Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, sovna visst på sofaen jeg. :roll:

Var på fest med jobben i går, en diger tilstelning med god middag, taler og desslike. En liten håndfull av mine kolleger og masse andre kjente. Hadde det veldig artig. Alkoholinntaket var ikke SÅ ille, men det ble seint da.

Så i dag har jeg tatt meg en feriedag, gidder ikke å late som jeg har ork til å stå opp tidlig og fungere en hel dag etter noe sånt. Jeg hadde planlagt å få unna etpar ærend som må gjøres på dagtid og. Og det fikk jeg gjort. Følte meg ganske effektiv da :sjarmor: Etterpå bare sosa jeg litt, var innom etpar butikker på vei hjem. Vel hjemme igjen måtte jeg teste om sofaen var like god som vanlig. Og det var den jo ;)

Alt i alt en deilig dag for meg selv. Merker at jeg slapper bra av nå og er komfortabel med å gjøre ting for meg selv. Er ikke det minste rastløs og tenker at jeg MÅ gjøre noe annet i dag. Og det er deilig. Skal ta en skikkelig opprydning her nå, det trengs :roll: Og så skal jeg se "Nytt på Nytt" og slappe av. I morgen er det orkesterprøve igjen.

Gubben sa egentlig at internettlinja kom til å opphøre fra i dag, men jeg er nå her ennå ;) Nyter det så lenge det varer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er her ennå jeg! :hoppe: Ser ut som bare telefonlinja forsvant og den savner jeg jo strengt tatt ikke. Kommer ikke til å ha fasttelefon videre. Får høre med gubben når jeg ser ham neste uke hvordan det blir med ADSL.

Har hatt nok en deilig dag i dag. Var på orkesterprøve som ble avslutta en stund før tida. Da fikk jeg fart på meg ja. Dro en tur ut på hytta, hadde glemt igjen noen saker da jeg var der sist og skulle ta med noe herfra ut. Regna med å treffe opphavet der og det gjorde jeg jo, sammen med nevøen min som de passa for helga. Koselig det da. Jeg bare ordna det jeg skulle, drakk litt kaffe og dro igjen, men kjente veldig på hvor slitsom mamma er. Hun skravler i ett kjør og tar styring hele tiden. Velvel, godt å kunne dra hjem igjen. :roll:

Dro en liten tur i butikken og så på IKEA. Kjøpte "skapinnmat" til kosteskapet, er så lei av rotet der, får se om det blir noe bedre organisert nå :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: lunacia. Helt borte blir jeg nok ikke. Nå er jeg på jobb igjen.

I går var første konsert, gikk vel rimelig bra, men det ble en lang dag. Var hjemme utpå kvelden og da dro jeg nesten rett til elskeren. Kjempedeilig. Det tar litt tid å lande etter konserter og da er det godt å være sammen med noen. Tok en pils og.

Hadde en god morgen i dag, lang oppvåkning, frokost og kaffe, selskap i bilen på vei ned mot jobben. Bare velstand. :sjarmor: Litt trøtt da......... :roll: Men det er jo mandag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt i dag og gitt. :Gjesp: Ble nok en lang dag i går.

Dro rett fra jobb og til psykologen som vanlig. Hadde masse å snakke om i går. Sist gang hadde jeg det ikke så veldig bra, men den siste uka har vært flott. Har fått masse positive tilbakemeldinger fra folk rundt meg, fått meg til å tenke litt på eget selvbilde og hvordan jeg oppfatter meg selv, i forhold til hvordan andre oppfatter meg. Er også ganske fornøyd med hvordan jeg tar tak i egne beslutninger og gjør ting JEG vil for min egen del. Spesielt dagene i helga har vært fine sånn. Snakka også endel om familie og da går det i ball som vanlig. :roll:

Etterpå gikk elskeren og jeg på kino. Veldig deilig og avslappende. Og så dro vi hjem til ham igjen. Begynner å bli skikkelig husvarm der nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kameraten min er så snill. :klem1: Han hadde lyst å gå på en konsert uti oktober og så hadde han slått til og kjøpt to billetter. Tenkte på meg først og om jeg ikke kunne så skulle han spørre noen andre. Koselig at noen tenker på meg sånn.

Fikk truffet elskeren så vidt i går og. Vi dro hver til vårt i går kveld, men jeg kjørte ham til banen så vi fikk prata bittelitt sammen. Kos det. Vi er litt mer tilbakeholdne når det er mange tilstede fortsatt, men i går var det nok endel som så at han ble med meg i bilen. Tenkte på det etterpå at det kanskje ikke var så lurt :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kjenne at energinivåene og overskuddet er på vei tilbake. :hoppe:

I dag har jeg vært tett innpå effektiv på jobb, jeg har sovet godt og ikke slitt meg opp av senga.

I dag er også eneste dag uten noe på kveldstid. Bare egenkosetid i dag. Det skal bli godt. Må vaske litt klær da, men det er jo ikke så slitsomt. Kanskje det er kaldt nok til at jeg kan fyre litt i ovnen? Må tenke ut noe godt til middag og. Og så kanskje kanskje jeg får prata litt med elskeren på msn? Da blir det en fin dag.

Listomanien til diverse KG-brukere (nevner ikke navn ;) ) er nok smittsom......... Har begynt å systematisere litt ting jeg må få gjort utover høsten, på forskjellige plan. Må snart ha vinterklærne klare og, rense kåpa og få reparert støvlettene. Har lyst på nye og, men har ikke funnet noen som jeg både har lyst på og råd til :roll: Og så er det jobbtur og fest som må planlegges og forberedes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

264 kroner for å rense kåpa!! :overrasket: Litt vel mye synes jeg. Den er jo ikke akkurat gørmøkkete så det får kanskje holde å sy i knappene som er litt løse, lufte den godt og gi den en omgang med klesbørste. Tror det jeg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aj, de morgenen jeg klarer å komme meg på jobb tidlig er deilige. Litt stille her, føler meg veeeldig flink da. Selv om jeg bare sitter på KG med kaffen min foreløpig. ;)

Fikk ordna litt ting og tang i går, sydd fast knapper i kåpa og reparert en rift i foret samtidig, mens jeg så på tv.

I kveld er det orkesterprøve igjen. Konserten er i morgen. Siste konserthelg på en stund dette, men helgene framover er allikevel ganske fulle av aktiviteter.

Det er også familiebursdag i helga, søster og nevø. Sånne familiesammenkomster har jeg litt blanda følelser for. På den ene siden er det veldig koselig å se alle sammen igjen, på den andre så sliter dårlig forhold til spesielt mamma på meg. Har jobba endel med disse tingene hos psykologen. Forholdet til pappa er bedre, men det forstyrres litt av mamma. Jeg vet heller ikke hvor langt jeg skal strekke meg for å ordne opp i dette. Tenker mest på meg selv nå, hva får jeg ut av dette? Hor mye påkjenning blir det på meg? Kan jeg ikke bare akseptere at forholdet til mamma ikke er sånn det "burde være" og gå videre? Nuvel....

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen bursdag denne helga, den ble utsatt til neste helg og det passa meg faktisk bra. Slipper å stresse med å få kjøpt presanger og sånt, og får en hel dag friiiiiiiiiiii. Det skal bli godt. Heiv meg på telefon til elskeren, han har barnefri denne helga og da får vi vært litt sammen allikevel. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stille søndag morgen. Sitter her med et stort krus kaffe og kjatrer med en bekjent på msn. Sov til jeg våkna av meg selv og tusler rundt i morgenkåpe, kjenner at jeg er veldig rolig inni meg. Lurer på hva jeg skal bruke denne dagen til.

Det er litt grått ute, men det kunne frista med en liten tur ut allikevel. Jeg har tenkt å rydde bittelitt i kjelleren, har tatt med meg noe ved fra hytta som bare ligger slengt inn der.

Det er deilig at det ikke ble familiebursdag i dag, blir litt roligere. Får mer tid til sulling. Tror ikke jeg skal kaste bort dagen på å hive meg over :husarbeid: Nei, denne dagen er ikke for plikter og må-ting, dette er en dag for fine, koselige sysler for meg selv. Fyre litt i ovnen kanskje, lese en bok, høre om elskeren er oppegående. Han hadde også en bissi dag i går.

Han kom til meg på fredag kveld etter orkesterprøven. Hadde en hyggelig kveldsstund sammen, han overnatta og så dro vi hver til vårt. Jeg hadde orkesterprøve og konsert. Tok etpar øl etterpå, men var ganske sliten så det ble ikke så seint. Sov godt, og nå sitter jeg her, kaffen er snart tom, og jeg lurer på hva jeg skal bruke denne dagen til. :icon_razz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, brukte resten av søndagen på å spise frokost, dusje og prate med elskeren på msn. Endte dagen på sofaen hos ham, med en film og en pils. Fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hælsika'ta. Nå brygger jeg på etellerannet igjen. :evil: :frustrert:

Sitter her og er varm og slapp, tett i halsen og snufser. Antakelig fått det av en av de jeg sang sammen med i helga. Dette har jeg ikke tid til. :sur: Har storforsøk hele uka og må være her. Heldigvis skjer det ikkenoe på kveldene utenom kor. Så da får jeg slappa av litt.

Til helga skjer det jo ting igjen, har ting på lørdag samt at bestisen til gubben skal flytte og jeg har sagt jeg kan hjelpe til. :roll: Forhåpentlig frisk til da.

Jaja, har akkurat dytta i meg en ekstra c-vitamin sammen med lunsjen, får håpe det virker avskrekkende på evt bassilusker som prøver seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy:

ikke bli syk før du har fått pakke i posten. derimot etterpå kan det passe med en dag på sofaen

:sjarmor:

Er den nye signaturen din fra noe sted eller hjemmeoppfunnet?

Og den formelliknendesaken har jeg prøvd lenge å dechiffrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøøøøøøøøøtt :Gjesp: Sovna vel litt for seint i går ja. Er det begynnnende forkjølelse eller er jeg bare sliten? I dag har jeg endel å gjøre her, og så er det rett på sofaen med "Pride and Prejudice". Må bare tenke ut noe kosemat jeg kan ha til middag. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk sett tre episoder i går, bevega meg ikke langt fra sofaen nei :ler:

Prata litt med elskeren på msn, maila og sms'a med etpar andre kamerater. Mye som skjer for tiden og mye som planlegges.

I dag kommer det kontainer igjen, har ikke SÅ mye som skal ryddes i kjelleren, men bittelitt er det jo. Får vel ta en sjau en av dagene. Er ikke fullt så trøtt og sliten i dag heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate. I sta skjedde det noe rart. Fikk et skikkelig stressanfall på jobb. Viste seg at det jeg har planlagt for neste uke kan holde hardt å få til. Og da ble jeg helt stressa, sånn at jeg begynte å skjelve i hele kroppen, har ennå ikke gitt seg i hendene. Merkelig.

Egentlig burde jeg jobba lenge i dag for å få unna litt, men jeg klarte bare ikke. Og så hadde jeg planlagt å rekke postkontor og litt sånt og. Så da måtte jeg gå. Og så får jeg dårlig samvittighet for det og.

Føler jeg er på etterskudd med alt nå, på jobben, med husarbeid (blir mest sannsynlig ingen rydding i kjelleren i dag :roll: og kjøkkenet flyter), med organisering av ting jeg må huske til helga, med sosialt liv (ikke flink å holde kontakt med folk), mitt ikke-eksisterende kjærlighetsliv ( :ler: ). Glemmer ting jeg skulle gjøre.

I morgen skal gubben ha bilen, spurte pent om han gadd å vaske og støvsuge den, men det var ikke sikkert han fikk til nei. :sur: Jeg må jobbe seint i morgen på en fredagskveld! Det på grunn av et instrument som var fullbooka. Egentlig burde jeg jobba i helga og, for å bli ferdig, men når skal jeg få tid til det? :klø:

Lørdag er det familiebursdag, på søndag har jeg lovt meg bort til flyttehjelp. I tillegg kan gubben kanskje få ordna med flytting av fryseren og kanskje hjulpet meg med noe i kjelleren i løpet av helga. Så mye usikkert, jeg blir GAL :sprettoy:

I tillegg er jeg superstiv i skuldra og nakken, sår i halsen og øm i korsryggen. Stressymptomer de luxe. :sur:

Og så kommer jeg hjem til tomt hus og har ingen som venter på meg med en god armkrok og trøstende ord og klapp på kinnet. DET kunne jeg trengt nå ja......... Tror jeg er litt, nei, jeg vet at jeg er veldig kjærestesyk for tida. Savner noen som bryr seg om og med. :tristbla:

Det jeg har fått gjort da, er å gjøre det jeg skulle på jobb for i dag, sendt avgårde det som skulle med posten, levert støvlene mine til skomaker, ordna bursdagspresang til poden, må bare pakke inn den ene. Endte også med at jeg kjøpte med en bukett sympatiroser på butikken i dag ;) Så nå skal jeg hoppe i kosebuksa, slenge meg på sofaen, spise middag og se "kjærringfilm" (som elskeren kalte den i går) og se om det ikke blir litt bedre etterhvert.

Dette må vel være tidenes mest sytete innlegg tror jeg............... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det går seg til. Så de tre siste episodene av Pride and Prejudice i går, på sofaen. Snakka med kameraten min bittelitt, gjorde ellers ingenting.

Skjønner ikke hvorfor jeg er så sliten om dagen. Har spist litt uregelmessig og fått litt i minste laget med søvn, men det har jeg jo i andre perioder og. :klø: Supersliten i dag igjen. Hadde tett program på jobb, men slapp heldigvis unna kveldsjobbing som jeg var redd for. Det ordna seg i løpet av dagen. Men jeg har vondt i kroppen og klarer nesten ikke løfte beina når jeg går.

Orka ikke gå ut og pilse i dag, endel folk som skulle. Har i stedet spist middag og tatt en øl hjemme. Sett Nytt på nytt og faktisk gjort noe småtteri. Litt enklere når jeg ikke føler at jeg MÅ. :roll: Hadde trodd jeg kom til å sovne på sofaen, men jeg har visst kvikna til i kveldinga. Hadde vært hyggelig om elskeren hadde vært på msn, men det er han ikke. :icon_neutral:

Blir nok en tidlig kveld på meg i dag, håper på mer energi og pågangsmot etter en god natts søvn. :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helga har vært så lat atte. I går regna det jo så fælt at det ikke frista å gå ut. Måtte riktignok en liten tur ned på senteret og det var nok det. Fikk rydda bittelitt i kjelleren og, akkurat nok til at jeg fikk god samvittighet ;)

I går kveld var jeg i familiebursdag, helt ok, med spinnvill nevø pga mye folk og oppmerksomhet og mye gaver.

I dag våkna jeg tidlig, følte meg helt uthvilt. Har spist frokost og drukket kaffe og akkurat vært i dusjen. Litt etter 12 kommer gubben og en til med bil og henter fryseren :hoppe: Det har tatt sin tid, men nå er alt oppgjort.

Har ikke vært noe særlig sosial denne helga, men tatt ting i mitt tempo, gjort ting sånn jeg føler jeg trenger. Fyra i ovnen og kost meg under teppe. Har hatt godt av det tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...