Gå til innhold

anonymas dagbok.

anonyma

Anbefalte innlegg

Oj for en helg. Full pakke med synging, ganske slitsomt. Men fikk sett elskeren hele helga. Litt rart, med så mange tilstede kunne vi ikke gjøre noe, men fikk klemt litt når ingen så det. Nesten litt fjortis :ler:

Var en tur hos broren min fra lørdag til søndag og, hele familien samla. Jeg var der bare så kort så det gikk greit. Hyggelig allikevel.

Forholdet til elskeren blir bare nærmere. Vi hadde avtalt å være sammen på fredagen, men da fredagen kom kunne ikke jeg ha noe intimt samvær i hvertfall. Jeg fortalte ham det, men det gjorde ingenting. Han kom over, vi spiste middag, så film og slanga oss på sofaen med noen øl. Det var veldig koselig, men veldig lite det forholdet vi har hatt til nå, kun elskere. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men kanskje bare lufte tankene. Det var jo veldig hyggelig også. Og vi er jo venner. Og da kan man vel gjøre sånt sammen? :klø:

Denne uka blir veldig hektisk da, masse på jobb og noe hver kveld, men fra neste uke av roer det seg betraktelig (kan jeg tro enn så lenge :hoho: ) Jaja, får vel se å komme i gang da.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojoj, litt anspent og travel for tiden. Psykologen satte i gang med avspenningsøvelser i dag for jeg hadde skuldra helt oppunder øra. Kjente det jo selv og. Egentlig veldig deilig å slappe av på den måten. Tror jeg nok kunne ha nytte av å dulle litt med meg selv nå, tatt massasje eller bare brukt tid på meg selv, men det går ikke med det tett programmet jeg har framover.

Det er ikke det verste jeg har vært med på men det er mye som skjer utenom jobb også, har noe hver kveld nå. Og så vil jeg jo gjerne ha overskudd til å treffe elskeren så mye som mulig før jeg reiser. Og det må jo tilpasses hans diverse forpliktelser også. Men vi får det forhåpentligvis til. :sjarmor:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, vi er i siget nå. Tok ham med meg hjem i går jeg. Hadde egentlig ikke tenkt det, men så passa det så greit og så var det så fint.

Hadde lang frokost og snakka masse sammen i dag morges. Har kommet litt nærmere hverandre etterhvert og kan snakke om altmulig. Veldig deilig det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, stressa og sliten, men veldig bevisst på det. Tett program og masse å gjøre.

Ønsker meg en hel dag uten noen avtaler og jobb, en kosedag med elskeren kanskje? Savner ham når jeg ikke kan se ham, på tirsdag var det veldig lenge siden sist, kjente det på meg da :sjarmor: Dette er skummelt!

Hadde egentlig trengt en sosedag for meg selv og, til å komme ajour med alle private gjøremål før jeg skal reise. Men de får jeg nok snike innimellom alt det andre.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, synes du det? Jeg vingler fortsatt veldig jeg da. Liker godt å være sammen med ham, på alle måter :overrasket: Men han er en helt annen type enn meg, og i en helt annen situasjon. Han er rett og slett ikke den jeg hadde tenkt å finne om du skjønner hva jeg mener. Det høres fryktelig kynisk ut, men sånn er det nå.

Samtidig kjenner jeg at det er trygt og godt og koselig å ha en som ham rundt meg.

OG, for ikke å glemme. Jeg vet ikke hva kan tenker om den saken, hvor han står i forhold til meg. Jeg vil ikke være den som tar det opp (redd for svaret??). Sånn som det er nå så bare lar jeg det flyte.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Trur det er lurt å berre la ting flyte eg. Men når ein sosialiserer slik med ein elsker, så blir det ofte andre kjensler med i biletet, og det er vel derfor elskar- konseptet sjelden varer lenge. Min elskar sosialiserer eg lite med, sjelden eg søv over, ofte stikk eg berre innom på ettermiddagen, og så går eg når vi er ferdige... Kynisk? Jada, men på denne måten blir det mindre mentalt intimt. Og så syns han det er ganske frekt- på den pirrande måten :ler: Det har vore slik i 2,5 år no.

Men likevel, når eg er trist og føler meg uelska og lite attraktiv og alt det der, så lurer eg meg likevel til å "forelske" meg i han. Då held eg meg unna ei stund, til det har gått over. For eg veit jo at det ikkje er han eg er forelska i, det er konseptet å ha kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eg veit jo at det ikkje er han eg er forelska i, det er konseptet å ha kjæreste.

Hm, for meg er det omvendt tror jeg. Jeg er ikke klar for konseptet kjæreste, men liker godt å ha den kontakten vi har. Og det er vel som du sier, når vi sosialiserer på den måten så kommer man jo nærmere hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en avslutning på en ellers bra kveld. Ble frastjålet lommebok og mobil på et utested, rett ut av veska mi. Frekke faen. :twisted::twisted:

Så nå har jeg ringt og fått sperra kort og mobil. Var ikke noe penger der da, bare noe kvitteringer og en konsertbillett. Det verste er at Amex-kortet mitt er borte, det har jeg bestilt flybilletter på....... Som jeg skal bruke neste uke og uka etter når jeg skal til USA. Vetta faen hvordan det skal gå.

I morgen må jeg ta turen til politiet og melde det stjålet og så må jeg få meg duplikatkort og ny mobil og. Samt sjekke om jeg kan få noe kompensasjon fra forsikring. Dette har jeg egentlig ikke tid til da.

Åååååå, sitter her og depper litt nå. Må gå og legge meg snart, skal jobbe i morgen, det må jeg selv om jeg kanskje ikke har ork til det.

Ønsker sånne mennesker dit pepperen gror og litt til. :twisted: :twisted: :twisted:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, alt ordner seg da. Føler meg litt lost uten mobilen, må vente til jeg får nytt SIM-kort før jeg får meg ny. Hadde heldigvis et bankkort på en annen konto som jeg kan bruke i stedet for Visa'n.

Resten av helga gikk med til å jobbe. Var en tur på kino med noen venner på lørdag kveld og dro opp til elskeren på søndag kveld. Vi hadde egentlig tenkt å gå en tur, men så ble det film, vin og sofakos istedet gitt ;) Veldig koselig. Snakka masse sammen og hadde det fint.

Denne uka blir ikke så slitsom som forrige, har litt roligere program og det er godt.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det ett år siden det første innlegget i denne boka. Litt rart å tenke på den vendinga livet mitt har tatt. For ett år siden i dag ante jeg ingenting, nå er jeg godt i gang med en ny tilværelse.

Kjenner at jeg gruer meg til i morgen. Har endel på programmet. Skal til psykologen, så klippe meg og gå innom politiet og så ha en rimelig hektisk dag på jobb.

Ser både gubben og elskeren i løpet av dagen, litt godtvondt kommer det nok til å bli med begge to. Men kommer jeg meg gjennom dagen uten å knekke helt sammen så er det vel bra. Kjenner tårene ligger på lur når jeg tenker på det siste året. Klarer liksom ikke helt å fokusere på det som er bra. Det får bli en annen gang.

Men først: sove litt, må være opplagt til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En varm :klem: til deg i dag.....

Håper du er ved godt mot. Skjønner at dette er en tøff dag og jeg tenker på deg og føler med deg.

Du må prøve å fokusere på de positive tingene som har skjedd i livet ditt det siste året.

*Du er nå eier av din egen leilighet som jeg skjønner at er fin, og du har økonomi til å beholde den.

*Syngingen din er en super hobby som gir deg gleder og venner!

*Du skal snart ut å reise i den store verden (ganske misunnelig der).

*Du har elskeren som i tillegg har en deilig armkrok du også kan sitte i!!! :sjarmor:

*Gubben har vist noen mindre sympatiske sider så tenk på dem i dag!!

*Jobben din er stødig og bra.

*Du har beholdt vennegjengen rundt deg.

*Fredagspilsen går som vanlig

*Du er sosial, og har ting og venner, som trekker deg ut fra heimen.

*Selv og det går opp og ned så har du kommet deg utrolig langt på dette året, og står nå helt på egne ben!!!

(dette er noe av det beste!!!!)

Hold ut dagen og tell timene til du kan lukke døra bak deg hvis det blir for tøft. Du kan jo også gå hjem tidligere hvis det blir for ille.

Stor klem fra meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra Titti. :klappe: Du har greid å ramse opp alle de tingene jeg egentlig VET innerst inne, men ikke har klart å liste opp selv.

Jeg ser jo at ting absolutt ikke er svart. I dag har det gått veldig bra faktisk. Snakka litt om dette hos psykologen, det er litt vemodig, men det er hverken så trist eller vondt som jeg trodde på forhånd. Og jeg VET med meg selv at jeg begynner å få det bra og at det kommer til å ble bedre etterhvert. Litt rart å tenke på da, at en epoke i livet så definitivt er over.

Tilværelsen er faktisk ikke så ille. Jeg merker at jeg trives bedre nå, gjør ting etter eget hode, har lettere for å bli med på ting jeg har lyst til, samt at jeg har kontroll på må-tingene og økonomi. Eneste skår i gleden der er at jeg bare har jobb ut året, men det har jeg håp om skal ordne seg. Tenker ikke så mye på det akkurat nå.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her sitter det ei som har blitt "ny". Klippa meg i går og tok vekk alt som hadde rester av farge striper ol. Har gått med tidenes ettervekst med vilje en stund nå. Og det ble ganske mye kortere ja. Men fint og. Har fått masse komplimenter for det både på jobb og kor. Jeg har hatt så kort hår før, men det er ganske lenge siden så det er mange som ikke har sett meg sånn.

Håret mitt har blitt betraktelig mørkere siden jeg var "au naturel" sist. Og jeg har ganske mye grått hår. Det er litt moro for de grå hårstråene er mye mer krøllete og stikker mer ut, skikkelig sproing-hår. Kommer til å bli en gammel dame med krushår om det her fortsetter. :ler: Har bra fall ellers da.

Litt tøft å vise fram mitt virkelige jeg, grått hår og alt, er kanskje en del av den prosessen jeg har vært gjennom? At jeg har blitt tøffere?

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo! I'm back in business! :D

Ferdig med eksamensstress! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann lunacia, deg er det en stund siden jeg har sett ja. Håper alt gikk bra med eksamen da.

Jeg flyr som et piska skinn om dagen, men det går helt fint. Har kontroll (tilsynelatende) på alt allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar en bitteliten pust i bakken. I dag har jeg fått utretta masse, nesten ferdig med alt og enda greide jeg å gå hjem i skapelig tid. Har fått slappa av litt.

Har funnet fram alt (?) jeg må ha med meg på tur. Litt vanskelig når jeg ikke helt vet hvordan vær og temperatur føles der ute, men jeg har med masse varmt tøy. Prøver å ligge litt foran med pakking til neste tur og, men det er ikke så enkelt. Har fått vaska masse tøy så det er bare å ta med håper jeg. Har akkurat to døgn fra jeg kommer hjem til jeg skal dra igjen og da skal jeg være borte lenger. Tror jeg har kontroll :roll:

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg håper (og tror) at jeg har stått på alt. Så får vi se når sensuren faller hvor ille det var. ;)

Jeg kom hjem fra ferie i dag, håper du koser deg på din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Aim bækk (for de som måtte interessere seg for det :roll: )

Har hatt det helt fantastisk de siste ukene. Først på tokt med Statsraad Lehmkuhl, det største av de norske seilskipene. Seilte fra Bergen, rundt til Kristiansand, halvveis til Danmark og så inn til Oslo. Tøft på mange måter, gikk vakter som de vanlige sjøfolkene gjør, det var vær og vind, vi seilte skikkelig fort. Det var vakker soloppgang på morgenvakt og stemningsfull innseiling til Oslo.

De to nesten dagene var ikke bra. Gynga noe forferdelig og sleit med å komme i døgnrytme igjen. Trengte å gjøre noen småting på jobb, i tillegg til at jeg skulle pakke om fra seiltokt til ferie og konferanse i USA. Gikk på et vis det og. Fikk til og med truffet elskeren. :hoppe:

Så bar det avgårde på tur igjen. En kollega og jeg hadde tre hele dager i Chicago før vi dro til en mindre by på konferanse. Der hadde vi en og en halv dag fri sammen med de andre kollegene våre først og så fire dager konferanse. Har hatt det helt topp. Kollegaen min (ikke kontorkameraten, men ei annen) og jeg går godt sammen og vi har opplevd masse. Kom hjem i dag morges og prøver nå å ikke sovne. :hakeslepp: Har tatt meg en liten lur på sofaen, men planen er å holde ut til i kveld så jeg kommer i normal døgnrytme så fort som mulig.

Elskeren henta meg på flyplassen i dag, han reiser på ferie med ungene sine i morgen. Jeg skal jobbe hele juli så for meg kan finværet godt vente til litt seinere. Blir nok slapt på jobb denne uka, skal oppsummere litt og nøste noen løse tråder samt planlegge framover.

Endret av anonyma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...