men jeg skjømnner jo at jeg antagelig tar feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...