anonyma Skrevet 14. august 2005 Forfatter #901 Del Skrevet 14. august 2005 Wow, for en helg. I går var jeg ute på Øya hele dagen. Starta rolig med De Lillos på formiddagen og endte med Madrugada i kveldinga. Masse deilig musikk og hyggelig selskap. Kosa meg virkelig. Var litt sammen med bestisen til gubben og. Tok en pils sammen med ham og en annen kamerat etterpå, men vi var så slitne at vi dro forholdsvis tidlig hjem. Ble vekka av de helvetes kirkeklokkene i dag morges, langt fra utsovet, men fikk ikke sove mer. Tok kontakt med elskeren på MSN, fikk melding fra ham i går ettermiddag, han hadde en litt dårlig dag, så jeg avtalte bare at jeg skulle ta kontakt i dag. Snakka litt sammen og fant ut at vi skulle dra hverandre ut av huset og gå tur. Så det gjorde vi. Gikk i overkant av en mil i marka, med innlagt vaffelpause. Kjempedeilig tur. Dette kan vi gjøre oftere fant vi ut. Litt deilig å se at jeg kan gjøre noe for ham og, at det å være litt sammen med meg hjelper på humøret. Vet jo hvordan det er de dagene man ikke er helt på topp. En annen dag er det jeg som trenger det. Han ble ikke med hjem til meg etterpå, helt greit det og. Jeg har ting jeg må gjøre og det hadde han og. I dag har vi vært mest sammen som venner, selv om vi har kosa litt og gått tur hånd i hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 15. august 2005 #902 Del Skrevet 15. august 2005 Hmmm, dette elskerforholdet verkar ikkje som eit reint elskar forhold spør du meg men... Kanskje det er det de treng begge to? Uansett; ver forsiktige slik at de ikkje endar opp med å såre kvarandre!! Ellers er det godt å høyre at du har hatt ei fin helg. Eg ville og på Øya på laurdag, men lot ver å kjøpe billettar fordi ei venninne skulle feire 30 årsdag. Men den blei jammen avlyst samma dag fordi ho krangla med sambuaren. Eg håpar berre at ho endeleg innser at han er sånn ein dott at ho har det betre utan han. Men så likar eg han ikkje litt ein gong, så eg er litt for partisk til å uttale meg føler eg... Men eg blir så provosert av å sjå flotte jenter bli øydelagde av drittsekkar av mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. august 2005 Forfatter #903 Del Skrevet 15. august 2005 Hmmm, dette elskerforholdet verkar ikkje som eit reint elskar forhold spør du meg men... Kanskje det er det de treng begge to? Uansett; ver forsiktige slik at de ikkje endar opp med å såre kvarandre!! ← Så du synes ikke det altså? Ikke jeg heller egentlig. Vi er i tillegg venner, sofagriser, turkamerater, gråteskulder og støttekontakter. Men vi (jeg i hvertfall) er ganske obs på situasjonen. Vi har snakka sammen masse om dette, ingen av oss vi ha noe forhold og ingen av oss tror vi er den rette for hverandre. Så lenge vi klarer å holde oss der så går det bra, vi trenger nok dette begge to, litt avslappet omgang med film og vin, litt tur og masse kos og kroppskontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 17. august 2005 Forfatter #904 Del Skrevet 17. august 2005 Har fått kos og kroppskontakt i massevis Kjenner at det gjør godt for både kropp og sjel. I går var første kordag og jeg tok ham med hjem etterpå. Vi ble liggende å småprate leeeenge utover. Jeg har fått ut alt jeg har gått og bala med i det siste, fått masse god tilbakemelding og støtte. Fortsatte i dag morges, vanskelig å sno seg ut av dyna. Endte med relativt sein ankomst på jobb og frokost på kaffebaren. I går var også første dag hos psykologen, litt vanskelig å ta tak i ting igjen, finne en tråd og nøste på. Det har vært mye "gubbeting" i det siste og jeg er litt i villrede hva jeg skal gjøre med det. Skal jeg ta en konfrontasjon bl a angående ting som er uoppgjort mellom oss og angående ting jeg har fått høre i ettertid? Eller skal jeg ikke? Hva forventer jeg å oppnå med det? Blir det bedre etterpå? Det er delte meninger om det da, jeg vet ikke helt ennå. Vet ikke om jeg orker å gjennomføre en ny sånn prat med gubben uten at alt rippes opp igjen. Må tenke litt. :klø: I tillegg dukka utysket opp da vi var ute og tok en pils i går. Jeg hadde faktisk tenkt tanken i og med at det var første gangen i høst, om hun hadde tenkt å ta opp kontakten igjen. Det gjorde meg ingenting, jeg snakka ikke med henne. Hadde andre jeg satt sammen med. Men jeg ser jo at mange er hennes venner og, vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til dem, ønsker hvertfall ikke å være like fortrolig med dem som med andre. Mulig jeg er litt paranoid her............ Så da var det godt å ha en armkrok å ta med meg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 18. august 2005 #905 Del Skrevet 18. august 2005 Mest truleg så vil ikkje dei blandast opp i den "trekanten" dåkka, og forholder seg likt til alle tre. Om du tar avstand merkar dei det og er meir med ho. Hvis ikkje det er sånn, så kan det jo vere at utysket og gubben har fortalt nokre historier som ikkje heilt samsvarer med di oppleving av stoda, og som du kanskje burde la folk forstå? At det er mange sider av den saka der, og at du ikkje har formidla di side. Ellers hadde nok eg tatt ein prat med gubben igjen, fordi slike ting blir ein gåande og lure på. Eg hadde jo eit ganske opprivande brot sjølv i vinter, og eg merkar no at det er mykje eg ville ha sagt til den det gjeld, men som eg truleg aldri vil få sjansen til, fordi vi ikkje er på talefot og ikkje bur i same verdsdel. Men eg vaknar litt for ofte av at eg drøymer om ein terminal sjukdom som får meg til å oppsøke han og konfrontere han... Så neste gong vil eg nok prøve å ta opp slikt før det blir ein så stor del av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 18. august 2005 Forfatter #906 Del Skrevet 18. august 2005 Mest truleg så vil ikkje dei blandast opp i den "trekanten" dåkka, og forholder seg likt til alle tre. Om du tar avstand merkar dei det og er meir med ho. Hvis ikkje det er sånn, så kan det jo vere at utysket og gubben har fortalt nokre historier som ikkje heilt samsvarer med di oppleving av stoda, og som du kanskje burde la folk forstå? At det er mange sider av den saka der, og at du ikkje har formidla di side. ← Tja, jeg vet ikke om det er mest det ene eller det andre. Jeg har i hvertfall blitt mer flink til å fortelle min side uten å være urimelig eller usaklig. Jeg har også rådført meg med flere venner ang hvordan jeg skal gjøre det med tingene, tror jeg kommer til å komponere en mail i helga. Mulig jeg bare vegrer meg og tværer på dette. Blir i hvertfall spennende å se utfallet. Vel, nok om det. Ting skjer om dagen i hvertfall, har mer overskudd og er i bedre humør enn i det siste. Har kommet inn i vanlige rutiner med kor og sånt. Har endel på programmet framover, men har så djævelsk lite penger. Så i dag har jeg tatt runden og handla på tilbud og fylt opp litt i fryseren og matskapet. Greit å ha noen billige middager i bakhånd. Og så skal naboen under (bråkenaboen) ut, det er visning der i dag Vet jo ikke hva jeg får tilbake, men det blir sikkert ok. Så på den på finn i dag, de hadde til og med fått med bilen min i ensom majestet foran blokka Prisantydning er ca 200 000 over den dyreste jeg vet om solgt her tidligere. Tror de skal slite litt med det ja. Den er fint oppuset, men prisen var litt drøy. Blir spennende å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. august 2005 Forfatter #907 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Fredag!Fredag! Fredag!Fredag! Fredag! Fredag! Fredag!Fredag! Fredag!Fredag! Fredag!Fredag! Fredag!Fredag! Fredag! :hoppe: :hoppe: :hoppe: Hva skjedde her da? Uvanlig sprudlende humør i dag Det er jo fredag, gleder meg til helt for første gang på lenge. Er rolig inni meg. Fornøyd med tilværelsen tror jeg. Endret 19. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 20. august 2005 Forfatter #908 Del Skrevet 20. august 2005 Blærk! Morsom kveld i går, ikke fullt så morsom oppvåkning i dag. Var en tur ute på fredagspils, folk fra litt forskjellige steder, litt jobb, litt kor, litt annet. Morsomt det. Ble ikke så vannvittig seint, men jeg fikk nå i meg nok da. Det skjer ting hele tiden nå. Ei venninne som også er nær gubben spurte hvor elskeren var i går. Jeg svarte at han hadde ungene, hvorpå hun sa noe sånn som at det var litt komisk at nettopp jeg hadde funnet meg en med barn. Jeg ble litt på vakt og påpekte at vi ikke var sammen, men at vi har det forholdet vi har. Men hun har jo oppfatta litt mer enn de fleste og det var også hun som var på hytta den helga han var der. Jeg synes ikke det gjør noe at hun vet. MEN, hun hadde fortalt det til gubben, det hadde vært etpar episoder hun hadde oppfattet og lurt litt på (fryktelig vanskelig å skrive om dette uten å gå i detalj ) Han på sin side hadde antyda noe om påskeaften hos meg hvor elskeren skulle overnatte og gubben var sistemann til å gå. Da hadde han følt seg i veien liksom.... Jeg måtte le og sa at på det tidspunktet var det ikke noe mellom oss. Jeg fortalte ikke at det skjedde en halvtime seinere Tydelig at de er mer fortrolige enn jeg liker, jeg ga også uttrykk for at jeg ikke likte at hun fortalte sånne ting til ham. Godt at jeg er i en god periode akkurat nå, ellers hadde det slått meg helt ut. Sendte melding til elskeren da jeg var på vei hjem og snakka med ham da jeg kom hjem. Sikkert en snodig samtale, jeg passe full og fnisete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. august 2005 Forfatter #909 Del Skrevet 22. august 2005 Men han tar alt sånn på strak arm, han. Ikke noe å bekymre seg for. Hadde ham på besøk i går, etter at han hadde levert ungene. Veldig koselig det. Vi snakker masse sammen, om oss og alt mulig. Lørdagen ble det bare sofasliting gitt, men i går gikk jeg lang tur langs sjøen. Var innom etpar badeplasser, uten å bade riktignok, men mange bada og lå i sola. Deilig. Gikk faktisk i flere timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. august 2005 Forfatter #910 Del Skrevet 23. august 2005 Sagt i går av en av gutta jeg synger med: "Til å være en såpass nyskilt kvinne utstråler du altfor mye glede. Du ser så godt ut" Fantastisk bra sagt, jeg ble så glad. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 24. august 2005 Forfatter #911 Del Skrevet 24. august 2005 Kjeeeder meg litt. Har ikke så fryktelig tett program på jobb i dag. Er litt sigen, det ble seint i seng i går og tidlig opp i dag. Hadde elskeren på besøk. Han hadde savna meg på synging i går og lurte på hva jeg holdt på med. Foreslo selv å komme på besøk. Men jeg har fått jobb et år til i hvertfall Fikk forlenga stillingen min ut neste år, glad for det da. Har ikke hørt noe fra dem jeg søkte jobb hos, men nå er det ikke så prekært lenger. Har også mest sannsynlig fått ordna meg en alenehelg på hytta igjen i september. Snakka med fattern i dag og spurte forsiktig om de skulle være der hver eneste helg framover Og det skulle de jo ikke. Så da får jeg vel spørre om noen har lyst å være med på tur igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 25. august 2005 #912 Del Skrevet 25. august 2005 Bra at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. august 2005 Forfatter #913 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Ja, det er som du sier Camelia, jeg har det bra. Litt merkelig følelse, det er såpass lenge siden at jeg nesten har glemt hvordan det er Det meste rundt meg fungerer, jeg fungerer i forhold til andre. Jeg trives med tilværelsen hjemme, på jobb og i det sosiale. De skikkelig nedturene er "few and far between" nå. Jeg har også gjort store framskritt i år kjenner jeg (klapp på skulderen til meg) Endret 25. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. august 2005 #914 Del Skrevet 25. august 2005 Du føler deg ikke ensom, da? Jeg sliter mye med ensomheten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. august 2005 Forfatter #915 Del Skrevet 25. august 2005 Du føler deg ikke ensom, da? Jeg sliter mye med ensomheten... ← Ensom? Njaaaa, innimellom så. Har noen dager hvor alt er trist og leit og fælt og jeg er den eneste i verden som har det så miserabelt og ingen liker meg og bryr seg om meg og jeg er helt alene i verden osv. Tror nok det er normalt. Som regel har jeg travle uker og nyter den forholdsvis lille alenetiden jeg får. Jeg har vel alltid vært en "loner" så jeg er vant til det. For din del tror jeg nok det kommer mest av de store endringene du har vært gjennom. Man trenger tid for å omstille seg, det er hvertfall min erfaring, og den prosessen kan nok føles ensom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 25. august 2005 #916 Del Skrevet 25. august 2005 Nå har jeg lest de ti første sidene i dagboken din.. og den siste (måtte komprimere litt, begynner å bli sent.. ) og det er godt å se at du er på et helt annet sted nå enn du var for et år siden.. Var en liten stund bekymret for at elskeren=(eks)gubben (har jo som sagt gått glipp av alt i midten ), men det var heldigvis ikke tilfelle. Du virker som en utrolig oppegående og fin jente, og eksen din burde rive av seg alt håret i fortvilelse over å ha latt deg gå. Nemlig! Knusklem fra litt-rødvinspåvirka-og-forhenværende-singel-Salamandra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. august 2005 Forfatter #917 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Var en liten stund bekymret for at elskeren=(eks)gubben (har jo som sagt gått glipp av alt i midten ), men det var heldigvis ikke tilfelle. ← Ja det skulle tatt seg ut. Nei, han slipper jeg nok ikke så nærme lenger. Han holder faktisk litt avstand selv, tar ikke kontakt eller initiativ til prat lenger. Du virker som en utrolig oppegående og fin jente, og eksen din burde rive av seg alt håret i fortvilelse over å ha latt deg gå. Nemlig! Knusklem fra litt-rødvinspåvirka-og-forhenværende-singel-Salamandra. ← Takker og bukker :bukke: Sånne ting er alltid godt å høre. Er ikke helt sikker på at gubben er klar over det, så hvor mye han river seg i håret er usikkert right back at'ya. Endret 26. august 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. august 2005 Forfatter #918 Del Skrevet 27. august 2005 Host hark blærk. Visste jeg det ikke. Har gått og småhangla en stund, vært übertrøtt og sliten uten grunn, tett i pappen. Våkna i dag med sår og tett hals, det er definitivt noe på gang. :evil: Var på en aldri så liten fest i går, ble ikke så fryktelig seint da. Veldig koselig. Og i dag skal jeg i Frognerparken på Hydro-konserten, sikkert ikke helt optimalt å sitte ute hele dagen, men men. Morgendagens løse planer kan sikkert avlyses Har halvveis avtale om sopptur med naturfaglæreren (= han som jeg har diskutert evolusjoneteori med og truffet etpar ganger, for noen navn folk får her hos meg ) Men er jeg forkjøla så er jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. august 2005 Forfatter #919 Del Skrevet 27. august 2005 Uææææ, kjeder meg, hater å være syk Har litt feber og det liker jeg dårlig. Kan fint takle å være sår i halsen og tett i pappen, men av feber blir jeg slapp, uansett hvor lite det er. Har ligget på sofaen og zappa, veldig glad nå for at jeg ikke har "Monsterbarn" eller trenger hjelp av "Nanny Ingvild" eller har bytta familie Herrejemini hvor dårlig tv-programmet er på lørdager. Men man har jo alltids KG da Hadde en fin tur i Frognerparken da. Var med etpar venner og hørte Ringenes Herre-musikken. Sikkert ikke helt smart å sitte ute i regnet og bli kjølig Det blir definitivt hverken sopptur eller kjapp tur på jobben i morgen, bare innesosedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 27. august 2005 #920 Del Skrevet 27. august 2005 ...veldig glad nå for at jeg ikke har "Monsterbarn" eller trenger hjelp av "Nanny Ingvild" eller har bytta familie Herrejemini hvor dårlig tv-programmet er på lørdager. ← Ikke sant? Jeg hadde også planer om slækk lørdagskveld på sofaen, men det er jo bare møkk! Kanskje et hint om at jeg kan gjøre noe heeelt annet? Jeg er tross alt ikke syk og må ligge på noen sofa. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg