anonyma Skrevet 18. november 2005 Forfatter #1081 Del Skrevet 18. november 2005 Hangler videre. Er ikke helt i form, men heller ikke sjuk. Gikk litt tidligere fra jobb i går og fikk meg en lang kveld på sofaen. Gjorde godt det da. Har masse å gjøre i dag da. Føler at jeg henger på etterskudd med det meste nå. Ikke bra følelse. Har ingen faste planer for helga utenom synging på gudstjeneste på søndag. Er man utkommandert så er man, selv om jeg nok ville brukt søndagen min på en annen måte. Elskeren har ungefri, så man skal jo ikke se bort fra at vi treffes i løpet av helga. Ellers så føler jeg at bestekameraten og jeg har glidd litt fra hverandre i det siste, det liker jeg ikke. Det er lenge siden vi har hatt tid og overskudd til å treffes og bare skravle og kose oss. Må nesten ta et tak der, det bør kanskje han og? Har ikke hørt så mye fra ham heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. november 2005 #1082 Del Skrevet 18. november 2005 Jepp, det finnes. Ligger på Sagene, på hjørnet av Maridalsveien og Bentsegata. Deilige boller ← Høres deilig ut. Må være i nærheten av der jeg går og danser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 18. november 2005 Forfatter #1083 Del Skrevet 18. november 2005 Høres deilig ut. Må være i nærheten av der jeg går og danser. ← Da burde du ta deg en tur innom. Namnam. Sitter her og er egentlig litt muggen. Sikkert en medvirkende årsak at jeg er litt sliten og føler meg på etterskudd med det meste. I tillegg har det vært helt tyst på sosialfronten i det siste. Skulle egentlig på kino med guttaboys i dag, men på grunn av Harry Potter premieren ble vår film skjøvet av programmet, så ble det en annen film, som jeg ikke hadde lyst å se. Da ble det tiltaksløs hjemmekveld på meg. Har ikke hørt fra noen andre heller, ei heller elskeren. I det siste har det slått meg at det er stort sett jeg som sender melding el l først, jeg som tar kontakt på msn. I dag har jeg ikke tenkt å gjøre det, om han har lyst å treffe meg i helga får han tenke tanken selv, ta initiativ. Jeg er litt lei. Liker at noen tenker på meg jeg og vil tilbringe tid med meg, ikke bare at jeg klenger meg på andre. Klart jeg og kan ta initiativ og dra i gang ting, men hver gang? :klø: Denne helga skal jeg jobbe også, er som sagt på etterskudd og har lyst å få unna litt. Koster meg lite å gjøre det, hadde jo ingen store planer allikevel. Men først: til byen i morgen og prøve å få tak i sko, en topp og gardiner (uten sammenheng forøvrig ) Lenge siden jeg har vært i byen en lørdag formiddag, det kan bli koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. november 2005 #1084 Del Skrevet 18. november 2005 Skjønner hva du mener - veldig slitsomt å alltid være den første som tar kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. november 2005 Forfatter #1085 Del Skrevet 19. november 2005 Jepp, det er det. Men i går løste det seg ganske greit. Guttaboys hadde ikke fått billetter til film så vi alle tok en pils i stedet. Bare etpar, fikk siste bussen hjemover. Rett før jeg skulle hoppe i seng plinga elskeren på msn, så fikk vi snakka sammen litt, skal treffes i kveld da. Var litt treig ut av dyna i dag, så jeg dropper bytur, tar meg en tur på et senter i stedet, hvor det har de to butikkene jeg skal i. Like greit for da kan jeg bruke bilen og det går kjappere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. november 2005 Forfatter #1086 Del Skrevet 19. november 2005 Det ble sko, men ikke noe mer. I skobutikken påsto betalingsterminalen at det var feil kode. Merkelig, for den sitter jo i fingra. Jeg prøvde i minibanken, men den sa det samme. Heldigivs tok de Amex i butikken. Så dro jeg på jobb og skulle til å ringe banken, da jeg så at det ikke var mitt kort. Jeg hadde fått tilbake feil kort da jeg betalte pilsen i går. Fikk tak i hun som eide kortet, hun hadde ikke sett at hun hadde fått feil, men kom opp hit så vi fikk bytta. Merkelig at sånn kan skje. Så da blir det kanskje litt mer shopping i ettermiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 20. november 2005 Forfatter #1087 Del Skrevet 20. november 2005 Ble ikke noe shopping. Jobba ganske lenge og dro nesten rett til elskeren. Kosa oss med middag og film. Deilig. Han er så god mot meg når jeg er sliten, pjusker meg i søvn når jeg er anspent og har masse å tenke på. Bursdagspresang fikk jeg og, siden vi ikke får sett hverandre på selve dagen så fikk jeg den på forskudd. Ble helt rørt jeg. Nå er dagens syngeøkt unnagjort og jeg er på jobb igjen. Har etpar timers arbeid tenker jeg, og så er det helg for resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. november 2005 #1088 Del Skrevet 20. november 2005 Oi, litt skummelt med sånn kortbytte, egentlig! :-o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. november 2005 Forfatter #1089 Del Skrevet 21. november 2005 Egentlig veldig skummelt, man vet jo ikke hvem som ender opp med kortet. På steder hvor man ikke trenger kode er jo et kort uten bilde ganske lett å bruke. Nå var dette på et sted jeg vanligvis går, så jeg er ikke så engstelig for svindel. Det har aldri vært noe tull der før. De kjenner meg og, men tydeligvis ikke ved navn I går var jeg rimelig lei alt som har med jobb å gjøre. Var her etpar timer, men gadd til slutt ikke mer selv om det var mer jeg burde ha gjort. Ting funka ikke så bra heller. Dro hjem og slanga meg på sofaen i stedet, prata litt med elskeren på msn og la meg tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. november 2005 Forfatter #1090 Del Skrevet 22. november 2005 Uæææææ, tekruset mitt sprakk i dag. Det har vært en liten sprekk i det en stund, men i dag da jeg helte vann i hørte jeg et "kloink" og så sprakk det helt. Fine elefankoppen min med snabel og alt mulig. Den koppen kjøpte jeg på utenlandstur mens jeg var uten jobb, og tenkte at den skulle jeg bruke først når jeg fikk meg ny jobb. Og det har jeg gjort, har brukt det her på jobb fra første dag. Men nå er det altså slutt. Tekruset har blitt degradert til pennekrus Hadde en relativt tung sesjon hos psykologen i går. Merker at tankene blir tyngre nå mot slutten av året. Har jo papirer som skal ordnes med gubben, masse på jobb og så kommer jul med familiegreier og litt usikker forventning til hvordan det blir i jula mhp sosiale ting og sånt. Dette med gubben og papirene tynger meg mer enn jeg trodde, har tenkt at det skal bli godt å bli ferdig med det, men det føles ikke sånn. Snakka og endel om hva jeg gjør mot meg selv, legger mye press og krav, egentlig mer enn det andre gjør. Og så når jeg ikke opp til mine egne krav og føler meg utilstrekkelig og mislykka. Spesielt er det sånn i forhold til jobb. Jeg skal liksom rekke så mye og få til alt. Når skal jeg lære?? Jeg føler en viss forventning fra de andres side her og, men til syvende og sist er det jeg som styrer tida mi. Det er jeg som styrer meg ellers og, og jeg som får dårlig samvittighet når jeg ikke rekker alt jeg synes jeg må. Jeg snakka endel om familieting, det blir ny familiehelg nå til helga. Kjenner at jeg psyker meg litt opp foran sånne helger, det er alltid et eller annet som kommer opp. Men jeg tror de skal gå bra. Vi skal i hvertfall kose oss med god mat og det er viktig for meg det og. Og så snakka jeg om elskeren, den lille hendelsen sist helg som jeg ble så glad for. Som får meg til å føle meg sett. Opplever så sjelden at noen ser hvordan jeg har det og viser meg sånn omsorg. Det betyr veldig mye for meg, og jeg gikk helt i oppløsning i går. Hele timen var prega av masse tårer og følelser som flaksa hit og dit. Det ligger masse leit og sårt inni meg, men det kommer vanligvis ikke ut. Er bare hos psykologen alt slipper fram. Men vi er ennå ikke kommet til bunns og det skremmer meg litt........... For hvem vet hva som finnes der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. november 2005 Forfatter #1091 Del Skrevet 22. november 2005 O Lykke! Bok i posten i dag. Skjønte ikke med en gang hva det var for jeg huska ikke om jeg hadde bestilt noe. Og så var det "Letters from Father Cristmas" av Tolkien som jeg bestilte for lenge siden. Passa jo perfekt nå som det snart er desember og til og med jeg begynner å synes det er lov med juleting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. november 2005 #1092 Del Skrevet 23. november 2005 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 24. november 2005 Forfatter #1093 Del Skrevet 24. november 2005 *klem* tilbake til lunacia. Jeg er i ferd med å bli en sofagris Har blitt fryktelig lat i det siste og veldig opptatt av strikketøyet mitt. Kan nok ha noe med at jeg ikke har strikket på mange år. Og det passer jo godt med sofa og tvdebatter når man strikker. Ikke sant?? Er litt dødt på den sosiale fronten og, men så tenker jeg sånn at de dagene innimellom hvor det ikke skjer noe og jeg ikke hører noe fra noen, eller ikke får tak i noen, de er mine egne. Til å roe helt ned, gjøre mine ting. Luksustid for meg hvor jeg kan samle overskudd til det plutselig blir hektisk igjen. For det blir det. Så da føles det ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 24. november 2005 #1094 Del Skrevet 24. november 2005 Så flink du e til å tenke positivt! Eg føler meg berre skikkeleg Viggo når eg ikkje får telefonar eller blir invitert nokon plass... Men så elskar jo eg at det er hektisk og då. Dess meir hektisk, dess betre. Eg skal prøve å tenke som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. november 2005 Forfatter #1095 Del Skrevet 25. november 2005 Positiv, positiv, positiv, positiv, positiv, positiv, positiv! Prøver så godt jeg kan. Prøver når mine hjemmekvelder blir mange og lange, prøver når telefonen er tyst, prøver når jeg føler meg ensom, prøver når elskeren sliter, prøver når jeg er hos psyk, prøver å finne en mening og orden i livet mitt.................. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 25. november 2005 #1096 Del Skrevet 25. november 2005 Eg kjenner igjen den der. Har hatt nokre stunder som har vore såpass mørke siste året at eg har gitt meg sjølv 5 år til, då er eg 35, og har eg ikkje funne det eg treng som gir livet mitt litt meir meining innan det så held det, då gir eg meg... Men no har eg vore såpass overopptatt at eg ikkje har hatt tid til å tenke for mykje, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. november 2005 #1097 Del Skrevet 25. november 2005 Hm... Telefonen min er som regel tyst, den... Denne uka har kun én av venninnene mine ringt meg. Jeg er kanskje ikke så flink til å ringe selv heller, men jeg har telefonskrekk, dvs. synes det er skikkelig tøft å skulle ringe noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 25. november 2005 #1098 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Merkelig dette med alene-het. Hva er passe alene-het, mon tro? For meg? For deg? Hvor hvem som helst? For det er vel ikke likt for noen. Jeg savner mer alene-het. God helg, Anonyma! Endret 25. november 2005 av Camelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. november 2005 Forfatter #1099 Del Skrevet 26. november 2005 Passe alenehet er vel når man hverken savner den eller merker den? Vanskelig balanse å finne i perioder. Jeg er kanskje ikke så flink til å ringe selv heller, men jeg har telefonskrekk, dvs. synes det er skikkelig tøft å skulle ringe noen. ← Den der kjenner jeg veldig igjen. Men jeg har blitt flinkere, for jeg ser at det ofte ikke er så mye som skal til. Har brutt noen barrierer for meg selv. Bruker oftere mail og SMS og MSN jeg da, lavere terskel for det enn å ringe. I går f eks så sendte jeg bare en kort melding til kameraten min, hørte hvordan det sto til og sånt. Han var i byen på ettermiddagen og lurte da på om jeg ville ta en kaffe med ham. Endte med middag for vi var litt mer enn kaffesultne. Skravla masse og så gikk vi hver til vårt etterpå. Hadde en rolig kveld. Veldig passe alenehet. I dag skal jeg synge hele dagen og så er det rett til broren min på pinnekjøtt. Det gleder jeg meg veldig til Hele familien, med overnatning og alt. Får en rolig og fin dag i morgen håper jeg. Bortsett fra turbonevø da Men det er bare artig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. november 2005 #1100 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg bruker masse MSN og irc, men det er ikke det samme. Har ei venninne jeg snakker en del med på Skype. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg