Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Fiiiin helg. :klappe: Fått slappa av masse, vært sammen med familien, noe som gikk greiere enn jeg hadde grudd meg til på forhånd. Vi har spist deilig pinnekjøtt, tent advenstlys, lekt i snøen, feira bursdag og vært på julemarked.

Denne uka er ikke så hektisk, noen få grue-ting. Og så har jeg ikke ordna med gubbe-papirene. :roll: Kjenner at det tynger veldig nå. Vil egentlig ha det overstått, men orker ikke prosessen (?) Vegrer meg litt. Men må snart til pers. Vil jo også ha det unnagjort snart, så det ikke ødelegger julefreden for meg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er skilsmissepapirene ja. Det går i to omganger, først separasjonssøknad og så skilsmisse. Står omtrent det samme i dem, man må også ha underskrift av til sammen 4 personer, to hver. Og kopier av alt mulig rart, selv om man sendte de samme kopiene for å bli separert. :roll: Vi har nå vært separert i ett år. Kjenner meg klar for å bli skilt.

Vi snakka litt om alder i helga, de fleste tilstedeværende var jo endel eldre enn meg og ikke minst nevøen. Ble kommentert at han stort sett hadde "gamle" tanter og onkler. Unntatt meg da. Så sier han: det var en ung onkel og, før. Lille godklumpen :klem: Vi har nesten ikke snakka noe om gubben i familien, han har liksom bare blitt borte, men det er jo sant, han var jo onkel for nevøen fra han ble født. Nevøen min likte ham godt og, de pleide å leke og herje vilt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til sippeguri :roll: Gikk helt i oppløsning hos psyk i går. Snakka om ting jeg gruer meg for, vegrer meg for. Vanskeligheten med å bare gjøre det. Hvordan denne gruinga påvirker meg. Og hvor ødeleggende det egentlig er. Og mange andre relaterte ting...........

Det ligger mye sårt og leit inni meg konstaterer hun, det vil ut, men finner ikke alltid en vei. Kjenner at jeg er ganske lei nå, trist til sinns, vil ha ro rundt meg. Samtidig vil jeg ikke la ting som dette ødelegge for andre ting som jeg virkelig har lyst til, ting som gleder meg.

Nuvel. Det er rolig på jobb i hvertfall, kun få arbeidsdager igjen til juleferie, plusstid har jeg og. Det meste er avsluttet eller nærmer seg avslutning. Har endel tråder å nøste opp, men ellers ganske rolig. Konferansen vi arrangerer er i neste uke, da blir det sikkert pes. Men utover det er det smooth sailing resten av året. (You wish :tunge1:)

I dag har jeg bestemt meg for å skrive en mail til gubben og ta opp dette med papirene. Kjenner jeg han rett har han ikke tenkt på det selv. Så får vi det unna før juleferiefreden senker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han spurte om det ikke var greit å få det gjort før jul, ikke noe mer.

Dette er tyngre enn jeg trodde. Hadde vel forestilt meg at det skulle være en lettelse å bli ferdig med det, men det drar opp igjen mye tungt og leit fra i fjor kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart! Men når det er over så er det kapittelet avslutta og du kan rusle viare. Få det unna før helga du, så har du noko å feire du og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*stor klem*

Stor *klem* tilbake til lunacia

Det er klart! Men når det er over så er det kapittelet avslutta og du kan rusle viare. Få det unna før helga du, så har du noko å feire du og. ;)

torsdag kveld :forvirret:

Det går nok bra da, er vel mest redd for min egen reaksjon og ettervirkningene. Har fått masse oppbyggelig kos fra elskeren da :sjarmor: Han kom til meg i går. Det var så deilig, vi snakka ikke noe om det som er vanskelig for oss akkurat nå, bare kosa oss sammen. Fint å fylle hodet med gode ting.

Og etter torsdag er det bare morsomme ting på fredag og i helga, da blir det nok bra :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos er veldig bra ja ;)

Ikke fullt så bra. Gubben har ikke heeelt orden på sakene. Mangla papirer og jeg fikk ikke noe svar på en mail jeg sendte for etpar dager siden for å sjekke at alt var i orden. Spurte da om han ordna alt med papirene og om hvor vi skulle møtes. Måtte spørre igjen i dagmorges om det i det hele tatt ble noe av. Joda, vi kunne møtes, der hvor han skulle jobbe i kveld. Og så lurte han på om jeg hadde noen av de papirene som trengs.

Jeg har ikke lyst å møtes hos noen andre, papirer skal jeg nok alltids greie å ta med. Det her er så typisk, ikke helt gjennomtenkt, alt skal ordnes på sparket og i siste liten. Faen, jeg er så lei. Det er alltid et eller annet med ham. Godt å få ut litt frustrasjon her. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Men tenk då, snart så e heile rundt ca 80 kilo (??) frustrasjon vekke for godt, og du kan bygge deg opp sjøl, heilt uten sånne frustrasjonsframbringarar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dro hjem jeg. Skal ha foredrag i neste uke og det kan jeg like å godt holde på med hjemme. Ikke noe vits å sitte på jobb og sture.

Det skal bli godt å bli ferdig med det ja, men det er akkurat dette jeg grua meg til, rotet og at det haler ut. Ofte så ender sånne ting med at JEG ordner opp. Er faen meg lei det og.

Får ikke svar på mailer i dag. Har skrevet at jeg helst tar det på tomannshånd. Om han ikke svarer noe før jeg må på et møte kl 19 så drar ikke jeg noen steder. Har egentlig avtalt å møtes etter møtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Men det eg ikkje skjønne litt ein gong er jo at han vil dra det ut på den måten! Koffor ikkje berre bli ferige med heile skiten? Og komme seg viare uten å ha sånt over seg? Lure av og til på om det er ein kvinnegreie å ville avslutte ting før ein kjem seg viare. Huska når eg flytta frå mannen, og han drog ut å betale meg ut av leiligheten. Eg trengte jo ikkje pengane, men eg ville ha det ut av verda så fort som mogleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok ikke for at han VIL dra det ut, det er bare sånn han ER. Sjekker ikke på forhånd at han har det han trenger, planlegging er et fremmedord osv.

Dette her skal jo skrives under av to personer i tillegg, så vi blir uansett ikke helt ferdige i dag. Så jeg vet ikke hva han har tenkt å ordne det, eller om han har tenkt noe som helst.

Hadde dette vært opp til meg hadde det vært ordna i en fei, men nå er jeg engang så sta at når han har sagt han skal ordne det, så får han faen meg (unnskyld uttrykket) gjøre det og, som regel har jeg måttet ordne opp når han har rota ting til. Men ikke nå mer.

Dagens ørtende frustrasjonsutbrudd.............. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake fra møte. Hadde en liten disputt med gubben pr sms før jeg gikk. Måtte jo spørre hvorfor han hadde sagt torsdag når han måtte jobbe. Det hadde visst dukka opp noe viktig i siste liten da..... Akkurat som ikke dette er viktig. :roll: Han ville også at vi møttes på en cafe, og det vet jeg ikke om jeg hadde klart. :cry:

Så da ordner jeg opp igjen da. Foreslo at jeg skulle fylle ut og skrive under, med vitner og alt på min del og så få overlevert eller sendt det til ham. Så får han sende inn. Typisk. :roll:

Har fått roa meg litt nå, er ikke så spent som jeg var i sta, har vel hatt det i bakhodet hele tiden at det kunne ende sånn. Nå får vi ikke mulighet til å snakke sammen. Blir ikke helt enig med meg selv om jeg vil det eller ikke. Tror vel neppe jeg får noe mer ut av ham allikevel, men det er noe med den avslutninga. :klø:

Har vært på borettslagsmøte, vi skal rehabilitere blokkene. Fikk se utkast i dag og det blir nok fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Done! Har fylt ut papirene, fått de nødvendige underskrifter. Så da er det bare å overlevere til gubbefaenskapet.

Pussig det der, jeg visste nok innerst inne i går at det kom til å bli sånn. Kjenner jo mannen etter så mange år. :roll: I går kveld etter møtet var jeg mer sint og oppgitt enn trist i hvertfall.

Har en litt deilig fredagsfølelse i dag. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...