anonyma Skrevet 10. november 2005 Forfatter #1061 Del Skrevet 10. november 2005 I går var jeg på teater med en kamerat. Et utrolig sterkt stykke som traff meg midt i den såre familie-greia. Så utrolig tatt på kornet og gjenkjennelig for mange tenker jeg. Hadde klump i halsen da vi gikk ut derfra. I dag er eneste hjemmesosefrikveld denne uka. Får vel benytte den til å pjuske litt med meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 10. november 2005 #1062 Del Skrevet 10. november 2005 Hvorfor i alle dager passer ikke du og elskeren sammen i et forhold som er noe mer enn hva dere har nå?? Når dere trives så godt sammen? :klø: Skjønner jo at det er mye (det aller meste) jeg ikke vet, da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. november 2005 Forfatter #1063 Del Skrevet 10. november 2005 Ja, du kan spørre du. Jeg har ikke noe fasitsvar jeg. Det er maaaange faktorer inne i bildet her. Altfor mange kanskje. Jeg vet jo sånn nogenlunne hva jeg vil, men noen ganger tenker jeg nei, jeg vil egentlig ikke det allikevel. Og resten tar vi på PM når jeg får tenkt meg litt om i løpet av dagen.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. november 2005 Forfatter #1064 Del Skrevet 11. november 2005 Spørsmålet til Camelia satte i gang litt av en tankerekke i går. Hadde en lengre samtale med kollegaen min på ettermiddagen. Brukte tid på å tenke på kvelden. Klart det er mange grunner både for og i mot, skal ikke utbrodere det her, av personhensyn. Men jeg ser jo at jeg har brukt endel innlegg i denne dagboka på å diskutere akkurat dette med meg selv og forsikre meg om at det er sånn det er. Kanskje er det ikke akkurat sånn, kanskje er det på tide å gjøre noe med det? Samtidig som jeg er veldig fornøyd med tilværelsen, er det nok ikke sånn jeg ser for meg at den skal være bestandig. Kjærestesyken kommer blant annet deisende med jevne mellomrom. Men i dag må det jobbes, vi har fått tredd en artikkel ned over ørene, med veldig kort deadline. Og hvem må skrive deler av den tro? Joda, undertegnede. Så det er bare å sette i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. november 2005 Forfatter #1065 Del Skrevet 11. november 2005 SKRIVESPERRE! Faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 11. november 2005 #1066 Del Skrevet 11. november 2005 Uffa, skal vi bytte jobb for ein time? Eg har masse eg vil skrive, men ikkje tid ser du... Eller akkurat no har eg jo det då, prøve på data. Alltid kjekt ass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. november 2005 Forfatter #1067 Del Skrevet 11. november 2005 Bytte jobb ja, det hadde vært noe. Eller ikke......... Jeg har en viss ide om hva du driver med og det er nok ikke noe for meg. Strekker meg til å veilede i praktiske ting, eller å holde foredrag. Skrivesperra har letta litt, har fått knota ned noe, vet ikke helt hvor langt det skal være heller. Snakka litt med sjefen min i sta, hun skal uansett fikse litt på det og få det til å gli inn i hovedartiklen det skal være en del av. Har akkurat spist lunsj med kake. Blir litt lat av det kjenner jeg.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. november 2005 Forfatter #1068 Del Skrevet 11. november 2005 Fææææææææærdiiiii! Det var jaggu på tide. Sendt avgårde med bilder og alt. Så får sjefen ta seg av litt finpuss. Da er det vel hælja da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 11. november 2005 #1069 Del Skrevet 11. november 2005 God helg!! (Kjem innom med litt lus til deg og *spandable atta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 11. november 2005 Forfatter #1070 Del Skrevet 11. november 2005 (endret) Lusa kan du ha før deg sjøl Men pils vil jeg ha. Ser ut til at det blir fredagspils i dag. Yohooo! Endret 11. november 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 11. november 2005 #1071 Del Skrevet 11. november 2005 Du'a, når ska v møtast?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. november 2005 Forfatter #1072 Del Skrevet 12. november 2005 En dag vi har ti' ? Var ute sammen med gubben og etpar andre kamerater og ei venninne i går. Akkurat passe fredagspils. Ble ikke SÅ seint. Sov godt i natt, og lenge. Hadde nok litt søvnunderskudd ja. Soser bare litt rundt her nå, har en halvveis avtale med bestekameraten min i kveld, vi får se. Er fornøyd med å sose i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. november 2005 Forfatter #1073 Del Skrevet 13. november 2005 Deilig helg. Droppa å treffe kameraten, sov litt på sofaen i stedet Har fått gjort litt småtteri her hjemme i løpet av helga og vært på Astrofestival med søs og turbonevø. Kom akkurat hjem nå. Så blir det vel sofa resten av kvelden tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 14. november 2005 Forfatter #1074 Del Skrevet 14. november 2005 Ble ikke så mye sofa resten av kvelden nei. Ikke min i hvertfall. Elskeren har det ikke så lett for tiden, så jeg dro til ham og hans sofa i stedet. Kjempetrøtt i dag. Fikk jo nok søvn egentlig, men sånne ting tar jo litt på, selv om det ikke er ting som angår meg direkte. Vondt å se at han ikke har det godt, men fint at han ikke stenger meg ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. november 2005 Forfatter #1075 Del Skrevet 15. november 2005 Familiedrit hos psyk i går, ikke noe å snakke om. Snakka med elskeren på msn i går og kom såvidt innpå det jeg sliter med. Han vet jo ikke så mye om det, og jeg merka at jeg ikke var så villig til å fortelle heller. Og det er vel der mye av problemet ligger. Så lettvint å holde ting skjult, late som om det ikke eksisterer. Han fikk vel en kortversjon, det får være nok foreløpig. Dessuten er det for meg veldig komplekst å skulle forklare alt sammen. Det omfatter tre generasjoners familiehistorie, ting vi har dratt med oss, måter å se ting på, verdisett og måte å uttrykke oss på, kommunikasjon og forventninger. Er nok ikke bare meg som kunne hatt nytte av terapi for å si det sånn..................... Og når de som skulle vært dine nærmeste ikke er det, blir livet lett ensomt og tilværelsen bratt uten støtte og oppbacking. Se der, da fikk jeg sagt mye allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 16. november 2005 Forfatter #1076 Del Skrevet 16. november 2005 Faen'ta. Forkjølelse på vei. Dett i desa og tjukk i halsen. Me NOT like. Og så i dag som jeg har mye å gjøre, i morgen og fredag og. Har ikke mulighet til å ta meg noe fri om det blir verre. Får bare bite tenna sammen og spise vitaminene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. november 2005 #1077 Del Skrevet 16. november 2005 Isj... Forkjølelse er noe møkk. Håper du blir fort frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 16. november 2005 Forfatter #1078 Del Skrevet 16. november 2005 Takk, lunacia, det skal nok gå bra. Kjenner meg ikke sjuk i kroppen, det pleier å være et godt tegn. Har laget meg te med honning og sitron og dytta innpå to kokosboller Måtte innom kokosbollefabrikken da jeg var etpar ærend i nærheten i dag. De var vanvittig ferske og gode ja...... Ellers har jeg bare slappa av. Det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. november 2005 #1079 Del Skrevet 16. november 2005 Finnes det kokosbollefabrikk i Oslo? :-o Oh... *sikle* Hvor kan man finne den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 17. november 2005 Forfatter #1080 Del Skrevet 17. november 2005 Jepp, det finnes. Ligger på Sagene, på hjørnet av Maridalsveien og Bentsegata. Deilige boller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg