Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

:hoppe: Klips fikk æren av å skrive innlegg nr 1000 i boka mi.

Nå har installatøren vært innom, men tror du han ringte først da? Neeeeeeida. Veldig heldig at jeg ikke dro på jobb, men satt hjemme og mugga. Tok ikke lange tida da, det var jo linje fra før. Har også vært innom posten og henta nytt modem. Hadde veldig lyst å dra hjem og koble opp, men må vel jobbe litt og? ;) Blir spennende å teste det i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rhoswen

Vet du hva? Jeg tror ikke noen kan stå i mellom hvis man virkelig møter den rette. Uansett elsker eller ei - når du møter noen som snakker rett til hjertet ditt, kommer du til å vite hva du trenger. En elsker kan ikek stå imellom så lenge han bare er en elsker. Om det skulle bli en utvikling gjensidig mellom dere er det en annen sak - men hvis dette bare er en elsker, tror jeg du vil oppdage at når det kommer en mer riktig person inn i livet ditt, vil det ikke koste deg en drue å se forskjell. Virkelig!

Behovene og ønskene du kjenner er helt naturlig. Klart du er kjærestesyk, det er deilig å bli elsket og sett - når det er rett! Og inntil da må man bruke tiden på å ha det bra alene, for det er en viktig og riktig plattform å ha når du en dag møter noen; da er du avklart i forhold til fortiden og åpen for noe riktig.

Det er bare det jeg tror da, ut fra erfaring :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Vel, no er det så romantisk stemning her at eg ikkje skal komme med mine betraktningar, som er langt meir maskuline og down to earth... Men eg ønsker meg det same ja, berre ikkje ken som helst, han skal vere den rette. Gidd ikkje kaste vekk meir krefter på skvip for å ver litt krass og veldig ærlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen

Jeg ser ingen konflikt mellom å være feminin og down to earth, jeg synes det er nokså pragmatisk å se på det som en grei ordning å ha en elsker, hvis man føler for det, og vite at man kan endre det hvis man føler for det. Etter gjensidig enighet, selvfølgelig.

Det blir vel ikke stort mer jordnært enn det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Det er berre at eg har litt erfaring med den elsker greia... Har hatt samma i 3 år, og ja, det set litt dempar på kikkinga etter Mr.Right. Eg er jo ikkje feminin i utgangspunktet, så det er jo berre ei anna betraktning liksom. Men ellers opplever eg ofte menn som litt mindre på jakt etter Den rette, dei har meir ein policy på å finne ei som får dei til å le og som ikkje masar for mykje ;) Men Anonyma, kos deg med elskeren, det er vanleg å bruke ganske lang tid, gjerne 1.5- 2 år på å komme over eit samlivsbrot, og då er det greit å ha ein elskar i mellomtida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhoswen

Stemmer det. Jeg har jo aldri hatt en :overrasket: så jeg har ikke peiling.

Er det et avklart forhold til elskeren, står han ikke i veien når noe bedre dukker opp.

Men er absolutt enig i at både menn og kvinner blir morsommere og mindre ensporet å være sammen med hvis ikke alt de tenker på er å skaffe seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere hva? Det er så fint at dere har boka mi som tumleplass mens jeg er borte. :klem: Ser at vi både tenker likt og ulikt. Jeg blir sjelden beskyldt for å være feminin og romantisk, men jeg har da noen mykere sider.

Jeg HAR jo tenkt å bruke den tida jeg trenger til å komme over dette og "finne meg sjøl" igjen, bli trygg på min egen plattform og mitt liv.

Samtidig har jeg veldig behov for nærhet og sex og uten å få dekka det behovet tror jeg både at jeg ville gått på veggen samt at mine omgivelser ikke hadde holdt ut med meg. Så elskerordningen funker greit sånn sett.

Så får jeg heller se hva som skjer når Mr Right dukker opp (yeah right :hoho:)

Jeg har i hvertfall greid å komme meg på nett på egenhånd. Hadde gubben i bakhånd dersom det ikke hadde funka. Så litt stygt ut til å begynne med, men jeg fikk det til.

I mellomtiden så jeg en venn av meg på Kaoskontroll. En av gutta i koret, notorisk rotekopp. Bra program da, fikk fram det typiske med ham. Så til og med et bittebittelite glimt av meg i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og soser, musikk på, har spist middag og sett litt på tv.

Skulle egenlig pakka, skal reise på konferanse i morgen tidlig, men det er jo så kjedelig. :roll: Har funnet fram litt da, skal jo ikke være så lenge bort, men noe må jeg jo ha med. Bør være presentabel, ikke slaskete labklær som til hverdags :ler: Men ikke for pent heller, det pleier ikke være så stivt på disse konferansene.

Gleder meg litt til å reise på tur da, alltid moro det. Vi skal være på et konferansesenter litt ute på landet, men kollegaen min mente vi burde greie å få til en liten tur til byen. Da blir det kanskje litt shopping? ;)

Kanskje det er noen kjekke menn på konferansen og? Det hadde i så fall vært et pluss. Har truffet ganske mange av dem før da, miljøet i Norden er ikke stort.

Har visst blitt helt opphengt i det her nå. Tenker på dem hele tiden, og én spesielt. :roll: Tenker at jeg virkelig burde komme meg ut og treffe noen andre nå, utvide omgangskretsen litt, få nye impulser. Men det er ikke så lett *sukk*

Nei, pakke ferdig, må grytidlig opp i morgen. Ha det fint mens jeg er borte da :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake igjen. Dvs, jeg kom i går kveld, men da ble det bare tid til litt mat og sovne foran tv'n.

Men her er det KALDT jo! :sur: Va'kke sånn i Danmark. Danmark var lunt klima, ganske fint vær, begynnende høsfarger, tur langs åker og eng (ja, jeg var på landet), en flott gammel skole omgjort til konferansesenter, god mat, hyggelige kolleger på tur, godt øl, masse uspennende foredrag, noen veldig bra, endel nye fjes, mange "gamle", litt fest, stuntshopping på Kastrup og så hjem. Bra tur var det da.

Har akkurat stått opp og lagd kaffe, fyrt opp i ovnen. Ser at jeg må ta i et tak her hjemme i dag. Skapet som jeg måtte flytte da installatøren var her sto sånn dag jeg kom hjem, med alt innholdet utover. Det trengs en skikkelig rundvask og. Til helga skal det være fest her og det bør vel være sånn passe presentabelt da? :klø: Og til uka er det endel andre ting å ta seg til.

Sitter og ser på min første nye flaske portvin til vinkjelleren. Kom over den på Kastrup og mente å huske at den var på lista over anbefalte kjøp. Så jeg tok den med. Og jeg hadde rett. Den hadde fått meget bra vurdering og er på topp nå og de neste 12 årene. En godbit å ha i kjelleren. Og så kosta den 2/3 av prisen på Polet. :tommelsmil: Veeeldig fornøyd med meg selv nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Nei men Anonyma då!! Du kan jo ikkje vaske skikkeleg før ein fest, det kjem etterpå det ;) Før så tar du ein kjapp sjau og får unna det verste sånn at det SER reint og ryddig ut, så tar du storsjau neste helg, etter festen.

Ellers høyrest Danmark heilt greit ut ja... Velkommen tilbake til gamlelandet forresten. :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Litt godt å være tilbake og.

Jeg har egentlig ikke tenkt å ta en rundvask, bare sånn at det blir passe presentabelt. Men skapet måtte på plass og det har glassdører og -hyller som ikke har vært vaska på lenge...... Tar litt tid sånt. I det store og hele har :husarbeid: blitt sørgelig forsømt i det siste ser jeg. Kanskje fordi jeg har gjort morsommere ting? :klø: Nuvel.

I dag burde jeg vært ute og gått tur, kollegaen min skulle og prøvde å dra meg ut. Men jeg er skikkelig latstokk i dag. Har lyst, men gidder ikke, mer lyst til å få ting i orden her, så jeg ikke starter neste uke med å irritere meg over ting jeg er på etterskudd med. Teit egentlig, men jeg blir rastløs av sånt. Liker også sånne sulledager hjemme, hvor jeg ikke så mye eller har planlagt noe. Men det gjør jo ikke underverker for mitt nesten ikke-eksisterende sosiale liv da :ler: Bare sulle for meg selv her.

Nå skal det sies at mange av de jeg normalt ville hatt kontakt med er borte denne helga, og elskeren har jeg ikke hørt noe fra på en stund. Er litt lei av at det stort sett er jeg som tar kontakt. Tror han har ungene denne helga så vi kan ikke treffes, men et livstegn pr melding eller litt msn hadde jo vært hyggelig. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner å minne om en vane: tirsdagsmorgen på jobb med kaffekopp og oppsummering av gårsdagens psykologtime. :ler:

I går var en veldig bra time igjen. Etter noen ganger hvor det har gått litt trått har jeg funnet et nytt spor. Nå går jeg endel tilbake i tid, prøver å huske og fornemme hvordan ting var. Det er vanskelig, finner ofte ikke ordene på hva jeg føler, men følelsene, de leie er der. Tårene kommer helt spontant, det gjør de aldri ellers. Virker som om roen og konsentrasjonen jeg får der får ting lettere fram. Fokus. Det føles bra. Men det er en lang vei igjen.

I dag måtte jeg skrape bilen, første gang. Jeg fikk den igjen fra gubben i går, nyvasket og fin, han tok hintet fra forrige gang tydeligvis ;) Planen i dag etter jobb er å ta en handlerunde, både til helga og litt av hvert annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Den gubben din kan jo ikkje vere heilt amøbe då, når han faktisk tar eit hint! Men samstundes hadde eg vel vorte litt skuffa om du som verkar som ei rimeleg oppegåande dame skulle ha ein eksmann som var heilt nek lissom... Kaldt no ja, ikkje morro i heile tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeeeeeeei, amøbe er han vel ikke helt. Han fikk et ganske kraftig hint da :roll: Jeg hadde faktisk bedt ham om å gjøre det sist gang, denne gangen gadd jeg ikke.

Men nek? Du skulle bare visst :ler: Neida, han er vel ikke så ille. Han har endel merkelige sider, det har jeg alltid synes. Men jeg var jo veldig glad i ham og visste jo hva jeg valgte da vi flytta sammen og senere gifta oss. Jeg visste jo også at jeg kunne leve med det. Nå i ettertid ser jeg at det kunne blitt problematisk i lengden, det er mye jeg er glad for å slippe for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er en av de derre kjedelige dagene. Som er lange som vonde år. Har sånn passe mye å gjøre, men ingen struktur eller arbeidslyst. :roll: Sitter her og soser og kaster bort litt tid i ny og ne.

Vil hjeeeeeeeeeeeeeem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme :tommelsmil:

Har hilst på min nye nabo i dag, virka OK han. Han hadde fort skjønt at forgjengeren ikke var mors beste barn, det hadde visst lukta ganske "godt" der inne. Han hadde også mulighet å sjekke politiregistrene og funnet litt av hvert. Men det ante meg jo......... Lurer på om han har kontrollert de andre naboene og jeg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde besøk av elskeren på jobb i dag. Han hadde vært på seminar og så avtalte vi å møtes for kaffe etterpå. Så ble han med for å se hvor jeg jobber.

Godt å se ham igjen. Tror han syntes det og. Det har vært litt for lenge siden sist fant vi ut. Var jo folk rundt oss på alle kanter så det ble ikke så mye helt personlig prat, men vi greide å snike oss til litt kos og sussing inne på kontoret mitt før han måtte gå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg imponert på jobb. Vi har kake på fredagene og det går på rundgang. I dag var det min tur og jeg hadde med en kake som er superenkel å bake, men den slo veldig an. Helt i orden for meg. :ler:

Vi har også hatt champagnefeiring for andre dag på rad, da skjer det noe rart med meg, jeg blir litt fnisete og surrete i toppen. Av kun et lite glass, man er jo på jobb :fy_fy: Og etter en stund blir jeg fryktelig trøtt....... Det kjenner jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten pust i bakken. I dag skal det være fest i heimen, kåken er sjaina, bacalaoen er i gryta, bordet er dekka, vertinna er dusja :sjarmor:. Har alt under kontroll, akkurat sånn jeg liker det. Det er ikke mye styr, men endel detaljer som må huskes.

Gleder meg veldig til i kveld. Da kommer elskeren og gubben, bestevennen og venninna, kollegaen og flere andre som betyr noe for meg. Bare et vennepar og bestisen til gubben mangler. Håper det blir koselig stemning og fin fest. :danse:

I går var jeg drit lei hjemmekvelder, fiska litt med elskeren hva han hadde for planer og tilbrakte kvelden hos ham med sofa, øl og armkrok. Veldig deilig. En stund siden vi har hatt tid sammen nå, blir jo ikke akkurat bare oss i kveld :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Ble fin fest ja. God mat, koselig selskap, god stemning, de fleste ble ikke møkk fulle og jeg trengte ikke å lempe noen hjem. Med unntak av en kamerat som var ganske full og spurte elskeren rett ut: " er du kjæreste med anonyma?" Det var heldigvis rimelig seint så det var ikke så mange igjen da, og han var på vei hjem. :ler:

Kjørte elskeren hjem i sta, superforsiktig med sommerdekk på. Oppe hos ham var det faktisk snø, som å kjøre inn i vinteren. Her hos meg har det i hvertfall ikke lagt seg. Må få skifta dekk til uka tenker jeg.

I dag har vi sovet lenge, spist frokost, fikk hjelp med oppvasken (snille mannen :klem: ), slanga oss på sofaen med film og digg. En perfekt dagen-etter-en-fest-søndag. Er litt igjen å rydde her, men det tar jeg seinere, har ikke lyst nå. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...