anonyma Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #881 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Der var forumet tilbake igjen ja. Helt fornøyd kan jeg ikke si at jeg er, men man blir vel vant til dét og. Jeg dro nå på hytta jeg, alene til å begynne med. Fikk besøk av elskeren og bikkja. Veldig koselig. Han er så lugn og god å være sammen med, ganske grei å ha med å gjøre faktisk. Vi fikk en fin helg med masse bading, tur og grilling. Kosa oss masse, fikk til og med prata litt personlig, om oss selv og oss sammen. Vi har blitt ganske knytta til hverandre etterhvert og er veldig fortrolige. På søndag kom et par venner som ikke visste noe fra før. De virka ikke så veldig overraska, bare konstaterte at han var der. Ellers var det siste time hos psykologen før hun tar ferie. Oppsummerte litt og sånt. Jeg har kommet langt på vei nå, ser problemer og muligheter for løsninger mye tydeligere enn før. Er nok inne i en ordentlig god periode, kjenner det selv. Endret 14. juli 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #882 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Var ute en liten tur med korgjengen som vanlig i går. Både gubben og elskeren var der. Helt greit det nå. Kjente meg litt utenfor i går, de andre hadde spist sammen først, jeg kom rett fra jobb. Det var endel samtaler som gikk utenom meg. Det hadde også vært en fest sist fredag jeg ikke ble invitert til. Det visste jeg forsåvidt, elskeren nevnte den i helga og jeg stussa litt. Jeg hadde ikke hørt om den. Det viste seg at de fleste andre var der da. Antar at hun hadde invitert utysket og at det var grunnen, de henger litt i hop. Men det er ikke noe morosomt å holdes utenfor uansett. Endret 14. juli 2005 av anonyma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 14. juli 2005 #883 Del Skrevet 14. juli 2005 Nei, det er det ikkje. Men du har på mange måtar sluppe relativt lett unna likevel. Då eg flytta frå mannen for lenge sidan var alle våre vener hans barndomsvener. Dei forsvant... Og eg sat igjen i ein by eg ikkje ville vere i uten nokon kjende. Det har gått bra det og!! Kanskje du faktisk har vore for snill med å la folk tru det dei vil, og ikkje fortelle dei om mannen sin utruskap og falske veremåte. Men ellers høyrest det no ut som om ting går betre for deg for tida, og det er bra! No har eg vore på ein ferietur, og skal på ferie igjen i fleire veker, så eg får ikkje skrive meir her, men eg kjem sterkare tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #884 Del Skrevet 14. juli 2005 Nei, det er det ikkje. Men du har på mange måtar sluppe relativt lett unna likevel. Då eg flytta frå mannen for lenge sidan var alle våre vener hans barndomsvener. Dei forsvant... Been there, done that. Det samme skjedde med meg etter at jeg flytta fra samboeren min for mange år siden. Den svei skikkelig ja, og en ting var sikkert denne gangen, det skulle ikke skje igjen. Kanskje du faktisk har vore for snill med å la folk tru det dei vil, og ikkje fortelle dei om mannen sin utruskap og falske veremåte. Har tenkt på det samme ja, det er jo endel som vet masse om dette, men jeg har nok vært mer tilbake holden med å fortelle min side av saken og hvordan han egentlig er. Tror det har kommet ut mer fra hans side. Har begynt å bli litt flinkere nå da, sier litt mer direkte om hvordan det var sammen med gubben. Ellers så går det jo bra som du ser. Kos deg på ferie, jeg ser fram til min om to uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #885 Del Skrevet 15. juli 2005 Ojoj, en supersosial uke ble det. Med unntak av mandag da, da sov jeg litt på sofaen, pakka ut bagen etter helga og vaska noe klær, og det var det. Tirsdag var jeg ute med korgjengen, onsdag var det familiemiddag. Siste dag med amerikabesøket. Hyggelig det da, ikke hjemme hos foreldrene mine til en forandring. Det var i hvertfall OK for meg. Ellers er jo sånne anledninger en prøvelse, men det gikk fint. I går var jeg hos kameraten min. Vi gikk tur og drakk kaffe på verandaen etterpå. Deilig og avslappende, vi kan snakke om altmulig og forstår hverandre godt. En fin kveld. I kveld skal jeg på konsert sammen med noen venner. Har også hatt kontakt med en venninne fra Portugalturen i løpet av uka. Så dette har vært sosialt og fint. Har ingen store planer for resten av helga annet enn å treffe elskeren en eller annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #886 Del Skrevet 18. juli 2005 Nok en helg over, og tilbake på jobb Tror jeg driver litt nedtelling til ferie nå, to uker igjen. Helga gikk stort sett med til å være sosial. Var på konsert på fredag, ganske moro det. Traff guttaboys for en pils etterpå så det ble seint. Tenkte å bare sove og sløve på lørdag, men så var jeg så våken. Dro en tur på IKEA for å titte litt, sysler med løse planer om å gi kjøkkenet en ansiktsløftning. Mens jeg var der ringte elskeren. Viste seg at han hadde ungene fra søndag så lørdag var eneste dag vi kunne treffes. Så da gjorde vi det. Hadde en hyggelig kveld sammen, middag og kos. Lang frokost på søndag. Søndag ble en hjemmesosedag, lenge siden sist kjente jeg. Godt å få gjort endel småting i fred og ro og forberedt meg til ny uke. Fikk også ånden over meg og satt i gang med kommoden i gangen, den skal også få en ansiktsløftning. I går rensa jeg den, så skal skroget få en omgang whitewash og toppen og skuffene få en litt varmere lød. Har kjøpt moderne (mer moderne enn kommoden i hvertfall ) håndtak og stålben. Tror det kan bli fint. Denne uka har jeg ikke så mye planer, men kjenner jeg meg rett blir det nok noe allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 19. juli 2005 Forfatter #887 Del Skrevet 19. juli 2005 Oooh, søkt ny jobb i dag. Litt scary. Sleit bittelitt med søknaden, har jo ikke gjort dette på noen år nå. Litt godt å tenke på. Det var faktisk to stillinger på samme sted som var aktuelle. Vet ikke helt hva jeg gjør om jeg får en av dem, jeg liker meg jo her, men så har jeg jo strengt tatt ikke jobb lenger enn ut året........... Og jobb må jeg jo ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #888 Del Skrevet 21. juli 2005 Jaja, uka rusler nå avgårde. Det skjer ikke så mye for tiden, det er stille rundt meg. Enten er folk på ferie eller så har de masse annet å gjøre. Jeg har pusla med kommoden min jeg, sløva på sofaen og bare tatt det helt med ro. Har vært litt småforkjøla også, så det har vært greit å roe det litt ned. Har ikke penger til så mye sprell for tida heller. Venninna mi skal på fjelltur neste uke, lurte på om jeg ville være med, men jeg har jo hverken ferie eller penger (strengt tatt), men dæven så lyst jeg har. Hadde blitt litt vanskelig å ordne meg fri, har stort forsøk neste uke. Egentlig godt det, ellers hadde jeg nok dratt av gårde. I går traff jeg kameraten min, han drar på ferie i dag så det var godt å si skikkelig ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 21. juli 2005 Forfatter #889 Del Skrevet 21. juli 2005 Mulig jeg kjeder meg litt på jobb i dag? :klø: Har i hvertfall fått laget meg en ny avatar. Meg og noen kamerater på heisatur for etpar år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #890 Del Skrevet 24. juli 2005 Æsj, har blitt forkjøla. Var helt tett i nesa og halsen da jeg våkna for ørtende gang i natt. Har hatt vinduer oppe her pga kommodefiksinga, det lukter litt av oljer og sånt. Har vel blitt trekk da Skulle egentlig tatt meg en tur på jobb i dag, men tror ikke jeg gidder. Pusler litt her hjemme i stedet. Slutten av uka ble ganske sosial, traff ei av Portugaljentene over en pils på torsdag og var en kjapp tur ute med guttaboys på fredag. Det ble veldig koselig egentlig, det var flere som kom og gikk, bare hyggelige folk. Har fått en veldig god tone med bestisen til gubben etterhvert. Har holdt litt avstand fordi de jo bor sammen og er tett, men det har begynt å løse seg litt. Han er kjempekoselig og en jeg virkelig har lyst å være venn med. Nå skal gubben flytte derfra, har fått leid seg en leilighet. Da får han vel endelig ut tinga sine fra kjelleren her. Tenkte litt på hva det betyr for meg. Jeg får tilbake en kjellerbod, men det er ikke SÅ viktig. Jeg mister sannsynligvis nettilkoblinga mi (uæææh) og fasttelefonen (som jeg ikke kommer til å savne), og et veggteppe (da blir det veldig tomt). Og så får vi vel ordne opp i fellestinga våre som jeg har etterlyst så lenge. Kjenner jeg blir sint og lei bare ved tanken, jeg må jobbe litt med det på forhånd tror jeg. Han har enda ikke gitt meg noe beskjed om hva han kan vil ha. Kjenner jeg ham rett kommer det den dagen han skal flytte eller noe sånt. Og setter meg virkelig ut. Gruer meg. Vil ikke tenke på det i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 26. juli 2005 Forfatter #891 Del Skrevet 26. juli 2005 Synes jeg har blitt flink jeg. Dro ikke på jobb på søndag, holdt på litt hjemme og så fikk jeg melding fra en jeg har truffet på nett og møtt en gang. Lurte på om vi ikke skulle treffes på kvelden. Og da trengte jeg nesten ikke betenkningstid engang. Tidligere ville sånt på sparket vært litt "vanskelig", men nå har jeg blitt flinkere til å leve her og nå og gjøre ting jeg har lyst til (føler jeg da) Ble en hyggelig kveld det. Han er en trivelig fyr, men det er ikke noe med oss, han vet om elskeren og alt det der, men det er fint å treffes, ta en øl eller to. Skravla masse. I går ble en lat sofadag igjen. Greit nok innimellom det, men kanskje ikke HVER dag? Har vært litt mye sånt i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #892 Del Skrevet 27. juli 2005 Offf Sovna på sofaen jeg. Hadde akkurat spist middag og halvlå og så på en film. Kanskje ikke så rart? Siste uke før ferien Og jeg har for en gangs skyld ikke oppetter øra med jobb, ikke mer enn normale dager. Satt og tella penger i sta, det går som regel rundt, men jeg bruker nok litt mer enn jeg burde. Det blir snaut noen måneder, sikkert masse jeg kan skjære ned på. Men så er det det å gi slipp på vaner og måte å leve på da, uten at det føles som en forsakelse. Var en tur hos elskeren i går, har ikke sett ham på en stund, deilig å være sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 29. juli 2005 Forfatter #893 Del Skrevet 29. juli 2005 Usj, nå kommer den ekle alenefølelsen igjen. Skulle egentlig besøkt broren min i helga, men har blitt såpass forkjøla at jeg har sagt jeg ikke kommer. Lå på sofaen i går og halvslumra med feber og tykk hals og tett i hodet. Er ikke så syk at jeg må være hjemme fra jobb, men fornuften sier at det er bra å ta det med ro sånn at jeg blir frisk til neste uke når jeg skal reise bort. For jeg har ikke lyst å reise på tur og være syk, da blir det ikke noe morsomt. Men så er jeg så rastløs og tenker at jeg VIL være sosial denne helga, jeg VIL gjøre ting, jeg VIL være ute. Finner ikke roen Og så tenker jeg at "alle andre" har mange å være sammen med og gjør masse morsomme ting. Ingen tenker på meg osv. Forferdelig destruktivt. Om jeg tenker meg om så har jeg mange jeg KAN ta kontakt med om jeg vil, jeg kan finne på masse. Men jeg skulle jo ta det helt med ro Må nok jobbe litt med innstilling her, ikke tenke på hvordan helga optimalt sett burde vært, men fokusere på hva jeg BØR gjøre og hvilke ting jeg liker å gjøre for å slappe helt av. Må koble ut negative tanker. Men det er ikke så lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 30. juli 2005 Forfatter #894 Del Skrevet 30. juli 2005 Dette er en av de verste dagene på lenge. Sitter her og griner, den minste ting eller tanke setter meg helt ut. Føler meg så alene som jeg kan bli. Og så kommer tankene........... Det er ingen som bryr seg om meg, ingen vil være sammen med meg. Og så begynner jeg å sammenlikne meg meg gubben bl a. Han har masse venner og folk som stiller opp for ham. Andre jeg kjenner også har og det, venner som finner på ditt og datt og som de er mye sammen med. Om jeg vil gjøre noe må jeg pent dra det i gang selv. Alltid! Og det er ganske trått mange ganger, spesielt i tunge perioder som nå. Hva er jeg egentlig redd for? Redd for å bry folk, redd for å være i veien, redd for å trenge meg på, redd for å bli avvist. Tenker at folk nok ikke tar kontakt med meg fordi de ikke vil være sammen med meg. Det er unntak da, kameraten min er flink til å bry seg om, men han er på ferie nå. Det er i det hele tatt endel av de jeg omgås mest. Ja, jeg kan ta kontakt med folk om jeg vil, men nå, som jeg er så nedfor står det for meg som et uoverstigelig hinder. Må bare få det ut på en eller annen måte, det ble her......... Så får jeg hoppe i dusjen og ta meg sammen, gjøre de dagligdagse gjøremål, få tida til å gå. Så nok en dag blir over, og jeg kan håpe at morgendagen blir litt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 2. august 2005 Forfatter #895 Del Skrevet 2. august 2005 Har akkurat sendt elskeren ut regnet. :icon_razz: Hadde ham her til middag og kos i går. SÅ hyggelig. Vi var litt heldig da, nesten ferdig med middagslaging da strømmen gikk, fikk halt det i land så vidt. Spiste i halvmørket og fant ut at vi skulle gå en tur etterpå siden vi ikke fikk sett nyheter eller film eller noe. Gikk en times tid. Ellers går det bedre nå, har vært masse sammen med elskeren. Dro opp til ham på lørdag da jeg var så nedfor. Han var ikke helt på topp selv og vi fant ut at det var bedre å være sammen enn å sitte og deppe hver for oss. Jeg var over der til søndag. Og så kom han til meg i går, det hadde vi egentlig avtalt for en stund siden. Merker at vi gjør hverandre godt, vi kan prate om altmulig, hadde en lengre pratestund i går. Sliter litt med ting på hver vår kant, men hjelper og støtter hverandre. I dag må jeg pakke, reiser i morgen tidlig. Men hva :klø: Det ser ikke ut til å være noe bedre vær dit jeg skal enn her, men det kan være litt varmere. Må ha med meg litt forskjellig tror jeg. Forkjølelsen er heldigvis så godt som borte. Kanskje jeg skal sette igang da?? Feriefølelsen begynner å komme kjenner jeg............. Deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 7. august 2005 #896 Del Skrevet 7. august 2005 Hei!! Eg kjenner godt til dei der mørke "ingen som vil leike med meg" dagane, men eg trur ein treng dei, slik at ein merkar kor godt ein har det ellers! Og så trur eg at sånne flinke jenter som oss har godt av ein dag med litt grining i sofaen eg. Og så går det seg til etter kvart. God ferietur!! Kos deg masse, og så blir alt litt betre for kvar dag. :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 10. august 2005 Forfatter #897 Del Skrevet 10. august 2005 Tilbake igjen! Har hatt en flott ferietur til Polen. Reiste forrige onsdag og kom hjem natt til tirsdag. Har opplevd masse, vært i Krakow, Zakopane og Warsawa, sett mye fint, spist mye god mat og vært sammen med hyggelige folk. En stor del av korgjengen var med på turen, men det blir gjerne til at man henger sammen med noen få, og jeg har hatt det veldig fint sammen med de jeg var mest sammen med. Gubben var med og, men jeg var ikke noe særlig sammen med ham, han og noen av de andre gutta festa mye, og det orka ikke jeg. Prioriterte heller å være opplagt og få noe ut av turen. Litt rart å være så lenge sammen med ham, har jo ikke vært det på over et år. Målet med turen var å synge i et bryllup i Zakopane, det gikk kjempefint. Det var en overraskelse for brudeparet og de ble veldig rørt og glade. Så i avisen at det kom 20 cm snø i Zakopane dagen etter at vi dro. Flaks! Vi hadde noen regnbyger, men ikke mer enn vi tåler. Har fortsatt ferie, kjempedeilig, fikk lokka elskeren over hit i går, hadde en hyggelig kveld sammen. Har gjort noen avtaler for resten av feriedagene, skal blant annet på Øya-festivalen. Skal bare kose meg de nærmeste dagene. Utrolig hva ferie og godt selskap gjør for humøret og Hadde én dag med litt nedtur på turen litt relatert til "alle bryr seg om gubben - ingen vil leke med meg"-greia, men det gikk greit over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 10. august 2005 #898 Del Skrevet 10. august 2005 Hei!! Godt du hadde ein fin tur, men det må jo verkeleg vere rart å ver på ferie med eksen og masse andre på den måten. Eg vil faktisk tru at ein del av dei andre syns han var litt sorry som festa så masse eg, og kanskje litt fleire no veit koss det eigentleg var med den skilsmissa dåkka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 10. august 2005 #899 Del Skrevet 10. august 2005 *klem* Snartur innom mens jeg låner PC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 12. august 2005 Forfatter #900 Del Skrevet 12. august 2005 Sliiiiten Har vært på Øya i går og i dag og det tar på. Har tatt det rolig med festinga, men å stå og gå hele dagen merkes i en gammel skrott. Har vært bra da, mye bra musikk, moro å høre noe nytt og. Har vært mest sammen med ei av Portugaljentene, og har truffet bestisen til gubben. Han er en veldig fin fyr. Hei!! Godt du hadde ein fin tur, men det må jo verkeleg vere rart å ver på ferie med eksen og masse andre på den måten. Eg vil faktisk tru at ein del av dei andre syns han var litt sorry som festa så masse eg, og kanskje litt fleire no veit koss det eigentleg var med den skilsmissa dåkka? ← Jeg har nok vært mindre tilbakeholden med å fortelle ting nå ja. Ikke det at jeg går og baksnakker ham, men jeg har snakket om ham med noen. Han var jo ikke alene om festinga, men det har blitt lagt merke til at han drikker mye. Men det er heldigvis ikke mitt problem lenger. :icon_smile: Han har fått flytta fra kameraten sin nå, hadde flyttebil på torsdag. Da kom han og henta tingene han hadde i kjelleren her. Jeg fikk beskjed kvelden før Men jeg visste at han og ei annen som er på flyttefot hadde leid bil sammen så jeg var litt forberedt. Ikke et ord om de tingene vi har sammen, og som jeg har mint ham på så mange ganger Tenkte jeg det ikke. Men nå har det gått en faen i meg, om han ikke tar det alvorlig og gir meg beskjed om hva han vil ha, så får han ikke noe hjelp av meg. Er lei av å rydde opp i hans saker nå. Så det så Sliter bittelitt med å forstå elskeren og om dagen. Vi hadde en liten prat sist han var her, snakka om hva vi ønsker oss og hvordan vi ser på tilværelsen generelt. Jeg påpekte at det oftest er meg som tar initiativ, sender melding eller sier hei på MSN. Føler noen ganger at jeg trenger meg på. Han syntes ikke det, han trives med å treffes som vi gjør, men var tydelig ikke interessert i å ta mer initiativ selv. Han ville liksom ikke ha noe "forhold" (Det vil jo ikke jeg heller da ) Jeg gikk ikke videre inn på det, men sa fra da han dro at han fikk ta kontakt om han ville treffes. Så får vi se. Kanskje på tide å bytte ham ut med en annen? Vi har kanskje blitt litt for knytta til hverandre? Her ble det mye på en gang ja Skjer ting rundt meg på alle kanter nå, tilbake til jobb og kor og hverdag fra neste uke, er vel sånn det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg