Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Takk for det Camelia. Er mye bedre nå. Sosa bort nesten hele søndagen og brukte resten sammen med elskeren. :sjarmor:

Han har forresten hørt om dagboka, jeg har jo ikke holdt det helt hemmelig. Han var nysgjerrig nok til å søke etter den med ordene "gubben" og "elskeren". Men han fant den ikke sa han. Prøvde samme søket i dag morges og gjett hva jeg fant :overrasket: En liten tankevekker det der, er ikke så godt skjult som jeg liker å tro. Tror ikke jeg skriver så mye at man kan kjenne meg igjen, utenom de som kjenner meg best da. Men jeg bør kanskje bli bittelitt forsiktigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mmm... Jeg skriver alltid med tanke på at hvem som helst som kjenner meg kan lese det jeg skriver, derfor skriver jeg aldri noe jeg ikke kunne ha sagt til dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør egentlig jeg og når jeg tenker meg om, den eneste jeg utleverer helt er meg sjøl. Så får det bli som det blir.

Elskeren er forresten nå offisiell snikleser i dagboka, han fant den i dag. Men det er helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har stappa hodet mitt fullt av vatt :evil: Går rundt i min egen verden i dag, tett i hodet og hører nesten ikkeno', men relativt oppegående ellers.

I går gikk jeg hjem med feber, sov litt og dro til psykologen. Var sliten da ja. Men fikk prata om endel viktige ting. Blant annet at jeg blir nødt til å ta tak i dette med gubben og deling av ting. Jeg utsetter og utsetter, men problemet blir jo ikke borte. :roll: Og det påvirker meg, det ser jo hun. Hun leser meg utrolig godt.

Kom også inn på mer positive ting, som at jeg har "gjenoppdaga" gleden med å bruke hytta, skal jo dit igjen om to uker. Kjenner en viss forventning, litt spent på hvordan det blir denne gangen. Fint også at pappa var så positiv til at jeg brukte den mer, jeg måtte bare si fra om jeg ville ha den en helg. Snille pappa. :klem: Han forstår nok meg mer enn han gir uttrykk for. Fant også ut at noe av grunnen til at jeg ikke har brukt den så mye var at gubben ikke likte seg der og ikke ville være med dit. Det hadde jeg ikke tenkt på egentlig, men sånn var det jo.

Konklusjonen i går var vel at jeg må ta mer tak i hva JEG vil og hva JEG ønsker å oppnå i MITT liv, ikke bare flyte med. Har følelsen at jeg har kommet til et punkt nå hvor ting er "greit", stabilt, komfortabelt. Men jeg vil mer! Må også overkomme beslutningsvegringen jeg noen ganger har mhp å utføre ting, endre ting hjemme f eks. Deriblant å gjøre opp med gubben ;)

Snakka en stund med elskeren på msn i går kveld. Litt rart at han kan lese i dagboka mi, men helt i orden. Kjenner at jeg tenker over det når jeg skriver nå, kommer kanskje til å skrive litt mindre om ham, men ellers tror jeg ikke det blir noen store endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Another morning , another day......... Med feber, tett hode og hosting til jeg nesten spyr. :evil: Når skal dette gi seg?? Begynner å bli skikkelig lei nå. Er på jobb, men regner med å ta en kort dag, som i går og dagen før. Hælvete heller, får jo ikke gjort noe på denne måten :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææææææ, nå har jeg hoppa i det. :hår: Fikk en mail fra gubben ang en regning og noe sånt. Skrev tilbake at det kanskje var på tide å ordne opp i de andre tinga og. Ga ham frist ut september, han skulle ha noe ferie nå skrev han. Skrev også at jeg synes han har bruk urimelig lang tid og at det er respektløst overfor meg. Brukte ingen sterkere ord og vendinger, så får vi se hvordan det blir mottatt.

Jeg mister også ADSL-forbindelsen fra 16. september, men kan beholde utstyret. En positiv nyhet ihvertfall. :klappe:

Jeg ba ikke om noen samtale oss i mellom, var ikke helt forberedt på dette, det får vi evt avtale når han gir meg en eller annen beskjed. Jeg må nok forberede meg mer om vi skal snakke ordentlig sammen. Har masse i hodet, men ikke i ordnet form :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, helt tyst gitt. Har ikke hørt noe fra gubben. Er veldig spent på hvordan det blir mottatt.

Fortalte kameraten min hva jeg hadde skrevet, han mente jeg hadde markert ganske tydelig hva jeg mente, men det var ganske klart at han nok ville ordlagt seg annerledes. :roll: Så vi får se.

:klem: tilbake til deg lunacia, fint at du er tilbake på nett innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, i dag begynte jeg å rydde her og tenke på å dra fram støvsugeren. Tror jeg er på vei til å blir frisk ja :ler: Er litt lenger mellom de gigastore hostekulene nå, og feberen er ikke så plagsom lenger.

Fristet av flytteplaner/ønsker div andre dagbøker titta jeg litt innom Finn i dag. Ikke mye sprell jeg har råd til i hvertfall, om jeg ikke vil langt avgårde. Ikke det at jeg har tenkt å flytte da. Men det er vel lov å drømme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror jeg skremte broren min her i sta. :ler: Sendte melding om at jeg tenkte å komme oppover i kveld og lurte på hva han hadde avtalt med de andre. Viste seg at de andre kom først i morgen. Jeg sa at jeg også kunne vente til i morgen jeg og, men det var nå greit da, å komme i kveld.

Har egentlig ikke lyst å vente til i morgen, har vært mye hjemme for meg selv denne uka, har lyst på litt selskap kjenner jeg. Og så kan det være deilig å være der uten hele resten av bølingen (mamma og pappa og søster med familie) ;)

Tror det kan bli en fin helg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar fra gubben i dag og. Han ville bare ha en ting og det visste jeg egentlig om. Ergo er resten "fritt vilt" for meg. Supert :klappe:

Han beklaga også at han hadde vært treig.

Kjennes veldig deilig at dette er ordna opp i. Jeg gikk og kvia meg lenge og tværa på det her, men så var det veldig enkelt når det kommer til stykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg !

Utrooooolig lenge siden jeg har vært her, men regner med å være her mer nå  :)

Sender deg en stooor :klem:

Hey LaToya, lenge siden sist ja :vinke: Fint å se deg her igjen. Står bra til håper jeg. :klem:

Hmm, er det blitt tre av deg nå. Og attpå til en elsker.  :)

Veeel, jeg har jo ikke formert meg da :ler: Bare bytta til et bilde av meg og noen venner fra en ferie vi var på. Men jeg har fått meg en elsker ja, og det er jeg veldig glad for.

Helga har vært flott. Var hos broren min hele gjengen. Kosa oss i hagen i sola, var på en gård og plukka mais og bønner, har sjaua ved i dag, skikkelig dugnadsinnsats av alle. Er litt lemster i kroppen kjenner jeg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøøøøtt :hakeslepp: Får alltid en liten nedtur sånn midt på dagen. Står jeg for tidlig opp? Legger jeg meg for seint? I går satt jeg lenge og snakka med elskeren på MSN, ble litt seint kanskje? Liker å snakke med ham, vi har en veldig uformell tone og kan snakke om alt mulig, seriøst og useriøst. Har ikke sett ham på en stund nå, gleder meg til det i kveld. :klem1:

I går var psykologdag igjen. Synes jeg er der støtt nå, men det er jo ikke oftere enn før. Kanskje jeg har mindre behov etterhvert? Det letta veldig da jeg fikk avklart med gubben, merker det på meg selv. Det er mindre som tynger. Er fortsatt endel å ta tak i, nå ser jeg mest framover, men jeg vet det ligger ting under, ting jeg såvidt har pirka i tidligere og som jeg VET må tas skikkelig. Og det kommer til å gjøre vondt. Men tiden er kanskje inne snart? Føler at jeg er ganske ferdig med gubben og alt det der nå, det er rom for mye annet, men først må jeg kvitte meg med gammelt rask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mindre som tynger.  Er fortsatt endel å ta tak i, nå ser jeg mest framover, men jeg vet det ligger ting under, ting jeg såvidt har pirka i tidligere og som jeg VET må tas skikkelig.  Og det kommer til å gjøre vondt.  Men tiden er kanskje inne snart?  Føler at jeg er ganske ferdig med gubben og alt det der nå, det er rom for mye annet, men først må jeg kvitte meg med gammelt rask.

Er så nysgjerrig på hva dette gamle rasket er, hva det er som tynger, hva det er som må "taes skikkelig". Får lyst til å si til deg; drit i hele fyren, jente, sett en svart, tykk strek, han er historie, rasket og grumset er historie, fra nå av skal du skrive nye historier! Men det ligger vel ting der jeg ikke skjønner/har innsikt i... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...