Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Er så nysgjerrig på hva dette gamle rasket er, hva det er som tynger, hva det er som må "taes skikkelig". Får lyst til å si til deg; drit i hele fyren, jente, sett en svart, tykk strek, han er historie, rasket og grumset er historie, fra nå av skal du skrive nye historier! Men det ligger vel ting der jeg ikke skjønner/har innsikt i... :sjenert:

Eller så er det rett og slett jeg som er litt utydelig her :sjenert:

Er helt enig med deg ang gubben, han er historie. Det er i disse dager akkurat ett år siden han flytta og det er på høy tid med nye historier. Jeg føler jo også at jeg har kommet dit nå. :tommelsmil: Dette med tingene er siste uoppgjorte greie.

Men grumset og rasket hører en annen tid til, fra jeg var liten og skoletiden og hvordan det har prega meg. Har ikke tenkt å si så mye om det her og nå, har sneia så vidt innom noe av det før mener jeg å huske. Ting er knytta til familie og oppvekst, mitt noe rufsete selvbilde, usikkerhet og hvordan jeg har vært så utrolig "flink pike" og god til å tilpasse meg og undertrykke meg selv. Sånt grums har jeg nå muligheten til å bearbeide hos psykologen og kanskje bli ferdig med. Bli MEG igjen. Føler noen ganger at dette grumset hindrer meg i å komme meg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NÅ IGJEN! Hvorfor kan ikke jeg ha normale naboer? :evil: :evil:

Hørte slamring med utgangsdøra, folk opp trappa og så røsker det jammen i MIN dør. Jeg var halvvåken og spratt opp, på med lys og morgenkåpa. Tenkte at jaja, skal de begynne å bryte seg inn og nå....... Så ringer det på, jeg åpner selvfølgelig ikke, men spør hvem det er. Det står en unggutt og ei jente utenfor. De svarer noe utydelig og går ned. De har med seg bikkja jeg som regel har sett sammen med han under. Hører masse lyder nedenfra, som heldigvis gir seg etterhvert. Klokka var da 03.30. :evil:

Tok litt tid før jeg fikk sove igjen da, skvatt skikkelig da det røska i døra. Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Bra at du begynner å bli helt ferdig med gubbehistorien, da! :ler: For han er ikke verdt å bruke mer energi på, synes jeg. ;)

Finnes normale naboer, da? :roll: Tror i hvertfall ikke det finnes én blokk som har bare normale naboer...

Endret av Camelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"This is for all you girls 30 years and over... and for those who are turning 30, and for those who are scared of moving into their 30's!!!...

Here are just a few reasons why: A woman over 30 will never wake you in the middle of the night to ask,"What are you thinking?" She doesn't care what you think. If a woman over 30 doesn't want to watch the game, she doesn't sit around whining about it. She does something she wants to do. And, it's usually something more interesting. A woman over 30 knows herself well enough to be assured in who she is, what she is, what she wants and from whom. Few women past the age of 30 give a rip what you might think about her or what she's doing.

Women over 30 are dignified. They seldom have a screaming match with you at the opera or in the middle of an expensive restaurant. Of course, if you deserve it, they won't hesitate to shoot you, if they think they can get away with it.

Older women are generous with praise, often undeserved. They know what it's like to be unappreciated.

A woman over 30 has the self-assurance to introduce you to her women friends. A younger woman with a man will often ignore even her best friend because she doesn't trust the guy with other women. Women over 30 couldn't care less if you're attracted to her friends because she knows her friends won't betray her.

Women get psychic as they age. You never have to confess your sins to a woman over 30. They always know.

A woman over 30 looks good wearing bright red lipstick. This is not true of younger women or drag queens. Once you get past a wrinkle or two, a woman over 30 is far sexier than her younger counterpart.

Older women are forthright and honest. They'll tell you right off if you are a jerk if you are acting like one! You don't ever have to wonder where you stand with her.

Yes, we praise women over 30 for a multitude of reasons. Unfortunately, it's not reciprocal. For every stunning, smart, well-coiffed hot women of 30+, there is a bald, paunchy relic in yellow pants making a fool of himself with some 22-year-old waitress. Ladies, I apologize.

For all those men who say, "Why buy the cow when you can get the milk for free." Here's an update for you. Nowadays 80% of women are against marriage, why? Because women realize it's not worth buying an entire Pig, just to get a little sausage!"

Hm, food for thoughts :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag for oss fabelaktige damer over 30 :hoppe:

Jeg reiser på hytta i ettermiddag, gleder meg veldig. Kjenner at jeg trenger å slappe av nå. De neste ukene blir veldig hektiske og jeg har hangla litt i det siste, er sliten av det.

Er litt spent på hvordan det vil bli. Forrige gang jeg var der var det helt supert. Er litt redd for at det ikke skal svare til forventningene denne gangen, at jeg har gira meg opp litt mye. :ler: Men pyttsann, det kommer flere helger. Har så smått planer om å bruke hytta gjennom vinteren og.

Elskeren blir også med, han trenger nok og et avbrekk. Og så er det så koselig å ha tid sammen, har ikke blitt så mye av det i det siste. Snakka med ham i går på msn. Fabla om høstruskevær og fyr på peisen :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den leksa til Andy Rooney i 60 Minutes er heilt suveren!! Han rule! Eg har alltid hatt sansen for han, men dette her gjorde han til ein helt for meg altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den ble lagt ut på Singelforumet for et par uker siden :) Den er helt topp. Presist og rett på sak ;)

Er enig med jentene her, godt du begynner å se enden på det. Gi deg selv blanke ark, det får være grenser for hvor mye energi fortiden skal få ta. En sånn prosess kan være opprivende, men er veldig lærerik også, og det er verdt det i lengden.

Håper du føler deg frisk igjen.

God helg :)

(snikleser fra tid til annen - tror jeg en eller annen gang var innom og sa hei for maneg sider siden, men jeg husker ikke om jeg gjorde det eller om det ble med tanken. Heihei, i hvert fall *vinker*)

Endret av Rhoswen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rhoswen. Kan ikke huske å ha sett deg her før, velkommen. :vinke:

Det er definitivt tid for nye historier ja :roll: Føler jeg tråkker litt i gamle spor fortsatt. Var på hytta i helga, kjempedeilig helg. Fikk slappa av masse, gått tur og kosa meg i sola. Hadde jo tenkt at det å bruke hytta skulle være en ny start på noe eget, noe for meg. Men det første jeg gjør er å dra med meg elskeren dit. Ikke det at det er noe galt i å tilbringe en helg med ham, tvert i mot, det er veldig deilig det. :sjarmor: Men jeg kjenner litt på at det flytter fokuset litt vekk fra meg og min opplevelse av å være der, det blir en fellesopplevelse. Hvor blir det av selvstendigheten og egen trygghet når jeg ikke får testa det på egenhånd? Dette ble litt rotete, men det har skjedd ting i det siste som har fått meg til å tenke på HVORFOR jeg gjør som jeg gjør.

Har oppdaga en annen ting i det siste og, kjenner at jeg har mer og mer lyst på en kjæreste. :overrasket: Har vært alene nå et helt år og har det jo greit, trives bedre og bedre, men siden jeg har vært så mye sammen med elskeren merker jeg jo hvor godt det kan være å være to. Ha noen som bryr seg om. DET er litt spooky det. Føler vel og at jeg har blitt noe tryggere på hva jeg vil ha ut av et forhold, men jeg er redd for å gå i gamle feller igjen, gjøre samme feil omigjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er du så mye over 25 da lunacia? Tror ikke jeg har fått med meg det, jeg. :klø:

Tenker endel på elskeren nå, dvs ikke på ham direkte, men på forholdet oss i mellom. Vi konstaterte vel nok en gang i løpet av helga at vi ikke er riktige for hverandre. Det går på hvordan vi er som type, hvor vi er i livet, hva vi trenger av en annen. Forholdet vårt er jo strengt tatt bare et elskerforhold pluss at vi er gode venner, men vi har vært mye sammen og man blir jo ganske knytta til hverandre. På den ene siden liker jeg ham veldig godt og vil mer enn gjerne fortsette det forholdet vi har i dag :sjarmor: På den annen side så begynner jeg å kjenne litt behov for en kjæreste, noe mer enn det jeg har i dag. Og DA blir dette her veldig feil............. :roll:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, jeg har jo vært her mange ganger før, men har jeg virkelig aldri skrevet noe?

:klø:

:rodme:

Kanskje fordi jeg ikke har noe vettugt å si?

Ikke denne gangen heller, gitt...

:sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååå, hvorfor skal det være så vanskelig??? Det har jo vært litt opp og ned i det siste. Var hos psykologen i dag og hun greide å plukke alt ut av meg.

Jeg har vanskelig for å sette ord på hva som egentlig ligger i bånn, men hun får det fram. Hun mente blant annet at jeg hadde fått en liten depressiv reaksjon etter den siste runden med gubben, jeg har vært apatisk og tiltaksløs, har ingen energi kjennes det som.

Tårene trilla i dag, det er lenge siden det :roll: Føler meg ikke så mye klokere nå, det er fortsatt mye å ta tak i, både kaos og tomrom på en gang, men jeg kjenner at jeg kanskje klarer å jobbe litt med det selv. Det må jeg! For det er bare jeg som kan gjøre det. Jeg har heller ikke vært så flink til å lytte til meg selv og ta hensyn til meg selv i det siste. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe bedre i dag da. Har fått tid til å bearbeide og tenke litt. Men jeg tror jeg må sette meg ned med boka mi litt igjen, lett for at tanker flyr av gårde igjen. Jeg har vel oversett signalene for lenge og ikke tatt hensyn til dem. Nå er det på tide å handle. :frustrert:

Snakka med elskeren på msn i går, veldig ok det. Fortalte jo litt om hvordan ståa er, vet ikke om han har merka noe eller om jeg er så dyktig på å skjule hvordan jeg virkelig har det at ingen merker noe. Har en liten mistanke om det nemlig. Er veldig kos å snakke med ham da, selv om vi noen ganger bare prater skit og tullball :ler:

I dag skal jeg ingenting, den eneste ingentingkvelden denne uka, så da blir det egenfokus og tid for MEG. Skal bli deilig. Vet ikke helt hva jeg skal utenom noen ting som jeg MÅ ordne til de andre dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kameraten min er bare verdens beste altså :klem: Snakka lenge med ham på telefon i går, fikk masse bra feedback, har fått øst ut av meg alt som har romstert i hodet mitt i det siste. Merker at jeg får masse postiv energi fra ham. Han har vært gjennom en tilsvarende prosess som den jeg holder på med for noen år siden, og vet hvor tøft det kan være. Men jeg ser også at han har blitt veldig trygg på seg selv og hva han vil, et forbilde for meg om du vil. :tommelsmil:

Egendagen i går ble ganske bra. Laga meg skikkelig middag, leste blad på sofaen, stelte litt med meg selv, friska på hårfargen og litt sånt. :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, bare sånn bittelitt over 30 du da.

Merker at humøret og energinivået er på vei oppover. Orker litt mer (bare ikke å stå opp tidlig om morgenen :roll: ). Var på orkesterprøve i går, gikk rimelig greit synes jeg. Vanligvis er ikke første prøve med orkester noen stor opplevelse.

Så nå er det jobbfest i dag, FRI i morgen (tar en feriedag, både for å få sovet ut og for å få gjort unna noen ting på dagtid), prøve på lørdag og konsert på søndag. Blir nok lite sosialt de dagene, prøvetidene innbyr ikke til stor utskeielser på den fronten.

I går fikk jeg også sendt avgårde invitasjon til årets bacalaofest hos meg. En tradisjon jeg har tatt vare på fra gubben og meg. Inviterte ham og da. Spennende å se hvor mange som kan, de fleste har jo ganske tett program, akkurat som meg. Nå har jeg ytterst får helger fram mot jul som er HELT blanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuuuu, har bestilt meg internett. Mister jo linja for gubben skal flytte abonnementet til sin nye kåk, så da må jeg ha eget. Har somla litt da, visste jo om det for noen dager siden. Håper bare det stemmer det han sa om når det forsvinner hos meg. :roll:

Drawbacket er jo at det tar noen dager (uker :sjokkert: ) før den nye er på plass. Blir stusselig det. Sitter jo så klart endel på jobben, nå for eksempel ;) Men kommer nok til å savne mail og msn hjemme. Telefon har jeg jo heller ikke, må nok superlade kontantkortet, kommer vel til å gå mest på sms når jeg er uten nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...